jevta BG 111 Posted October 14, 2017 E ovako posto sam dosta dugo razmisljao sta,kako,gde,od cega itd. napraviti nesto da valja i biti jedinstven resio sam da napravim nesto sto u Srbiji,a mozda i sire,a mozda i nigde ne postoji ko zna: Punto sa pogonom na sva cetiri tocka... Sada posle duge potrage za svim stvarima koje su mi bile potrebne da napravim ono sto sam od starta hteo su konacno kod mene...u prethodnoj temi je pisano o potrazi za motorom pa sam na kraju kupio ceo auto Fiat Coupe 2.0 16v turbo. Najbolje i najpametnije resenje je to i svako ko bude resio da pravi ovakav projekat sa bilo kojim autom savet je samo kompletan auto, toliko sitnica detalja na kraju zafali...to sam dugo trazio ali ono sto sam ultra dugo trazio je ustvari pogon koji je gotovo nemoguce naci, pogotovo ne kompletan kao sto sam ja kupio. Pogon je od Lancie Dedre turbo integrale...prvenstveno sam zamislio da auto bude gotov do sledeceg leta, ali posto sam sad dosao do pogona ne verujem da cu uspeti, ali potrudicu se da odvozam bar jedan 402 sledece godine. Evo malo fotki auta, motora, delova za pocetak teme pa cu objavljivati ostalo kako bude odmicao projekat... Malo fotki kako je izgledao A sad malo delova i rada Link ka predhodnoj temi https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57378-evo-i-punto-gt-u-mom-vlasništvu/ 3 PremieRacing, Ticma and sindrom reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted October 14, 2017 Auuuuuuuu...samo napred...kako volim ovakve stvari Follow na temu odmah...! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 168 Posted October 14, 2017 Bravo za trud i volju !Pratimo radove! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted October 14, 2017 4 minutes ago, Milutin-NS said: Auuuuuuuu...samo napred...kako volim ovakve stvari Follow na temu odmah...! Zašto folovuješ??? Nema ovde nafte 1 1 gorank82 and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 14, 2017 @jevta BG Uh, nismo stigli na Košutnjaku oko ovoga...al' ima vremena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 16, 2017 Ima vremena pricacemo sad treba sve ovo ubaciti a to je ozbiljan posao...usao sam u ozbiljan projekat sa dobrim ali ipak povrsnim znanjem jer do sad ovako nesto nisam radio,ovo je ozbiljan projekat i za mnogo ozbiljnije majstore a obzirom da mnogo stvari radim sam malo ce duze trajati ali cu ispratiti svaki detalj...fali tu jos nekih delova koje se isto tako teze nalaze ali naci ce se... 2 milossf and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 17, 2017 Danas sam uzeo prednji zadnji most sa svim potrebnim delovima od alfe 155 q4 i prakticno kompletirao sve sto je potrebno...ovo je isto bilo maltene nemoguce naci ali eto poklopilo se da je postojala jedna rastavljena alfa...sad sledi pakovanje a posto se maltene nista ne gadja bice dosta seckanja i zezanja... Razlika na prednjem trapu je ta sto je sam most na centralnom delu podignut da bi mogao da prodje diferencijal i kardan. zadnji most je takodje podignut i to dosta tako da cu morati da isecem kompletan deo gde dodje rezervni tocak... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 19, 2017 E u ova dva dana se malo radilo i uspeo sam da upasujem prednji trap...oko prednjeg nije bilo nesto mnogo posla par rupa da se probusi nesto malo secne i to je to... Ali zato je zadnji haos...deluje da su slicni ali su ustvari toliko razliciti,nista se ne gadja ali bas nista...tako da od GT ostaje samo deo sa selen blokovima koji se kace za sasiju i prema njemu se kroji sve ostalo...GT-ova konstrukcija je malo zakrivljena na delu koji nosi zadnju viljusku a na alfi je sve ravno tako da prvo je to trebalo dovesti na nulu a razlika u duzini kacenja viljuske za most je 5cm...morao sam da vodim racuna i o rastojanju izmedju dva tocka koja mora da bude identicna kao na alfi zbog poluosovina...sama viljuska u zadnjem delu mora da se krati da bi se amortizer doveo u pravilan polozaj...tako da je ostalo za sada sve to lepo zavariti jer je sad sve iseceno dovedeno na meru i privareno cisto da drzi...na kraju kada se sve to zavrsi sve ide na peskarenje i plastifikaciju... Takodje poceo da pravim i nosace motora...da bi sve to lakse napravio bez podizanja i spustanja motora hiljadu puta kao sablon sluzi prednji kraj punta GT...svajcarac se opet isplatio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted October 19, 2017 Koja ce ova pracka da bude kad zavrsis. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 20, 2017 Bice zverka... 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted October 20, 2017 E, kapa dole A ako ima šta da se pomogne, gore severno da se obiđe i donese, prinese - zovi. Voljan sam da pomognem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
