MS PK 8002 Posted December 17, 2013 Moras da trazis obavezno taj, inace nista nisi uradio. Ako stavis slabiji opet ce ti skala stajati na 1/4. Cudan je po tom pitaqnju, mislim da ga ima od 70+c do 89c Ako hoces imam onaj broj sto ide ili mi pusti na pp broj tvog telefona jer cu verovatno petak ili subotu ici za Nis pa mogu da ti kupim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 850 Posted December 17, 2013 Mislim da sam ja stavio 88, nisam 100% siguran. Skala je uvek na pola, možda čak i pola milimetra iznad, ali ispod nije nikako Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted December 18, 2013 Radna temperatura moze da ima samo blage varijacije ako je ispravan termostat i sistem hladjenja...blage dok termostat ne reaguje i dok se sistem ne zagrije/ohladi Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 18, 2013 Ljudi jel se desava vama da vam spadne malo temperatura kad idete duze nizbrdo? Ja sam zamenio termostat pre 2mes.i primetio sam kad se vracam sa posla da mi malo spadne temperatura.Tacnije ne moze auto ni da se zagreje bas toliko da bi zakucala skala na pola jer mi je blizu posao nego stigne do druge crte od prilike mozda malo i predje onda kad naidjem na tu nizbrdicu ( od prilike 2km dugacku) primetim da mi se spustila temperatura malo. Naravno grejanje odma palim pa ne znam dal je to normalno da malo spadne temperatura jer auto ide skoro celu nizbrdicu u leru a i upaljeno je grejanje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19055 Posted December 18, 2013 jer auto ide skoro celu nizbrdicu u leru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted December 18, 2013 Vozi ga u brzini na toj nizbrdici pa proprati sta se desava. Tajodje ti je mnogo bolje da nizbrdo vozis u brzini bez gasam, vise ces ustedeti na gorivu, nego sto vozis na leru..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 18, 2013 Danas idem na put od nekih 50km.pa cu videti sta se desava. Hvala! 50+50 tamo i ovamo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19055 Posted December 18, 2013 Pisano vec X puta, imas cut-off sistem sa kojim ti potrosnja u brzini bez gasa -> 0 , em efikasnije, em bezbednije nego voznja na leru... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 850 Posted December 18, 2013 Plus drastično više štediš kočnice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 30 Posted December 18, 2013 Činjenica 1. JTD motori su ekstra efikasni i malo se greju. I sa potpuno ispravnim termostatom temperatura rashladne tečnosti padne kad radi u leru (još izraženije ako je nizbrdica), a ventialtor grejanja kabine radi na maximumu.Činjenica 2. Termostat JTD 1.9 je zamišljen i ostvaren kako preksupi monstrum sa 6 (!) creva, na lošem mestu u motornom prostoru. Posebno je loše što nije konstruisan tako da može da se promeni samo uložak termostata. Loše je i što je nisko postavljen, pa kod zamene iscuri mnogo rashladne tečnosti.Činjenica 3. Originalni JTD 1.9 termostat - FACET - je izuzetno loše napravljen, i kod 99% slučajeva se pokvari posle 4-5 godina. Jedina dobra stvar sa njim što se uvek pokvari tako da ostane potpuno otvoren. Inače bi forum bio prepun tema o prokuvavanju motora.Činjenica 4. Ugradnja termostata R4 u crevo, je možda OK rešenje za zimu, ali značajno smanjuje protok rashladne tečnosti kroz sistem, tako da realno može da izazove ozbiljne probleme leti, na visokim temperaturama, kad je i klima uključena. Na osnovu ovIh činjenica ja sam lično rešio da ugradim novi termosat koji nije Facet. Izabrao sam VERNET. Razmišljao sam o varijanti: R4 termosat u crevu zimi, a leti drugo crevo bez R4 termostata, ali sam odustao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 18, 2013 Ja sam kupio Vernet termostat i dobro radi za sada! Nego pomislih bolje da pitam . A sto se tice pustanja u ler to je cista navika inace znam da je bolje,bezbednije i da se manje trose kocnice al bip... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3067 Posted December 18, 2013 Ajde da napišem šta mi se večeras desilo. Krenem do devojke i posle nekih 12ak km temperatura stoji na pola i ja lagano nastavim autoputem ~90km/h. Uđem u blok i upalim grejanje na 3ku da se malo auto zagreje i nastavim da idem u 2. brzini na baš niskim obrtajima. Stanem i sačem još 2-3min i kada sam krenuo vidim da je temperatura malo ispod pola. Krenem da psujem Fiat i termostat, ali čim sam pomerio auto opet stoji zakucana na pola. Odem do Delte i namerno pustim 5min da radi sa grejanjem na 4 u leru i nigde da mrdne temperatura. Posle isto to uradim kod sebe u dvorištu i opet ništa. Nadam se samo da je na trenutak zablentavio Quote Share this post Link to post Share on other sites
elektro123 1 Posted December 18, 2013 to se i kod mene desi samo kad je hladan i samo jednom kasnije stalno stoji na pola Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted December 18, 2013 Samo vozi. Kad na auto putu pri konstantnoj laganoj voznji pocne fa obara na 1/4 e tu mu je kraj. Ostalo je za tolerisanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3067 Posted December 18, 2013 Valjda neće opet zezati, ipak je samo godinu dana star, a ako krene ima i ja da mu turim Renoov 89 pa bar da ne kukam kad crkne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19055 Posted December 18, 2013 Nemoj vise da ides kod devojke . Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted December 18, 2013 Vidis da mu dojadilo, vise i ne zuri.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 19, 2013 Ljudi sad sam stigao kuci sa puta. Temperaturu drzi tacno na pola osim kad sam isao niz Rudnik ka Topoli nekih 7-8km (ne znam bas tacno koliko,mozda i vise ali dobro) sa temperaturom od 32° i sest crtica (aut.klima) na grejanju skala je pala malo ispod pola. Inace na ravnom ili na kracim nizbrdicama stoji kao zakucana Ja mislim da to mora tako i da je to Ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted December 19, 2013 Nista ne cackaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 19, 2013 To je fabricki tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3067 Posted December 19, 2013 Vidis da mu dojadilo, vise i ne zuri.... Žurim nego sam zagrevao auto pre nego što uđe jer ja uglavnom ni ne palim grejanje nakon što mi se odmagli i zagreje kabina Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 19, 2013 Haha manje trosi kad je iskljuceno grejanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19055 Posted December 19, 2013 Vidis da mu dojadilo, vise i ne zuri.... Žurim nego sam zagrevao auto pre nego što uđe jer ja uglavnom ni ne palim grejanje nakon što mi se odmagli i zagreje kabina Mogu da zamislim kako bi ga tek uterao u crveno da je krenuo kod svalerke . Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted December 19, 2013 Nema te svalerke koja bi ga naterala da meće Stila u crveno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19055 Posted December 19, 2013 (edited) A da mu krisom "metnemo" tablu od Abartha, tu crveno pocinje od 7000 rpm, mislim da bi onda nagon prevladao . Edited December 19, 2013 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites