-
Content Count
249 -
Joined
-
Last visited
Reputation Activity
-
milkobgd got a reaction from Aurelio in 2020. Fiat 500L CROSS
Hvala.
Radi. Po spajanju telefona automatski mi otvara Waze. Google Maps isto radi bez greške, ostale opcije nisam probao. Google Assistant je svakako beskoristan kada nema podrsku za Srpski jezik.
Značilo bi da ima podršku za wireless ali nisam uspeo da pronadjem (sumnjam da ima). Drugar je na novom Kodiaqu je uspeo (isto u Srbiji). Verovatno je do multimedije.
(Zaboravih u prvom postu da dodam da CROSS ima i "kožni" volan sa mutifunkcionalnim tasterima. Sedišta u sredini imaju prelepu "camo" šaru ali skaj po obodima mi ne uliva nadu u dugotrajnost, sada ima i stop start sistem)
-
milkobgd got a reaction from Aurelio in 2020. Fiat 500L CROSS
Ponovio sam se, iskoristio akciju staro za novo. Ovog puta CROSS u odnosu na raniji Nationale.
Kratak opis i razlike. Auto je definitivno "osavremenjen" vizuelno. Motor je na žalost ostao isti.
Neke stvari, za ne verovati su siromašnije u odnosu na model iz 2013.
U odnosu na Nationale, CROSS nema:
diskove pozadi,
srednji naslon za glavu na zadnjoj klupi (iako je u ponudi bio naveden kao dodatak),
naslon za ruke na zadnjoj klupi,
gornju ventilaciju na komandnoj tabli
hlađenje u gornjoj fioci,
svetlo u donjoj,
policu i pregradu u gepeku,
mehaničke kukice (za kesu npr) u gepeku,
ostavu za naočare na krovu kod vozačevih vrata...
Razlika u ceni je 1.000 evra u odnosu na nov Nationale kada sam ga uzimao. CROSS za te pare donosi, po meni, dosta stvarčica:
alu felne,
tonirana stakla,
maglenke,
senzor za brisače,
elektro štelujuće retrovizore (ne videh na komandi poziciju za grejanje),
naslon za ruku,
automatsku dvozonsku klimu,
7" multimediju sa Android Auto podrškom (verovatno i Car Play ali nemam iPhone da proverim), nisam uspeo da ga poteram u bezicnom modu već samo kablom,
detekciju pada pritiska u gumama, rekao bih da je indirektna (na ABS, a ne na senzore na ventilima, što je dobro),
CROSS optiku (niko se više ne loži na monovolumen, svi bi crossover) sa 2.5cm većom visinom...
Auto, vizuelno ostavlja utisak modernog vozila. Tabla i instrumenti su prelepi, tu im skidam kapu kako su je uradili.
Šteta što nije neki moderniji motor ali za 12.000 verovatno je to maximum koji može da se dobije...
-
milkobgd got a reaction from DavdoZo in 2020. Fiat 500L CROSS
Ponovio sam se, iskoristio akciju staro za novo. Ovog puta CROSS u odnosu na raniji Nationale.
Kratak opis i razlike. Auto je definitivno "osavremenjen" vizuelno. Motor je na žalost ostao isti.
Neke stvari, za ne verovati su siromašnije u odnosu na model iz 2013.
U odnosu na Nationale, CROSS nema:
diskove pozadi,
srednji naslon za glavu na zadnjoj klupi (iako je u ponudi bio naveden kao dodatak),
naslon za ruke na zadnjoj klupi,
gornju ventilaciju na komandnoj tabli
hlađenje u gornjoj fioci,
svetlo u donjoj,
policu i pregradu u gepeku,
mehaničke kukice (za kesu npr) u gepeku,
ostavu za naočare na krovu kod vozačevih vrata...
