Jump to content
FAS Goran

gox

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About gox

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BGD

Previous Fields

  • Garage
    gumaraba 16v
  1. Fabricki ima 86 ks...ne razumem ti se ja u to sto me pitas, dal ima il nema...znam da ide bas momacki...aj ovih dana cu da izadjem na autoput pa da snimim nesto, pa cemo videti koliko do 100, koliko do 200
  2. Ma jbg sad sto su sva tri auta made in Italy, tako se namestilo... cip ima jedno mesec dana kako je na kolima, nema dima , zatvoren egr i dignuto na nekih 110ks po recima tunera, sad dal ima toliko biiip li ga, ali u svakom slucaju ide u pm.. punto sporting 1.9 jtd 8v je u pitanju... valjda je lagan,pa zato tako blesavo i ide, dobar autic, samo sto ima pretvrdo ogibljenje za moj ukus.U firmi imamo punta classica 1.2 koji je mnogo udobniji od ove moje daske, samo je mrtvo magare po pitanju performansi....
  3. Izlazim ja danas na Kumodrasku ulicu iz onog novog naselja Stepa...neki beli grande punto videvsi da hocu da se ukljucim,prelazi iz leve trake u kojoj je vozio u desnu,ko da me namerno keca i ne da mi da se ukljucim...posto mi malo zivac proradio,ne budem lenj pa ga stignem,a kod onog skretanja uzbrdo gde je okretnica busa 25, baja u alfi 156 nas valjda vidi u retrovizoru i dodaje gas, ne da nam da predjemo u desnu traku koja ide uzbrdo ka farmaceutskom fakultetu....uglavnom sva trojca prolazimo krivinu jedan drugom na braniku,kad smo izasli na pravac prelazim u levu traku i dajem gassss....beli grande ostaje dalekooo iza, a alfa je uporna da me prestigne, medjutim do vrha brda ostaje na nekih 15-20 metara iza mene bez sanse da me stigne....Ja se stvarno ne lozim i ovo je retko da ovako vozim, ali ovaj moj punto sporting posle cipa kod Aleksandra u Krnjaci( Nova Speed ) stvarno leti jbt....znaci oduvao sam ove ko slinu,auto mi puni obrtaje nenormalno...ko na struju da radi jbt, nema pada snage ni u jednom trenutku,ide preko 4k obrtaja takvom brzinom da to nije normalno....Izvinjavam se sto sam bio preopsiran, ali jos sam pod utiscima i jos se kezim ko kreten...preporuka za momke iz Nova Speed laboratorije
  4. Jel zna neko gde u BG oterati auto na poliranje....da ne bude cifra da usi otpadaju...ili ako znate nekog ko dolazi kuci sa pastama i alatom, jer sam cuo da ima ljudi koji rade na taj nacin, ali nikako da nadjem neki kontakt telefon
  5. Da li neko zna, da li bi sa domaceg punta pasovao ceo zadnji i prednji most da se prebaci na sportinga....imam neku varijantu za neke smesne pare, pa me zanima da li je srb punto vislji u odnosu na ital. punta sportinga ili dal bi tu nesto moglo predstavljati problem.
  6. Gde ima da se pazare ove ratkapne i koliko su para.
  7. Izmedju ta dva ja bih se opredelio za drugi, jer 95% voznje mi je u gradu pa i nemam gde da ga teram u visoke obrtaje.A sad ti znas za sebe najbolje, sta i kako....
  8. Poprilicno stara tema,ali me muce slicne stvari. U pitanju je punto mk2 jtd sporting, tvrd je u pm, znaci predjem preko pertle i cuje se dum-dum, vozio dete do skole,ono neki asfalt sav talasast,vidim ja nju u retrovizoru samo sto ne bije glavom u nebo,pobledela ko morsku bolest da je dobila...mislim, on drzi ko pegla i mozes u lakat krivinu sa 120 na sat, ali jbs poso,prosto nervira koliko je tvrd i taj zvuk kad tockovi prelaze preko neravnina ili ne daj boze sina ili sahta. Dal bi ta zamena opruga,pa i amortizera ako bude trebalo, dalo malo udobniju voznju da se ne stresam ko jebena zecica kad vozim po ovim gradskim ulicama.
  9. Pa lepo pali,odlicno vuce,nema dima ....ali kad u voznji dodjem do 3k obrtaja imam neki osecaj kao da se motor malo ugusi i promeni zvuk,ali svejedno nastavlja da vuce i dalje,samo ima to kao neko zagusenje ili kako da nazovem i objasnim, ne znam ni sam....kao da kad dodje na 3k obrtaja i desi se ta promena,moras da stisnes papucicu malo jace da bi nastavio da puni i dalje....ali kazem ubrzava i dalje odlicno, samo kao da promeni zvuk....e sad ja ispricah ovo, a verovatno da nema veze sa ventilima
  10. Ja imam na satu 220 000 km... ako je nekad stelovano, to je onda bilo u inostranstvu, zadnjih 140 000 to nije ni proveravano....ako su ventili rastelovani jel to ima neke negativne posledice i kako bih uopste mogao znati da im treba stelovanje.
  11. Africka sljiva ...ne pada To izgleda ide sa godinama i kod kola i kod mene....slabo se dize,al kad se digne ne pada a sto kazes,provericu na dijagnostici,hvala.
  12. Jel bi mogao neko da mi kaze vezano za punta mk2 jtd-a, mozda ne bi trebalo ovde da pitam, ali je ova tema najsvezija, a radi se istoj stvari kao i kod ovog 1.3 mjeta...naime temperatura motora se dize toliko sporo da ne znam dal je to tako ispravno, vozim jedno 10 km ili nekih 25 minuta i tek onda je na radnoj temperaturi, ja doduse ne prelazim 2k obrtaja po gradu ni kad je motor zagrejan, a kamoli kad je hladan, jer jednostavno nemam potrebe za tim, jer auto odlicno vuce i pri 1600 nebitno u kojoj brzini bio...u firmi imam 1.2 benzinca punta clasic i greje se u roku od 5 minuta po ovom vremenu,dok mom autu treba vecnost....da napomenem da je i egr zatvoren i da kad posle tih pola sata dodje na sredinu i dostigne radnu temperaturu,kazaljka ne pada ili pada za dva milimetra na otvorenom putu i vraca se na polovinu....jel normalno da tako dugo ne moze postici radnu temperaturu ili je ipak vreme za zamenu termostata.
  13. Ne dize se nepotrebno prasina, takva je tema, pa o tome i pisemo. 50e za punta je ok, placati 350 i vise evra mapu za auto koji kosta 1700-1800 evra je po meni malo bezveze, a opet da das i 50 pa da ne valja nije ni to pos'o...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...