Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

A i ovo mi nije jasno... Šta je sad ovde tačno?

 

 imao sam 6 punta 1.2 8v.  i 3 stila 1.6 16v

 

.pre toga sam imao 3 punta 1.2 8v , dva stila 1.6 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste da se pojavilo fals ulje selenia, ali da o tome ne pricamo u slucaju castrola, njega naci original je lutrija ili odes u mercedes i platis ga 2,5x vise nego u bilo kojoj drugoj radnji, sta mislis zasto? Motul bas svi hvale, e sada da li i njega ima fals nisam upucen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TOTI  pogledaj moje automobile na mom postu ,, postrazi malo...postavio sam i onog forda sto sam imao..i sve fiate koje sam imao...videces moju kucu.,.,moje dvoriste, i sve sto sam slikao..ja sam brate uvezao auto toliko da ti ne mozes da zamislis..samo sta je trebalo da to pricam na svokom forumu ??..ako treba mogu da ti slikam svu dokumentaciju od svakog auta kog sam uvezao. evo ti link da pogledas sve fiate koje sam vozio.  http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=60306&page=2   pogadja me to sto su ljudi jaki na recima ,. a ne na delima.. ja mogu da dokazem da sam imao toliko fiata iako tonekome zvuci neverovatno...imam kao sto sam rekao svu dokumentaciju iz uvoza.. e moj drigari,  a toti ja kad sam vozio fiata stila....pitaj crnog saleta sa ovog foruma kome je radeo reparaciju na 1.6 16 v jos pre dve godine ,,,,a forda fokusa sam voleo ali nikome ga ne bih preporucio nikada. i dalje stojim iza  topga da je skup za odrzavanje kao bmw.. reparacija bosh pumpe i sam znas koliko kosta.800 evra kod tddi ..i uvek crkne...a na tdci zamajac i dizne...1000 evrica.. kao sto rekoh tesko mi je sto me proziva ovaj toti..samo zato sto sam uvek iskren a po treci put ponavljam ko ne veruje da sam imao sva ova auta moze da doje da vidi sve sta sam uvezao i sta sam sve imao.  

Edited by milann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da se necuju kad je novo ulje. Sacekaj jedno 5-6hkm da vidis , ne kazem da je Motul ili Castrol los, a Nemci se bas ne pridrzbvaju fabrickih preporuka sto se ulja tice.

Svratio ja u jedan Fiat salon u Švici, da malo parim oči na Abarth makinama i nígde ne videh natpis Selenia. Sve ali baš sve Motorex i samo Motorex. potvrda da je izbor ulja u servisimj(i ovlašćenim!) samo pitanje biznisa, isplativosti, potražnje...

Jeste da se pojavilo fals ulje selenia, ali da o tome ne pricamo u slucaju castrola, njega naci original je lutrija ili odes u mercedes i platis ga 2,5x vise nego u bilo kojoj drugoj radnji, sta mislis zasto? Motul bas svi hvale, e sada da li i njega ima fals nisam upucen.

Kako prepoznati falš Seleniu? Je l konzerva ima neke 'mane' ili...? Šta orig ambalaža treba da ima?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

a toti ja kad sam vozio fiata stila....pitaj crnog saleta sa ovog foruma kome je radeo reparaciju na 1.6 16 v jos pre dve godine

Svaka cast, tad je bas bio raritet :rolleyes: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inace sto se tice Svajcaraca, ni u jednom Fiatovom servisu gore nece ti sipati Seleniju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se falš Selenie tiče reče mi majstor da su spolja identične kao i original, ali kada se otvore bude već crno ulje tako da su par puta morali da bace po 5l ulja, ali uglavnom se dešavalo da to bude ulje koje same mušterije nabave

Share this post


Link to post
Share on other sites

 evo ti link da pogledas sve fiate koje sam vozio.  http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=60306&page=2   

 

Gledao... I opet ne videh 

 

 

 imao sam 6 punta 1.2 8v.  i 3 stila 1.6 16v

 

 

 

 

. reparacija bosh pumpe i sam znas koliko kosta.800 evra kod tddi ..i uvek crkne...a na tdci zamajac i dizne...1000 evrica..