Razlika u ceni je 1.000 evra u odnosu na nov Nationale kada sam ga uzimao. CROSS za te pare donosi, po meni, dosta stvarčica:
alu felne,
tonirana stakla,
maglenke,
senzor za brisače,
elektro štelujuće retrovizore (ne videh na komandi poziciju za grejanje),
naslon za ruku,
automatsku dvozonsku klimu,
7" multimediju sa Android Auto podrškom (verovatno i Car Play ali nemam iPhone da proverim), nisam uspeo da ga poteram u bezicnom modu već samo kablom,
detekciju pada pritiska u gumama, rekao bih da je indirektna (na ABS, a ne na senzore na ventilima, što je dobro),
CROSS optiku (niko se više ne loži na monovolumen, svi bi crossover) sa 2.5cm većom visinom...
Auto, vizuelno ostavlja utisak modernog vozila. Tabla i instrumenti su prelepi, tu im skidam kapu kako su je uradili.
Šteta što nije neki moderniji motor ali za 12.000 verovatno je to maximum koji može da se dobije...
-
milkobgd got a reaction from Zhorz in Fiat 500L / Fiat 500X - Uconnect multifunkcionalni uređaj, iskustva i problematika
Probaj drugi (bolji) kabl.
-
milkobgd reacted to Salee in 2020. Fiat 500L CROSS
@milkobgd
Neka te lepo služi!
U koliko muka je tvoj prvi post bacio, toliko se lomim zadnjih par dana da je to strašno. I ja imam nacionale-a, a kada sam video šta nema na novom (jedan deo nisam primetio da nedostaje kada sam gledao novi) a spisak poboljšanje je kod mene nešto kraći, krenuo sam u duboku analizu. Dobar deo toga su sitnice, koje su imale jako malu upotrebnu vrednost, ali opet je u pitanju neka komocija koju imaš u autu. Kada sam prvi put seo u 500L takve stvari su mi odavale utisak "premium" automobila, znam da nije, ali kada dođeš u njega iz z10, koji je bio sa dobrom opremom, pružalo je dobar osećaj. Opet sa druge strane ovo je najbolja ponuda sa ovolikim prostorom i opremom. Gledao sam šta nude drugi automobili, to ipak daleko više košta, a u svakom će uvek nešto da fali.
U svakom slučaju ove informacije su mi pomogle da znam šta bi me čekalo, a da ne pokvarim sebi euforiju sa tim nekim sitnicama, kada vreme nije. Ovako kada si svestan i uđeš u priču bar znaš da kada stigne i neće biti, a gde je svetlo u fioci i što ovo ne hladi.
Idem sada dalje da se lomim i da zaboravljam sitnice, a fokus na novitete
-
milkobgd got a reaction from Salee in 2020. Fiat 500L CROSS
Ponovio sam se, iskoristio akciju staro za novo. Ovog puta CROSS u odnosu na raniji Nationale.
Kratak opis i razlike. Auto je definitivno "osavremenjen" vizuelno. Motor je na žalost ostao isti.
Neke stvari, za ne verovati su siromašnije u odnosu na model iz 2013.
U odnosu na Nationale, CROSS nema:
diskove pozadi,
srednji naslon za glavu na zadnjoj klupi (iako je u ponudi bio naveden kao dodatak),
naslon za ruke na zadnjoj klupi,
gornju ventilaciju na komandnoj tabli
hlađenje u gornjoj fioci,
svetlo u donjoj,
policu i pregradu u gepeku,
mehaničke kukice (za kesu npr) u gepeku,
ostavu za naočare na krovu kod vozačevih vrata...
Razlika u ceni je 1.000 evra u odnosu na nov Nationale kada sam ga uzimao. CROSS za te pare donosi, po meni, dosta stvarčica:
alu felne,
tonirana stakla,
maglenke,
senzor za brisače,
elektro štelujuće retrovizore (ne videh na komandi poziciju za grejanje),
naslon za ruku,
automatsku dvozonsku klimu,
7" multimediju sa Android Auto podrškom (verovatno i Car Play ali nemam iPhone da proverim), nisam uspeo da ga poteram u bezicnom modu već samo kablom,
detekciju pada pritiska u gumama, rekao bih da je indirektna (na ABS, a ne na senzore na ventilima, što je dobro),
CROSS optiku (niko se više ne loži na monovolumen, svi bi crossover) sa 2.5cm većom visinom...
