NenadAleksic 0 Posted August 23, 2009 Ja sam taj city servo palio par puta samo da zezam drugare da vide cari city serva (nisam im pricao za onu drugu losu stranu ) inace ovako ga ne palim nikad ni kad se parkiram. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted August 23, 2009 samo izbegavajte drzanje volana u krajnjem polozaju i servo ce dugo da vas sluzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadAleksic 0 Posted August 28, 2009 E to sam primetio kad se namota pun, da se u 90 % slucajeva iskljuci servo. (bar kod mene) Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted August 31, 2009 da se i ja pridružim klubu - bolešljivih sity-a, jer i kod mene je počeo da zeza ...iz dosadašnjih pisanija ispade ovako : 1. zeza povremeno- dakle vozi i uživaj dok ne rikne skroz ( 6 meseci do X godina) ...2. proveriti akumulator - možda je do njega - (vrlo verovatno kod mene jer je još uvek onaj fabrički exide 50ah350A...)3. pravac Tim & Miki, i minus od 30 do 80, 100 eur ...4. krivina iznad provalije desno - sa Puntom pravo ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 391 Posted August 31, 2009 Bih da budem zlurad pa da kažem nekim članovima I told you so za činjenicu da je ovo standardna boljka na puntu...očigledno mnogi imaju taj problem, dođavola čak je i Fiat rekao da u mk2b ima drugačiji, opravljen sistem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted August 31, 2009 ...da je standardna boljka na puntu, jeste... Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted August 31, 2009 opravljen malo sutra - osećam da će dijagnoza bude : da je mk2 bilo bi 30 eur ovako mk2b može od 300 -1000 eur !!!još za ovih 4kkm kolko sam pretčao sa njim ako je sity radio 90 sek -max ??? ma bolje da ga što pre uvalim možda mi sprema i turbinu ili nešto gore, sve u svemu nikad više van ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 391 Posted August 31, 2009 Čekaj tvoj je mk2b?Nemoj da se nerviraš, i ja sam imao faze da ga spalim, prođe to čoveka ako se ispostavi da nije skupo rešenje, a možda nije, sačekaj...To za vana...puno za i protiv, ja lično nikad ne bih uzeo van, ne znam u kom da je stanju, pa možda čak i da je već prepravljen skroz da bude kao običan...prvi vlasnik ga sigurno nije uzeo iz fore i štedeo ga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted September 14, 2009 МК2b nije imun ni na krckanje kardana ni na gašenje serva. Pošto sam tražio svećom čoveka koji bi mi rekao pravu stvar našao sam dvojicu matorih iskusnih od kojih sam naučio dve stvari: 1. postoji kardanski zglob i on često krcka jer ima "lufta"2. auto ne treba ostavljati namotanog na neku stranu skroz i ugasiti jer se neke komponente serva "šlogiraju" u tom položaju prilikom paljenja i prete da crknuOba njutnova zakona potvrdio je i Miki. Ja sam prošle godine razbijao glavu ne znajući za TIM...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted September 16, 2009 a kako onda da namontiram LK bez namotavanja u krajnji položaj i neposrednog gašenja motora ...??? samo nemojte da mi kažete - ne stavljaj LK ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted September 16, 2009 pa nemoj u krajnji okreni samo za jedan krug Quote Share this post Link to post Share on other sites
obelix 1 Posted September 16, 2009 OK, hvala !!! očigledno ću to i morati tako da radim mada je preporuka proizvođača LK da se volan namota u krajnji položaj i po mogućstvu sabije uz ivičnjak kako bi se još više otežalo potencijalno "pozajmljivanje" vozila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 391 Posted September 17, 2009 Pa ako namotaš baš pun pun, onda kandžu ni ne možeš da staviš zar ne? Ne bude sam volan u poziciji kao kad je pravo, što je kako kapiram potreban položaj da kandža naiđe... Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrbanGirl 0 Posted December 3, 2009 Meni je riknuo senzor za servo Fiat Punto 1.2 16V 2002 ...Da li neko zna gde mogu da nabavim senzor i koja je cena.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted December 3, 2009 Pogledaj servise u odeljku "Partneri Kluba" Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted December 18, 2009 Da se upisem u klub. Od juce non-stop gori lampica za servo, izbija okice. Ugasim pa upalim auto i sve je normalno ALI dok ne pipnem volan . Mota normalno, upalim i city servo i on sljaka ali ta lampica sija li sija. Punto 2005god. Provericu prvo aku jel citam da je mozda i on problem, mada pali na prvi kljuc bez problema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 466 Posted December 18, 2009 Komsija, probaj aku. ako se ponovo javi dodji na test...ne kosta nista,,, Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted December 18, 2009 Goran te dobro savetuje.Kada ustanoviš šta je napiši nam detaljno - obavezno.To je inače opšti problem kod Punta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 391 Posted December 26, 2009 Pre dva dana opalim pošteno po rupi desnim točkom i u tom trenu vrisne servo. Off/On i teraj...Al eto pre mesec dana kad je zaladilo, 3 puta je vrisnula u istom danu, ima veze sa zimom garant, samo mi se iskreno ne daju pare i ne gubi vreme po majstorima i pokušajima vidi ovo zameni ono, prihvatio sam 10 vrišnjavanja godišnje kao činjenicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 265 Posted January 23, 2010 kod mene se upali lampica i nemam servo, obicno kad ga tek upalim, a jednom mi se desilo dok sam se parkirao. lupkanje mi se ne cuje nikakvo u mestu, ali nekad kad motam pun se cuje da nesto kucne...ali nisam imao vecih problema s tim... e sad jedno pitanje: Pre neki dan sam vozio novog punta i njemu se volan bez city-a okrece lako skoro kao kada ga ja upalim!!! E sad, da li to moze biti do guma koje su kod mene sire(mada sumnjam) ili servo nesto zakazuje??? Drugo: Volan mi blago vuce u desno...trap sam centrirao prosle godine(mada ne tvrdim da je sada ok), a ostalo sto se tice voznog postroja je ok!!! Da li je moguce da servo ima veze s tim??? cisto me zanima... a trap cu svakako ovih dana da pogledam!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 391 Posted January 23, 2010 To što kucne na pun je verovatno to kardanče serve u volanu. Ima luft pa ili da se dotegne ili da se menja.Uže gume, lakše motanje Ako si centrirao trap a vuče u desno, tu nešto ne valja, proveri i pritisak u gumama, da ti nije neka prilično ispuhana Mada kažeš da si ga centrirao prošle godine...jesi otad menjao krajeve spone ili neki drugi deo trapa? Po pravilu i kad menjaš kraj spone od 500 kinti sa rukama 200 kinti, moraš da centriraš trap za 1000 i nešto kinti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 265 Posted January 23, 2010 nisam nista menjao, gume su ok, o tome vodim racuna, mada na desnoj mi je sara malo dublja nego na levoj iz razloga sto sam jedne prilike kada sam pocepao gumu (tj opet sestra ) uzeo samo jednu novu jer nisam imao kinte za obe(contonental nije jeftin), ali nije velika razlika u sari jer mi se to desilo ubrzo posle nego sta sam stavio obe nove napred! mislim da to ne igra veliku ulogu...uglavnom moracu sto pre to sve da prekontrolisem!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted January 23, 2010 ponekad je potrebno odraditi i kalibraciju serva Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 265 Posted January 24, 2010 ^^^ cekaj, kad kazes ''kalibracija serva''...misli se na neko pocetno podesavanje ili sta??? ne razumem se?? Quote Share this post Link to post Share on other sites