Kompletna reparacija (uključujući i elektroniku) košta daleko, daleko manje... Ne širi dezinformacije.

Zamena seta kvačila sa zamajcem (sve LUK) sa sve rukama košta 420-450e. Sam zamajac košta 22.000 din u Kit komercu. Sumnjam da ima mnogo automobila kojima je to jeftinije.

Remont dizne (znači kompletan remont - zamena uloška, preliva i novi kod) košta 120-150e. Koliko je za druge automobile?

 

Izvinjenje za off  :blushing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

pogledaj malo bolje videces....postavio sam sve...samo se potrudi isto tako kao sto se trudis da pljujes o meni,,,samo mi nije jasno zasto..ja nikada nisam tebe napao ni zbog cega. svako ima pravo da voli ili mrzi,,,da kaze ili ne kaze.,..ali molim te sad te lepo i prvi put molim kao covek.,.nemoj da me prozivas bez dokaza..dokazi da nisam nesto u pravu pa reci.ali dokazi, a to sto ti mislis drugacije od mene nije nikakav dokaz..sad sam zvao ,Autoservis BOSCH Diesel Centar - ZERAVICA posto si me iznervirao, jer ja nisam lazov, ja sam samo iskren i posten covek. kad se na fordu fokusu pokvari elektronika i mehanicki deo..a obicno ide tako . cena je preko 1000 evra...ko ne veruje neka ukuca na internet i pozove. Autoservis BOSCH Diesel Centar - ZERAVICA ako treba mogu i telefon da postavim ali mozda je zabranjeno. znaci elektronika 550 evra..a mehanicki deo 500.evra...eve zajedno mi rece covek preko 1000 evra.  tako da toti ne pricama ja nista napamet. ko ne veruje neka pozove Autoservis BOSCH Diesel Centar - ZERAVICA   a sad sam pozvao i ford kompani u nisu...zamajac za ford focus 1.8 tdci kosta 30 000 dinara. i covek mi rece da mora da se menja u kompletu sa kvacilom..set kvacila kosta 22 000 dinara zajedno za ugradnjom kosta 60 000 eeee 600 evra. a o diznama sad i da ne pricam....toti druze....zato molim sve koje su pomislili da sam ja lazov ili los covek naka pozovu ford company u nisu ili Autoservis BOSCH Diesel Centar - ZERAVICA telefone cete naci na google ..da ne pisam ovde. ja sam clan ovog foruma dugo, i ovde mi se svidja sto za razliku od fordovog foruma mozes da kazes sta mislis..a da te niko ne napljuje...a na ford forumu moras da se ulizujes i da pricas ono sto admini zele da cuju inace si odmah proglasen za debila,, na ford forumu postoje preprodavci koji guraju forda...i serviseri koji se namestaju, sve u cilju da te oderu u dogovoru.

Edited by milann

Share this post


Link to post
Share on other sites

milan nisi u pravu jer naveo si astronomske cene za jtd 1,9 remont turbine sva 4 injektora i pumpe visokog pritiska kosta oko 600e i zamajac oko 250e sto znaci sa 850e imas auto siguran naredne 10g a ako imas srece i kupis dobrog jtd neces imati nista od ovih ulaganja ni posle 400 oookm toliko od mene odosmo u offffffffff :unworthy:


a u benzinca sekvent plin 500e a gde je odrzavanje nista danas nije jevtinije isto je obrni okreni nema potrebe za rasprave :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam rekao o fiatu nista...nego o fordu focusu...fiat je za odrzavanje jeftin..i nisam nista pricao o tome..ovde picam totiju nesto zna on sta... sekven plin bas danas ugradjujem , eno ga u servisu, i cena je 350 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, gde ima u Beogradu da se kupi original selenia wr i da li je u ap sportu originalna. Hvala na odgovoru ako neko zna.

Kolega, verujem da to niko ne zna, ne samo za Seleni-u nego za bilo sta :D  Probaj po ovlascenim servisima, ili kod ovih proverenih privatnih majstora..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...