Auto, vizuelno ostavlja utisak modernog vozila. Tabla i instrumenti su prelepi, tu im skidam kapu kako su je uradili.
Šteta što nije neki moderniji motor ali za 12.000 verovatno je to maximum koji može da se dobije...
-
milkobgd got a reaction from Woodoo in 2020. Fiat 500L CROSS
Ponovio sam se, iskoristio akciju staro za novo. Ovog puta CROSS u odnosu na raniji Nationale.
Kratak opis i razlike. Auto je definitivno "osavremenjen" vizuelno. Motor je na žalost ostao isti.
Neke stvari, za ne verovati su siromašnije u odnosu na model iz 2013.
U odnosu na Nationale, CROSS nema:
diskove pozadi,
srednji naslon za glavu na zadnjoj klupi (iako je u ponudi bio naveden kao dodatak),
naslon za ruke na zadnjoj klupi,
gornju ventilaciju na komandnoj tabli
hlađenje u gornjoj fioci,
svetlo u donjoj,
policu i pregradu u gepeku,
mehaničke kukice (za kesu npr) u gepeku,
ostavu za naočare na krovu kod vozačevih vrata...
Razlika u ceni je 1.000 evra u odnosu na nov Nationale kada sam ga uzimao. CROSS za te pare donosi, po meni, dosta stvarčica:
alu felne,
tonirana stakla,
maglenke,
senzor za brisače,
elektro štelujuće retrovizore (ne videh na komandi poziciju za grejanje),
naslon za ruku,
automatsku dvozonsku klimu,
7" multimediju sa Android Auto podrškom (verovatno i Car Play ali nemam iPhone da proverim), nisam uspeo da ga poteram u bezicnom modu već samo kablom,
detekciju pada pritiska u gumama, rekao bih da je indirektna (na ABS, a ne na senzore na ventilima, što je dobro),
CROSS optiku (niko se više ne loži na monovolumen, svi bi crossover) sa 2.5cm većom visinom...
Auto, vizuelno ostavlja utisak modernog vozila. Tabla i instrumenti su prelepi, tu im skidam kapu kako su je uradili.
Šteta što nije neki moderniji motor ali za 12.000 verovatno je to maximum koji može da se dobije...
-
milkobgd got a reaction from moron in 2020. Fiat 500L CROSS
Hvala svima.
Eto, nikad mi ne bi palo na pamet da se aktivira sa grejačem zadnje šajbne (mada je logično rešenje). Gume su Continental 16" 205 širina, nisam obratio pažnju na model.
-
milkobgd got a reaction from moron in 2020. Fiat 500L CROSS
Hvala.
Radi. Po spajanju telefona automatski mi otvara Waze. Google Maps isto radi bez greške, ostale opcije nisam probao. Google Assistant je svakako beskoristan kada nema podrsku za Srpski jezik.
Značilo bi da ima podršku za wireless ali nisam uspeo da pronadjem (sumnjam da ima). Drugar je na novom Kodiaqu je uspeo (isto u Srbiji). Verovatno je do multimedije.
(Zaboravih u prvom postu da dodam da CROSS ima i "kožni" volan sa mutifunkcionalnim tasterima. Sedišta u sredini imaju prelepu "camo" šaru ali skaj po obodima mi ne uliva nadu u dugotrajnost, sada ima i stop start sistem)
-
milkobgd got a reaction from moron in 2020. Fiat 500L CROSS
Ponovio sam se, iskoristio akciju staro za novo. Ovog puta CROSS u odnosu na raniji Nationale.
Kratak opis i razlike. Auto je definitivno "osavremenjen" vizuelno. Motor je na žalost ostao isti.
