Jump to content

milkobgd

Members
  • Content count

    228
  • Joined

  • Last visited

About milkobgd

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

1533 profile views
  1. Fiat 500L - oštećen parking senzor

    Tako će i da bude na kraju. Prvo ću otpade da proverim al ne hvatam vremena. Moram prvo da probam da li ja samo senzor.
  2. Fiat 500L - deaktiviranje META alarma?

    Ipak je bio akumulator. I posle punjenja mrtav. Pazario Varta Silver 54ah.
  3. Fiat 500L - oštećen parking senzor

    Proverio danas po broju šasije, auto je izašao iz fabrike bez parking senzora. Mislim da Nationale nije ni imao opciju parking senzora u paketima, zato after market.
  4. Fiat 500L - deaktiviranje META alarma?

    Cale kupio punta u julu, ja 500L u aprilu sledece godine. On ima kljuceve, ja ne. Ako je do modela alarma, kako ga gasim u slucaju servisa? To sam imao i na Excaliburu pre 300 godina. Ako je dovoljno da skinem klemu i time ga neutralisem pa sta sprecava lopova da to uradi...
  5. Fiat 500L - oštećen parking senzor

    Ja sam narucio auto sa senzorima ali nisam siguran da su u fabrici ugradjivani, racunam i alarm i radio... pa ne bi u fabrici stavljali onu zujalicu u gepek (moram decu uvek da utisavam kad ubacim u rikverc). Ovde sam citao da su neki naknadno insistirali da im se zujalica prebaci u kabinu, blizu vozackog mesta. Pogotovo sto sam ih tada vidjao po gradu sa crnim senzorima (na kolima druge boje) pa sam insistirao da budu crveni (govorim o prvoj godini, kada se pojavio Nationale). Nista, sutra cu da vrtim otpade i polovne delove.
  6. Fiat 500L - oštećen parking senzor

    Ma u subotu sam u auto kuci proveravao po broju sasije i kazu da ide samo ceo set ali da zovem ponovo u ponedeljak da provere detaljno. Hvala svejedno.
  7. Fiat 500L - deaktiviranje META alarma?

    Da, bas takvi kljucici. Matori je dobio sa Puntom. Ja sa 500L nisam. Ni njih, ni kutiju, ni uputstvo. Njemu je sirena na vidnom mestu (sto bas i nije pametno), kod mene nema sanse da je nadjemo gde je (da mi je ispravan akumulator pa da trazimo po zvuku).
  8. Fiat 500L - oštećen parking senzor

    Jedan parking senzor je prestao da mi radi usled ostecenja. Fiat naravno ne prodaje na komad nego ceo set (24.000 din). Da li ima negde da se nadje na komad, da jurim po otpadima ili je to to? Ako treba da dam 200e ipak cu ici na after market, vidim da ih ima za 2-3.000din. Onda ide pitanje, ovi originalni (posto nisu fabricki vec ugradnja auto kuce) da li su sa svojom komandom kao oni after market ili ih kontrolise kompjuter od auta? Ako imaju svoju komandu, gde je stavljaju ovi u servisu? Zujalicu ih je mrzelo da provlace u kabinu vec, koliko vidim, svima zuji iz gepeka. Racunam da je slicno i sa komandom ako je ima. Svaki savet bi bi znaci, hvala. (Inace udari mi lik pre neki dan u raskrsnici Ficka. Vozila gospodja i kaze ovaj drugi se potresao, ekstra ljubazan, ostavio vizit kartu. Ona u soku, udarac kaze bas jak, boli je glava, a kolima skoro nista. Nije kocio tako da se nije podvukao i izgrebao branik ali vidi se dobro nagnjecenje. Posle nekog vremena, ne budem lenj, odem kod nje na posao i naravno vidim ono sto ona nije. Ceo branik se pomerio na svim spojevima (krila, zadnja svetla), deo pored tockova iskrivio, ma milina. Zovnem lika, on opet ista prica, potresao se, video decija sedista, ne zna kako mu se to desilo, samo je osetio abs kako stekce... tu mi je prva stvar sumnjiva, kako abs kad se vidi da je bez kocenja (nije se podbo ispod branika) ali reko da ne saljem negativnu energiju. Kaze da se cujemo predvece, kad mu se vraca drugar majstor pa da pogleda auto. I naravno dodje predvece, on ne zove. U 19.20 zovnem ga ja ponovo, vidim ne zna ko ga je zvao i kad se predstavim krece prica, kako sam smeo da ga zovem u ovako nezgodno vreme, kako ga uznemiravam, da ga zovnem sutra u radno vreme, platice mi farbanje celog auta ako treba i "molim vas prekinite vise uznemiravanje!". Napominjem da sam ga samo zvao po dogovoru i posle predstavljanja doziveo ovu salvu. Sutra se naravno nije javljao na telefon. Jbg, ima stoke, samo ovaj je glumio prva dva puta (sa zenom i moj prvi poziv) za Oskara. To prvo vece sam otisao u policiju, znam da ne vredi al reko da probam i tamo shvatim zasto je glumio. Alkotest se radi najkasnije 12 sati posle nezgode, da je odmah bio bezobrazan ili posle par sati od sudara (kada sam ga prvi put zvao) mogao sam da vratim auto na mesto nezgode, zovem policiju i kazem da je pobegao, naravno dam registraciju njegovog auta i opisem ga. Gospodju bi alkotestirali a njemu bi racunali da je pobegao sa lica mesta. Ovako, proslo je preko 12 sati i cao, mogu samo da uzmu izjavu na zapisnik, da imam ako ga privatno gonim, znaci nista. Savet im je, ako nisi kriv, a manja je steta, cak i ako se dogovorite za evropski izvestaj, zvati policiju da napise zapisnik i uradi alkotest (bez uvidjaja) ili ako je jaca steta obavezno uvidjaj. Eto mog iskustva koje me kostalo tonu zivaca i nesto para (farbanje i budzenje branika, nisam kupovao neke smrvljene nosace ispod posto znamo cene delova za 500L i sad cemo tek da vidimo za parking senzore...), mozda nekom pomogne ako se nadje u slicnoj situaciji.)
  9. Izgleda da mi je crkao akumulator (500L 1.4 nationale), u stvari sigurno je crkao ali me zanima razlog tj da li je "prirodna smrt" ili nesto do auta. To racunam da moram kod auto elektricara. Citajuci forum naisao sam na temu Fiat 500L - akumulator i vidim da su mi simptomi identicni (bez ikakve najave mrtav, cak ni kontakt, samo se upale i zmirkaju 2 lampice na tabli) tako da racunam da je samo akumulator. E sad, pitam matorog gde se gasi alarm (ima Punta sa Meta alarmom). Kaze, na sireni ima kljucaonica i ugasim kljucem (kao oni PC kljucevi) koji sam dobio!? Ja nista nisam dobio, ni uputvstvo, ni kljuceve, ni kutiju (za razliku od radija, nisam uzeo onaj touch screen radio uredjaj)!? Da li su me zeznuli i nisu mi dali kljuceve? Kako se gasi alarm (za slucaj skidanja akumulatora), gde se uopste nalazi sirena? Nigde se ne vidi u prostoru kod motora... Moze i savet za akumulator, Sta je najbolje kad se ukombinuje cena/garancija/kvalitet?
  10. Fiat 500L - curenje vode na petim vratima?

