Jump to content

chela

Members
  • Content count

    1750
  • Joined

  • Last visited

About chela

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 12/30/84

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Punto jtdR 85ks

Recent Profile Visitors

22330 profile views
  1. Svaka cast na dobro organizovanom skupu i jedan veliki pozdrav za debile iz hidometeoroloskog zavoda koji su jos jednom "pogodili" vremenske prilike. Steta sto se nije pojavilo vise ljudi, ali ekipa koja je bila je bila sasvim dovoljna za dobro zezenje!!! Pozdrav svima
  2. Kupujem zadnje tapacire za punta mk2 3V iskljucivo tapacirane tkaninom, oni plasticni me ne interesuju! Boja tkanine nije bitna, bitno je da plastika nije ostecena! kontakt telefon 0659585885
  3. 1. Buca_Tipo 2. neshaoct 3. Irena HGT 4. stefankmn 5. Rile 6. nemke 7. Ivan BG 8. Markobgd 9. Zhorz 10. Totti 11. Zrnke 12. Sedla 13. Stilisa 14. gorank82 15. Djole (Matdjo) 16. joshibeast 17. Easy R. 18. Ivan-Topola (IDEMOO NISSSS) 19. Sulc 20. ViktorBG 21. Jozo Skoplje 22. sashicus 23. Zlox (vas čeka u Niš) 24. Emir 25. zmaychek 26. Majstor_Paja 27. ASTERIX 28. dinja 29. & 30. & 31. Milutin-NS i @bane@ i Nstyner...mi smo kompletni 32. paun ts 33. Sava 34. Sane1989 35. Zivic123 36. majstormica 37. zunto 38. Hranislav 39. Chelic 40. Boki 41. Mile 42. 43. 44. 45.
  4. Punto 1.9 JTD - chip

    Uh, ima tu toliko stvari da sve daleko prelazi cenu malo jeftinijeg jtd-a. Prvo sve mehanicki treba da bude u savrsenom stanju (motor, menjac), kad kazem savrseno stanje, pod to podrazumevam bukvalno nov motor. Sledeca stavka bi trebalo da bude prenos snage, naravno u zavisnosti od ocekivanja. 120-130ks moze da se izgura sa serijskim delovima i to je to, ako hoces vise, svaki konj preko toga kosta 100€. 0. Motor 1. Dizne 2. Turbo 3. Straight pipe 4. Kvacilo 5. Remap u zavisnosti od boosta ide i map senzor koji gura preko 1.5 bar. Manje vise je sve napisano, kao sto su i rekli a za te zackoljice, te zackoljice zavise od auta do auta, na svakom autu se razlikuju (mislim na to da je svaki auto razlicit i da ne vazi isto za sve).
  5. Redovno Fiat-Lancia Okupljanje - Beograd

    U nedelju od 18h na parkingu ispred Sava centra u okviru skupa cemo organizovati jedan photo session za potrebe fb stranice i naravno live stream!!! Dodjite u sto vecem broju, zezanje je zagarantovano!!!
  6. K: maketu Punto mk.2

    Ma bilo je i na kp i na kupindu ali nema vise U gavrilovicu je bilo ali ne znam iz kog razloga nema vise.
  7. K: maketu Punto mk.2

    Treba mi pomoc, trazim maketu punta mk2 koju ne mogu nigde da nadjem. U GMS su imali ove autice ali ih vise nemaju, pa ako neko zna gde bi moglo da se nadje, neka napise bio bi izuzetno zahvalan
  8. Milorade cutao bi na tvom mestu, budi srecan da ti je ostao auto u komadu i ne bi se kurcio sa 100 konja.
  9. Chip Tuning (čipovanje)