Neke stvari, za ne verovati su siromašnije u odnosu na model iz 2013.
U odnosu na Nationale, CROSS nema:
diskove pozadi,
srednji naslon za glavu na zadnjoj klupi (iako je u ponudi bio naveden kao dodatak),
naslon za ruke na zadnjoj klupi,
gornju ventilaciju na komandnoj tabli
hlađenje u gornjoj fioci,
svetlo u donjoj,
policu i pregradu u gepeku,
mehaničke kukice (za kesu npr) u gepeku,
ostavu za naočare na krovu kod vozačevih vrata...
Razlika u ceni je 1.000 evra u odnosu na nov Nationale kada sam ga uzimao. CROSS za te pare donosi, po meni, dosta stvarčica:
alu felne,
tonirana stakla,
maglenke,
senzor za brisače,
elektro štelujuće retrovizore (ne videh na komandi poziciju za grejanje),
naslon za ruku,
automatsku dvozonsku klimu,
7" multimediju sa Android Auto podrškom (verovatno i Car Play ali nemam iPhone da proverim), nisam uspeo da ga poteram u bezicnom modu već samo kablom,
detekciju pada pritiska u gumama, rekao bih da je indirektna (na ABS, a ne na senzore na ventilima, što je dobro),
CROSS optiku (niko se više ne loži na monovolumen, svi bi crossover) sa 2.5cm većom visinom...
Auto, vizuelno ostavlja utisak modernog vozila. Tabla i instrumenti su prelepi, tu im skidam kapu kako su je uradili.
Šteta što nije neki moderniji motor ali za 12.000 verovatno je to maximum koji može da se dobije...
-
-
milkobgd got a reaction from Nebek in 2020. Fiat 500L CROSS
Sve se vidi na slici... polica je ovde u srednjem položaju tako da ispod držim obavezni pribor, nešto alata i sezonsku opremu pa gepek ispada prazan i "Toblerona" pregrada (ne zove se, naravno, tako), iskosio sam je da se vidi. Kupljeno na otpadu.
Šuspleh u autokući. Da mi je auto van garancije i to bih uzeo polovno.
Evo kako izgleda bez police i sa policom u gornjem položaju
-
milkobgd got a reaction from igor0511 in 2020. Fiat 500L CROSS
Ponovio sam se, iskoristio akciju staro za novo. Ovog puta CROSS u odnosu na raniji Nationale.
Kratak opis i razlike. Auto je definitivno "osavremenjen" vizuelno. Motor je na žalost ostao isti.
Neke stvari, za ne verovati su siromašnije u odnosu na model iz 2013.
U odnosu na Nationale, CROSS nema:
diskove pozadi,
srednji naslon za glavu na zadnjoj klupi (iako je u ponudi bio naveden kao dodatak),
naslon za ruke na zadnjoj klupi,
gornju ventilaciju na komandnoj tabli
hlađenje u gornjoj fioci,
svetlo u donjoj,
policu i pregradu u gepeku,
mehaničke kukice (za kesu npr) u gepeku,
ostavu za naočare na krovu kod vozačevih vrata...
Razlika u ceni je 1.000 evra u odnosu na nov Nationale kada sam ga uzimao. CROSS za te pare donosi, po meni, dosta stvarčica:
alu felne,
tonirana stakla,
maglenke,
senzor za brisače,
elektro štelujuće retrovizore (ne videh na komandi poziciju za grejanje),
naslon za ruku,
automatsku dvozonsku klimu,
7" multimediju sa Android Auto podrškom (verovatno i Car Play ali nemam iPhone da proverim), nisam uspeo da ga poteram u bezicnom modu već samo kablom,
detekciju pada pritiska u gumama, rekao bih da je indirektna (na ABS, a ne na senzore na ventilima, što je dobro),
CROSS optiku (niko se više ne loži na monovolumen, svi bi crossover) sa 2.5cm većom visinom...
Auto, vizuelno ostavlja utisak modernog vozila. Tabla i instrumenti su prelepi, tu im skidam kapu kako su je uradili.
Šteta što nije neki moderniji motor ali za 12.000 verovatno je to maximum koji može da se dobije...
-
milkobgd got a reaction from bane1321 in 2020. Fiat 500L CROSS
Ponovio sam se, iskoristio akciju staro za novo. Ovog puta CROSS u odnosu na raniji Nationale.
Kratak opis i razlike. Auto je definitivno "osavremenjen" vizuelno. Motor je na žalost ostao isti.
Neke stvari, za ne verovati su siromašnije u odnosu na model iz 2013.
U odnosu na Nationale, CROSS nema:
diskove pozadi,
srednji naslon za glavu na zadnjoj klupi (iako je u ponudi bio naveden kao dodatak),
naslon za ruke na zadnjoj klupi,
gornju ventilaciju na komandnoj tabli
hlađenje u gornjoj fioci,
svetlo u donjoj,
policu i pregradu u gepeku,
mehaničke kukice (za kesu npr) u gepeku,
ostavu za naočare na krovu kod vozačevih vrata...
Razlika u ceni je 1.000 evra u odnosu na nov Nationale kada sam ga uzimao. CROSS za te pare donosi, po meni, dosta stvarčica:
alu felne,
tonirana stakla,
maglenke,
senzor za brisače,
elektro štelujuće retrovizore (ne videh na komandi poziciju za grejanje),
naslon za ruku,
automatsku dvozonsku klimu,
7" multimediju sa Android Auto podrškom (verovatno i Car Play ali nemam iPhone da proverim), nisam uspeo da ga poteram u bezicnom modu već samo kablom,
detekciju pada pritiska u gumama, rekao bih da je indirektna (na ABS, a ne na senzore na ventilima, što je dobro),
CROSS optiku (niko se više ne loži na monovolumen, svi bi crossover) sa 2.5cm većom visinom...
Auto, vizuelno ostavlja utisak modernog vozila. Tabla i instrumenti su prelepi, tu im skidam kapu kako su je uradili.
Šteta što nije neki moderniji motor ali za 12.000 verovatno je to maximum koji može da se dobije...
-
milkobgd got a reaction from Nebek in 2020. Fiat 500L CROSS
Pitao sam u autokući za zamenu, da li još uvek rade Fiat restart... nisam siguran šta sam na kraju radio, meni to nije ličilo na klasično staro za novo (zamena uz doplatu).
Prodao sam im stari auto (sestrinskoj ili ćerka firmi) pa kupio od autokuće nov. Ne bih stavio glavu na panj da li je to regularna cena (11.990e) ili umanjena u akciji!?
Svakako, dobio sam 4.200 za stari (klot Nationale, nije bio baš sjajan spolja - gradsko paralelno parkiranje) ali je prešao samo 60ak hiljada.
Procedura i nije baš kratka, prvenstveno zbog čekanja potvrde za porez na prenos vlasništva (za stari auto). Pa onda dostava novog, pa termin za nulti servis i ugradnju alarma, pa neki gremlini u Kragujevcu... produžilo se na mesec dana.
U vezi police, nema gornje police i one "Toblerone" pregrade u gepeku. To mi je istovarilo još 50e (polovno) i upravo danas ugradih šuspleh da predupredim neke neprijatnosti sa avlijanerima koje sam na žalost doživeo (razvalili su 3 auta ispred zgrade jureći mačke, NBGD, ja sam još najbolje prošao, sa iskidanim crevima hladnjaka i masom) + sad ne vidim asvalt kad otvorim haubu . Tu je otišla još stotka, stavio sam nov deo zbog garancije.
Što se tiče testiranja i razlika u vožnji, gospođa ga tera, mene će da zapadne za more i puteve (ako uopšte i ove godine) i ovako, za servis, pranje i sipanje goriva pa nisam nesto ni primetio osim što sam pod subjektivnim osećajem, kad sednem u nešto novo i modernizovano, kao da sam seo u dve klase bolje (zato naglašavam, subjektivan osećaj)
-
milkobgd got a reaction from Nebek in 2020. Fiat 500L CROSS
Hvala.
