Jump to content
FAS Goran

Mr_Good

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About Mr_Good

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Banja Luka, Republika Srpska

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Nuova Bravo 1.9 JTD 88 kW 2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kod mene vuče ko Aca Lukas, tako da je moguće da je ili prljavština ili negdje brljavi kontakt. Cijeli dan ga vozam i ništa, ne pali se lampica... Baš ono enigma
  2. E ovako: Par puta mi se pali lampica check engine na Bravu II, u pitanju je 1,9 JTDm 88 kW. Nema nikakvih smetnji u radu motora, pali bez problema, odlično vuče, ne trese na leru itd. Pali se bez nekih ustaljenih pravila i pri sporoj vožnji i pri gasanju na otvorenoj cesti, nakon brisanja dijagnostikom. Kada mi je majstor iščitavao i brisao grešku, rekao je da je najvjerovatnije lošije gorivo (ništa neobično) i da zbog toga brljavi.... Elem, ja sam sebi sa neta poručio OBD konektor jer je nabadanje termina sa majstorom postalo kod mene ravno nabadanju termina za magnetnu rezonancu Danas sam uhvatio slobodnog vremena i nakon što mi se opet nakon par dana upalila check engine lampica, prikačio sam OBD i preko Android aplikacije Car Scanner iščitao error code P010F ilitiga "Mass or Volume Air Flow Sensor A/B Correlation". E sad, ja nemam simptoma vezanih za probleme sa protokomjerom aka MAF senzor, ali ovo me već počinje živcirati... Potrošnja goriva po bordu je 5,1 litar dizela na autoputu BL-ZG (vožnja prosječno 120-140 km/h), po gradu pokazuje oko 7,1 litar...koliko je to sad tačno je upitno, ali eto da navedem... Molim cijenjene forumske članove da mi iznesu svoje mišljenje i savjete
  3. Hvala na pomoći svima E sad, da li ja moram skidati i plastiku (blendu) oko radija i tu plastiku u sredini da bi skunuo komande klime i došao do sijalice?
  4. Ne znam gdje da postavim ovo pitanje, pa da probam ovdje: Kako se skida ova konzola sa kontrolom klime i ventilacije? Ne radi mi osvjetljenje tu pa da zamijenim sijalicu ili sta je već..
  5. @Ivan zahvaljujem na informacijama, uzeću u razmatranje A što se tiče dijagnostike na kabal, i ja joj dajem prednost. https://www.youtube.com/watch?v=hbgeDD0_KwA
  6. Hm...vidi jednu stvar, ja se ne bih igrao okolo sa tim dijagnostikama sa Ali Express-a, jerbo u mojoj okolini su znali gadan kuršlus sa njima da naprave...Nikad ne znaš kakav je softver i vrlo lako možeš zaključati kodom nečiji automobil bezazlenim poništavanjem ili iščitavanjem greške. Znam za slučaj kada je na jednom placu lik takvom dijagnostikom pobrljavio ECU i zaključao Mercedesa pa je za dekodiranje i šlepanje u ovlašteni servis je otišla lijepa EUR cifra...
  7. Prije nekoliko dana sam radio mali servis i usput sam zamijenio i MAP senzor koji već duže vrijeme prijavljuje grešku (u dva servisa radio dijagnostiku). Dva puta poništavao grešku, čistio MAP, ali čim bi izašao na cestu i dao gasa opet bi se upalila lampica "check engine" Elem, sad sam ga zamijenio (nije skup da bi se sa njim frtljao) i rekao mi ovaj mehaničar da slobodno nagasam i da će se lampica "check engine" sama ugasiti kad računar dobije ispravne parametre. međutim ona i dalje svijetli jer po mom iskustvu sve te greške kod Fiata Bravo se moraju poništavati kačenjem na dijagnostiku. Opet moram ganjati termin za tu rabotu jer se kod mene u zadnje vrijeme mehaničar ganja ko hirurg Da naglasim da auto odlično vuče, nema nemirnog rada na leru, prosječna potrošnja je 6,4 litre dizela (otvorena-grad 30 km dnevno otprilike prelazim) samo jede džigere to što svijetli ko na izraubovanom Falschwagenu Ima li neko slično iskustvo?
  8. Zamolio sam ovlaštenog zastupnika za FCA modele ovdje kod mene da malo pregledam i provozam novi Tonale (preko veze je l' ) Što se tiče dizajna, agilnosti, upravljivosti, nemam zamjerke. Unutrašnjost bi mogla biti zer'cu kvalitetnija jer su pojedini dijelovi konzle od tvrde plastike ala dostavni Caddy. Cajger i upravljač su u Alfinom stilu, dok cu na centralnoj konzoli crna "klavirska" plastika sa prekidačima po ugledu na Stellantis derivate. Po meni jako ružno jer to ne odgovara jednoj Alfi E sad, po meni najveća mana ovog modela je pogon - samo je u ponudi 1,5-litarski dizel sa automatskim mjenjačem, a prema riječima zastupnika uskoro se u ponudi treba naći i snažniji 1,6-litarski dizelaš Fiatove konstrukcije...To tek treba da se vidi. Kada bi bio 2.0 JTD i imao pogon na sva četiri točka to bi po meni bila prava Alfa, ovako mi je previše para za premalo muzike Ukoliko nešto ne urade na ovom polju, konkurencija će da ih pomete sa tržišta, jerbo ih svi u toj klasi i segmentu šiju za tri koplja u pogledu pogonskih opcija...
  9. Problem sa magljenjem stakala sam riješi na svom Bravu tako što sam otvorio mehanički i ostavio u otvorenom položaju klapnu ispod šajbe. Sad sam se riješio te muke, odmagli ventilacija za tili čas. Loša strana ovog majstorluka je ta, da pri većim brzinama se čuje zviždanje ko u horor filmovima, ali čuj - odvrnem muziku i taj problem je riješen
  10. I Grande Punto izgleda pati od iste bolesti. Drug mi se žali isto na magljenje u njegovoj škatuli....'bem ga ko je to pravio
  11. Što se tiče zaštite nakon poliranja, ova Sonax zaštita košta samo 2.50 eura i drži godinu dana. Provjereno drži. E sad što kod nas ljudi čekaju da oksidira pa tek onda obrate pažnju je druga stvar.... Lak koji se koristi za farove nije ovaj klasični što se može kupiti po farbarama, nego poseban bazbojni namijenjen za zaštitu farova vozila, ali nije jeftin (20-25 eura) i isto je veliko pitanje koliko će držati dok se ne krene guliti....Usluga profesionalnog lakiranja kod auto lakirera je već neka ozbiljnija priča, ali to nije ni jednostavno ni jeftino, niti je za rubriku "uradi sam"....
  12. Danas sam uzeo dan pred sebe i zadatak da ispoliram farove na svom Bravu. Neću više matere mi Elem, prema savjetima radnika u prodavnici boja i lakova (kolega mu radi poliranje pa zna materiju) kupio sam šmirgl papir granulacije 350, 400, 500, 800, 1200, 2000, 2500, 3000 i 100 gr polir paste. Pošto je neko mudar prije mene lakirao farove ko zna čime, em su požutili, em su se krenuli guliti ko Švabo kad izgori na Jadranu. Najviše sam se oteglio dok sam skinuo ostatke laka...to je bila robija Nakon četiri sata šmirglanja, poliranja i pet teretnih piva rezultat je sljedeći: Prije: I poslije: Sutra još samo da nanesem Sonax zaštitu za farove i miran sam narednu godinu dana
  13. Tako ću i uraditi - zaglaviti je! Dosta jednostavniji pristup i bolje rješenje...do juče smo vozili auta koja uopšte nisu imala recirkulaciju pa evo nas živih. Češće mijenjati filter kabine i raditi dezinfekciju sistema (hvala Bogu nije skupo ni komplikovano ni jedno ni drugo) i mirna Bosna...
  14. Po svemu sudeći biće da je klapna regulacije nema zvuk kad je uključujem i isključujem, ni promjene u radu ventilacije. Ovo ostalo sam provjerio sve je u redu. A za plastiku vjerovaću ti na riječ, ali ću to ipak da preustim drugome
  15. Niko od ovih eminentnih stručnjaka za ekologiju i udruženja "grlitelja drveća" ne postavlja pitanja ( a nema ni odgovor na njega) šta sa istrošenim baterijama električnih vozila? Naime, sve te baterije (kao uostalom i sve energetske ćelije) imaju svoj rok trajanja, a kada se istroše šta ćemo sa njima? Baciti ih u živicu ili sjargati niz ledinu u rijeku kao što je običaj u našem narodu? Komponente automobilskih baterija su tako otrovne i toksične, da se komotno mogu uporediti sa problemom odlaganja radioaktivnog otpada iz nuklearnih elektrana. Ni proizvodnja istih energetskih ćelija nije baš sasvim "čista" i eco friendly Autonomija električnih vozila je po svim parametrima i iskustvima korisnika jako mala i ograničena, a kad upekne minus u pojedinim krajevima nemaš domet ni do prodavnice po hljeb... A tek što će potrošnja električne energije da skoči zahvaljujući ovim "čistim" vozilima....Kako obezbijediti toliku količinu električne energije? Elem, Švabe i ostala društva naroda iz ekološki osviještene EU se trude da što skorije pogase svoje nuklearne elektrane i termoelektrane na ugalj, kako bi se smanjilo zagađenje, dok sa druge strane se masovno uključuju u projekte razvoja mini-hidroelektrana u našim balkanskim državama u pokušaju. Oni naravno da imaju sterilno čist vazduh i netaknutu prirodu, a mi ovuda da vidimo šta udišemo i endemski imamo plućne bolesti i kancerogena oboljenja....sve u cilju da Hans, Johan i Džon voze svoja električne škatule po gradovima i udišu čist vazduh u centru Londona, Brisela i Berlina.... Rio Tinto i ostale pizdrarije ne treba posebno ni spominjati...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...