Zemunac1993 1 Posted November 7, 2014 Najbolja varijanta koja cuva i servo i akumulator je da se nakon paljenja motora ne okrece volan dok se ne pogase lampice na tabli, da se aku oporavi od povlacenja struje za paljenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted November 7, 2014 Koje sad lampice? Kod mene se sve pogasi još dok anlasujem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 316 Posted November 7, 2014 To je neko generalno pravilo, ne paliti auto sa upaljenim potrosacima (svetla...), sacekati par sekundi posle paljenja motora i onda tek paliti potrosace i pogasiti sve potrosace pa onda gasiti auto. Meni se desilo da mi dva puta sijalica izgori za vreme anlasovanja, verovatno dobije neki skok u naponu, a to trpe i ostali uredjaji, samo su koliko toliko otporniji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 139 Posted December 2, 2014 Imam Punta mk.2 mjeta 2004 god. kod mene je nekih 3 meseca i presao je kao 130000. Kada sam ga kupio imao je stari akumulator i jednog jutra pri polasku na posao se ugasio servo i upalila lampica. Citao sam malo po forumima i saznao da moze biti do akumulatora, kupio sam nov akumulator i vise se nije palila lampica. Pre neki dan sam menjao homokineticki zglob i pri isparkiravanju iz servisa upalila se ponovo lampica i ostao sam bez serva. Majstor mi rece da ugasim auto i opet probam da ga upalim i ja sam to uradio i problem je nestao. Njegov komentar je bio da se mozda kompjuter istripovao i da on tu nista nije mogao da pokvari. Sutradan prilikom isparkiravanja od nekih 5-6 minuta i manje vise motanja volana u mestu (posto su me zagradila 3 automobila) ponovo se ugasio servo i upalila lampica, ja sam ponovo ugasio i upalio auto i problem je nestao.Zanima me da li je neko imao slican problem i da li neko zna sta moze biti, tj. da nije slucajno otisao servo? Da li je majstor mogao nesto da zezne servo prilikom zamene homokinetickog zgloba? Da li neko zna da li servo crkne odjednom ili postepeno malo radi malo ne radi i na kraju uopste ne radi?Hvala Vam unapred.Isto se meni desava 3-4 puta godisnje,ali fala bogu nikad u voznji uvek pri startovanju motora,ne znam dal ima veze sto ga ne vozim po nedelju dana,pa da li ima veze sa akumulatorom.Palim ugasim 2,3 puta i proradi !!!Najbolja varijanta koja cuva i servo i akumulator je da se nakon paljenja motora ne okrece volan dok se ne pogase lampice na tabli, da se aku oporavi od povlacenja struje za paljenjePa valjda svi tako radimo...ne diraj nista dok se sve lampice ne pogase !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
micko1605 0 Posted December 2, 2014 Pozdrav svima...Ja sam kupio novog puntica kragujevackog 2009god. Danas mi se prvi put upalila lampica za servo. Volan radi normalno, kada ukljucim city servo isto radi normalno a lampica i dalje gori.Akumulator nisam menjao jos je fabricki.Kako se ponistava ta greska?Da li ce se resetovati ako otkacim +klemu na akumulatoru i ponovo je vratim.Hoce li se nesto poremetiti sa ovim postupkom?Pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 2, 2014 Nece se nista pokarabasati ali nece ni bitno popraviti stvari.U principu , lampica se ugasi posle nekoliko startovanja auta u slucaju da vise ne postoji greska (aktivna).Dijagnostikom ce se utvrditi memorisana greska i samo ce se kaz'ti!Ovde je verovatno slucaj lose (slabe) startne struje koja se proverava na poznati nacin u nekom od servisa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
micko1605 0 Posted December 2, 2014 Hvala na odgovoru,Da li to znaci da mi je akumulator pri izdisaju s obzirom da je sve ovo pocelo da se desava sa hladnim vremenom a i star je 5.5god?Pozdrav ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 2, 2014 Najbolje se utvrdi život akumulatora kod serviseronja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mlnmnc 8 Posted December 2, 2014 Donedavno mi je pocelo ovo da se ukljucuje na Puntu 1.2, 16v Sporting Mislim na ovaj dole servo volan, ne na vrata da ne bude zabune Da li bi to znacilo da treba da se sipa neko ulje posto ja od kad sam ga kupio prosle godine u junu nisam sipao nikakvo ulje za volan, jer kad mi se upali to crveno jako tesko motam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted December 3, 2014 Sto se tice volana, ili ima pad napona, ili zeza servo, jel ti koci volan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mlnmnc 8 Posted December 3, 2014 Koči mi samo kada se upali taj crveni volan. Biće da je problem sa akumulatorom, jer mi se nekoliko puta praznio u poslednje vreme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
