Jump to content
FAS Euroauto Goran

mick

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About mick

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    500L Bicolore

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Baš pravi mali gradski auto a prostora unutra na pretek...po prvi put nakon dužeg vremena nemam potrebu da menjam auto. Sasvim živahan motor što je iznenađujuće, što se tiče ubrzanja šta da se kaže klasičan turbać, prosek potrošnje u gradu 4,5-6l leto-zima, autoput kako ga voziš...u principu meni je važniji taj međugradski deo. Recimo put Beograd-Sarajevo preko Romanije i onih prevoja...5.1l i to je bolje savladavao krivine i uspone od prošlog auta kog sam imao a koji je bio jačeg motora i kubikaže. Iskreno baš sam zadovoljan...
  2. Čisto za info...ja sam uzeo moj dizel 1.3 sa 115k na satu 2012 godište za 5000e spuštena cena sa 5900.
  3. Ja sam vozio svaki svoj auto na plin poslednjih 20 godina tako da znam po nešto iz iskustva. U Srbiji generalno svaki ovlašćeni servs koji se bavi mehanikom nema preteranog iskustva sa TNG-om...u glavnom zamlaćuju narod. Kod Rašića sam servisirao jedan auto ali ubrzo sam odustao jer kad nemaju rešenje daju preporuku za komplet restart tj. izbacivanje uređaja i ugradnju novog koji oni poznaju. Iskreno ja bih prvo kontaktirao firmu koja je ugradila TNG uređaj za fabriku, objasnio problem pa odatle krenuo. Vrlo je moguće da problem pravi smola koja se nalazi unutar markera za gorivo, ja sam dva puta imao problem sa tim kada je smola zapušavala deo isparivača koji je imao ulogu nekog ventila. Nisam ni znao dok mi moj TNG serviser nije objasnio, i on je poludeo jer nije mogao da nađe te delove pošto se oni praktično pre markera za gorivo nikad nisu ni kvarili a od početka markiranja to je bio haos. Tako da je moguće da se senzori/sitni delovi unište smolom koja nastane kretanjem plina kroz uređaj. Što se tiče dela očitavanja nivoa goriva u boci(ujedno taj uređaj sređuje bord komp u delu informacija količine goriva-benzina u rezervoaru pa se ne dešava da se ''troši benzin u vožnji'' tj kazaljka pokazuje da se benzin troši) i to sam imao instalirano, potpuna glupost i bacanje novca (oko 80e) nakon 12 meseci je crkao. Serviser me je i obavestio o tome pa nisam mogao da se bunim preterano. Prosto teško je upariti elektronske aftermarket uređaje, negde funkcioniše kako treba negde ne ali u glavnom crkava vrlo brzo.
  4. 1500km kombinovane vožnje... prosek 4,6l iii crkne mi H7 posle svega Sad je potrošnja već isplativija od plina...veoma sam zadovoljan sa 1.3 dizelkom.
  5. Hehehh ti nisi skoro zagledao Taxi vozila po gradu...svaki treći je klocna na točkovima a popravljaju se pomoću štapa i kanapa jer im se može.
  6. @Abarth nisam tebe pomenuo već generalno. Nekako mi 500L ne ide sa performansama kakve ja doživljavam za turbo benzince. Nekako mi je ovo laganica auto i to je to. Iskreno u mojih skoro 40 godina života sasvim mi je dobro legao, dok mlađi kao i uvek imaju potrebu u smeru pritiskanja papučice gasa to je normalno. Ja sam u svoje vreme odradio celu priču sa autićima tipa Golf GTI, Mercedes 124 Cupe 3.0, Honda Civic/CRX, A8 quatro, Pasat B5.5 1.8 turbo, BMW 318. 500L je opušten auto koji je višenamenski što je sjajno a svaki agregat iz ponude daje drugačiji ugođaj makar meni po onome što sam probao pa kome šta paše...naravno uz cenovni rang, jer ne može svako da priušti 1.6 dizelku ili turbo. Što se mene tiče sa tim malim 1.3 motorom sam prijatno iznenađen obzirom da nikad nisam vozio manju kubikažu od 1.6cc
  7. Aaa ovajjj ko kršten uzima fiat 500l za divljanje i pritiskanje auta u crveno. Prosto auto nije za to...poenta je da se lepo navozaš sa pristojnim radom ovih malih motora. Ja mogu da kažem da moj mali 1.3 ide BOLJE od moje prethodnne 407-ice 1.8,benzin. I to opasno bolje...međuubrzanja neuporediva, ubrzanje uz brdo mali fića pojede samo tako a o vožnji u gradu sa upaljenom klimom ne bih komentarisao. Ali i pored toga 500l je opušten auto, nije pravljen za stiskanje gasa u smislu "vozim hondu civic".
