beli_Punto 123 Posted January 29, 2014 Pokusavam da nadjem odgovarajucu temu Meni se palila ta lampica kad sam imao problem sa akumulatorom, i posle punjenja i stavljanja akumulatora nekih 10 minuta nisam imao servo uopste ... inace citao sam da servo moze da prestane da radi kad se njegov motor ugreje, ali posle hladjenja sve radi normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted January 29, 2014 Bio sam parkiro na kosini I nakon toga se upalila... pa se ugasila tek kada sam ponovo upalio kola.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted January 29, 2014 Moguće je da je ovo što Beli kaže da je do akumulatora, jer minusi sada pokazju u kakom je stanju akumulator, recimo meni dok je bio loš akumulator redovno je resetirao komp, ali ako ti je tako da si upalio auto i sve radi, moguće da su njegove mušice. Vidjeti ćeš kroz sljedećih par dana, ako se nastavi paliti, probaj s drugim akumulatorom Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 29, 2014 Proveri kleme za svaki slucaj, ocisti, dotegni ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted January 29, 2014 Hvala drugari... prrovericu akujmulator I sve spojeve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemke 92 Posted February 17, 2014 danas upalim auto kad ono svetli lampica za servo volan tvrd? kao da je crkao servo... uzmem skinem klemu sa akumulatora i ostavim jedno sat vremena i vratim klemu i servo radi... da li neko zna sta to moze da bude? plasim se tako nesto moze i u voznji da mi se desi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 18, 2014 Moguće da je slab akumulator, a moguće da negde vuče struju uz to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavL 0 Posted February 18, 2014 Nisi morao skidati klemu,dovoljno je ugasiti ga i opet upaliti . Meni se to desilo neki dan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemke 92 Posted February 18, 2014 akumulator je polovan i moze i biti da je to.. jer kad sam kupio auto to mi se desavalo... dok nisam predhodni akumulator napunio... inace ugasio sam ga par puta i upalio i opet isto.. jedino resenje je bila klema... probacu ovaj akumulator da napunim pa cu da vidim sta ce biti... pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zemunac1993 1 Posted February 18, 2014 Nek ti prvo neki elektricar prveri akumulator,mozda ne drzi napon Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoran rakita 0 Posted February 24, 2014 Sam je rekao da je polovan, menjaj akumulator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CrackFox 16 Posted February 25, 2014 (edited) Bratu se juce na semaforu ugasio auto , punto mk2 i posle paljenja mu ostala da svetli lampica akumulatora i volan se tesko okretao. Punjac pokazao da je akumulator poprilicno prazan iako je star mesec dana. Auto je vozio proteklih mesec dana 1,5-2km dnevno ... Posle punjenja akumulatora opet isto pokazuje a volan ko na zastavi . Jel neko zna sta moze biti? Edited February 25, 2014 by CrackFox Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bane4D 0 Posted March 4, 2014 Jedno pitanjce... steering moment senzor je onaj senzor na stubu volana ili se "nalazi" u el.motoru?U pitanju je Punto 1999 1.2 16V... Imao je problem sa servom.Dijagnostika (bosch KTS 520) mi je prijavila da servo motor fault... nakon provere instalcije, osiguraca i ostalog probaos sam zamenom polovnim motorom servo je proradio ali sada javlja steering moment sensor fault. Probao sam sa kalibracijom preko dijagnostike ali ne pomaze. Greska se obrise dijagnostikom kad je auto pod kontaktom ali pri prvom paljenju se vraca ista... Quote Share this post Link to post Share on other sites
n0va 3 Posted March 6, 2014 (edited) Nakon godinu dana opet problemi sa servom, primjetio sam da se gasi sad vecinom cim upalim auto pa malo motam u mjestu. A recimo u krajnjim polozajima volana ljevo-desno primjetio sam da mi svjetla prednja malo zatamne kao da nema struje dovoljno. Dijagnostila pokazuje gresku na servu senzor volana i masu, masu sam ocistio i kleme zamjenio, naravno problem je isti. Akumulator je star dve godine (tek istekla garancija, Topla 69Ah). Moze li mi neko reci kolika je normalna voltaza alternatora za 1.9 JTD 2001 i pri kom rezimu da mjerim, pre nego odem provjeriti akumulator.Primjetio sam da se ovo cesce desava kad je hladno i kad pada kisa, znate li mozda gdje se nalazi masa zaduzena za servo osim one kod akumulatora?I sta jos da provjerim od kontakta osim onih u kabini kod motora serva? Pozdrav! Edited March 6, 2014 by n0va Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladj 14 Posted March 7, 2014 I ja da se upisem:Punto mk2aPalim hladan auto, sve u redu.... kada se auto zagreje, nakon nekih 6-7km pali se servo lampa i (malo) oteza volan. Ne znam da li to znaci da se iskljuci ili ne posto nije nesto tezak za okretanje ni tada...Vozim tako vec 2-3 meseca i kako postaje toplije tako se ranije ovo desava. Prvo sto mi je palo na pamet je da nema dovoljno tog ulja (laik sam).Da li da teram sto pre kod majstora ili mislite da mogu jos malo ovako... u frci sam sa parama pa zbog toga odlazem ali da me brine, brine me. Ako moram snaci cu se za pare. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