Radi. Po spajanju telefona automatski mi otvara Waze. Google Maps isto radi bez greške, ostale opcije nisam probao. Google Assistant je svakako beskoristan kada nema podrsku za Srpski jezik.
Značilo bi da ima podršku za wireless ali nisam uspeo da pronadjem (sumnjam da ima). Drugar je na novom Kodiaqu je uspeo (isto u Srbiji). Verovatno je do multimedije.
(Zaboravih u prvom postu da dodam da CROSS ima i "kožni" volan sa mutifunkcionalnim tasterima. Sedišta u sredini imaju prelepu "camo" šaru ali skaj po obodima mi ne uliva nadu u dugotrajnost, sada ima i stop start sistem)
-
milkobgd got a reaction from Zhorz in 2020. Fiat 500L CROSS
Pitao sam u autokući za zamenu, da li još uvek rade Fiat restart... nisam siguran šta sam na kraju radio, meni to nije ličilo na klasično staro za novo (zamena uz doplatu).
Prodao sam im stari auto (sestrinskoj ili ćerka firmi) pa kupio od autokuće nov. Ne bih stavio glavu na panj da li je to regularna cena (11.990e) ili umanjena u akciji!?
Svakako, dobio sam 4.200 za stari (klot Nationale, nije bio baš sjajan spolja - gradsko paralelno parkiranje) ali je prešao samo 60ak hiljada.
Procedura i nije baš kratka, prvenstveno zbog čekanja potvrde za porez na prenos vlasništva (za stari auto). Pa onda dostava novog, pa termin za nulti servis i ugradnju alarma, pa neki gremlini u Kragujevcu... produžilo se na mesec dana.
U vezi police, nema gornje police i one "Toblerone" pregrade u gepeku. To mi je istovarilo još 50e (polovno) i upravo danas ugradih šuspleh da predupredim neke neprijatnosti sa avlijanerima koje sam na žalost doživeo (razvalili su 3 auta ispred zgrade jureći mačke, NBGD, ja sam još najbolje prošao, sa iskidanim crevima hladnjaka i masom) + sad ne vidim asvalt kad otvorim haubu . Tu je otišla još stotka, stavio sam nov deo zbog garancije.
Što se tiče testiranja i razlika u vožnji, gospođa ga tera, mene će da zapadne za more i puteve (ako uopšte i ove godine) i ovako, za servis, pranje i sipanje goriva pa nisam nesto ni primetio osim što sam pod subjektivnim osećajem, kad sednem u nešto novo i modernizovano, kao da sam seo u dve klase bolje (zato naglašavam, subjektivan osećaj)
-
milkobgd got a reaction from ISV_01 in Fiat 500L - Šuspleh
Cini mi se da je neko na drugoj temi napisao da vise ne stavljaju ni na 1.3 mj
-
milkobgd got a reaction from shuxx in 2020. Fiat 500L CROSS
Pitao sam u autokući za zamenu, da li još uvek rade Fiat restart... nisam siguran šta sam na kraju radio, meni to nije ličilo na klasično staro za novo (zamena uz doplatu).
Prodao sam im stari auto (sestrinskoj ili ćerka firmi) pa kupio od autokuće nov. Ne bih stavio glavu na panj da li je to regularna cena (11.990e) ili umanjena u akciji!?
Svakako, dobio sam 4.200 za stari (klot Nationale, nije bio baš sjajan spolja - gradsko paralelno parkiranje) ali je prešao samo 60ak hiljada.
Procedura i nije baš kratka, prvenstveno zbog čekanja potvrde za porez na prenos vlasništva (za stari auto). Pa onda dostava novog, pa termin za nulti servis i ugradnju alarma, pa neki gremlini u Kragujevcu... produžilo se na mesec dana.
