dachisss 0 Posted May 13, 2009 Evo ga i ja na ovoj temi,jbg,a mislio sam da ce mene ovaj maler zaobici! Inace Punto 2 2001 je u pitanju i veceras pri polukruznom skretanju u levo je upalio lampicu i od tada vozim dajca! Skinuo sam klemu pa cu je ujutro vratiti , moze li biti do akumulatora,cini mi se da ono kontrolno okce nije zeleno vise vec crno , da mu ne nedostaje energije posto kapiram da je taj servo extra potrosac? Ako se ispostavi da je struja ok , gde da odem na dijagnostiku i kome da se javim kada budem imao rezultat iste? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted May 13, 2009 obicno ko radi dijagnostiku moze da otkloni i kvar.imas na forumu preporuke vise fiatovih servisa pa biraj Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted May 14, 2009 Probaj da napuniš akumulator. Ako je "okce" crno, to znači da je riknuo. Barem je kod mene tako bilo. A ako možeš, probaj neki drugi akumulator da ubaciš i probaš.Pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dachisss 0 Posted May 14, 2009 imam drugi-nov akumulator , burazerov , nije ga jos montirao pa cu ga u svakom slucaju probati odmah , necu stari ni vracati jer je okce definitivno crno.EDIT:JBG...nema veze sa akumulatorom , ipak je ovaj skuplji kvar...kada je samo na kontaktu ugasi lampicu volana i tada mogu da palim i gasim city , ali cim ga upalim upali i lampicu i tada vise ne reaguje na city i volan je otezan (e ali to je neverovatno koliko je tezak,ni manjeg auta,ni tezeg volana!!!!!!!!!!). Quote Share this post Link to post Share on other sites
dachisss 0 Posted May 14, 2009 Evo ponovo ja...otisao do Gorana u Zemunu,uradio mi dijagnostiku odmah-ZVEKNUO MOTOR!!!!! Kaze da imam srece jer je stari tip u pitanju posto kod novijih motor ne crkava vec samo senzor polozaja a to je valjda skuplje.Elem , skinuo mi je motor , odradice ga do sutra i idem da ga namontira i to bi trebalo da je to.Inace cifra je 9500 din...e sad,verovatno sam to mogao uraditi sam kao sto pise u uputstvima po forumu ili da me to kosta manje kod nekog drugog , ali Goran daje garanciju 1 godinu , pritom mi se sve zavrsava u rekordnom roku , auto je kod mene jer ne znam ni kako bih se vratio odande do moje Zvezdare prevozom da je morao da ostane ceo auto , a i na odmoru sam do ponedeljka pa imam pametnija posla nego da do tada jurim releje , majstore... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted May 14, 2009 super si prosao sa garancijom od 1god Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadAleksic 0 Posted May 15, 2009 Imao si srece, senzor cak ne bi uspeo ni da nadjes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted May 15, 2009 kod mene u servisu 60evra sa zamenom i uvek imam bar 1 sredjenn motor tako da cela operacija traje 10min.cisto za informaciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted May 15, 2009 Čitao samo prvu stranu preporuka servisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted May 27, 2009 (edited) Evo da podijelim sa vama moje iskustvo sa servom kod mk2aImao sam neki stari akumulator, koji je stigao sa autom iz Italije, lampica se znala ponekad upaliti u toku voznje (blicne na sekund) i jednom sam iskusio gasenje serva prilikom davanja ful desnog, problem rjesen gasenjem i startovanjem auta.Sad imam Varta akumulator od 52 AH, najveci koji sam mogao da uglavim u punta, problem je bio ponovo sa blinkanjem lampice , gasenja vise nema. Izveo sam logican zakljucak da je nesto u vezi amperaze koja dolazi na servo.Posto me stalno blinkanje lampice nerviralo (ponekad po 5- 6 puta za pola sata voznje) skinem motor od serva, odvojim njegova dva konektora od centralne jedinice, prsnem wd-40 na kontakte, a bogami malo i u sam motor (da, direktno u njega), visak iscijedim napojle, sacekam 2 minuta, vratim motor, spojim konektore i od tada mjesec i po dana