n0va 3 Posted March 7, 2014 U pitanju je elektricni jako komplikovan sklop koji radi bez ulja, kako malo oteza? Kad se ovo desi na Punto 2 obicno volan postane dosta tezi. dva puta tezi nego recimo neko auto koje fabricki nema servo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladj 14 Posted March 8, 2014 hm...ne znam onda... recimo 50% tezi ali ne toliko kao sto ti kazes, mogu da vozim normalno bez problema.Znaci nema ulja, ipak je elektronika. Ovde nisam spomenuo da mi nakon jos 10km potpuno podivlja instrument tabla,verovatno su onda problemi povezani. Uglavnom hvala na odgovoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted March 12, 2014 Jutors mi izleti baba dok sam isao ka gradu jedva ukocih da ne sretne Sv.Petra a ja da zavrsim svirajuci klavir.... ukocio sam sa naglo , oko 4-5 m nisam siguran... I onda mi se upalila lampica "crveni volan" .. nisam primerio neke promene...Nakon ponovnog startovanja se ugasila...>_>PS: nemam ABS... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted March 12, 2014 Desavalo se meni par puta da upali lampicu radi normalno servo i posle se ugasi , sta se dogodi nemam pojma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted March 12, 2014 Znaci nije strasno... to je bitno... ma ima da kupim nekog Dzipa I lepo gazi... ej vidi me da idem... I to sa leva pocne da prelazi ulicu... nego dobro ... hvala na odgovoru... pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted March 17, 2014 (edited) E ovako, pisao sam nesto vec u ovoj temi, nekada davno sam zamenio motor i gasenje serva se izgubilo na neko vreme. Senzor polozaja nije bio u sjajnom stanju i zbog njega je volan povremeno drhtao, potom se servo gasio i posle ponovnog paljenja auta sve je bilo ok. Primetio sam, koliko god to glupo zvucalo, da zimi nisam imao problema a leti jesam! Verovatno se kontakti od toplote rasire pa eto problema.Polovni senzor polozaja sam kupio jos pre dve godine! Kostao me 10 evra, covek se resavao lagera delova pa me bas potrefilo! Od tada mi stoji i ceka danasnji dan...Imam ugradjen zeder, i prilikom velikog servisa sam hteo da zamenim i taj senzor ali mi je majstor rekao da ne moze da ga menja zbog zedera. Ja sam to uzeo zdravo za gotovo, ali za sve postoji nacin. Pre par dana sam pitao Gorana da li zeder smeta i dobio jasan odgovor, smeta ali moze da se zameni!!! I onda nisam izdrzao i krenuo sam da rasturam sve pa kud puklo da puklo! Evo slika Servo radi bez greske! Ali imam nove probleme koje moram da resim. Sitnice ali mora da se menja, srafovi na ovim krstovima, kardanima ili kako god vec... ima malo lufta, treba jace da se stegne, sto ja nisam mogao zbog loseg alata... eto, hteo sam da podelim ovo iskustvo sa vama. Ko se razmislja da sam menja senzor polozaja volana, neka se ne za*ebe kao ja! Sve me boli, prste ne osecam, ceo dan sam ispod volana, posao neopisiv ali posto sam ja nenormalan i sve volim sam da radim, eto, imao sam srece. Edited March 17, 2014 by milan-jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted March 17, 2014 uh! Umorio sam se samo citajuci. Kako tuzno izgleda sa volanom na podu Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted March 17, 2014 Ma pisao bih ja jos stosta, ali bi to uglavnom bile samo psovke, sunce mu njegovo koliko je sve sabijeno, nemas bre gde ruku da zavuces!Glavna patka je bila vratiti stub upravljaca na ovaj zglob sto se vidi na prvoj slici...Zglob se brda u svim pravcima, a treba potrefiti ugao, a ruke jedva izdrzavaju tezinu...Definitivno se za ovo ide kod majstora, ali ja nekako volim sam da probam, za sada imam srece pa nemam visak delova Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted March 17, 2014 Šta bi pričao da si rasturao Stilov volan?! zulutapka sa AOT5036D uz pomoć sekventTNG Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted March 17, 2014 Neka hvala, posle ovoga mislim da duuugoooo necu srafciger u ruke da uzmem... Moraju i majstori da zarade nesto Quote Share this post Link to post Share on other sites