Jump to content
FAS Goran

djape1977

Members
  • Content Count

    1008
  • Joined

  • Last visited

About djape1977

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/06/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    munze braco
  • Interests
    Stari fiati, custom, tuning

Previous Fields

  • Garage
    131 1600, 132 2000, 850sc, ritmo 105tc , ritmo 130 abarth, 124 sport, lada 2.0 dohc

Recent Profile Visitors

12769 profile views
  1. Generalno, to što ti pitaš zavisi od zemlje gde uvoziš auto. Jedino što ćeš u nekom trenutku morati da auto odjaviš u Srbiji i tada traži da ti izdaju potvrdu o odjavi vozila u svrhu izvoza. To što ga ne prodaješ ih ne zanima, za njih je izvoz. Pitanje je šta može da se uveze u Švedsku, da li u slučaju preseljenja auto mora da zadovolji neku euro normu kao pri standardnom uvozu polovnjaka. Za oldtajmere, starije od 30 godina, znam da to ne važi.
  2. Nećeš se usrećiti sa donorom, svi su leševi... Ajde pokušaću da uđem u trag
  3. Mhm. Prvo papiri. Mada i to u praksi može da se drugačije odradi. Motor svakako prvo rastavi. Šta god da je rađeno, posle 25 godina moraš bar semeringe i dihtunge da mu zameniš. Radilicu na merenje obavezno u radionicu za mešinsku obradu, da ti kažu na kojoj specijali je i da li je kriva. Pri rastavljanju označi markerom tačno koji ležaj je gde bio, koji klip itd. Koliko se sećam, taj motor treba da ima ravne klipove i stepen kompresije oko 8.5/1 Grbavi klipovi mu daju viši stepen što je ok, sad su goriva mnogo bolja nego pre 50 god kad je to pravljeno tako da slobodno sme da ide na 9.5/1, samo ćeš dobiti više snage i obrtnog momenta.
  4. Može to malo da se unapredi. Nitriranje radilice I bregaste, možda bi mogle da se iskoriste i klipnjače od poloneza poslednje generacije sa kanalom za podmazivanje, nosati umesto ravnih klipova da se podigne stepen kompresije na moderne standarde, da se čačnu kanali usis izduv, da se uglavi elektronsko paljenje, uljna pumpa većeg protoka...mogao bi taj motor bez problema da ide na preko 100ks i da bude čak i pouzdaniji nego fabrički što je bio. Inače, taj motor je crossflow HEMI, dakle ima hemisferičnu komoru za sagorevanje i ventile na suprotnim stranama komore. Za razliku od Amerikanaca, Žabari nisu to nešto posebno reklamirali...
  5. Ok, skontao si već glavne detalje. Kod tih motora je bitan deo radilica i ležajevi radilice. To im je slaba tačka. Nađi nekog ko ima iskustva sa tristaćima i Poljacima. Radilicu posle obrade obavezno na nitriranje. Novi tip ležaja radilice od poloneza 1600 i uljnu pumpu od poloneza, veći je protok. DOHC 1.8/2.0 bi svakako bio dobar izbor u smislu voznih karakteristika ali šmek ovog auta je dobrim delom upravo u linijskom šestaku. Uostalom, svakako će biti auto za svadbe i sahrane.
  6. Niđe veze sa zastavom osim što je uvožen preko zastava prometa. Motor je tristaćev sa dodata 2 cilindra. Za generalnu ti treba dva kompleta ležajeva i 6 klipova za tristaća. Menjač verovatno isto z1300 Anlaser verovatno takođe. Sve skupa, uradi karoseriju, to je veći deo posla. Mehanika je lakše rešiva. Za detalje tipa lajsne, branici, maska itd si osuđen na eBay i subito.it Za 25+ godina baktanja sa Fiat oldtajmerima video sam ih 4-5 kom u Srbiji Gde si ti, ja sam u BG? Donesi taj anlaser da vidimo šta mu je i paše li ceo od trileta ili možda četkice, automat, bendiks...
  7. @037 Prva generacija tristaca ima napred diskove 250mm i troklipna kljesta a nazad velike doboše. Druga generacija ima sva 4 ista diska 227mm koji su se koristili na mnogim modelima do debelo u 2000te godine. Distanceri su 5mm fabrički, valjda im je tako bilo lakše nego da prave duže viljuške i zadnje osovine
  8. A tek sto ne volem ove električne trotinete... U nekom društvu nedavno počeo da ih kritikujem, kad javlja se jedna ćurka: "Što? Baš je super za nas bez vozačke dozvole!" E tu mi je pala klapna.
  9. Skineš kuku pred tehnički, posle vratiš. A ima vala davitelja, u poslednje vreme sve više. Posebno ovi sto voze 40 gde je ograničenje 50
  10. U 6 meseci su me 3 puta udarali od pozadi. Jedan auto otpisan, drugi dva manja udarca. Svaki put debelo naplatio. Dvojica pijani, jedan valjda drk** telefon. Sreća pa sam još pre 20 godina skontao da je najbolje da vozim auto do kog mi nije stalo i da obavezno ima kuku.
  11. Koliko vidim na šta se ovde većina žali, najbolje da prodate kola i uzmete bus plus. Ja bi lepo ukinuo sve propise na jedno 2 godine da se malo rasčisti situacija.
  12. Evo, cepam Ladu kao gradski auto već godinama. Ima dobra 2105/07 na oglasima uvek, samo nisu baš jeftine te koje valjaju. 800-1000€ bez problema, imaju svoj krug ljubitelja i to im je cena za koju se prodaju. E sad, ima optimista, eno je jedna bela na oglasima sa 40.000km za 2500€, te pare neće dobiti l
  13. Nepromenjena u smislu da su rupe i dalje straobalne. U poslednjih mesec dana sam odvalio na dva auta po jedan amortizer a nije da sam nepažljiv vozač. Naravno, u oba slučaja nisam stao o zvao policiju jer nemam vremena da ih čekam po sat dok dođu i poslednji se ganjam sa debilima. A kad smo već kod policije, mom burazeru je neko odvalio branik na parkingu. Taj drugi auto je ostao tu na licu mesta sa vidljivim oštećenjem. Zvao je policiju, dočekao ih i ovi mrtvi ladno odbili da urade zapisnik... Sreća pa vozim lešine tako da se ne uzbuđujem, progutam trošak od 10-20€ i idemo dalje. A kad smo kod toga, u prošloj godini su me dvojica lupila od pozadi na semaforu. U oba slučaja sam stajao već neko vreme, dakle nisu me stigli u kočenju. Jedan me opalio sa 70kmh u trenutku udarca, drugi sa 20-30. Prvi auto otpisan, drugi popravljen. Tako da definitivno u Srbiji i Beogradu voziti bilo kakav dobar auto je čista ludost
  14. 8 godina od pokretanja teme situacija nepromenjena. Za 23 godine moje vozačke karijere nepromenjena.
  15. Sve je to otislo dosad, jedino ostala prednja krila

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...