bez ijednog blicanja lampice serva u voznji. Cak mi se cini da je i volan malo laksi tako da siti mod uopste nije ni potreban. Uoliko nekoga zanima detaljnije sta sam radio, sve cu objasnoto detaljno, a mogu i slike da okacim. Mislim da vrijedi pokusati, posebno ako imate problem sa povremenim paljenjem lampice u voznji. Pozdrav svima! Edited May 27, 2009 by Visconti Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted May 27, 2009 ...Uoliko nekoga zanima detaljnije sta sam radio, sve cu objasnoto detaljno, a mogu i slike da okacim. Mislim da vrijedi pokusati, posebno ako imate problem sa povremenim paljenjem lampice u voznji. Pozdrav svima!Naravno, otvori novu temu u Uradi sam, i postavi sve što imaš... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted May 27, 2009 Slobodno. Ima nas mnogo koje to zanima. Doduse, ja nemam zasad tih problema, ali neka se nadje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted May 27, 2009 OK, postavljam slike u DIY sekciju za dan-dva, danas sam bio zauzet rjesavanjem brisaca, znate ono kad pocnu da cimaju kad se vracaju , sve proslo ok, sad rade kao sat, najvise mi vremena oduzelo vracanje onih kedera i one plastike kod sofersajbne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikoldije 0 Posted June 14, 2009 pozdrav svima nisam znao za ovaj forum i nadjoh ga slucajno jer me muka naterala kupio sam punta feel 1.2 16v 2003 god i sav srecan jer mi je to prvi auto i ima fabricku muziku i vufer takodje fabricki krenem da zivim zivot kao vozac a ne kao pesak kad ono na sred kruznog toka na auto komandi puf ode servougasim upali auto i sve u redu. to mi se desilo jednom i caletu mom dva putakrenem da trazim po netu i nadjem detaljno uputstvo za vadjenje motorcica i prelemljivanje relejaskinem motor skinem plocicu kad ono imam sta da vidim NEMA RELEJA VEC SAMO PAR SMD KOMPONENTISta sad nisam pametan svi lemovi deluju ok gde su moji releji Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted June 14, 2009 novi tip cityja nema relejcice,a ostalo -prvo na dijagnostiku pa videce se dalje zamena dela ili popravka Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman.xp 0 Posted August 22, 2009 Moje iskustvo: Sve je pocelo od slabog akumulatora. Ispraznio sam ga da nije mogao ni da obrne jedan krug pri paljenju.Kupih novi akumulator vartin, jedva ga uglavih. Posle par dana je krenula lampica za volan da mi se pali. kako se upali lampica tako volan postane tvrdji ko da vozim gsb. 2-3 puta dnevno... ( sigurno sam dobijao crvenu lamppicu volana kada sam motao pun levi pa pun desni nekolko puta. Mogu vam reci da je mnogo zajebano u saobracaju ili u krivinama kad se iskljuci servo. Oterah ga kod mikija, dijagnostika je rekla "error - lambda senzor" - senzor koji daje pozicije volana. Nadjoh polovnjak kod tipa u OMOLJICI (poznati otpad ima ga negde na ovom forumu) covek mi za 250 evrica ugradio polovni senzor i posle toga mi se nije palila lampica za volan ali mi je auto isao na levo dok sam volan drzao pravo. Odoh ja opet kod mikija i onda preko "egzaminera" su mi ocistili stara namestanja za stare senzore i ubazdarili novi.. i od onda sam namerno na CITYju NONSTOP. kAD SAM DAO TOLIKE PARE BAREM DA VOZIM JEDNIM PRSTOM!. i od onda sve radi do dan danas..i valjda ce ubuduce..mislim da problem sa elektrikom pocinje sa ispraznjenim akumulatorom.. tako da ne dozvolite da vam se akumulator istrosi.. menjajte !Poz! Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 391 Posted August 22, 2009 Meni se od zime nije desilo ni jednom a jesam imao relativno slab akumulator, vrisnuo je ovu zimu a to je druga kako je auto kod mene, videću sad ovu zimu sa novim da li će da mi se dešava, ali nestao mi je i zvuk krckanja u volanu, što nema veze s akumulatorom, tako da ko će ga znati.Jel se baš zove lambda senzor sigurno, pošto je lambda sonda merač količine izduvnih gasova i ima ih 2 na puntu, pre i posle katalizatora...