  8. Moje iskustvo je za sad opasno dobro. Ja sam nabasao na 1.3 MJT sa 115k na satu od prvog vlasnika. Dobio sam kompletnu servisnu knjigu, čak i račun na 12600e pri kupovini auta. A sam mali motor me je iznenadio koliko je živahan i elastičan. Bučniji jeste ali mislim da je bolja opcija od benzinca, osim u turbo varijanti naravno. Igrom slučaja dva drugara imaju benzince...jedan običan a drugi turbo i baš ima razlike u vožnji sa sva tri motora. Mislim da je u ovom trenutku dizel prilično dobra kupovina i ako sam ptijemčiviji benzinu [emoji4]
  9. Hehehhh paaa obzirom da sam skorooo 20 godina korisnik plina u kolima mogu ti reći da to više nije toliki slučaj, počeo sam sa karburator sistemom . Sad je najveći problem sa markerima u plinu koji su u suštini neka vrsta smole koja lepo sredi raspršivač. Tad dolazi do veće potrošnje jer ta smola (marker u gorivu) zalepi ventil koji se zatvara po gašenju auta i sprečava da plin curka napolje ili ga zalepi da ne može da se otvori pa dolazi do problema sa smešom i tad naravno ide veća potrošnja ili slabija snaga. Prošli auto mi je bio Peugeot 407 sa plinom i uz ok održavanje plinskog uređaja trošio mi je 800 din plina na 100km.
  10. Jedno pitanje za vas starije ''dizelaše'' Da li ima neke veće razlike u dizel gorivu? Obzirom da sam nov u dizel svetu nije mi baš najjasniji taj deo. Do ovog automobila vozio sam benzince sa plinom i tu znam svaku caku i td. Sad me zanima oko dizela... Upravo sam se vratio sa puta...okooo 1300km Fiat 500L, 1.3 MTJ, 2013god. BG-Bijeljina-Zvornik-Foča-Trebinje, povratak Trebinje-Bileća-Foča-Višegrad-Bg, vožnja je klasika za Bosnu...gore, dole, uz brdo,niz brdo, kamioni, bosanski golfovi II ograničenja brzine i td. Naš deo sam koristio pola pola (autoput i magistrala) sipao sam gorivo na nekoliko različitih pumpi (NIS, HIFA, i neki meni nepoznati) nisam primetio nikakvu razliku u snazi niti je bilo bilo kakvih problema osim cene goriva gde za 20KM(9.5e) kupiš 11l dizela. Potrošnja po bordu je 4,6l, koliko sam uspeo da ispratim...recimo od Trebinja sam krenuo sa punim rezervoarom do Višegrada, 244km dopunio sam rezervoar do vrha. stalo je tačno 10l...tako da bord komp ne maši nešto preterano. Dakle, da li ima neke velike razlike u recimo euro 5 dizel gorivu različitih snabdevača?
  11. @Abarth prelistao sam temu i zaključio da prvo uopšte ne znam da li moj auto ima uopšte instalaciju za fabričku multimediju. A ako ima pitanje je sa kodovima i modelom uređaja pošto bih hteo i navigaciju. A to koliko sam video povlači kojekakvu instalaciju. Kako stvari stoje verovatno će ići neka aftermarket Android varijanta.
  12. Narode šta savetujete za ugradnju oko multimedije? Da li da idem na ugradnju fabričke ili da tražim Android multimedia sistem. Vidim da su fabričke bez navigacije oko 100e a android nešto skuplje...
  13. @Ivan Danas mi je bio dan D za kupovinu auta. Obzirom kakvom sam brzinom prodao stari auto ova kupovina je mogla biti očekivana. Dakle opcija je bila 500L 1.4 benzin i 1.6 dizel Bravo...1.4 je otpao zbog priličnog početnog ulaganja. Bravo je legao kako treba ali je 2007 godište i verovatno bih nakon nekoliko godina krenuo u potragu za mlađim autom. Sasvim slučajno na radar mi je uleteo 500L 1.3 dizel. 2013 god. 110000k prešao, pre 20 dana urađeni svi servisi,prvi vlasnik sa originalnom servisnom knjižicom. Auto je bio u blizini servisa, ne budem lenj odem, proverim...ljudi potvrde sve još mi u kompu pokažu auto. Nakon vožnje nekako mi je legao...naravno vozio sam kao deda jer nisam navikao na dizel agregat ali ok...auto lepo ide, povlači ok nije neki šampion ali za ono što je meni potrebno nije loše. Tako da...mislim da je ok kupovina, mlađi auto, enterijer fabrički, spolja standardno po neki ris na farbi od gradskog života... Jedino što mi smeta je manji nivo opreme...pa sad moram da se bacim u potragu za multimedijom i tim stvarčicama. Hvala na savetima, značili su...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...