FlamingO 1 Posted July 4, 2010 Vec duze me vrijeme zeza, i eto dosao je taj trenutak ostala upaljena lampica Uzmem i prelemujem kaleme sve lagano, i vratim sve na svoj polozaj i opet nista ne radi vise!Ne znam sta mi je raditi, treba mi majtor u BIH, naravno ne skup u servisu traze 700 eura! sto je stvarno preskuposvaka pomoc je dobro dosla ( MRSKO MI FAPA GONITI )Unaprijed HVala Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 391 Posted July 4, 2010 Dođi do Beograda, nije na kraj sveta majku mu i uradićeš verovatno za mnogo manje para, al prvo se čuj sa nekim majstorom ovde pa dogovori lepo i eto Onda odeš na Adu da se umočiš Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted July 5, 2010 e oktopode i tebi ko u njegosa svaka Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted July 6, 2010 e imam da prodam letvu volana isravnu za mk2.a ako te zanima javi se na pp pa cemo se cuti, sve mozes bukvalno sam prebaciti jedino ces morati do servisa na kalibraciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
edinko 5 Posted July 8, 2010 problem moze sto se tice lupkanja da bude luft u kardanu sto spaja sity sa letvom volana.a za problem sa gasenjem serva -dijagnostikuj gaJa imam isti problem sa lupkanjem u volanu samo kada se vozim recimo preko rupa ili ako idem preko kocke. sta bi bilo potrebno tacno da se zamijeni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 391 Posted July 8, 2010 Ako više zvuči na zveckanje nego na lupkanje onda može da bude i letva volana 100EUR...Mislim da misliš na to pošto spominješ rupe i kocku Quote Share this post Link to post Share on other sites
edinko 5 Posted July 8, 2010 (edited) upravljacki sistem obavezno pregledati pred veci put,tu se slazem ali cesto se desavalo da auto vuce u jednu stranu i zbog gumaPotpisujem ovo jer se to desilo mom kolegi na puntu cim je promijenio gume sve je bilo ok.Ako više zvuči na zveckanje nego na lupkanje onda može da bude i letva volana 100EUR...Mislim da misliš na to pošto spominješ rupe i kocku Ma gledali smo letvu nema lufta a vise se cuje da lupka u tabli kod motora za servo. Edited July 8, 2010 by edinko Quote Share this post Link to post Share on other sites
ubeli 0 Posted July 9, 2010 Mozda ti se samo plastika olabavila Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted July 12, 2010 Još jedno iskustvo sa sarvom, možda će nekom značiti: Ranije mi je češće ispadao servo dok nisam sve oko motora lepo prelemio a sve konektore kod serva više puta naprskao i očistio. Sada je u redu. Ispadene prilikom nekog teškog i prebrzog motanja u teškoj situaciji ali jednom u 3-4 meseca. Podnošljivo! Pre neki dan na autoputu uletim prebrzo u oštru i nezgodno nagnutu krivinu, volan sam jedva držao da se ne otme i ispadne servo, koliko sam shvatio od preopterećenja. Naravno da sam to ja izazvao. Inače, čitajući po razim stranim forumima, da kažem da nije tačno da će kompjuter kod preopterećenja struje da prvo isključi servo. Isključiće ga samo ako je baš on preopterećen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 265 Posted July 13, 2010 Ma ja sam uletao u krivine maltene do ivice prevrtanja pa mi u toj situaciji nikad nije iskocio...ne daj Boze! Pa tada volan najvise znaci, ako ce tada da mi iskace za*ebi ti i auto i sve, kad te moze zivota kostati. Uskoro bih trebao da krecem na more i mozda necu biti u situaciji uopste da odem samo zbog auta. Da samo za servo dam 700 evra, na to dodati redovno odrzavanje(sto sada moram da uradim):veliki servis, zamena delova na voznom postroju, gume itd...dolazim do cifre od skoro 1500 evra a ceo auto vredi 3000 evra. Da vozim X5 ne bi mi bilo zao, ali to je malo gradsko prdalo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted July 14, 2010 U pravu si, često se postavlja pitanje do koje granice ulagati u polovnjak? Setio sam se da postoje modeli bez serva i zanima me sada kolika je razlika od naših sa sarvom? Kod naš servo kada ispadne jako oteža volan jer pokrećemo i ceo "mrtav" mehanizam. A ako se kompletno skine servo - kako tada izgleda? Ima li neko takva saznanja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 265 Posted July 16, 2010 Druze to je dobro pitanje, na koje ja ne znam odgovor. Bez serva blago receno ne moze da se vozi, pogotovo ako su gume 195 kao kod mene. Da znam da ce volan da se olaksa na neko normalno stanje bez serva i da cu imati sigurnu voznju odmah bih ga izvadio napolje!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FlamingO 1 Posted July 16, 2010 Danas sam rijesio problem sa servom, uzeo polovan motor iz drugog punta i sve radi, ali desava mi se isto sto i pojedncima, lupanje po rupama, i to sam rijesio promjenom krajnice cca 15 eura, i sada je kako treba auto nema vise lufta samo je dotrajana krajnica bila! Quote Share this post Link to post Share on other sites