andjelkovic 0 Posted October 20, 2017 Svaka cast! Na trudu,volji i umecu! dubok naklon.. ovakve stvari uvek ostanu zapazene...Sve cestitke.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 20, 2017 Hvala ljudi...za sad zavrsavam nekako ako bude problema a bice ih, i nesto zafali obraticu se u temi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted October 25, 2017 Jesi li dobro odmerio kako ce se ta zadnja osovina uklopiti na Punta zbog kardana i diferencijala, na Alfi je drigaciji pod. Ovo mi lici na zadnju osovinu Alfe ili Lancie sa pogonom na prednje tockove, kod Integralke je drugaciji most. Nosace motora ne moras da pravis ima ih raznih u Fiatovom, Alfinom i Lancinom programu pa izaberi kakav ti odgovara.Poslato sa PRA-LX1 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 25, 2017 Jesam,sve je odmereno treba da se izvari samo...a mostovi su od 155 i razlikuju se od integralke i prednji i zadnji,zadnji se skroz razlikuje zbog samog vesanja...integralka ima amortizere i opruge zajedno a ovde je odvojeno sto je meni i odgovaralo vise...a nosace noram da pravim jer moram da spustim motor za 4cm... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 30, 2017 Stigla konacno i originalna kozna sedista od GT-a i kompletirano je sve sto sam trazio...u planu su bile dve kadice napred ali nisam mogao da odolim...malo cu voziti ovako pa cu preci na kadice svakako... S obzirom na sta je licio auto iz kog je izvadjen enterijer sve je u perfektnom stanju sem vozacevog sedista,standardno strana do vrata,za koji dan ce se srediti i to... Sto se tice ostalog lagano ide po planu... 3 DraganUS, ChobbyNS and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted October 31, 2017 Koliko su mi dobre ove "like" opcije za postove, toliko mi je i bzvz. Hoću nešto da napišem, hoću da pohvalim ili prokomentarišem, i onda kliknem like i odem dalje Jesu to baš fabrIk kožna sedišta, otkud to u Puntu iz '90-ih (za koja tržišta)...? Iako su super lepa sa ovom perforiranom kožom, nekako mi ne idu uz zver koju praviš. Uvek su mi kožna sedišta izgledala teže od drugih materijala, a pogotovo od takmičarskih kadica, ali ako ćeš malo samo dok ih izgustiraš - može! Biće lepo videti takav auto sa takvom opremom i enterijerom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 31, 2017 Da jesu fabricka,samo su u punta GT-a ubacivana...da nisu fabricka ne bi ni uzimao...uzeo sam jos jednog kompletnog GT-a samo zbog sedista. Za koja trzista je ne znam ali znam da je bila neka limitirana serija... svakako ce ici kadice ali ovo je jedna od stvari koja je falila da kompletiram sve sto sam hteo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted October 31, 2017 Kako si krenuo otvoris otpad za gt-a. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 31, 2017 Da znas.ovaj je 5 koji je kod mene... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 688 Posted October 31, 2017 Svaka cast na entuzijazmu i radovima! Extra zanimljiv projekat a moze se reci i poduhvat. Samo nastavi sa redovnim izvestajima i fotografijama ovde na forumu, milina citati i gledati! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted October 31, 2017 svaka cast! pratim i jedva cekam nove slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted October 31, 2017 On 10/14/2017 at 11:38 PM, jevta BG said: Mene zanimaju sve informacije o ovom Brembu napred? Od cega, koliko, koja felna, koliko jota? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 31, 2017 Peugeot 406 coupe...meni je cilj bio da spakujem ispod 15 i uspeo sam Ove felne su bile OZ Racing F1 15 /7,5J et37 i distancer od 10mm Quote Share this post Link to post Share on other sites