Jump to content
FAS Goran
the_reaper

O akumulatorima...

Recommended Posts

Tako je. To je max napon. Na vise od 14.4v bi poceo da "kuva" i brzo bi stradao.

A struja punjenja akumulatora zavisi od broja obrtaja. Tako da ako sumnjate da vam je aku potpraznjen bolje da ga vozite na malo vecim obrtajima. Od punjenja u leru nema mnogo vajde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima valjde,ali mora dosta dugo da radi,treba auto voziti i cesce ga paliti ako stoji na primer u garazi.Bez obzira sto je nov akumulator,posle 5,6 dana ne koriscenja vozila,a ako vozilo ima cd plejer,njegova memorija izvuce akumulator.

P.S. Meni je stradao akumulator dva dana posle isteka garancije! :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde je najjeftinije kupiti akumulator za Stila, mislio sa da to bude Varta, na par mesta sam gledao oko 7500din, jel to oko ili ima onaj energizer ili tako nesto za manje para?

Share this post


Link to post
Share on other sites

verujem da mi je crkao black horse oznake 55w 12v td ako sam dobro video...e sad,zanimljivo je da je kupljen 12.12.2007 :thumbup: vreme mu je i bilo...

razmisljam o exide premium ali me zanima da li je neko upucen da li u bg-u ima negde da se prodaju akomulatori na foru doneses stari pa doplatis za potpuno nov sa garancijom?

Ima u mom kraju: Ledine. Neposredno uz okretnicu poslednje stanice busa 71. Imaju veliku reklamu "VARTA - Staro za novo" "Servis akumulatora" "Auto Električar" Dakle, po sistemu tri u jedan.

Nisam koristio usluge, pa ne mogu da preporučim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde je najjeftinije kupiti akumulator za Stila, mislio sa da to bude Varta, na par mesta sam gledao oko 7500din, jel to oko ili ima onaj energizer ili tako nesto za manje para?

Banner u Tempu, jeftiniji je a možda vikendom važi 10% popusta, ako nije već na akciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaki, zašto sebi ne olakšaš celu stvar? :whistle:

Prvo pogledaš ovde koliko Ah treba da ima akumulator za Stila 1.9 JTD:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38944

Onda kupiš takav koji po imenzijama može da stane.

Inače, mali je 60Ah za dizela, u svom 1.6 imam 62 Ah. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce kupio Vartu silver, 40 meseci garancije, Miki uredno montirao, cena sa popustom za clanove kluba 8500din 63Ah

Edited by zaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo i ja da se pohvalim a ujedno i savet onima koji voze bravo 1.6 benzin - pazario Exide Premium EA530 53Ah 540A za 7700rsd 36 meseci garancija (ukljucena dijagnostika instalacija i demontaza/montaza baterije) a u uzem izboru je bio i Exide Excell EB500 12V 50Ah (oko 6000rsd)...odlucio sam se za jaci model zbog preporuke g.Daniela iz firme Andrija doo,evo ako neko bude imao sl. dilemu:

Postovani Nemanja,

Za vas Fiat Bravo bi preporucili neki od sledecih akumulatora:

1. Exide Premium EA530 540A karakteristike: http://www.akumulator-shop.rs/prodavnica-351.html

2. Exide Excell EB500 450A karakteristike: http://www.akumulator-shop.rs/prodavnica-9265.html

Ako imate ugraden gas u vozilo preporucio bih vam prvi model i u slucaju koriscenja vozila pretezno u gradskoj voznji na kratkim relacijama.

Taj model ima veci startnu sposobnost i veci kapacitet, pa bi samim tim i trajnost bila veca.

Ako vozite malo duze relacije relativno cesto onda nije problem da se ubaci i model Excell serije.

Ako imate bilo kakvih nejasnoca slobodno nas kontaktirajte.

S postovanjem,

Toth Daniel

Andreja doo

Exide Technologies - Serbia

..inace, da se zna - ovo nije reklama niti sam akomulator kupio od gore navedene firme.

eee da - ukoliko vas stari akomulator ostavite njima dobijate oko 500rsd manji racun sto sam ja iskoristio za dijagnostiku

Edited by nemmen84

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel neko poslušao savet gospodina Oktopoda ili svi žurno trčite da bacite 50-100 EUR?

Meni od kad sam ovo napisao nije pokazao nikakve znake problema, ni preko 24h nepaljen, temperature blizu nule.

Akumulator sam punio 24h, merili smo ga nakon samo pola sata "hlađenja", kažu da treba 2,3 sata da se "hladi", pokazao je 14.12V umesto 12.1V koliko je bilo dan pre na autu pre paljenja. Napunjenost 100%, provodnost 86%. Kažu da je minimum za provodnost 70%.

Stanje "good & nešto" gde je to nešto tipa "montiraj i teraj" ne sećam se tačne poruke.

Dok smo sišli do kola i montirali ga pao je sa 14.12 na 13.95 V. Provodnost je porasla na oko 90%. Imam stalni potrošač - alarm, možda sa potrošačem pokazuje drugačije.

