ivan.ik 625 Posted August 31, 2013 Sad će da razapnu krivog i dužnog majstora. Dobio je preporuku za sledeći put. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted August 31, 2013 izmericu sutra pa cu javiti , nadam se da je na sredini Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17453 Posted August 31, 2013 Sad će da razapnu krivog i dužnog majstora. Dobio je preporuku za sledeći put.Sudite mu pravedno, pa da ga streljamo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted September 1, 2013 Kod Stila 115ks 4L ulja je negde za dve nijanse manje od polovine min-max... 4.7 L nikad nisam sipao za 3 god koliko vozim jtd... Uvek je to negde vise 4.5 nego 4.7 i problizno je na maximumu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted September 1, 2013 Sve zavisi koliko ulja izađe pri zameni. Ja sam menjao dihtung dekla ovaj put i okruglo je stalo 4,7 litara Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted September 1, 2013 Ja sinoc bio kod burazera i otislo nam ravno 5litre..... po 2.5l Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted September 1, 2013 (edited) Trebali ste još da sipate, vidiš da je minimum 4 litre po grlu Edited September 1, 2013 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted September 1, 2013 posto na stilu nisam dosad merio, jel isti princip kao i na jugu ? , Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted September 1, 2013 Svuda isti. Izvučeš šipkicu, obrišeš, vratiš nazad i odstoji 10ak sekundi i posle vidiš koliko ima imzeđu narednanih delova.Po mogućstvu da bude na hladan motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted September 1, 2013 da da,na hladan, nisam jutros jos nigde isao, pa cu kad krenem da izmerim, zivo me zanima sta ce pokazati . Jedino sto nisam video kako je na njegovoj sipci jel pise max i min ili kako je to vizuelno da bih znao dal je na sredini? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted September 1, 2013 (edited) Samo gledaš onaj "izrendani" deo koji je dug možda 3cm. Evo neka otprilike sličica, gledaj samo dno i ovaj zadebljani čelik http://www.autoalati.rs/sites/default/files/imagecache/product/termekek/4449.jpg Edited September 1, 2013 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted September 1, 2013 odlicno, znaci treba da bude na sredini ovog dela dole izrendanog? izmedju ova dva zadebljana dela? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted September 1, 2013 Pa trebalo bi da bude na maksimumu, tj na kraju zadnje "rende". Ajde meri više pa da idem na trening Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted September 1, 2013 evo pijem kafu , uskoro cu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted September 1, 2013 (edited) izmerio sam, nalazi se tacno na sredini izmedju dva zadebljana dela na slici dole, i malo ima obrisa ulja i ka gornjem zadebljanom delu, jel to ok ili mora da se doliva? http://postimg.org/image/vhsaypu1f/ znaci ovde gde sam obelezio, da lije to u redu ?e jbg ispade mi mala slika Edited September 1, 2013 by Terazije Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 1, 2013 Ne vidim sliku ali ako je preko polovine onda je ok. Kao sto sam rekao nije majstor kriv:-) maknite ga sa krsta:-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted September 1, 2013 kake se ne vidi, obelezio sam crnom bojom dokle mi je ulje, pokusacu da uvecam sliku uglavnom na sredini je nivo, a ima obrisa i do gornjeg zadebljanog dela sipke, Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted September 1, 2013 Jesi obrisao šipku pre merenja? Ako je na pola ili više ok je, znači ipak te je majstor častio sa malo ulja Skidamo ga sa krsta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted September 1, 2013 na pola, a ima malo tragova i sa gornjeg dela, da obrisao sam, i cak sam vise puta merio da ne bih omanuo , znaci ne moram da dolivam nista za sada? ima i slika, ako mozes da je otvoris zabelezio sam dokle je nivo, nego izgleda da je sitna Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 10 Posted September 1, 2013 (edited) Mnjao sam ulje i filtere 29.9.2012. do sada sam presao 5,5k km, sipao seleniu gold 10/40, dosipao do sada nesto malo manje od 1,5l poslednje dosipavanje je bilo pre tacno 2k km (tacnije juna meseca) dosipao sam 500ml i danas sam pogledao na sipci nivo je bio na 7 mozda 8mm od dna sipke dosipao sam 200ml i nivo se popeo do sredine. Da li je ovo normalna potrosnja ulja i kad bih trebao da menjam ulje? Citao sam da se preporucuje na 10k km ili godinu dana, mislio sam da menjam ulje oktobra jer cu najverovatnije do tada preci skoro 7k km. Mislim da je ulje malo promenilo boju postalo je malo tamnije nego li kada sam dosipao juna. Edited September 1, 2013 by MilanM Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 2, 2013 U granicam fabricke normale ti je potrosnja jos uvek, a ulje zameni onda oktobra kad si vec tako planirao, nece nista da mu hvali za tih par dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanM 10 Posted September 2, 2013 On bi trebalo da ima ispod sipke najmanje 1l ako ne i vise? To je frka da ne ode do dna sipke nivo pa da mu ne dosipujem opet ulje nego tamo oktobra uzmem 4l (samo je pitanje dal selniu gold 10/40 ili seleniu 20k) i filter ulja i zamenim Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 2, 2013 Za 16v se vise preporucuje 20k Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted September 2, 2013 Procitao sam da je nekima cudno sto selenija turbo dizel, brzo pocrni nakon zamene pa nase gorivo je katastrofalno , a to ulje su koristili stariji, dizeli koji su mnogo losija goriva trosili. Pa samim tim je moralo to ulje da spere hilzne od te necistoce pa su ga pocele koriste prve generacije jtd jer nije postojalo wr kada je nastao prvi jtd vec samo selenija turbo dizel, ja koristim oba ova ulja mada nisam primetio nikakve razlike, drasticne, ni kod jedno ni kod drugo sem sto ovo 10w40 . Malo pre pocrni zimi sipam wr a leti turbo dizel, ali mislim da za nase gorivo je ipak, bolje da se koristi turbo dizel preko leta jer to ulje vrlo lepo pere motor iznutra dok je wr napravljeno za fine zemlje gde je sve cisto i po standardu i to sto ono nepocrni odma je od te strane sto nespira garez loseg goriva sa hilzni motora dok selenija TD je bas za nase gorivo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 3, 2013 Kada već pričaš o spiranju full sintetika ima puno jače deterdžentne aditive u odnosu na ostala ulja i čak se zbog toga ne preporučuju za starija vozila tj ona koja ih ranije nisu koristila. Tako da pranje motora puno bolje odrađuje WR. Sva ulja brzo pocrne na vozilima koja koriste klasična goriva / naročito dizel dok ona koja koriste isključivo TNG žuta ostaju i posle 10 000 km.Ako je motor OK ne vidim ni jedan razlog zašto ne koristiti mlađe / savremenije i kvalitetnije ulje.Dejice kako možeš da pljuješ ovo naše gorivo kada upravo sa njim postižeš neverovatno dobre rezultate ?I ovaj moj upravo sa tim gorivom se odlično ponaša http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=51001 i http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54772&page=7 Quote Share this post Link to post Share on other sites