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted August 22, 2009 .. i od onda sam namerno na CITYju NONSTOP. kAD SAM DAO TOLIKE PARE BAREM DA VOZIM JEDNIM PRSTOM!. i od onda sve radi do dan danas..i valjda ce ubuduce..Nije ti to bas pametno. Ti bi opet da vadis pare iz dzepa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman.xp 0 Posted August 22, 2009 Jel se baš zove lambda senzor sigurno, pošto je lambda sonda merač količine izduvnih gasova i ima ih 2 na puntu, pre i posle katalizatora...?U pravu si, sad iskopah:'TORQUE SENSOR' se zove.Nije ti to bas pametno. Ti bi opet da vadis pare iz dzepa? Ma nabij#$% ga ! ja sam ga kupio nije on mene! ako mi je prvi crkao za 30k km, onda drugi ocekujem da mi rikne za 60k km ...nekako mi lep taj CITY... skupljam pare ..sta cu Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted August 22, 2009 Ma OK, tvoje pare, tvoja stvar Salu na stranu, oko tog city serva... mozda sam to samo ja, ali meni je on pomalo besmislen... nemam nikakav osecaj, kao kad vrtim volan na utabanom snegu. To mi je nekako kao za devojcice, posto se i sa obicnim servom stvarno lako vrti. Jednom sam ga ukljucio da vidim kako to radi i uopste mi nije "leglo" . Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman.xp 0 Posted August 23, 2009 Kako se kaze sto ljudi sto cudi... navikao sam se za dva dana!sad mi niste jasni vi koji koristite obican servo, zar nije poenta u uzivanju u voznji cak i kada se parkiras?city sevo se sam iskljucuje polako pocev od 40km/h. Preko 60km/h se iskljucuje u potpunosti i ponasa se tvrdje shodno brzini, sto i treba..Bas im je cool ta stvarcica... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 23, 2009 Ja sam vozio punta kome je City bio uključen stalno... čim se upali auto on je uključen i ne isključuje se sam već samo ručno... vozio sam ga tako dok ne pređem 100km/h, onda ga isključim... to mi je nekako najviše odgovaralo jer u BGu (a i u PA) začas prećeš 60km/h i onda smara da se stalno isključuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted August 23, 2009 sad mi niste jasni vi koji koristite obican servo, zar nije poenta u uzivanju u voznji cak i kada se parkiras?Da, ja uzivam u voznji i to mi je poenta.Kao sto sam vec rekao, meni je zaista izuzetno lak volan i bez city serva.Ovo je slicno kao kad bi me vlasnik automobila sa automatskim menjacem pitao zasto ne uzivam u voznji, posto rucno menjam brzine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman.xp 0 Posted August 23, 2009 Da, ja uzivam u voznji i to mi je poenta.Kao sto sam vec rekao, meni je zaista izuzetno lak volan i bez city serva.Ovo je slicno kao kad bi me vlasnik automobila sa automatskim menjacem pitao zasto ne uzivam u voznji, posto rucno menjam brzine.sreca te je fiat ramisljao na muske vozace poput tebei na zenske vozace poput mene pa je stavio dugme on/off na cityju Ja sam vozio punta kome je City bio uključen stalno... čim se upali auto on je uključen i ne isključuje se sam već samo ručno... vozio sam ga tako dok ne pređem 100km/h, onda ga isključim... to mi je nekako najviše odgovaralo jer u BGu (a i u PA) začas prećeš 60km/h i onda smara da se stalno isključuje...city se iskljucuje automatski samo sto ne iskljucuje lampicu, cim si ispod 60km/h ukljucuje ga.. tako da ne moras nista rucno da radis.. samo uzivas u voznji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 23, 2009 Taj Punto sam vozio pre dve godine i na njemu je nešto bilo čačkano tako da sam 100% siguran da je bilo tako kako sam napisao Na kraju krejeva, osećao sam razliku kad na 90km/h uključim i isključim City Iskreno ne znam šta mu je rađeno, došao je takav i takav i otišao, ali je sve šljakalo kako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites