Jump to content
FAS Euroauto Goran

Mr_Good

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About Mr_Good

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Banja Luka, Republika Srpska

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Nuova Bravo 1.9 JTD 88 kW 2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I Grande Punto izgleda pati od iste bolesti. Drug mi se žali isto na magljenje u njegovoj škatuli....'bem ga ko je to pravio
  2. Što se tiče zaštite nakon poliranja, ova Sonax zaštita košta samo 2.50 eura i drži godinu dana. Provjereno drži. E sad što kod nas ljudi čekaju da oksidira pa tek onda obrate pažnju je druga stvar.... Lak koji se koristi za farove nije ovaj klasični što se može kupiti po farbarama, nego poseban bazbojni namijenjen za zaštitu farova vozila, ali nije jeftin (20-25 eura) i isto je veliko pitanje koliko će držati dok se ne krene guliti....Usluga profesionalnog lakiranja kod auto lakirera je već neka ozbiljnija priča, ali to nije ni jednostavno ni jeftino, niti je za rubriku "uradi sam"....
  3. Danas sam uzeo dan pred sebe i zadatak da ispoliram farove na svom Bravu. Neću više matere mi Elem, prema savjetima radnika u prodavnici boja i lakova (kolega mu radi poliranje pa zna materiju) kupio sam šmirgl papir granulacije 350, 400, 500, 800, 1200, 2000, 2500, 3000 i 100 gr polir paste. Pošto je neko mudar prije mene lakirao farove ko zna čime, em su požutili, em su se krenuli guliti ko Švabo kad izgori na Jadranu. Najviše sam se oteglio dok sam skinuo ostatke laka...to je bila robija Nakon četiri sata šmirglanja, poliranja i pet teretnih piva rezultat je sljedeći: Prije: I poslije: Sutra još samo da nanesem Sonax zaštitu za farove i miran sam narednu godinu dana
  4. Tako ću i uraditi - zaglaviti je! Dosta jednostavniji pristup i bolje rješenje...do juče smo vozili auta koja uopšte nisu imala recirkulaciju pa evo nas živih. Češće mijenjati filter kabine i raditi dezinfekciju sistema (hvala Bogu nije skupo ni komplikovano ni jedno ni drugo) i mirna Bosna...
  5. Po svemu sudeći biće da je klapna regulacije nema zvuk kad je uključujem i isključujem, ni promjene u radu ventilacije. Ovo ostalo sam provjerio sve je u redu. A za plastiku vjerovaću ti na riječ, ali ću to ipak da preustim drugome
  6. Niko od ovih eminentnih stručnjaka za ekologiju i udruženja "grlitelja drveća" ne postavlja pitanja ( a nema ni odgovor na njega) šta sa istrošenim baterijama električnih vozila? Naime, sve te baterije (kao uostalom i sve energetske ćelije) imaju svoj rok trajanja, a kada se istroše šta ćemo sa njima? Baciti ih u živicu ili sjargati niz ledinu u rijeku kao što je običaj u našem narodu? Komponente automobilskih baterija su tako otrovne i toksične, da se komotno mogu uporediti sa problemom odlaganja radioaktivnog otpada iz nuklearnih elektrana. Ni proizvodnja istih energetskih ćelija nije baš sasvim "čista" i eco friendly Autonomija električnih vozila je po svim parametrima i iskustvima korisnika jako mala i ograničena, a kad upekne minus u pojedinim krajevima nemaš domet ni do prodavnice po hljeb... A tek što će potrošnja električne energije da skoči zahvaljujući ovim "čistim" vozilima....Kako obezbijediti toliku količinu električne energije? Elem, Švabe i ostala društva naroda iz ekološki osviještene EU se trude da što skorije pogase svoje nuklearne elektrane i termoelektrane na ugalj, kako bi se smanjilo zagađenje, dok sa druge strane se masovno uključuju u projekte razvoja mini-hidroelektrana u našim balkanskim državama u pokušaju. Oni naravno da imaju sterilno čist vazduh i netaknutu prirodu, a mi ovuda da vidimo šta udišemo i endemski imamo plućne bolesti i kancerogena oboljenja....sve u cilju da Hans, Johan i Džon voze svoja električne škatule po gradovima i udišu čist vazduh u centru Londona, Brisela i Berlina.... Rio Tinto i ostale pizdrarije ne treba posebno ni spominjati...