    Videću, ako ne zahteva neki poseban alat. Svakako bih da mi ti srede u servisu samo da ustanovim šta je da me ne klepaju još više po ušima.
  11. Fiat 500L - curenje vode na petim vratima?

    Ne verujem da je razglavljeno jer to je žljeb koji postoji odranije u koji sam samo stavio znak i mrežicu. Nikakav otpor i pritisak. Ovo je siguran sam fabrički defekt koji sam slučajno tako i primetio. Šoferku sam već menjao, one prenapregnute serije što su pucale same od sebe pa ih je fabrika besplatno menjala, sad još i ovo. Evo sad pada kiša, proveravao sam, kederi su suvi. Sutra ću poneti ubrus da vidim gde je sve mokro... Iznutra to ne može da se vidi jer nije u pitanju slivanje. da nisam stavio mrežicu ne bih ni primetio. Naoko je suvo. Pada mi na pamet jedino da kada bi se dobro osušilo da zaguram kartone po celom obodu, da zalivam crevom pa da onda vidim gde počinje. Samo osećam to će biti tek sledećeg leta.
  12. Fiat 500L - curenje vode na petim vratima?

    Mrežica je potpuno unutar vrata. Ne viri nigde nego je na par mesta zaglavljena između plastike/tapacirunga i prozora (kao žuta oznaka na drugoj slici). Računam da nije kondenz zato što јe bila mokra samo u ćošku i to dobro natopljena a ne vlažna. Na žalost nije u garanciji. Da li je uopšte moguće skinuti zalepljeno staklo bez oštećenja i ponovo ga zalepiti (naravno u servisu)?
  13. Pošto zbog famoznih plastičnih prozora na C stubu nisam zatamnio auto onda ga leti dobro iztapaciram iznutra mrežicama da zaštitim decu. Došlo vreme da skinem sve to i imam šta da vidim, mrežica na zadnjoj šajbni dobro mokra u donjem desnom uglu. Keder naravno suv, računam da voda nije tuda prošla nego staklo nije dobro zalepljeno. Šta mi je činiti, kako da rešim problem? Na drugoj slici ovaj žuti znak je mokar, tu kvasi. Inače, sve ostalo je suvo. Da nisam držao mrežicu ne bih ni primetio problem.
  14. Potrošnja TNG-a

    Ок, hvala.
  15. Potrošnja TNG-a

    Drugari, hoću da izračunam da li mi se isplati ugradnja plina pa mi treba informacija. Fićko mi troši 8.4l benzina u proseku u prvih godinu dana. Računam za plin onda 10l. Jel to onda realno za očekivati? I drugo, koliko da dodam benzina u proseku jer, jelte, dok ne postigne temperaturu ne pali plin. Ovako, računam, bez benzina, da je to ušteda od oko 350, 360 evara godišnje na 780l plina ali koliko bi mi još potrošio benzina? Vožnja, većinom BG.
×