Jump to content
FAS Goran

confratelli

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited


Reputation Activity

  1. Haha
    confratelli got a reaction from Majstor_Paja in Kupovina prvenca / Šta gledati prilikom kupovine polovnjaka?   
    Ili dok ne ubede sve da su kupili brutalan NOV auto koji NOV kosta cak 9000e. Koji kad je proizveden vec je bio 15 godina konstrukcijski star model, zaostao odavno. I dodatno ojadjen i osakacen za nase trziste.
    Koji ima najjadniji i najslabiji motor od ponudjenih pre 15 god. I koji ima svaki sraf nov i sve novo u kompletu za tako jadne pare.
    Znaci malte ne najnizi segment trzista novih automobila, ALI TO NOVO JBT. Vlasnici novih limenki najglasniji kako je novo novo, a sto je limenka jbg nova je limenka, nova slabija manja tanja zaostalija ALI NAJBOLJA NOVA NOVA LJUDIIII.
     
    Posebna sorta ljudi ima u tom segmentu kupaca najslabijih najjeftinijih novih automobila, prave mesije potrosackog drustva, oni su posebni novo je novo....
    E da i sve moze za 20e da se popravi, ma to sklopvi bajo moj to sve najnovija tehnologija jer NOVO JE NOVO.
     
    Kompleksi su cudo!
  2. Like
    confratelli reacted to jevta BG in Punto GT 2.0 16v Turbo 4X4 INTEGRALE   
    Ajde malo i o puntu...
    Kupljen je nov intercooler zato sto je onaj predhodni bio bas velik i nije mogao da stane a da se ne isece branik...

    Kupljena je turbina k26 od audija S2 sa twinscrol kucistem...

    Odradjena lamela i korpa i kupljen nov druk lezaj
     

  3. Like
    confratelli reacted to dellas in BMW 320d (Chapter 4)   
    Auto jos nije stigao (trebao bi u petak), ali da mu napravim malu uvertiru, zasluzio je
     
    Bice to, ja mislim, sedmi BMW u mom vlasnistvu, za svakog od prethodnih postoji neka prica, pa je red krenuti od toga.
     
    Epizoda 1
    Sve je pocelo sasvim slucajno pre 5-6 godina kada sam lagunu 1.9dci menjao za bmw 520i e34 i doplatu. Taj bmw je bio u uzasnom stanju sto se tice enterijera, exterijer manje vise ok za svoje godine, ne radi na benzin, obican plin, sve u svemu jedan KRS koji je na trapu bio utegnut i koji je cak i u takvom stanju mogao da pruzi uzitak voznje bmw-a. Do tada sam promenio 10ak automobila i to uglavnom gti, vts, hgt, cabrio i slicne varijante ali nikada nisam vozio bmw. Pozeleo sam da kupim jedan dobar primerak, sto se ubrzo i desilo.
    (Nemam sliku tog auta  )
     
    e46 - no1
    Primerak koji sam kupio je zaista bio perfektan, oprema ne bas na zavidnom nivou (nisam se tad toliko ni razumeo u opremu kod njih) ali zato generalno stanje vozila kao da je 10 godina mladji, savrseno ocuvan, savrsenog izgleda sa savrsenim motorom (3.0d). Prvo pa musko, kako bi rekli nasi ljudi. Zaljubio sam se na prvi pogled i u prvoj voznji pa sam ga morao kupiti. Na zalost ljubav nije predugo trajala zbog mog plana oko odlaska u Ameriku, pa sam ga nakon manje od pola godine druzenja prodao, jako tuzan dan za mene. Inace auto i dan danas vidjam, na NBG je i nije bas u stanju kao sto je nakd bio...
     

     
    e34 touring
    Nakon prodaje resio sam da kupim neki jeftiniji bmw dok ne odem preko bare, auto na kom necu mnogo izgubiti ili koji cu potencijalno zadrzati iako odem. Odluka pada na e34, zbog svoje cene pre svega, ali i zbog onog osecaja koji me je i doveo do razmisljanja o prelasku na bavarsku marku. Jedino sto nalazim u tom trenutku u dobrom stanju za korektnu cenu biva jedan touring, nije bilo puno dvoumljenja kupio sam ga nakon par minuta gledanja. Auto me je lepo sluzio tih opet negde manje od pola godine, jer mi se srusio americki san (na srecu ili zalost), pa sam resio da uzmem opet nesto malo ozbiljnije.
     

     
    e39
    Sasvim prirodna odluka je bila e39, e46 sam imao, e34 sam takodje imao i kao limo i kao touring, zeleo sam nesto ozbiljnije i izbor se sam nametnuo. U pitanju je 530d u full opremi (siber,koza, m volan, xenon itd itd.) Auto na prvi pogled u jako dobrom stanju spolja i unutra, uz par mehanickih nedostataka pre svega na trapu. Ali to je samo prvi pogled, na drugi pogled krecu problemi, dizne, pumpa, kompletan prednji i zadnji trap, kocnice, turbina...cca 2500 eura ulaganja dok nije u stanju u kom je danas, a danas je u vlasnistvu mog drugara koji ga vozi cipovanog na 225 ks i sluzi ga perfektno uz kvalitetno odrzavanje. Meni se auto dosta ogadio sta sam sve morao raditi na njemu, nikad nisam bio spokojan i jednostavno sam resio da se vratim na e46 koji mi se puno bolje pokazao (zbog stanja, ne zbog kvaliteta).
     

     
    e46 no2
    Kako sam polako ucio neke stvari kod bmw-a, koliko je bitna oprema, stanje, odluka je pala na jedan e46 koji je bio jako jako dobar i jako dobro opremljen (mf, sport sedista, xenon, pdc...), imao je pravih 300k sto zvuci mnogo ali uz kvalitetno odrzavanje od prvog dana auto je presao kod mene 35k bez ikakvog troska osim xenon sijalica i malih servisa. Auto je kupljen kod nas i odrzavan propisno sve do trenutka kada je dosao kod mene, svaki servis je bio zabelezen. Druzili smo se lepih godinu i po dana ali je u jednom trenutku nesto u meni prelomilo da necu da placam vise harac za kubikazu, preskocio sam reci i ovaj je bio 330d, zaista nerealno spram cene i vrednosti vozila. Od mene ga kupuje momak iz NP, ostajemo u kontaktu jer je decko zaljubljen u taj auto jos uvek, hoce cak i da mu plati tablicu 86k din pored registracije od 90 
     

     
    e46 no3
    Odluka naravno pada da udjem u kubikazu koja nije "luksuz", razmisljanje opet izmedju e39 i e46 ali kako e39 nema dobar motor da ponudi do 2000ccm, odluka pada na 320d u touring varijanti. Zasto touring, totalno neplanirano, zbog opreme i stanja pre svega, a i same prakticnosti, volim ono zadnje staklo koje se otvara da ubacis stvari. Oprema naravno jako dobra, koza koja je u savrsenom stanju (auto ima neverovatnih 180k pravih), dosao je sa juga Italije sa nekim anomalijama po branicima i krilu, a km nije dirana sto mi je bilo najvaznije. Auto koji bih sigurno i sada vozio ali na zalost sa njim sam imao udes i to dva puta za kratko vreme, oba puta tudjom krivicom pa resih da se otarasim "malera".
     

     
    Epizoda 7 (ne serija 7 na zalost, vec serija 3  ) je takodje e46 320d, cetvrti po redu, ali ovoga puta limuzina.
    Pored velikog neckanja da li uzeti alfu 159 ili bmw 120d, opet sam uzeo e46 320d. Ne znam ni sam zasto, pojavio se primerak koji zadovoljava sve moje kriterijume sto se tice stanja i opreme (mf, sport sedista, pdc, xenon, navi, 18...), ocuvan i odrzavan sa uradjenim velikim servisom (sve osim lanca naravno), sa novim gumama 18, novim zimskim 16, primerak na kom se nije stedelo. Iako me je 120d kupio voznim osobinama, a alfa 159 prelepim dizajnom, nije bilo mnogo razmljanja resio sam da ovim autom zaokruzim pricu sa e46. Na zalost nemam jos uvek slike ali bice uskoro
     
  4. Haha
    confratelli got a reaction from PremieRacing in Kupovina prvenca / Šta gledati prilikom kupovine polovnjaka?   
    Ili dok ne ubede sve da su kupili brutalan NOV auto koji NOV kosta cak 9000e. Koji kad je proizveden vec je bio 15 godina konstrukcijski star model, zaostao odavno. I dodatno ojadjen i osakacen za nase trziste.
    Koji ima najjadniji i najslabiji motor od ponudjenih pre 15 god. I koji ima svaki sraf nov i sve novo u kompletu za tako jadne pare.
    Znaci malte ne najnizi segment trzista novih automobila, ALI TO NOVO JBT. Vlasnici novih limenki najglasniji kako je novo novo, a sto je limenka jbg nova je limenka, nova slabija manja tanja zaostalija ALI NAJBOLJA NOVA NOVA LJUDIIII.
     
    Posebna sorta ljudi ima u tom segmentu kupaca najslabijih najjeftinijih novih automobila, prave mesije potrosackog drustva, oni su posebni novo je novo....
    E da i sve moze za 20e da se popravi, ma to sklopvi bajo moj to sve najnovija tehnologija jer NOVO JE NOVO.
     
    Kompleksi su cudo!
  5. Like
    confratelli got a reaction from BobanV in Kupovina prvenca / Šta gledati prilikom kupovine polovnjaka?   
    Ili dok ne ubede sve da su kupili brutalan NOV auto koji NOV kosta cak 9000e. Koji kad je proizveden vec je bio 15 godina konstrukcijski star model, zaostao odavno. I dodatno ojadjen i osakacen za nase trziste.
    Koji ima najjadniji i najslabiji motor od ponudjenih pre 15 god. I koji ima svaki sraf nov i sve novo u kompletu za tako jadne pare.
    Znaci malte ne najnizi segment trzista novih automobila, ALI TO NOVO JBT. Vlasnici novih limenki najglasniji kako je novo novo, a sto je limenka jbg nova je limenka, nova slabija manja tanja zaostalija ALI NAJBOLJA NOVA NOVA LJUDIIII.
     
    Posebna sorta ljudi ima u tom segmentu kupaca najslabijih najjeftinijih novih automobila, prave mesije potrosackog drustva, oni su posebni novo je novo....
    E da i sve moze za 20e da se popravi, ma to sklopvi bajo moj to sve najnovija tehnologija jer NOVO JE NOVO.
     
    Kompleksi su cudo!
  6. Like
    confratelli reacted to marko.jovanovic in Kupovina prvenca / Šta gledati prilikom kupovine polovnjaka?   
    Ma bre, padaju u nesvest, imaju aritmije, guše se kada čuju za potrošnju od čak 6-6,5 dizela u gradu (moj slučaj). Kažu ti si lud, kako to možeš da podneseš, idi busom, vozi krnta na plin... Reko zabole me đoka, moja stvar
    Ne znam kako pričaš, vidim Osijek, pa reko da se malo zezamo, nadam se da se ne ljutiš.
  7. Hvala
    confratelli got a reaction from marko.jovanovic in Kupovina prvenca / Šta gledati prilikom kupovine polovnjaka?   
    Ja napisao 8000 pa ispravio na 9000
     
    Caletov izasao 7400. 9400 - 1000 sajamski popust - 1000 reciklaza. Dynamic TNG. 2010.
    To je dobar solidan gradski auto kome je ekonomicnost eksploatacije najvazniji (i ostvaren) cilj. I to je sve. Volim ga i cenim ali to je to jbg  Nije bolji automobil ni od jedne limuzine srednje klase za iste pare stare 10-15god, za neke tuzno ali istinito  Jeftiniji da, bolji nikada.
     
    Dobar polovan auto moze za razumnu cifru (1000-1500e) da se utegne (ako ima potrebe) da bude odlican, da imace povremeno nesto da se zameni, ali to je i normalno. 
     
    Bas zato sto je nekim ljudima luksuz da izdvoje 300-400-500e GODISNJE za odrzavanje, samo zato sto se umalo ne slogiraju ako trosi 12-13l auto ili ne daj Boze ima neki skuplji deo koji moze da ode ili place se ako je registracija preko 25.000din, ZATO IMA LUKSUZA ZA 2K evra. To je luksuz o kome nesposobnjakovici mogu samo da sanjaju
  8. Like
    confratelli got a reaction from marko.jovanovic in Kupovina prvenca / Šta gledati prilikom kupovine polovnjaka?   
    Ili dok ne ubede sve da su kupili brutalan NOV auto koji NOV kosta cak 9000e. Koji kad je proizveden vec je bio 15 godina konstrukcijski star model, zaostao odavno. I dodatno ojadjen i osakacen za nase trziste.
    Koji ima najjadniji i najslabiji motor od ponudjenih pre 15 god. I koji ima svaki sraf nov i sve novo u kompletu za tako jadne pare.
    Znaci malte ne najnizi segment trzista novih automobila, ALI TO NOVO JBT. Vlasnici novih limenki najglasniji kako je novo novo, a sto je limenka jbg nova je limenka, nova slabija manja tanja zaostalija ALI NAJBOLJA NOVA NOVA LJUDIIII.
     
    Posebna sorta ljudi ima u tom segmentu kupaca najslabijih najjeftinijih novih automobila, prave mesije potrosackog drustva, oni su posebni novo je novo....
    E da i sve moze za 20e da se popravi, ma to sklopvi bajo moj to sve najnovija tehnologija jer NOVO JE NOVO.
     
    Kompleksi su cudo!
  9. Like
    confratelli reacted to Irena HGT in Kupovina prvenca / Šta gledati prilikom kupovine polovnjaka?   
    @The Punisher
     
    Sve to priča lik kom je crk'o termostat na Zastavi 10 i hteo je da uzme polovan.
  10. Like
    confratelli reacted to Markobgd in Kupovina prvenca / Šta gledati prilikom kupovine polovnjaka?   
    I can see, i can see, i can see!
  11. Like
    confratelli reacted to @bane@ in Kupovina prvenca / Šta gledati prilikom kupovine polovnjaka?   
    Ti si naš idol sad ćemo svi da kupujemo punta 
  12. Like
    confratelli reacted to Dule 021 in Kupovina automobila do xxxxx eura   
    Ma neeee kud bi bili onakvi al samo se pitam  otkud ti to znas?
    Jel si bio kod mene da vidis moja kola? Jel si kupio neki auto?
    Ili samo prosipas pamet?
     
    @Joker
    E pa vidis taj jeste presao 245k i zavrsio je kod mog skolskog drugara a imao sam pre par meseci Diudu 2008 i 2011 sa 300 i 303k km i bili su jako lepo sacuvani a izgledali su kao da su prsli duplo manje km tj ovaj sa 303k je tako izgledao da sam nekom rekoa da je presao 50k poverovao bi.
    Alo Ivane obrati malo paznju sta pricas jer lupetas za medalju!
    Prvo to sto izmisljas da mi je krivo sto nisi kupio auto od mene je najobicnija LAŽ jer ja nisam ni imao 159-ku niti sam znao da si uopste i promenio auto.
    A sto se tice alkantre ti si tvrdio da je kod tebe koza  a ja sam rekao da je stof. Na kraju je ipak ispalo da je stof  iako si ti zapenio da je kod tebe koza tj.  alkantra  a jako dobro se zna sta je alkantra a sta je alfateks i opet lazes da sam rekao da je to los materijal jer sam rekao da je to extra materijal i za odrzavanje i za sedenje. Ne znam cemu te lazi?
    Takodje Deja  koji je kupio auto od mene  je meni pretio al zbog toga sto nisam hteo da mu produzim registraciju na autu koji je bio na mom imenu a za koji smo se dogovorili da  vozi do isteka registracije. Medjutim on je rekao da hoce da produzi na osnovu punomoci i ja sam rekao da cu otici da stavim zabranu na produzenje i onda je on poceo da preti  pa na kraju se nije pojavio iako sam rekao da ga cekam.
    Jel to ustvari istina ili si ti opet slagao nesto?
     
    Jos jedna laz u tvom postu je da je coveku crkao menjac jer nije crkao nego se lezaj poceo cuti i ja sam mu organizovao majstora   i napravio korekciju  na vec postojecu korekciju napravljenu prilikom trgovine a koja je opusteno pokrivala  taj nedostatak za koji nisam znao. Zasto onda lazes  da je crkao menjac?  Hoces da pitamo coveka  sta je bilo?
     
    Vidis kakav si lik?
    E to je zalosno jer izmisljas lazi  a koje ja pobijem kad god hoces i sto nisi prihvatio opkladu gde ja polazem svoj najskuplji auto da je kod tebe presivano i presvlaceno to na Alfi? I to na citavih 120k km? Ajde alfisti recite da je to kvalitet  kad se na Alfi presvlaci rucica menjaca i naslon za ruku a volan farba ili presvlaci.Da ne spominjem tepih koji se povukao pa se vidi razmak izmedju plasticne lajsne praga i njega.
    To sto bi ljudi voleli da za male pare dobiju auto koji podseca na Premium je  samo njihova zelja ali oni koji su vozili Premium znaju  sta je kvalitet  enterijera i kako tu treba da se sedi. Ja sam totalno nepristrasan  jer mi je tako bas svejedno sta cu voziti u zivotu ali  ne volim kad procitam  takve odvale da je bolje nesto sto je gore i da je nesto neopravdano skupo. 
    Na kraj krajeva brend  takodje ima cenu a  nije isto kad nosis Iphone i Huawei jel tako? 
    A evo sedista i rukohvata A4 koji je presao 303k km i kog sam prodao sa toliko km pa vi procenite  dali je to kvalitet ili ne.
     

  13. Like
    confratelli reacted to Sava in 159 2.0JTDm 2k10   
    E pa ovako.. Ne znam odakle da pocnem, sve je doslo tako naglo i iznenada, trebalo mi je 2 meseca da se opasuljim 
    Ispunio sam zelju, u ova dva meseca je naletelo je sve sto sam zeleo da imam u svom autu, a to je skoro cela Ti oprema i Bose ozvucenje.
    Prvo sam nabavio sedista, a onda je krenulo sve redom.

    Lik koji je prodavao enterijer salje delove iz italije busem i u ovoj turi su mu stigla sedista, nebo i zadnja polica sa bose wooferom. Sedista sam odmah platio i utovario u auto, a za nebo sam odustao zato sto je samo to cenio 200€ sa tom zadnjom policom i wooferom. Prvo mi je delovalo skupo za nebo, policu i pratece crne delove da dajem 200€ i to samo sa wooferom koji mi nista ne znaci bez ostatka ozvucenja. Nateram ga ja da pita tamo u italiji da li ima bar 4 zvucnika i pojacalo i to da mi posalje pa da mogu i to da uzmem. 
    On se javi i nadje mi to + kompletnu instalaciju (cista dobra volja), ali je cena 250€ sada za sve. Uz mnogo razmisljanja resim da uzmem i to. Moze se zakljuciti po bivsem GT-u da volim da imam Bose, samim tim i dobru muziku.
    Posle toga postadosmo kumovi Pitam ga ja da mi posalje i visokotonce i takozvani centerfill (centralni zvucnik koji stoji u instrument tabli u centralnoj ventilaciji), i covek me ispostuje i javi mi da ce i to stici iz Italije bez ikakve naknade.

    Krecemo u montazu i pranje
    Prvo su na red dosla sedista, sledilo je kompletno pranje i ugradnja. Bilo je prilicno komplikovano ubaciti oborivi zadnji naslon u alfu koja nema oborivi naslon ali je sve proslo uspesno. Mora čitava limena ploča da se raspunktuje + je radila brusilica. Sve je nabavljeno da bi izgledalo fabricki (keder, razne šarke, par tepiha i par žabica), za to hvala drugu Brani..

    Par nedelja kasnije, dosao je na red onaj drugi omiljeni deo, a to je ugradnja crnog neba, crnih plastika i Bose-a. 

    Usput sam iskoristio priliku i zalepio na krov Armaflex debjline 6mm.

    Povezani su i grejaci sedista za koje sam se iznenadio da su ispravni, gde je takođe je drug Brana izašao u susret sa zadnjoj kutijom osiguarača koju ja nisam imao i napojnim kablom. 
    E sad sto se tice povezivanja Bose, najlakse mi je bilo da napravim jedan snimak, cisto da se docara neki vizuelni utisak kako izgleda povezivanje i sta sve to podrazumeva:
    https://youtu.be/jEJMZplm1Qg
    Obzirom da su prednji visokotonci drugaciji, postojece mrezice mi vise nisu odgovarale, tacnije ne moze Bose visokotonac da se zakaci za mrezicu. Jedina opcija mi je bila da kupim nove mrezice. To mi je dalo ideju da kupim mrezice sa karavana(iskopao na eperu), posto jedino karavani imaju oznakice Bose tu, limuzine nemaju tu oznaku zato što je vidljiva oznaka na zadnjoj dasci :/
     
    Prosto obozavam takve detalje <3 
    Idemo dalje... Pitam mog drugara za spoljne pragove kad sam se vec duboko zaglavio u blatu zvanom Ti ludilo, i posalju mi i to iz Italije, u mojoj boji, ali pristojno ogrebani, tako da taj deo i dalje ceka farbanje  :| 

    Usput nabavio u Mojsinju unutrasnje pragove, takodje u medjuvremenu Aci iz Sapca stigla karavanka gde uzmem pedale i 2 Ti oznake, dok trecu oznaku cekam da stigne kod Bogunovica..


    I nekoliko fotografija za kraj, gde je sve kompletirano 




  14. Like
    confratelli reacted to Sreten91 in Nemacka Autobahn raketa - BMW e39 M5   
    Drugi, drugi. Ovog puta facelift 2001 u Titanium Silver boji sa neverovatnih 72.900 km. Uzeh ga u Italiji pre neki dan. 
    Bio je u vlasnistvu iste porodice od prvog dana, prva boja osim prednjeg branika i desnog praga za sta imam pre/posle slike. 
     
    Ja se vratih danas, a M5 stize u Dojcland tek za 2-3 nedelje pa cu tad zapoceti novu temu sa vise detalja.
    Super mini odmor u predivnom Italijanskom gradicu Sirolo i kupovina retke zverke.  
     
       
     
     
  15. Like
    confratelli reacted to Boris88 in Fiat Punto mk.2a SportVan   
    Nabavljen nosac tableta-telefona,jako zgodno namesteno za navigaciju a ne izgleda lose ni za muziku ovako upareno sa plejerom preko bt
     

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...