Jump to content
FAS Euroauto Goran

Bukvic

Members
  • Content Count

    278
  • Joined

  • Last visited

About Bukvic

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sjenica

Previous Fields

  • Garage
    vw golf 4 1.6 sr

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To sto je izgorelo izgorelo je, promeni sve redom. Ako nije istopio nijedan aluminiumski deo (alternator, dekla alnasera, vodena pumpa, pumpa za benzin) onda je motor ok nema potrebe da se otvara. Ako nije topio pomenute delove onda nije bilo temperature koja bi naskodila mehanickim delovima motora. Ovo ti napisah iz bogatog iskustva bilo je u proslosti svakakih slucejeva
  2. Nije ti bas puno daleko, otidji kod Gorana imas ga ovde na forumu, to ce sredit za par minuta.
  3. Znam ja sta te muci jes da nisam ucitelj i da ne znam bas lepo da obijasnim, al ko imalo razume sta sam napisao bice dovoljno da odradi posao. Pozz i srecnoo
  4. Hidro test se radi na masini namenjenoj, ta masina zagreva vodu i pravi pritisak, ako te budu pustili da gledas bice ti jasno. Srafove mozes da vratis i stare nece se on naljutit ja ih stezem na 10 kila. Zupcenje je poprilicno prosto nezahteva specijalni alat ma da je lakse kad ga imas. Uglavnom hidro test i ravnanje glave obavezno, znaju da pucaju te glave i to unutar komora tamo gde ne mozes da vidis al masina pokaze. Pre zupcenja namontiraj cevi bregastu remenicu nemoj da zatezes ostavi sraf labav da se zupcanik okrece oko bregaste. Uzmi parce kabla pa na diznu na bos pumpu stavi i direkt + akumulator cevi na diznama popustene, cegrtaljku i 19 nasadni i okreci pumpu u smeru okretanja dok ti gorivo nepropisa na sve cetiri cevi. onda ih zategni pa jos par krugova. Pumpa ima svoju oznaku zarez dovodis prema crti na limu, radilica ima oznaku na menjacu odvijes onaj plasticni cep videces ostalo, bregasta treba da bude okrenuta da na starni menjaca mozes ubacit u onaj zarez neki viljuskasti kljuc. Pumpa hoce da bezi al je drzi kljucem ili nek je neko pridrzi, spaner nesme bit nabijen nabija se zajedno sa kaisom. Uzmi klesta za osigurace i spaner vuci na gore dok nezategnes kais da kad ga uzmes prstima izmecu bregaste i pumpe mozes napravit setanje 1 cm ukupno gore dole. Onda 19 kljuc i zategni na bregastu saraf i okreci motor barem jedan krug i dovedi na paljenje proveri oznake. Ako se neuklapaju Jovo nanovo. Ono kurblanje pumpe dok pisnu sve cetiri cevi pomaze da posle nebude verglanja dok navuce naftu vec pali kao da je tek ugasen.
  5. Neka oni tu ladu 4x4 postavu na teren gde je predvidjena da se vozi i neka stavu njihovog x6 i q7 i preskupog ML sve ce ih lada oduvat.
  6. Sta da vam kazem, mnogo je lep osecaj kada znate da na 402 metra ne moze niko u evropi da stane na crtu. Covek ima tim i nije ovo prvo iznenadjenje za koje se zna, a bice ih jos sa drzavom ili bez, apsolutno svejedno.
  7. Ma nema resenja za taj 1.6 motor 8v. Trosi ubija, ali i ide za sve pare. To je moje petogodisnje iskustvo probao sam ama bas sve standardni monpoint, dvogrli weber i jednogrli jugo-kec. Ide sa svakim isto osim jugo-kec, trosi isto 18-20l plina. Na otvorenom magistralnom putu uz postovanje ogranicenja umeo je da spusti na 12l plina. Montirao sam i novih i polovnih isparivaca odvijao i zavijao stel saf, ali on je morao da potrosi svoje. Sve sam se borio dok jednom prilikom nepuce zupcasti kais kupljen u gepeku al nedostatak vremena. E kada sam skinuo glavu i vidio pećine od cilindara i klipove kao od kamiona sve mi je bilo jasno i zasto ide kao metak i zasto trosi kao tenk. Svejedno volio sam taj auto majstor sam imam svoju radionicu i radno iskustvo od 18 god. nije mi bilo tesko, a ni žao da uložim u taj auto. Ja sam takav da volim da stisnem gas do patosa tipo mi nikad nije ostao dužan i zahfalan sam mu.
  8. Zadnja ponuda od mene sve 4 gume za 50e fiksno.
  9. Felne je kupio MMica namontirane su na stla, skinuo je karbon foliju. Jedna je bila kriva ali je uspesno ispravljena i ostale su propustene na masinu i sad su bez tegova. Nisam znao da je jedna kriva kod mene je malko tresao na oko 60 pa se vise nije javljalo do 140 vise tipa nisam ni vozio. ne znam dal je stilo prdstavljen ovde ali su mu felne legle pravo, onoliko koliko 15 moze na stila da pokaze.
  10. Felne i srafovi prodati, ostaju gume. Sve cetiri 70e dve gume 40e
  11. Aktuelno Moze odvojeno samo felne i srafovi 130e gume 80e
  12. Brat veliki POZZ tek sam vidio post. Folija se drzi odlicno kako vidis na slikama vrlo malo ponegde okrzano. Cuvao sam ih kao oci u glavi, felne su onakve kakve si mi poslao.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...