Jump to content
FAS Euroauto Goran

milkobgd

Members
  • Content Count

    245
  • Joined

  • Last visited

About milkobgd

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

1738 profile views
  1. Sve se vidi na slici... polica je ovde u srednjem položaju tako da ispod držim obavezni pribor, nešto alata i sezonsku opremu pa gepek ispada prazan i "Toblerona" pregrada (ne zove se, naravno, tako), iskosio sam je da se vidi. Kupljeno na otpadu. Šuspleh u autokući. Da mi je auto van garancije i to bih uzeo polovno. Evo kako izgleda bez police i sa policom u gornjem položaju
  2. Da, nema senzora u ventilima već se promena pritiska u gumi detektuje različitom brzinom rotacije točka na ABS senzorima (koji imaju potpuno drugi svrhu), pošto različit pritisak u gumama uzrokuje različit prečnik a samim tim i brzinu rotacije. Obrnuto, isti pritisak u svim gumama, isti prečnik, ista brzina rotacije, nema prijave greške...
  3. Cini mi se da je neko na drugoj temi napisao da vise ne stavljaju ni na 1.3 mj
  4. Ispravio sam grešku u prošlom postu, napisao slučajno 19.990 umesto 11.990. Da, ja sam pitao i za 1.3mj, rekli su mi da nema u akciji već samo 1.4 94ks i to samo metalik zeleni (sa 17" koliko sam video) i ovakav jeans plavi sa 16". Razlika je bila nekih 660e čini mi se.
  5. Pitao sam u autokući za zamenu, da li još uvek rade Fiat restart... nisam siguran šta sam na kraju radio, meni to nije ličilo na klasično staro za novo (zamena uz doplatu). Prodao sam im stari auto (sestrinskoj ili ćerka firmi) pa kupio od autokuće nov. Ne bih stavio glavu na panj da li je to regularna cena (11.990e) ili umanjena u akciji!? Svakako, dobio sam 4.200 za stari (klot Nationale, nije bio baš sjajan spolja - gradsko paralelno parkiranje) ali je prešao samo 60ak hiljada. Procedura i nije baš kratka, prvenstveno zbog čekanja potvrde za porez na prenos vlasništva (za stari auto). Pa onda dostava novog, pa termin za nulti servis i ugradnju alarma, pa neki gremlini u Kragujevcu... produžilo se na mesec dana. U vezi police, nema gornje police i one "Toblerone" pregrade u gepeku. To mi je istovarilo još 50e (polovno) i upravo danas ugradih šuspleh da predupredim neke neprijatnosti sa avlijanerima koje sam na žalost doživeo (razvalili su 3 auta ispred zgrade jureći mačke, NBGD, ja sam još najbolje prošao, sa iskidanim crevima hladnjaka i masom) + sad ne vidim asvalt kad otvorim haubu . Tu je otišla još stotka, stavio sam nov deo zbog garancije. Što se tiče testiranja i razlika u vožnji, gospođa ga tera, mene će da zapadne za more i puteve (ako uopšte i ove godine) i ovako, za servis, pranje i sipanje goriva pa nisam nesto ni primetio osim što sam pod subjektivnim osećajem, kad sednem u nešto novo i modernizovano, kao da sam seo u dve klase bolje (zato naglašavam, subjektivan osećaj)
  6. Hvala. Ne znam. Pretpostavljam da im je sa lagera. U ponudi su im bile dve boje, ova plava jeans i metalik zelena (600e veća cena). I dok mi nisu to rekli ova boja mi se svidela sa izloženog modela. Ta je
  7. Hvala svima. Eto, nikad mi ne bi palo na pamet da se aktivira sa grejačem zadnje šajbne (mada je logično rešenje). Gume su Continental 16" 205 širina, nisam obratio pažnju na model.
  8. Hm, možda nisi dobro "potražio". Moj CROSS (najzad mi je stigao) ima. Ako imaš stariji telefon moraš da instaliraš AA. Opcija se pojavljuje tek po spajanju telefona kablom. Realno, zbog toga što nije podržan Srpski jezik, najbitnije što nama AA donosi je navigacija na ekranu automobila (pored eventualno muzike sa telefona ili internet radija).
  9. Hvala. Radi. Po spajanju telefona automatski mi otvara Waze. Google Maps isto radi bez greške, ostale opcije nisam probao. Google Assistant je svakako beskoristan kada nema podrsku za Srpski jezik. Značilo bi da ima podršku za wireless ali nisam uspeo da pronadjem (sumnjam da ima). Drugar je na novom Kodiaqu je uspeo (isto u Srbiji). Verovatno je do multimedije. (Zaboravih u prvom postu da dodam da CROSS ima i "kožni" volan sa mutifunkcionalnim tasterima. Sedišta u sredini imaju prelepu "camo" šaru ali skaj po obodima mi ne uliva nadu u dugotrajnost, sada ima i stop start sistem)
  10. Ponovio sam se, iskoristio akciju staro za novo. Ovog puta CROSS u odnosu na raniji Nationale. Kratak opis i razlike. Auto je definitivno "osavremenjen" vizuelno. Motor je na žalost ostao isti. Neke stvari, za ne verovati su siromašnije u odnosu na model iz 2013. U odnosu na Nationale, CROSS nema: diskove pozadi, srednji naslon za glavu na zadnjoj klupi (iako je u ponudi bio naveden kao dodatak), naslon za ruke na zadnjoj klupi, gornju ventilaciju na komandnoj tabli hlađenje u gornjoj fioci, svetlo u donjoj, policu i pregradu u gepeku, mehaničke kukice (za kesu npr) u gepeku, ostavu za naočare na krovu kod vozačevih vrata... Razlika u ceni je 1.000 evra u odnosu na nov Nationale kada sam ga uzimao. CROSS za te pare donosi, po meni, dosta stvarčica: alu felne, tonirana stakla, maglenke, senzor za brisače, elektro štelujuće retrovizore (ne videh na komandi poziciju za grejanje), naslon za ruku, automatsku dvozonsku klimu, 7" multimediju sa Android Auto podrškom (verovatno i Car Play ali nemam iPhone da proverim), nisam uspeo da ga poteram u bezicnom modu već samo kablom, detekciju pada pritiska u gumama, rekao bih da je indirektna (na ABS, a ne na senzore na ventilima, što je dobro), CROSS optiku (niko se više ne loži na monovolumen, svi bi crossover) sa 2.5cm većom visinom... Auto, vizuelno ostavlja utisak modernog vozila. Tabla i instrumenti su prelepi, tu im skidam kapu kako su je uradili. Šteta što nije neki moderniji motor ali za 12.000 verovatno je to maximum koji može da se dobije...
  11. @debelizmaj Da nemaš ovu 7" multimediju, da li ima Android auto na njoj?
  12. Zna li neko na ovim Cross modelima sa Uconnect 7HD touchscreen, da li ima Adroid Auto?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...