    Sve je i moguce i nemoguce, a kako... Svako ko stavi chip pozelece malo cesce da stisne gas i tu prica o potrosnji pada u vodu Realno je moguce ocekivati manju potrosnju u gradu, a zasto??? Jednostavno, ljudi koji voze u gradu ne mogu da voze pun gas, nego voze 2-3 brzine sa odredjenim procentom gasa i brze stignu do zeljene brzine i tu krece mesanje baba i zaba. Naime, ne menja se cela mapa vec delovi mape na odredjenim obrtajima(uglavnom preko 2000rpm). Do dela gde je promenjena mapa sve funkcionise kao i pre, prelazi izmedju stare i nove mape su minimalni tako da sa brojem obrtaja raste i razlika u mapi. E tu dolazimo do "TUNERA" koji promene odredjene parametre odokativnom metodom(sad cu sve da dignem za 20% i sve je u redu) za 10 min, ali onda moze doci do raznih problema a ustede nigde. Zlatno pravilo je... kad ne stiskas gas auto manje trosi i to je poenta- da sto pre dodjes do optimalne brzine i da je samo odrzavas sto je duze moguce a u gradskim guzvama gde se ide mic po mic nema apsolutno nikakve razlike ni u potrosnji a ni u performansama. Naravno, sve je u proracunima pa tako skupi tuneri vode racuna o svakom parametru i do svakog novog parametra dolaze putem mnostva proracuna i tu moze da se ostvari znacajnija usteda goriva uz adekvatno povecanje snage motora, upravo iz tog razloga fensi tuneri ne izvlace maximum nego rade optimalne mape. @ Nesaoct U pravu si i nisi u pravu, jer svaki tuner moze da zakljuca mapu i da ne razmislja da li ce neko videti sta tu ima a i mocice opet da proda proizvod koji je vec napravio
  10. Redovno Fiat-Lancia Okupljanje - Beograd

    Po prvi put FLCS je emitovao live stream sa okupljanja, kako je to izgledalo mozete pogledati na videu ispod. Moram napomenuti da je video na facebooku i da ne znam da li clanovi foruma koji nemaju FB nalog mogu da vide ovaj video. Ovakvih live ukljucenja sa "INTERA" ce biti jos, ovo je samo pocetak... SPREMAMO SE ZA ROSTILJ
  11. Redovno Fiat-Lancia Okupljanje - Beograd

    Naravno da ce biti, ne vidim kako neka informacija moze da bude glavna ili sporedna jer je u pitanju jedan te isti klub a na FB je okacen status posto je bilo odredjenih problema i morali smo da obavestimo clanove da ce mesto okupljanja biti pomereno.
  12. Do 500 ks ma da grebes ko macka, 350 je neki maximum sa ovom konfiguracijom koju si pomenuo. Za vise ti treba...Struja, Dizne 1000cc, menjac, brege, titanijumski ventili... Veruj mi, jos niko u Srbiji a i sire nema 500ks na 2.0 motoru a ulozili su boga oca znanja i para. Nemoj da shvatis ovo kao neku kritiku, nego kao savet da se ne razocaras kad budes shvatio da od 500ks nema nista. Inace ovo sto si odradio mi se svidja, to ja zovem silk tuning. Izobjasnjavas lozanama u limuzinama, sve je postojano i trajno, nije prenasvirano i lepo moze da se vozi. Sa srecom nek te sluzi i da ga lepo nasviras i da se navooozis ko pravi. POZ. Šta reče ovaj majstor? [emoji23] Never argue with an idi0t. They drag you down to their level, then beat you with experience. || Biti prilagođen u duboko bolesnom društvu nije merilo zdravlja. Lepo ti pise u potpisu ali ipak cu morati da se upustim u to iako si upozorio Proslo je 5 godina i dosta muke... to samo Bojke zna i svaka mu cast na tome. Napravio je ozbiljan auto i svestan je kolko je to muke i para kostalo. Pre 5 godina, par dana vise od pola decenije napisao sam post koji si citirao i ne vidim sta je to "majstor" pogresio??? Bojke moze da zna da li je grebao kao macka da bi napravio ovo sto je napravio, koliko sati je proveo cackajuci ispod haube i sta je propustio ne bi li se priblizio cifri od 500KS. Niko nije rekao da je nemoguce vec da je dosta zajebano. Pre 5 godina delovi koji su sada dostupni, mogucnost narucivanja iz inostranstva, know-how itd. nije bilo dostupno u nasoj zemlji, ni Bojke sam nije rekao da ce odma da napravi 500ks, vec je lepo rekao u nekom narednom periodu. Dosta ljudi je pokusavalo iz 20VT da izvuce 400, 500, 600ks i mnogi znaju da je teze nego na 16VT, mnogi su stali na 400, 420, 440, 450ks i tu im je nestalo volje i zelje, dok je bojke strpljivo radio.Porucio bi ti da se drzis kompjutera, ipak si strucnjak za to @BOJKE... samo nastavi i gruni 4 vuce bog da te vidi
  13. Valjci za merenje snage

