Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Jos dva puta ga zagrej ovako i mogao si za te pare da kupis termostat :laughing:

Sinoc kumu na 156 jtd crkao termostat Vernet, mozda ima mesec dana kako smo ga stavili :realmad:  Odose 5500 din kao nista, ne smem na oci da mu izadjem posto sam ga ja odgovorio od stavljanja renoovog termostata :whistle:  Danas sam mu ipak kupio drugi od renoa, 89c, 650 kinte, samo se gurne u crevo, jbg. ne smem da mu spomenem vise zamenske :wub:  Usput dok sam isao da kupim za njega termostat, primetio sam da je i ovaj moj na stilu na izmaku snage, nikako da zakuca na pola a nizbrdo obara, tako da :crybaby:

Kolega tvoj nije na izmaku snage nego je otišao. Tako je meni bilo pre dve god., spušta, diže kazaljku a kad izađem na autoput smrzne se skoro do početka skale. Odem lepo i pazarim BEHR termostat, od tad u kolima kao da je šporet smederevac...moja preporuka da ne budžite taj od re(š)oa jer može da napravi s..nje, i zašto onda vozite ovakve automobile ako ne želite da uložite u njihovo ''zdravlje''!?  :rtfm:  :D

Edited by Mr.Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igorche, znam da ne valja ali morao sam ra ga stisnem malo.

Mijailovicu, hvala na ponudi, stvarno nisam planirao taj trosak ali bi mi ipak bilo glupo da prihvatim.

Mijailovicu i Bglion, to sto je trepnulo narandzaste boje je "voda u gorivu". Blinkne po nekad, bez obzira cije gorivo sunem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta da sipam od tecnosti do utorka tada idem na servis,ranije nikako ne mogu da stignem a nemam dovoljno tecnosti ni da izmerim na koliko mrzne.Kad nisam slog dobio prekljuce kada sam hteo da proverim.Auto pali iz prve lepo ide sve mirno radi jedina mana je sto nemoze brzo da zagreje odnosno da dodje na radnu temperaturu.Pa reko da sipnem nesto cisto da izdrzi ili da ne diram nista do utorka valjda nece nista da se zezne na autu.A treba mi auto i precicu sa njim sigurno jos 200km do tada

Nisotec crveni od 40%. doliješ i ne brineš. Jeftin i ok za 250din/l. Imaš na nis pumpi preko na uglu somborskog bul i futoškog puta. ja sam čitavu bivšu tečnost malo po malo zamenio ovom i sve ok.

Jos dva puta ga zagrej ovako i mogao si za te pare da kupis termostat :laughing:

Sinoc kumu na 156 jtd crkao termostat Vernet, mozda ima mesec dana kako smo ga stavili :realmad: Odose 5500 din kao nista, ne smem na oci da mu izadjem posto sam ga ja odgovorio od stavljanja renoovog termostata :whistle: Danas sam mu ipak kupio drugi od renoa, 89c, 650 kinte, samo se gurne u crevo, jbg. ne smem da mu spomenem vise zamenske :wub: Usput dok sam isao da kupim za njega termostat, primetio sam da je i ovaj moj na stilu na izmaku snage, nikako da zakuca na pola a nizbrdo obara, tako da :crybaby:

