gari 0 Posted December 1, 2011 Tako je. To je max napon. Na vise od 14.4v bi poceo da "kuva" i brzo bi stradao.A struja punjenja akumulatora zavisi od broja obrtaja. Tako da ako sumnjate da vam je aku potpraznjen bolje da ga vozite na malo vecim obrtajima. Od punjenja u leru nema mnogo vajde Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted December 1, 2011 Ima valjde,ali mora dosta dugo da radi,treba auto voziti i cesce ga paliti ako stoji na primer u garazi.Bez obzira sto je nov akumulator,posle 5,6 dana ne koriscenja vozila,a ako vozilo ima cd plejer,njegova memorija izvuce akumulator.P.S. Meni je stradao akumulator dva dana posle isteka garancije! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted December 1, 2011 Gde je najjeftinije kupiti akumulator za Stila, mislio sa da to bude Varta, na par mesta sam gledao oko 7500din, jel to oko ili ima onaj energizer ili tako nesto za manje para? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted December 1, 2011 verujem da mi je crkao black horse oznake 55w 12v td ako sam dobro video...e sad,zanimljivo je da je kupljen 12.12.2007 vreme mu je i bilo...razmisljam o exide premium ali me zanima da li je neko upucen da li u bg-u ima negde da se prodaju akomulatori na foru doneses stari pa doplatis za potpuno nov sa garancijom?Ima u mom kraju: Ledine. Neposredno uz okretnicu poslednje stanice busa 71. Imaju veliku reklamu "VARTA - Staro za novo" "Servis akumulatora" "Auto Električar" Dakle, po sistemu tri u jedan.Nisam koristio usluge, pa ne mogu da preporučim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 1, 2011 U ovoj radnji koju sam ja pomenuo ima dosta modela, kao kvalitetni se spominju i Tudor, pogledaj sajt, imaju i cene pa je zato zgodno da pogledaš, ne znam za tvoj motor, imaš i pretragu po modelu i motoru...mislim da je za tebe ta neka cena.http://www.batterycentar.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22990 Posted December 1, 2011 Gde je najjeftinije kupiti akumulator za Stila, mislio sa da to bude Varta, na par mesta sam gledao oko 7500din, jel to oko ili ima onaj energizer ili tako nesto za manje para?Banner u Tempu, jeftiniji je a možda vikendom važi 10% popusta, ako nije već na akciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted December 1, 2011 Koliko para taj Banner? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22990 Posted December 1, 2011 Da znam napisao bih, mislim da je jeftiniji od 7500, a da je bolji od svih derivata Johnson Controlsa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted December 2, 2011 http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=40047Da li ovaj akumulator odgovara za Stila 1.9 jtd 115ks? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 2, 2011 Zaki, zašto sebi ne olakšaš celu stvar? Prvo pogledaš ovde koliko Ah treba da ima akumulator za Stila 1.9 JTD:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38944Onda kupiš takav koji po imenzijama može da stane.Inače, mali je 60Ah za dizela, u svom 1.6 imam 62 Ah. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22990 Posted December 3, 2011 Koliko para taj Banner?7500 je od 62Ah, 7900 od 69Ah, 10% je popust na te cene vikendom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted December 7, 2011 (edited) Juce kupio Vartu silver, 40 meseci garancije, Miki uredno montirao, cena sa popustom za clanove kluba 8500din 63Ah Edited December 7, 2011 by zaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemmen 0 Posted December 22, 2011 (edited) evo i ja da se pohvalim a ujedno i savet onima koji voze bravo 1.6 benzin - pazario Exide Premium EA530 53Ah 540A za 7700rsd 36 meseci garancija (ukljucena dijagnostika instalacija i demontaza/montaza baterije) a u uzem izboru je bio i Exide Excell EB500 12V 50Ah (oko 6000rsd)...odlucio sam se za jaci model zbog preporuke g.Daniela iz firme Andrija doo,evo ako neko bude imao sl. dilemu:Postovani Nemanja,Za vas Fiat Bravo bi preporucili neki od sledecih akumulatora:1. Exide Premium EA530 540A karakteristike: http://www.akumulator-shop.rs/prodavnica-351.html2. Exide Excell EB500 450A karakteristike: http://www.akumulator-shop.rs/prodavnica-9265.htmlAko imate ugraden gas u vozilo preporucio bih vam prvi model i u slucaju koriscenja vozila pretezno u gradskoj voznji na kratkim relacijama.Taj model ima veci startnu sposobnost i veci kapacitet, pa bi samim tim i trajnost bila veca.Ako vozite malo duze relacije relativno cesto onda nije problem da se ubaci i model Excell serije.Ako imate bilo kakvih nejasnoca slobodno nas kontaktirajte.S postovanjem,Toth DanielAndreja dooExide Technologies - Serbia..inace, da se zna - ovo nije reklama niti sam akomulator kupio od gore navedene firme.eee da - ukoliko vas stari akomulator ostavite njima dobijate oko 500rsd manji racun sto sam ja iskoristio za dijagnostiku Edited December 22, 2011 by nemmen84 Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 22, 2011 A jel neko poslušao savet gospodina Oktopoda ili svi žurno trčite da bacite 50-100 EUR?Meni od kad sam ovo napisao nije pokazao nikakve znake problema, ni preko 24h nepaljen, temperature blizu nule.Akumulator sam punio 24h, merili smo ga nakon samo pola sata "hlađenja", kažu da treba 2,3 sata da se "hladi", pokazao je 14.12V umesto 12.1V koliko je bilo dan pre na autu pre paljenja. Napunjenost 100%, provodnost 86%. Kažu da je minimum za provodnost 70%.Stanje "good & nešto" gde je to nešto tipa "montiraj i teraj" ne sećam se tačne poruke.Dok smo sišli do kola i montirali ga pao je sa 14.12 na 13.95 V. Provodnost je porasla na oko 90%. Imam stalni potrošač - alarm, možda sa potrošačem pokazuje drugačije.Upalio sam auto pa smo testirali. Napon punjenja tj alternatora je bio 14.2 ali je pao do 13.8 i onda je šetao od 13.8 do 14 V. Isto sa upaljenim i ugašenim farovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemmen 0 Posted December 22, 2011 tesko da neko ima para bas za bacanje ali ja sam te poslusao - a podrazumeva se da pre kupovine treba prvo ispitati postojeci akomulator i instalacije...meni je zbog NE odrzavanje spojio celije - falila je tecnost u jednoj celiji pa i nakon dolivanja i punjenja nije bilo ok...isprazni se preko noci do te mere da jedva zavergla 2sec. a vidljivi su bili i neki beli ostatci ispod samog akomulatora (od kiseline valjda..)poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 22, 2011 Taj fazon, nisam mislio da vređam, ali niko nije spomenuo taj moj test a mnogi otad pitaju i kupuju, pa imam utisak da treba ljude podsetiti da malo prečešljaju temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
konj_konjski 1 Posted December 22, 2011 Evo da se pohvalim da mi je crkao Bosch S3 akumulator, posle 23 meseca od kupovine! Sva sreca pa je jos u garanciji! E sad da li ce da priznaju garanciju, videcemo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
JLZ 0 Posted January 13, 2012 Meni krepao neki no-name koji je dobijen kao reklamacija na prvu ugradnju pre dve godine...Počelo kao gašenje kontrolne table kod palenja i onda izdahnuo posle 3 dana iako sam ga propisno izvozao da se dopuni.Punjenje dobro, 14,16VI... žurio sam da se ne zatvore prodavnice pre neki dan, nisam isčitao temu i kupio Vartu (blue nešto). Kol'ko vidim po pisanju ovde, usrećio sam se Mada, ja sam imao extra iskustvo sa jednom. Doduše, uvoz iz Nemačke bio... Ovaj je Češki (valjda) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted January 13, 2012 Ja vozim fabricku Vartu vec 6ta zima u Z10.Zanimljivo sto je kilav vec ni manje ni vise nego zadnje 3 godine.Jos pre 2 godine nije hteo da pali na jakom minusu.Sve cekam da izdahne, a on uvek nekako upali, jedva vergla, ali krese Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted January 13, 2012 Eh, ovaj problem imam i ja na Tipa. Kad je hladan vergla al jedva i taman mislim e evo konačno neće više on upali. Inače neko no name unuče od akumulatora 45ah. Čekam da crkne i pazarim exside oni sa 30 posto više struje pri startu i ima da bude 70ah viši nemogu da napakujem, a inače nebih žalio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 13, 2012 hahaha,70 ampera,treba puniti to.Ja sam promenio tri za dva meseca,hehehehe,evo varta sljak samo tako,imao sam bosov koji je vrisnuo dva dana po isteku garancije,pa uzmem original magnetimareli,crkne posle 15 dana,nije drzao struju i sada vartu,sluzi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 14, 2012 Inače neko no name unuče od akumulatora 45ah. Čekam da crkne i pazarim exside oni sa 30 posto više struje pri startu i ima da bude 70ah viši nemogu da napakujem, a inače nebih žalio.Ako staviš prejak akumulator tvoj alternator ga nikad neće napuniti pa je to kontraproduktivno. Može se staviti maksimum 10 posto jači od fabričke preporuke a i to treba izbegavati. Znači ako je tebi fabrički predviđeno 45, ne bi smeo da ideš više od 50 maksimalno jer ti džaba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted January 14, 2012 Pa valjda ja nisam siso vesla, valjda i ja nešto znam majka mu stara. Alternator je 65 A puni najnormalnije 14v +/- 0.5 V. I ja ne vidim ama baš nijedan razlog da ne može punit akumulator od 70 Ah. A brat na golfa mk3 1.6 benz. ima crnog konja od 100ah i alternator od 70A evo već 4 god. alarm i radio cd nikad ne gasi ne peva ali displej svetli. I taj crni konj nikad nije dopunjavan i nikad nije izneverio da neće zaverglat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 14, 2012 Samo sam hteo da istaknem pravilo jer ne znam koliko se ti razumeš, a i temu čitaju neki koji se ne razumeju pa će napamet da kupe jači akumulator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted January 30, 2012 kada sam kupio auto, tačnije u aprilu, akumulator je bio skroz prazan, pa smo prespojili da ga upalimo, dopunio se i do dana danas sam palio i vozio bez problema... U petak sam poslednji put palio auto rano ujutru i upalio je na pola ključa... Danas oko 13, seo i zaverglao, ono vergla ali jedva, nema teorije da upali... Nisam hteo da ga mučim, nisam ni otvarao haubu, otišao pešaka i završio posao za koji sam planirao da odem kolima, e sad razmišljam se da li da kupim nov ili da dopunjavam ovaj... U slučaju da kupim nov, koja je vaša preporuka? Pretpostavljam da postoji negde u ovoj temi, ali ima 22 stranice, pa kontam da će pre da se nadje neko ko će da mi odgovori na pitanje, nego što ću ja da prelistam sve...našao sam neku specifikacijuhttp://www.autohrvatska.hr/documents/dd82e53a-b0dd-4a79-9292-f7dd53369026.pdfpiše da je za Punto 1.2 40Ah bez klime, a 50Ah sa klimom, treba mi samo neko da mi to potvrdi, ja nemam klimu, znači da gledam 40Ah? Ili možda nije loše da uzmem i sa više Ah? Quote Share this post Link to post Share on other sites