edinko 5 Posted July 17, 2010 Druze to je dobro pitanje, na koje ja ne znam odgovor. Bez serva blago receno ne moze da se vozi, pogotovo ako su gume 195 kao kod mene. Da znam da ce volan da se olaksa na neko normalno stanje bez serva i da cu imati sigurnu voznju odmah bih ga izvadio napolje!!!Ja sam vadio na JTD-u i isto mi bilo sa i bez motora nije neka osjetna razlika.Mozda ti se samo plastika olabavila Provjereno vec ali nazalost nijeeeeeeee Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 265 Posted July 17, 2010 Ali evo vidis ironije, posle ona dva puta sve radi bez ikakvih problema....i ajde se sad usudi da krenes na put. Jaoooo muke zive!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted July 17, 2010 Ja sam vadio na JTD-u i isto mi bilo sa i bez motora nije neka osjetna razlika.Hajde, molim te, objasni šta si i kako skinuo - motor, puž, servokomp? Kako je kompjuter reagovao kad "vidi" da nema serva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
edinko 5 Posted July 17, 2010 Pa lijepo reagovao nije nikako, jer je crko bio motor, a samo sam motor skinuo tri sarafa i strujni kablovi. Jer je isao motor na popravku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ubeli 0 Posted July 19, 2010 Meni se juce desilo da ne radi servo uopste jer mi je ostalo upaljeno svetlo u kabini celu noc! sva sreca pa je proradio posle 2 minuta voznje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2622 Posted July 19, 2010 i meni juce ujutru nije radio servo,al dok sam dao gas,sve je bilo ok,znaci da je akumulator malo oslabio,znaci ako napon opadne komp odma iskljucuje servo,bar tako mislim Quote Share this post Link to post Share on other sites
ubeli 0 Posted July 19, 2010 Izgleda da je tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 265 Posted July 19, 2010 Ima i to logike sto pricate posto je servo najveci potrosac. Ali opet ako mi zimi nije pravio problem sa servom kada mi je akumulator bio gotovo ispraznjen i kada sam palio na kablove ne znam zasto bi sada sa novim akumulatorom. Danas mi se desilo upravo ono cega sam se najvise plasio, iskoci mi servo u sred krivine...i mogu vam reci da mi nije bilo prijatno ni malo. Sreca pa sam isao lagano. Vise mi se isplati da zapalim ceo auto nego da izginem ili jos gore da ja ubijem nekoga... Nema sta, sutra ga teram kod jednog kolege, pa da pokusam da prodjem jeftinije...ali taj problem moram da resavam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ubeli 0 Posted July 20, 2010 evo veceras mi se desilo u voznji da mi se ugasi,parkirao auto i posle kad sam ga upalio radi,ali nisam palio city Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted July 20, 2010 Koliko vidim, sve su priče različite a problem isti. Ja sam rasturao motor, prelemio, i više puta čistio konektore i sada je ok. Reeeetko ispadne - jednom u 2,3 meseca. Mislim da je glavni problem u mnogobrojnim klizećim kontaktima na modulu oko volana tzv. senzor pozicije volana. Ali taj rad traži mnogo vremena, rada, truda i ogromnu pažnjua i iskustvo(da nešto ne zeznemo), a trebalo bi odraditi kad se već nema kud tj. kada se često javlja. Do tada neću dirati. Na našim i starnim forumima je jako lepo i slikovito objašnjeno kako se radi. Jedino mi smetaju priče: to se samo Fiatima dešava. Mom sinu na AstriD (2001) je dvaput stradao kompjuter ubrizgavanja, a sada ventil tubine (2x 130€ ,+ 80€), jednom stala zbog filtera goriva. Komšiji na Pežou crako kompjuter ubrizgavanja(350€). Meni sve radi - da ne ureknem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 265 Posted July 21, 2010 Dijagnostika kaze relej motora... Sada mi servo vise ne radi nego sto radi. U prevodu ne smem da vozim auto. Sada cekam tog elektronicara da dodje sa odmora i da jednom vise resim to zlo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted July 21, 2010 Nema sta, sutra ga teram kod jednog kolege, pa da pokusam da prodjem jeftinije...ali taj problem moram da resavam...I ja sam tako krenuo da sto jeftinije prodjem pa sam na kraju uvideo da ipak moram da platim, od sad kad nesto crkne menjam, ne popravljam, jer je popravka samo odlaganje neizbeznog a oduzima puno vremena a da ne kazem zivaca. Quote Share this post Link to post Share on other sites