    Ne sme smorice se Xaxaxaxxaxaxxax Javite vreme kad se ide, icicu i ja al kao podrska... Da podrzavam te konje da izadju
  14. Chip Tuning (čipovanje)

    Evo samo nesto da izjavim i gotov sam sa bajkama. Punto sa 230ks moze da ide 215/h, sa 156ks moze 210kmh. Jedino ako si stavljao hibrid turbinu i ima snage moze da ide preko 205. Ps. Kako si merio brzinu?
  15. Chip Tuning (čipovanje)

    Hoćeš da kažeš da se razlika između JTD-a od 110KS i istog tog remapiranog od 150KS ne oseti u vožnji, recimo kad u drugoj zalepiš patos sa 2000rpm? Hajte molim vas... zalepi te duplo jače za sedište, ne da moraš da osetiš, nego nema šanse da ne osetiš, koliko god da je "optimalna" mapa. Osim ako zaista sva snaga nije preko 3000rpm recimo, ali kakva je to šabanska mapa onda, kad u realnoj svakodnevnoj upotrebi (preticanju, međuubrzanju sa ~2000rpm) nemaš dobitak? Kod mene je sve potkrepljeno cinjenicama, tako i ovo... http://postimg.org/image/yqek6u4yx/ ovde konkretno treba da se uporede gornja zelena i gornja plava(dsvetlija) linija koje predstavljaju moment. Zao mi je sto nije izmereno iz mesta da vidite koje su razlike, a i ovako mogu da se vide razlike i pikovi. Ta zelena mapa je jela svakog nadr..nog punta koji je radjen kod kojekakvih "LIKOVA", i to ne za malo nego mnogo... a imala je samo 120 al pravih konja. Eto zasto neka mapa kosta 4 glave a neke 50. Bez icijeg omalovazavanja, znam tacno sta pricam i koliko niko od vas nije u pravu. Zelena mapa je izasla iz HS Chiptuning kuce a ostale iz Novaspeeda. Obe mape su prica za sebe i znam da su najbolje moguce odradjene mape koje postoje za 85ks motor. Ako sam rekao da se ne oseti razlika, onda to ne znaci da se bas ne oseti nego je potrebno dosta osecaja da bi se izvalilo... oseti se kad vratis fabricku mapu i vidis da auto ne ide Zasto sam to napisao... Iz jednog jedinog razloga, vozne osobine auta su skoro identicne (nema naglog lepljenja za sediste-zato se i ne oseti razlika, nema kidanja na niskim obrtajima-Vincent je spomenuo otimanje auta na 1500rpm... to nije dobro ni za voznju a pogotovo ne za sklopove poput kvacila, zamajca, poluosovina i radilice i sto je naj vaznije nema otimanja auta- bezbedna voznja u svakom rezimu). Upravo ovo sto sam naveo u poslednjoj recenici predstavlja chiptuning i odvaja garazne tunere i njihove mape od pravih tunera. ...a jeste 600kmh... koja bajka hocu i ja da mi auto ide 215 Stilo, i punto imaju iste menjace kao Mjet... s tim sto je na Mjetu 6. kao na ovima 5.
×