IMT 5500 svojevremeno najjači traktor u Evropi u serijskoj proizvodnji. Razlikovao se od 5360 u samom motoru. Dok je 5360 imao 12v motor, 5500 je imao 12v bi turbo (za svaku stranu motora po jedan), ti motori su bili Mecedesove proizvodnje. Ono što se zameralo kod oba modela, jeste da su bili idealni za oranje po suvom, a da im je blato predstavljalo problem zbog njihove težine, i da snaga diferencijala nije pratila snagu motora, te su sami motori bili dužeg veka od ostatka traktora. Pitanje je i koliko su bili obučeni ljudi upravljali njima, ali o tome tek nismo stručni da p. Sve u svemu, kada su ovi gorostasi proizvođeni na linijama teških traktora, IMT je bio na svom vrhuncu.
@knezevic76
I ja da se nadovežem, nedavno prodah svog 500l-a, 10 leta, 120k u njemu... ne da se ništa nije pocepalo ili oljuštilo, već je enterijer još uvek u fabričkom stanju. Sedišta se nisu ni pocepala, ali ni bubrezi izdeformisali ili iskrivili, volan se ne ljušti, kao ni ručica menjača. Jedno dubinsko pranje i bukvalno fabrika. Takođe nije bilo zveckanja, čak ni zimi po najvećem minusu, ništa.
E sad, to je prva generacija, pre redizajna, da li su tada bili kvalitetniji materijali, i samo sklapanje preciznije, to ne znam. Svakako mislim da je ovde pre do vozoča i načina korišćenja, što neko reče, možda je bilo dostavno vozilo pa se na svakih 5 minuta ulazilo/izlazilo. Možda se pojas nije kosristio, već vezao na prazno sedište, pa se sedelo nanje, ko to zna...