Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Sad će da razapnu krivog i dužnog majstora. 

Dobio je preporuku za sledeći put.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad će da razapnu krivog i dužnog majstora.

Dobio je preporuku za sledeći put.

Sudite mu pravedno, pa da ga streljamo :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Stila 115ks 4L ulja je negde za dve nijanse manje od polovine min-max... 4.7 L nikad nisam sipao za 3 god koliko vozim jtd... Uvek je to negde vise 4.5 nego 4.7 i problizno je na maximumu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zavisi koliko ulja izađe pri zameni. Ja sam menjao dihtung dekla ovaj put i okruglo je stalo 4,7 litara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebali ste još da sipate, vidiš da je minimum 4 litre  po grlu  :laughing:  :laughing:

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svuda isti. Izvučeš šipkicu, obrišeš, vratiš nazad i odstoji 10ak sekundi i posle vidiš koliko ima imzeđu narednanih delova.

Po mogućstvu da bude na hladan motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

da da,na hladan,  nisam jutros jos nigde isao, pa cu kad krenem da izmerim, zivo me zanima sta ce pokazati . Jedino sto nisam video kako je na njegovoj sipci jel pise max i min ili kako je to vizuelno da bih znao dal je na sredini? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo gledaš onaj "izrendani" deo koji je dug možda 3cm.  

Evo neka otprilike sličica, gledaj samo dno i ovaj zadebljani čelik

 

http://www.autoalati.rs/sites/default/files/imagecache/product/termekek/4449.jpg

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

izmerio sam, nalazi se tacno na sredini izmedju dva zadebljana dela na slici dole, i malo ima obrisa ulja i ka gornjem zadebljanom delu, jel to ok ili mora da se doliva? 

 

 

http://postimg.org/image/vhsaypu1f/

 

 

znaci ovde gde sam obelezio, 



da lije to u redu ?



e jbg ispade mi mala slika

Edited by Terazije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim sliku ali ako je preko polovine onda je ok. Kao sto sam rekao nije majstor kriv:-) maknite ga sa krsta:-)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kake se ne vidi, obelezio sam crnom bojom dokle mi je ulje, pokusacu da uvecam sliku 



uglavnom na sredini je nivo, a ima obrisa i do gornjeg zadebljanog dela sipke, 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi obrisao šipku pre merenja? Ako je na pola ili više ok je, znači ipak te je majstor častio sa malo ulja :)

Skidamo ga sa krsta  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

na pola, a ima malo tragova i sa gornjeg dela, da obrisao sam, i cak sam vise puta merio da ne bih omanuo :D, znaci ne moram da dolivam nista za sada? ima i slika, ako mozes da je otvoris zabelezio sam dokle je nivo, nego izgleda da je sitna 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnjao sam ulje i filtere 29.9.2012. do sada sam presao 5,5k km, sipao seleniu gold 10/40, dosipao  do sada nesto malo manje od 1,5l poslednje dosipavanje je bilo pre tacno 2k km (tacnije juna meseca) dosipao sam 500ml i danas sam pogledao na sipci nivo je bio na 7 mozda 8mm od dna sipke dosipao sam 200ml i nivo se popeo do sredine. Da li je ovo normalna potrosnja ulja i kad bih trebao da menjam ulje? Citao sam da se preporucuje na 10k km ili godinu dana, mislio sam da menjam ulje oktobra jer cu najverovatnije do tada preci skoro 7k km. Mislim da je ulje malo promenilo boju postalo je malo tamnije nego li kada sam dosipao juna.

Edited by MilanM

Share this post


Link to post
Share on other sites

U granicam fabricke normale ti je potrosnja jos uvek, a ulje zameni onda oktobra kad si vec tako planirao, nece nista da mu hvali za tih par dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On bi trebalo da ima ispod sipke najmanje 1l ako ne i vise? To je frka da ne ode do dna sipke nivo pa da mu ne dosipujem opet ulje nego tamo oktobra uzmem 4l (samo je pitanje dal selniu gold 10/40 ili seleniu 20k) i filter ulja i zamenim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitao sam da je nekima cudno sto selenija turbo dizel, brzo pocrni nakon zamene  pa nase gorivo je katastrofalno , a to ulje  su koristili stariji,  dizeli koji su mnogo losija goriva trosili.  Pa samim tim je moralo to ulje da spere hilzne  od te necistoce  pa su ga pocele koriste prve generacije jtd jer nije postojalo wr kada je nastao prvi jtd vec samo selenija turbo dizel, ja  koristim oba ova ulja  mada nisam primetio nikakve razlike, drasticne, ni kod jedno ni kod drugo sem sto ovo 10w40 .  Malo pre pocrni  zimi sipam  wr a leti turbo dizel, ali mislim da za nase gorivo je ipak, bolje da se koristi turbo dizel preko leta jer to ulje vrlo lepo pere motor iznutra  dok je wr napravljeno za fine zemlje gde je sve cisto i po standardu  i to sto ono nepocrni odma je od te strane  sto nespira garez loseg goriva sa hilzni motora dok selenija TD je bas za nase gorivo . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada već pričaš o spiranju full sintetika ima puno  jače deterdžentne aditive u odnosu na ostala ulja i čak se zbog toga ne preporučuju za starija vozila tj ona koja ih ranije nisu koristila. Tako da pranje motora puno bolje odrađuje WR. Sva ulja brzo pocrne na vozilima koja koriste klasična goriva / naročito dizel dok ona koja koriste isključivo TNG žuta ostaju i posle 10 000 km.

Ako je motor OK ne vidim ni jedan razlog zašto ne koristiti mlađe / savremenije i kvalitetnije ulje.

Dejice kako možeš da pljuješ ovo naše gorivo kada upravo sa njim postižeš neverovatno dobre rezultate ?

I ovaj moj upravo sa tim gorivom se odlično ponaša http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=51001  i http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54772&page=7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...