U vezi police, nema gornje police i one "Toblerone" pregrade u gepeku. To mi je istovarilo još 50e (polovno) i upravo danas ugradih šuspleh da predupredim neke neprijatnosti sa avlijanerima koje sam na žalost doživeo (razvalili su 3 auta ispred zgrade jureći mačke, NBGD, ja sam još najbolje prošao, sa iskidanim crevima hladnjaka i masom) + sad ne vidim asvalt kad otvorim haubu . Tu je otišla još stotka, stavio sam nov deo zbog garancije.
Što se tiče testiranja i razlika u vožnji, gospođa ga tera, mene će da zapadne za more i puteve (ako uopšte i ove godine) i ovako, za servis, pranje i sipanje goriva pa nisam nesto ni primetio osim što sam pod subjektivnim osećajem, kad sednem u nešto novo i modernizovano, kao da sam seo u dve klase bolje (zato naglašavam, subjektivan osećaj)
-
milkobgd got a reaction from ISV_01 in 2020. Fiat 500L CROSS
Pitao sam u autokući za zamenu, da li još uvek rade Fiat restart... nisam siguran šta sam na kraju radio, meni to nije ličilo na klasično staro za novo (zamena uz doplatu).
Prodao sam im stari auto (sestrinskoj ili ćerka firmi) pa kupio od autokuće nov. Ne bih stavio glavu na panj da li je to regularna cena (11.990e) ili umanjena u akciji!?
Svakako, dobio sam 4.200 za stari (klot Nationale, nije bio baš sjajan spolja - gradsko paralelno parkiranje) ali je prešao samo 60ak hiljada.
Procedura i nije baš kratka, prvenstveno zbog čekanja potvrde za porez na prenos vlasništva (za stari auto). Pa onda dostava novog, pa termin za nulti servis i ugradnju alarma, pa neki gremlini u Kragujevcu... produžilo se na mesec dana.
U vezi police, nema gornje police i one "Toblerone" pregrade u gepeku. To mi je istovarilo još 50e (polovno) i upravo danas ugradih šuspleh da predupredim neke neprijatnosti sa avlijanerima koje sam na žalost doživeo (razvalili su 3 auta ispred zgrade jureći mačke, NBGD, ja sam još najbolje prošao, sa iskidanim crevima hladnjaka i masom) + sad ne vidim asvalt kad otvorim haubu . Tu je otišla još stotka, stavio sam nov deo zbog garancije.
Što se tiče testiranja i razlika u vožnji, gospođa ga tera, mene će da zapadne za more i puteve (ako uopšte i ove godine) i ovako, za servis, pranje i sipanje goriva pa nisam nesto ni primetio osim što sam pod subjektivnim osećajem, kad sednem u nešto novo i modernizovano, kao da sam seo u dve klase bolje (zato naglašavam, subjektivan osećaj)
-
milkobgd got a reaction from Ivan in 2020. Fiat 500L CROSS
Pitao sam u autokući za zamenu, da li još uvek rade Fiat restart... nisam siguran šta sam na kraju radio, meni to nije ličilo na klasično staro za novo (zamena uz doplatu).
Prodao sam im stari auto (sestrinskoj ili ćerka firmi) pa kupio od autokuće nov. Ne bih stavio glavu na panj da li je to regularna cena (11.990e) ili umanjena u akciji!?
Svakako, dobio sam 4.200 za stari (klot Nationale, nije bio baš sjajan spolja - gradsko paralelno parkiranje) ali je prešao samo 60ak hiljada.
Procedura i nije baš kratka, prvenstveno zbog čekanja potvrde za porez na prenos vlasništva (za stari auto). Pa onda dostava novog, pa termin za nulti servis i ugradnju alarma, pa neki gremlini u Kragujevcu... produžilo se na mesec dana.
