Jump to content

Drazen.OS

Members
  • Content count

    470
  • Joined

  • Last visited

About Drazen.OS

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/25/62

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Osijek, Hrvatska

Previous Fields

  • Garage
    Punto 1,3 multijet

Recent Profile Visitors

1879 profile views
  1. Da, krov je raspunktiran na tvorničkim punktovima i stavljen drugi i zapunktiran na istim mjestima. Stavljena izolacija po cijeloj dužini spoja kape krova i šasije. znači samo je kapa krova promijenjena.
  2. Punto 2 Sonar Farovi Povezivanje

    Tako bi trebalo biti. Masu dobije unutar fara. Uzmi komad žice i probaj spojiti na plus akumulatora i tu crvenu žicu pa ćeš vidjeti dali svjetli.(trebalo bi da radi)
  3. Stavljen je krov od original punta koji je imao šiber. Više informacija će dati Dino Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk
  4. Punto 2 Sonar Farovi Povezivanje

    Te zice moras spojit na zice od pozicije. Izvuci sa grla od pozicije. Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk
  5. Hvala. Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk
  6. Tablu i retrovizor možeš naći kod Peđe u Inđiji. A za instalaciju traži konektor od table (iskoristiš pinove), a ako nemaš instalaciju u vratima za termostat isto kod Peđe tražiš.
  7. Fiat servis ''Goran''

    Zatvaranje EGR ventila na Puntu 1,3 odradili kod Gorana prije dvije godine, posao odrađen vrhunski. Auto radi bez greške. Svakako preporuka za Gorana.
  8. Fiat Punto 1.3

    Na 1,3 se pumpa mijenja neovisno od lanca. Pokreće ju mikroremen.
  9. Najsigurnije ti je rješenje otići u ovlašteni fiat servis. oni će ti po broju šasije mogu naručiti gumice koje 100 posto odgovaraju tvom autu. Vjerojatno je skuplja opcija ali sigurno dobiješ to što trebaš.
  10. Vrlo vjerojatno loša masa na džeku fara. Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk
  11. Fiat Punto JTD

    Svaka čast, izgleda odlično. Poslano sa mog SM-G361F koristeći Tapatalk
  12. Fiat Punto mk.2 - problem sa kočnicama

    Po ovome što si napisa meni se čini da je problem u kočionom cilindru na zadnjem ljevom i kočiona čeljus na prednjem desnom točku. Trebalo bi rastaviti i očisiti kočioni cilindar ili staviti novi što je bolja opcija i tako isto kočionu čeljust. Jer po ovome što si napisao tebi ostane blokirana kočnica na zadnjem ljevom ili prednjem desnom točku. Kočiona tekučina se pregrije i kočnica propadne. Pošto se kočnica pregrijala trebalo bi promijeniti i pakne i pločice, disk i pločice jer više neće kočiti onako kako bi trebale. Vjerojatno će se javiti još netko tko ima više iskustva od mene pa da ti kaže nešto više(bolje) nego ja.
  13. @ciro993 Auto izgleda dobro. Bitna je jedna stvar, a to je da si ti zadovoljan sa onim što napraviš na njemu. Auto prvenstveno sređuješ zbog svoga zadovoljstva. Ovdje na forumu ćeš naći puno korisnih savijeta kako nešto napraviti jer ima puno odlično odrađenih puntića. Biće i onih kojima se neće svidjeti tvoj auto. ali to je tako nekome se nešto sviđa a nekome ne. Uglavnom velika većina savijeta je dobronamijerna. Sretno sa daljnjim planovima i radovima.
×