Upalio sam auto pa smo testirali. Napon punjenja tj alternatora je bio 14.2 ali je pao do 13.8 i onda je šetao od 13.8 do 14 V. Isto sa upaljenim i ugašenim farovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tesko da neko ima para bas za bacanje ;) ali ja sam te poslusao - a podrazumeva se da pre kupovine treba prvo ispitati postojeci akomulator i instalacije...meni je zbog NE odrzavanje spojio celije - falila je tecnost u jednoj celiji pa i nakon dolivanja i punjenja nije bilo ok...isprazni se preko noci do te mere da jedva zavergla 2sec. a vidljivi su bili i neki beli ostatci ispod samog akomulatora (od kiseline valjda..)

poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj fazon, nisam mislio da vređam, ali niko nije spomenuo taj moj test a mnogi otad pitaju i kupuju, pa imam utisak da treba ljude podsetiti da malo prečešljaju temu :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se pohvalim da mi je crkao Bosch S3 akumulator, posle 23 meseca od kupovine! Sva sreca pa je jos u garanciji! E sad da li ce da priznaju garanciju, videcemo! :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni krepao neki no-name koji je dobijen kao reklamacija na prvu ugradnju pre dve godine...

Počelo kao gašenje kontrolne table kod palenja i onda izdahnuo posle 3 dana iako sam ga propisno izvozao da se dopuni.

Punjenje dobro, 14,16V

I... žurio sam da se ne zatvore prodavnice pre neki dan, nisam isčitao temu i kupio Vartu (blue nešto). Kol'ko vidim po pisanju ovde, usrećio sam se :( Mada, ja sam imao extra iskustvo sa jednom. Doduše, uvoz iz Nemačke bio... Ovaj je Češki (valjda) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozim fabricku Vartu vec 6ta zima u Z10.

Zanimljivo sto je kilav vec ni manje ni vise nego zadnje 3 godine.

Jos pre 2 godine nije hteo da pali na jakom minusu.

Sve cekam da izdahne, a on uvek nekako upali, jedva vergla, ali krese :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, ovaj problem imam i ja na Tipa. Kad je hladan vergla al jedva i taman mislim e evo konačno neće više on upali. Inače neko no name unuče od akumulatora 45ah. Čekam da crkne i pazarim exside oni sa 30 posto više struje pri startu i ima da bude 70ah viši nemogu da napakujem, a inače nebih žalio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha,70 ampera,treba puniti to.

Ja sam promenio tri za dva meseca,hehehehe,evo varta sljak samo tako,imao sam bosov koji je vrisnuo dva dana po isteku garancije,pa uzmem original magnetimareli,crkne posle 15 dana,nije drzao struju i sada vartu,sluzi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače neko no name unuče od akumulatora 45ah. Čekam da crkne i pazarim exside oni sa 30 posto više struje pri startu i ima da bude 70ah viši nemogu da napakujem, a inače nebih žalio.

Ako staviš prejak akumulator tvoj alternator ga nikad neće napuniti pa je to kontraproduktivno. Može se staviti maksimum 10 posto jači od fabričke preporuke a i to treba izbegavati. Znači ako je tebi fabrički predviđeno 45, ne bi smeo da ideš više od 50 maksimalno jer ti džaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa valjda ja nisam siso vesla, valjda i ja nešto znam majka mu stara. Alternator je 65 A puni najnormalnije 14v +/- 0.5 V. I ja ne vidim ama baš nijedan razlog da ne može punit akumulator od 70 Ah. A brat na golfa mk3 1.6 benz. ima crnog konja od 100ah i alternator od 70A evo već 4 god. alarm i radio cd nikad ne gasi ne peva ali displej svetli. I taj crni konj nikad nije dopunjavan i nikad nije izneverio da neće zaverglat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kada sam kupio auto, tačnije u aprilu, akumulator je bio skroz prazan, pa smo prespojili da ga upalimo, dopunio se i do dana danas sam palio i vozio bez problema... U petak sam poslednji put palio auto rano ujutru i upalio je na pola ključa... Danas oko 13, seo i zaverglao, ono vergla ali jedva, nema teorije da upali... Nisam hteo da ga mučim, nisam ni otvarao haubu, otišao pešaka i završio posao za koji sam planirao da odem kolima, e sad razmišljam se da li da kupim nov ili da dopunjavam ovaj... U slučaju da kupim nov, koja je vaša preporuka? Pretpostavljam da postoji negde u ovoj temi, ali ima 22 stranice, pa kontam da će pre da se nadje neko ko će da mi odgovori na pitanje, nego što ću ja da prelistam sve...

našao sam neku specifikaciju

http://www.autohrvatska.hr/documents/dd82e53a-b0dd-4a79-9292-f7dd53369026.pdf

piše da je za Punto 1.2 40Ah bez klime, a 50Ah sa klimom, treba mi samo neko da mi to potvrdi, ja nemam klimu, znači da gledam 40Ah? Ili možda nije loše da uzmem i sa više Ah?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...