profa_chb 18 Posted December 6, 2014 Pozdrav svima...Ja sam kupio novog puntica kragujevackog 2009god. Danas mi se prvi put upalila lampica za servo. Volan radi normalno, kada ukljucim city servo isto radi normalno a lampica i dalje gori.Akumulator nisam menjao jos je fabricki.Kako se ponistava ta greska?Da li ce se resetovati ako otkacim +klemu na akumulatoru i ponovo je vratim.Hoce li se nesto poremetiti sa ovim postupkom?Pozdrav... Imao sam prošle zime isti problem, merili ćale i ja napon na akumulatoru, i bio je ok. Oterao kod Gorana,i na dijagnostici videli da je otišao senzor pozicije Donedavno mi je pocelo ovo da se ukljucuje na Puntu 1.2, 16v Sporting Da li bi to znacilo da treba da se sipa neko ulje posto ja od kad sam ga kupio prosle godine u junu nisam sipao nikakvo ulje za volan, jer kad mi se upali to crveno jako tesko motam. Ulje se sipa kad imaš hidraulični servo. Punto ima električni servo. To što teško motaš je zbog toga što elektromotor daje slbiji moment, ili ne daje uopšte (ne vrti sam) Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntara 26 Posted January 3, 2015 sama zamena senzora i nije neka komplikacija ali MES om nisam uspeo da odradim kalibraciju.TEXA je to odradila ko od sale.jel radio neko kalibraciju MESom........ Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 316 Posted January 3, 2015 Ja sam radio kalibraciju sa MESom, bez ikakvih problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivdza 0 Posted January 4, 2015 Pozdrav, imam punta 02 1,2 8v. treba mi pomoć. Mislim da je moj problem vezan za elektriku koja je očigledno daleko od toga da bi se mogla nazvati kvalitetnom. uglavnom ne znam odakle da počnem. Najviše mi ide na živce što se povremeno pojavi greška na servu. Nemam blage veze odakle. Dešavalo se da mi grešku prijavi onog trenutka kada pojačam muziku u kolima, ili kada podižem i spuštam stakla. Naravno imam elektronske podizače. Dešavalo mi se par puta i u sporoj vožnji bez gasa na kvačilu. Volan ostane potpuno upravljiv i u vožnji se obično ne primećuje da je servo ispao. Jedan jedini put je servo stvarno ispao i znam kako se oseća volan tada u rukama. Najčešće rešenje bude da ugasim auto i ponovo upalim, ali obično se tada pojavi i problem sa paljenjem. Lampica ključa gori i displej sata treperi. Rešenje je da nekoliko puta dam kontakt i sačekam da se svetla na tabli pogase i onda upali bez greške. Majstor je merio akumulator i kaže da je ispravan. Osim ovih problema lampica za svetla gotovo stalno svetli i retko pri blagom kočenju ume da zatreperi i crvena lampica za airbag. Prekontrolisao sam sva svetla na vozilu i sva su ispravna. Na dijagnostici se više ne vidi ništa. Ranije su bile neke greške upisane tipa poznata u1600, zatim senzor brzine i slično ali su te greške obrisane i više se ne pojavljuju. Ove greške sada ne ostaju nigde upisane. Ako može neki savet, gde dalje da tražim rešenje a da to nije vožnja na sledeći otpad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntara 26 Posted January 5, 2015 Ja sam radio kalibraciju sa MESom, bez ikakvih problemaimate pp Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 5, 2015 Zavisi kojim uredjajem pokusavate da odradite kalibraciju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 6, 2015 To je verzija a uredjaj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntara 26 Posted January 6, 2015 ELM 327 sa 8 prekidaca podeseno na ELM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 6, 2015 @IvdzaAko greske nigde ne ostaju moze biti da je problem do same table, kad bi imao od nekog da pozajmis drugu na par dana pa da vidis da li i dalje imas isti problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted January 6, 2015 Ako nemas A1 adapter nemozes da izvrsis kalibraciju serva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntara 26 Posted January 7, 2015 (edited) kombinacija 8 dip prekidaca zamenjuje A adaptere Edited January 7, 2015 by puntara Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivdza 0 Posted January 8, 2015 @IvdzaAko greske nigde ne ostaju moze biti da je problem do same table, kad bi imao od nekog da pozajmis drugu na par dana pa da vidis da li i dalje imas isti problem.nazalost nemam. mnogi pricaju da slican problem moze da dodje od kabla mase, i razmisljao sam da ga promenim. Zna li neko gde zavrsava drugi kraj od kabla mase? Kabl ulazi u onu jednu kanalicu i posle ne vidim gde ide. Quote Share this post Link to post Share on other sites