  7. Imam isti problem na svom Bravu. Magli se nenormalno čim je hladno vrijeme, a naročito kad pada kiša! To me već dovodi do ludila, jer samo kada uključim klimu na hlađenje odmagli šajbu i prozore na prednjm vratima, čim ugasim - sve se zamagli Filter kabine se kod mene mijenja dva puta godišnje i uglavnom je Wix, ne neki beljulji, provjerio sve tapacirunge i kedere na gepeku i vratima - ma sve suvo ko pustinja Atakama Probao sam paliti i gasiti prekidač za recirkulaciju vazduha u kabini, nema razlike u zvuku i radu ventilacije...ako je zaštekao ima da dignem ruku na sebe Plastiku oko brisača što pokriva taj dio je robija skinuti da ne polomiš nešto, pošto pametni Italijani nikada nisu znali da naprave kvalitetnu plastiku enterijera i eksterijera...šta god da skineš i vratiš nazad kao da nikada tu nije bilo, a voli se i štogod slomiti pa tek onda ima da se oteliš tražeći dio po otpadima Ma to ću zadati domaću zadaću mehaničaru ionako mi je veliki servis po rasporedu uskoro. pa ako šta sjebe sam će da popravlja....Čujem da je štelovanje te budaleštine ravno vraćanju posade Apola 13 na zemlju, a ja kakav sam živac bi to čekićem od dvije kile trajno odblokirao
  8. Spusti mu kilometražu, malo kozmetički picne i opala: Ko čaša! Malo vožen zemljače, to samo baba od 70 godina do crkve i Lidla u selu pored Braunšvajga vozila A kad skontaš da su iznad zadnje klupe zakrpljene rupetine od zvučnika fi 35 cm...jbg baba izgleda bila nagluva pa da bolje čuje vijesti na radiju budžila ozvučenje
  9. Erlangen, Njemačka snimio 2018. godine Malo hipi fazon, ali je u ekstra stanju
  10. Petlas. Neloše, a povoljne. Imam zimske i zadovoljan sam sa njima www.petlas.com
  11. Po meni plin se ne isplati previše naknadno ugrađivati na ovim malolitražnim gradskim autićima - cijena ugradnje KVALITETNOG sistema je žara. Jeftinije varijante u vidu ovih turskih i inih garaža-brendova su za izbjegavati jer stalno nastaju neki problemi i teško ih je uštimati da ispravno rade, čitaj nekvalitetne komponete Doduše ovdje kod mene slabo ima dobrih majstora za plinske instalacije, a džaba ti i najbolji sistem ako ga štimaju majstori ala Mat i Pat...ovo govorim iz ličnog iskustva jer sam imao nekad auto benzin-plin.
  12. Ma dajte ljudi jeste li vi to na pogešnom forumu? Fabia HTP je smiješno auto,a nimalo jeftino kao polovnjak u toj klasi. Da ne pričam o čuvenoj škrtosti češkog brenda kome je malte ne desni retrovizor dodatna oprema u nižim segmentima. Sve živo doplaćuješ... Totalno nezanimljiv i bezdušan auto, od njega je gora samo Dacia Logan. Stariji modeli sa 1.9 TDI agregatima su bili solidni i vrijedni pažnje, ove troklipne kosilice su sprdnja od auta....ko vaskrsli Trabant
  13. Škoda FObija 1.2b Haj Ti Polako je auto od tačke A do tačke B na kraćim relacijama po gradu...vidi brdo prepadne se, a ubrzanje joj se mjeri kalendarom Ako, ne daj Bože, uključiš klimu na bilo kakvoj uzbrdici odere te komšijin mali na skuteru. Vozio tu kantu od auta jedno vrijeme, ja ne znam kome ono može biti dobro...osim ako nije službena pa te zabole
  14. Moj savjet je ako hoćeš više šminkerski momački auto uzmi Bravo, a ako ti treba prostora onda Cromu. Naravno JTD jer benzska gama baš i nije nešto spektakularna... Astra je unutra meni ružna, a Škoda FObija nije auto nego prevozno sredstvo. Od Fabije je mislim udobnija za duže sjedenje drvena slavska klupa i to bez naslona.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...