U vezi police, nema gornje police i one "Toblerone" pregrade u gepeku. To mi je istovarilo još 50e (polovno) i upravo danas ugradih šuspleh da predupredim neke neprijatnosti sa avlijanerima koje sam na žalost doživeo (razvalili su 3 auta ispred zgrade jureći mačke, NBGD, ja sam još najbolje prošao, sa iskidanim crevima hladnjaka i masom) + sad ne vidim asvalt kad otvorim haubu . Tu je otišla još stotka, stavio sam nov deo zbog garancije.
Što se tiče testiranja i razlika u vožnji, gospođa ga tera, mene će da zapadne za more i puteve (ako uopšte i ove godine) i ovako, za servis, pranje i sipanje goriva pa nisam nesto ni primetio osim što sam pod subjektivnim osećajem, kad sednem u nešto novo i modernizovano, kao da sam seo u dve klase bolje (zato naglašavam, subjektivan osećaj)
-
milkobgd reacted to Nebek in 2020. Fiat 500L CROSS
I ja upravo čekam odobrenje kredita u Credit Agricole banci baš za CROSS-a, pa se nadam do kraja marta da ću to realizovati.
Već sada mi smeta što ne postoji mogućnost bilo kakve izmene odnosno doplate već samo "uzmi ili ostavi", jer sam bio raspoložen za doplatu za 17" za točkove.
Borićemo se... samo da se sve realizuje.
-
milkobgd reacted to zunto in 2020. Fiat 500L CROSS
u zdravlju vozio i za bolji promenio,ja stvarno mislim da je 500 l facelift a pogotovu cross odlicna kupovina.Nerviraju me supci sto nude samo 1.4 obican i 1.3 mjet.
-
milkobgd got a reaction from Nebek in 2020. Fiat 500L CROSS
Ponovio sam se, iskoristio akciju staro za novo. Ovog puta CROSS u odnosu na raniji Nationale.
Kratak opis i razlike. Auto je definitivno "osavremenjen" vizuelno. Motor je na žalost ostao isti.
Neke stvari, za ne verovati su siromašnije u odnosu na model iz 2013.
U odnosu na Nationale, CROSS nema:
diskove pozadi,
srednji naslon za glavu na zadnjoj klupi (iako je u ponudi bio naveden kao dodatak),
naslon za ruke na zadnjoj klupi,
gornju ventilaciju na komandnoj tabli
hlađenje u gornjoj fioci,
svetlo u donjoj,
policu i pregradu u gepeku,
mehaničke kukice (za kesu npr) u gepeku,
ostavu za naočare na krovu kod vozačevih vrata...
Razlika u ceni je 1.000 evra u odnosu na nov Nationale kada sam ga uzimao. CROSS za te pare donosi, po meni, dosta stvarčica:
alu felne,
tonirana stakla,
maglenke,
senzor za brisače,
elektro štelujuće retrovizore (ne videh na komandi poziciju za grejanje),
naslon za ruku,
automatsku dvozonsku klimu,
7" multimediju sa Android Auto podrškom (verovatno i Car Play ali nemam iPhone da proverim), nisam uspeo da ga poteram u bezicnom modu već samo kablom,
detekciju pada pritiska u gumama, rekao bih da je indirektna (na ABS, a ne na senzore na ventilima, što je dobro),
CROSS optiku (niko se više ne loži na monovolumen, svi bi crossover) sa 2.5cm većom visinom...
Auto, vizuelno ostavlja utisak modernog vozila. Tabla i instrumenti su prelepi, tu im skidam kapu kako su je uradili.
Šteta što nije neki moderniji motor ali za 12.000 verovatno je to maximum koji može da se dobije...
-
milkobgd reacted to Zhorz in 2020. Fiat 500L CROSS
Cestitke i sa srecom @milkobgd
Ja sam isto gledao da zamenim ali sam sad na nekom stand-by-u...
Jesi dao tvoj L ili si ga prvo prodao? Ako si ga dao koliko su ti ga racunali i koliko onda izadje ovaj "novi" L?
jel ovo pricas o onoj pregradi gepeka ili o polici gornjoj da nema?? malo je glupo da nema ni gornju?!