demonserbia 0 Posted September 3, 2012 Samo da napomenem da je u pitanju Stilo JTD 85kW, ako je prelivni sud od njega mozemo se dogovarati jos veceras. Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 3, 2012 Ja sam ga uzeo sa Maree jtd,inace imam Punta i isti su.Ako hoces mogu da ga slikam! Mislim da je isti,a videces na slici! Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 1, 2012 Šta je ovo, čemu služi ? Share this post Link to post Share on other sites
Droog 0 Posted October 19, 2012 E raja...Ovako...1. Pri gasenju i paljenju klime u autu (Stilo 1.9 JTD 85kw) mi se desava da se promjeni zvuk motora.2. Isto tako sinoc, nakon sto sam parkirao, i sad hocu da podignem prozore (auto radi) cujem promjenu zvuka u motoru i blago pomjeranje kazaljke obrtaja kad dizem prozore isto kao da na sekund dodam blago gas.Mozda su ovo normalne stvari...mozda nisu...stvarno ne znam.Moze li mi ko reci sta je to? Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 19, 2012 Pri paljenju i gašenju klime je normalno da podigne blago obrtaje i npr uzmimo u obzir da ti ne valja nosač motora i da se stvara rezonancija na 850 obrtaja i eto razloga za promenu zvuka Ovo je banalni primer, ali je u praksi izvodljivo. Meni se na Astri dešavalo da malo zadrhti i promeni blago zvuk na paljenje klime i čak na paljenje grejača zadnjeg stakla(zanimljivo da mi niko ne veruje za to), Stila se toliko nisam naslušao da bih to primetio, a i ne mogu da primetim dok ne sredim dotični nosač koji lupa kao lud. Share this post Link to post Share on other sites
Droog 0 Posted October 19, 2012 Za nosac si upravu...otisao je taj neki nosac ispod mjenjaca (ako sam dobro skont'o majstora).To se i prije desavalo...ali ovo za promjenu obrtaja dok stojis i spustas i dizes prozore prvi put sam sinoc osjetio.Hvala u svakom slucaju... Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 19, 2012 Nosač motora ili nosač ispod menjača? Ako ti više lupa na ler obrtajima više nego na npr 1200 obrtaja kad dodaš gas u leru sigurno je nosač motora ispod akumulatora. Za ovo za prozore prvi put čujem i zaista ne znam da ti pomognem, ali ako bih išao nekom logikom rekao bih da nešto sa strujom zeza jer ako menja zvuk= podiže obrtaje=> treba mu više struje da proizvede. Verovatno grešim, znaće neko bolje od mene za ovo da pomogne Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 19, 2012 Skoči do autoelektričara da pogleda čovek i gotovo...Ili si možda postao kao ja tj kao nas kolega Stevo Žigonhttp://www.youtube.com/watch?v=Oz2x49-dcao&feature=related Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted October 19, 2012 Cim se motor optereti dodatnim potrosacima, normalno je da odreaguje na opisane nacine.Sto slabiji motor, to su te promene uocljivije... Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 20, 2012 Iz nekog razloga povuče previše struje-bar više nego što bi trebalo da povuče podizač. A zasto-pitanje za elektricara. Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 20, 2012 Imam jedno pitanje, predpostavljam da nije neki problem, ali ipak da vas pitam.Danas je auto savršeno normalno radio i kada sam završio vožnju ostavim ga još minut da radi na leru i nekako se poklopio u isto vreme da je zatvaran suvozački prozor, ja se odvezivao, gašena muzika i gašen auto. Na trenutak je pokazao neki fault i zapištao, ali je toliko bilo brzo da nisam stigao ni da pročitam šta je napisao. Posle toga dam kontakt, odradi lepo proveru i ništa ne pokazuje, upalim ga,pustim malo da radi, ugasim i opet ništa. Da li ovo treba da me zabrine? Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 20, 2012 Da je za uzbunu stilo bi te uzbunjavao Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 20, 2012 Hvala Nadao sam se da je samo neka sitna greška koja se desila bez razloga. Posle toga sam prešao skoro 100km i sve savršeno radi.. Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 20, 2012 Verovatno se desila sa razlogom ali uzrok neka sitnica tipa loseg kontakta ili tome slicno pa se moze desiti da se nikada vise nece ponoviti, a moze da se desi povremeno da zapisti sto su kvarovi koji najvise iritiraju jer se najteže otkriva uzrok-sad je tu sad nije, sad ga vidis sad ga ne vidis Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 20, 2012 (edited) Ma samo da nije nešto ozbilljno, sad rešavam silene, pločice i nosač i stvarno ne bi bilo pošteno od Stila da mi se kvari u sledećih godinu dana Taman ću kad odem kod majstora da ga zamolim da prikači Examiner i vidi kakva je greška bila jer pretpostavljam da je zapamtio Edited October 20, 2012 by igor0511 Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 20, 2012 ...c c c, ovi novopočeni vlasnici Stila, cimaju se na svaki beep... Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 20, 2012 Voda u filteru nafte. Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 20, 2012 Stvarno se trudim da održavam auto da bude uvek u stanju da pređe 2000km u cugu koliko god mi to mogućnosti dozvoljavaju, a i nisam navikao na stalno pištanje pošto Jugo nije blicnuo lampicama ni kad je crkao, a Astra se isto nešto ne žali mnogo pa mi je sve ovo sad novo Ne znam baš za vodu da li je mogla da dođe, uglavnom sipam na Nisu i valjda tu ne sipaju vodu, sad šta znam..Nadam se samo da je sačuvao grešku pa da vidim u četvrtak kod majstora šta je tačno bilo, mada kad razmislim ima šanse da si u pravu za vodu jer sam primetio da su mi kola osetno više trošila od zadnjeg sipanja(opet ja o potrošnji ) Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 20, 2012 Zaljuljaj ga jače ili prikoči naglo. Kondenzacija, kad vozite na minimumu ili za 2000. Da nije lopova uvek pun rezervoar i tad nema kondenzacije ili menjaj pumpu. Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 20, 2012 Uvek gledam da mi baš zbog pumpe bude gorivo uvek iznad četvrtine i jedino pada ispod toga ako je baš hitna situacija i nemam gde da sipam gorivo. Danas kada se to desilo je bilo gorivo par litara ispod četvrtine tako da je moguće zbog toga. Posle toga sam dosuo i nije bilo problema, tako da si pogodio problem Definitivno ima da se pre svakog odlaska kod majstora konsultujem sa tobom i drugim Ivanom, naučio sam od vas više o Stilu nego što sam uspeo za pola godine čitajući razne probleme i upustva po forumima i blogovima Share this post Link to post Share on other sites
nsgaghy 0 Posted October 20, 2012 Ne verujem da je neka tako ozbiljna greska iskocila u zadnjem trenutku.Meni je isto tako za 2 godine koliko ga vozim iskocilo 4-5 puta pred gasenje, i 2 greske sam uspeo da vidim.Prva je bila da je nesto Remote battery low, tj za bateriju u kljucu, a druga koju sam video je antipinch sensor, tj senzor koji blokira podizace prozora ako naidju na otpor.Naravno, ni sa jednom ni sa drugom stvari nije bilo problema nikad.Ipak je to Stilo, pistace kada mu je dosadno Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted October 20, 2012 Ja se uplašim ako jednom mesečno ne zapišti k'o Damjanov Zelenko ! zulutapka Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted October 20, 2012 haha..smešan je auto skroz, mislim šaljivdžija na dve sekunde: num plate bulb, water in fuel filter, airbag failure...smanjio sam jačinu pištanja i vozim ga kao ozbiljan auto Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted October 20, 2012 Sad mi je jasno, nisam odmah shvatio da se šalio Hvala svima na komentarima, mnogo mi je lakše kad čujem da je to za Stila normalna stvar Share this post Link to post Share on other sites