Kolega tvoj nije na izmaku snage nego je otišao. Tako je meni bilo pre dve god., spušta, diže kazaljku a kad izađem na autoput smrzne se skoro do početka skale. Odem lepo i pazarim BEHR termostat, od tad u kolima kao da je šporet smederevac...moja preporuka da ne budžite taj od re(š)oa jer može da napravi s..nje, i zašto onda vozite ovakve automobile ako ne želite da uložite u njihovo ''zdravlje''!? :rtfm::D
U mojim kolima je uvek Smederevac kad vozim,ali sam ipak menjao termostat. A kod vas Jankoviću, Beli, Dushmane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne bi menjao celu stvar od 7000din zbog jedne crte i grejanja pa ne znam sta da je. Kad krene bas da zaglavljuje i da spada ili da penje (daleko bilo) onda mozda porazmislim o tome. Inace juce isprobao u mestu posle malo duze voznje sa grejanjem na max spusti na skalu ispod srednje i kad ugasim vrati gde treba, jaka stvar... Ajd da je spustilo do dna pa i da se zabrinem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslusao savet od "gile smederevo" i reko da vidim koliko fali.Stao na pumpu kupio Nisotec 40 za 220 dinara.odma dolio iako je vec bio stojao na radnoj temperaturi.Stalo je svega pola litre.ostatak sam bacio jer cu svakako da menjam komplet tecnost u njemu.bare. sam miran dok to ne uradim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma bacio odma kod njih na pumpi.Ali svakako cu da zamenim kompletnu tecnost jer ko zna kada je zadnji put menjana i ciscen sistem.Nervira me sto mi magle stakla da lito ima neke veze sa smesom kada vec gubi funkciju ili je zbog  filtera klime odnosno kabine.Zadnji put sam uzeo onaj sto ide bez kucista sto pokriva celu povrsinu gde ide filter klime.Pa mislim da ne propusta dovoljno vazduha,mada po meni lepo duva na svim brzinama jedino prozori magle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuuu...ako ti gubi rashladnu tecnost a magle ti stakla kad upalis grejanje onda je vrlo moguce da ti je procurio mali hladnjak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto rece bglion, sto bi bacao nesto sto vredi, podseti me na prijatelja, koji kad kreci ili farba nesto kupi alat, i po zavrsetku posla sve to baci. A kad ponovo kreci ili farba nesto - kupuje ponovo...

Elem, sada sam se vratio sa jedne voznje i definitivno mi je riknuo termostat. Kad dostigne odredjenu temperaturu na uzbrdici, cim namirise nizbrdicu odmah obara temperaturu. Smrc, smrc...:-/

Edited by sashicus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da je nešto regularno da svakom polovnom jtd-u crkne bude gotov termostat kada se kupi  :wallbash: Ne znam da li očekujem previše, ali mogli su malo više da se potrude oko nosača motora i termostata, u zadnje vreme nema ko ih nije promenio..

Share this post


Link to post
Share on other sites

O, da. Ja još nisam upoznao nekoga da vozi JTD, a da nije bar jednom menjao termostat.

 

Meni prošle zime uopšte nije dostizao radnu temperaturu. Sad kad sam ga zamenio, dostigne temp. i tu ostaje. 

U zavisnosti koliko je hladno napolju i kako ga vozim nekad mu treba koji kilometar duže, a nekad je i jedan do dva dovoljan. Grejanje uvek odmah palim. 

Vozio sam ga i 180, 190 na auto putu, kazaljka zakucana na pola. Šljaka za sve pare.  :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo, ja vozim Lnacia Lybra 1.9 jtd karavan 3 meseca. Imam problema, kad stoji auto upaljeno, ondak se dize temperatura normalno, do polovina. Cim krenem  snjim  ona pada i ispod 50 stepeni, i jedva hoce da dize temperaturu nad 50 stepeni. Vozio sam 50 km daljine i nece da podigne temperaturu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nije problem da clanovi sa JTD motorima cija je radna temperatura, nakon postizanja iste zakucana na pola i ne mrda odatle ni u kom slucaju, da kazu koji model termostata koriste i gde ste kupili ili bar cena ako moze, pozeljno sto vise vas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nije problem da clanovi sa JTD motorima cija je radna temperatura, nakon postizanja iste zakucana na pola i ne mrda odatle ni u kom slucaju, da kazu koji model termostata koriste i gde ste kupili ili bar cena ako moze, pozeljno sto vise vas.

Iskreno kod nas je manje vise kako te osere izgleda. Pa sad ti gledaj ili ce da radi ili ne... obzirom koliko kosta i sta sve treba da se skida, najbolja opcija i jese od enoa za 500 dindzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...