Jump to content
Goran

Recommended Posts

  

1 hour ago, Zan Batist said:

da li neko zna koliko ubrizgavanja u jednim ciklusu ima 2.4 110 kw 2003godiste?

u krajnjem da li je uniJet ili Multijet tehnologija?

Izvinjavam se...:book: mnogo puta se govorilo na ovou temu ali zbunio me ovaj tekst:
https://italia-corse.com/2017/05/04/1-9-jtd-revolucija-dizel-motora/

 

150 konja je multijet prve generacije sa 10 ventila po cilindru. 

Unijet su one slabije varijante. 

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/27/2024 at 10:24 AM, Zan Batist said:

juce vozio pg-bar.. fenomenalni utisak kvari gasenje CONNECT sistema (displej/muzika)..

u body comp modul imam gresku U1602 - CAN line error, neki comunication missing issue..

Dobro bi dosla preporuka/ideja kako da krenem sa rijesavanjem..

konektor bilo koji u tom lancu bodi -> multimedija -> komande...
jesi li primetio dal se desava pri prelasku preko neravnina ili ono random?
mada su u cg putevi sad bas ispeglani

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darkman14, bas random...

post na ovom forumu: https://forum.viva-lancia.com/viewtopic.php?t=672015, kaze da je problem u CONNECT INFOTELEMATIC SYSTEM:
da ga skinem i buljim u njega glupo je... kao provjeravam lemove na stampanoj ploci.. :(

NIT.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas li negde da nabavis rezervnu?
Po onome sto su pisali je slanje na reparaciju u IT, sto verujem tesko da je opcija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovamo/CG nema ni jedna jedina na otpade, ne mogu ni felne za zimske gume da nadjem...

pokusat cu Sabac/Bg ali ko mi garantuje da je ispravan uredjaj.

situacija sa odrzavanjem je gora i od ocekivanog.. a naravno znao sam kakava je otprilike problematika..

Ali ne gubim volju.. toplo mi je oko srca kad je vidim.. :heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored ocitane greske U1602 u Body Compu, licno bih se nakacio i na sam ConnecNav+ cvor i pogledao cita li i tamo sta od gresaka.

 

Jos nesto sto mozes banalno da proveris. Apropo gasenja uredjaja, npr. na Stilu se ConnectNav+ sam gasio posle 20 min (koliko se secam, mislim na vremenski interval) - ako nije imao napon sa kontakta ili vezu sa Body Compom (preko CAN magistrala). Pogledaj da li u toku voznje CN+ gubi vezu sa BC? Recimo drzis prikazane Trip podatke i gledas da li nestaju. Ako je tako, posle navedenog intervala bi se u tom slucaju ugasio i kompletan uredjaj. Situacija kao kada regularno ugasis kontakt i nema veze sa BC, moze da radi samo muzika/telefon/navigacija i posle 20 min ce se kompletno ugasiti.

 

4 hours ago, Zan Batist said:

da li neko zna koliko ubrizgavanja u jednim ciklusu ima 2.4 110 kw 2003godiste?

u krajnjem da li je uniJet ili Multijet tehnologija?

Mislim da je 2.4 10v verzija imala Bosch EDC15 (isto kao npr. i 1.9 8v koji je UniJet).

Dok je 2.4 20v imala Bosch EDC16, kao i 1.9 16v (koji je MultiJet).

Uopste ne tvrdim da sam u pravu, ali i po godistu (2003.) bih pre rekao da je UniJet u pitanju. MultiJet motori su krenuli 2004., prvi su jos uvek bili sa oznakama JTD 16v i JTD 20v.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, Ivan said:

Mislim da je 2.4 10v verzija imala Bosch EDC15 (isto kao npr. i 1.9 8v koji je UniJet).

image.thumb.png.7bb4fdfcde183fd95e807c497e764328.png
istina.. :(

nisam ukapirao ove korake za test. Ne mogu ni da gledam trip info jer dok imam EOL ERROR preko km counter-a, na multif display-u nemam spoljnu temp i ne radi sat a na CONNECT display-u tada nemam info o potrosnji itd...i ne rade komande na volanu.

Sto se tice MES-a, kad uradim "Scan vehicle for available modules and check each module for errors", iz Dashboard systema prepozna samo Instrument panel modul a Connect(NAV) ne.
Mislim da sam se konektovao direktno na CONN modul i ne sjecam se da je bilo greske. 20 dana je pretinac koji ide preko OBDa bio van pa nisam mogao to vise da gledam a razmontirati i vratiti nije bas lako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš iz ovakvih razloga ja sam mog Thesisa prodao jer sve je teže bilo naći delove i rešenja za probleme,inače najbolji auto koji sam ikada imao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unijet 2.4 10v je koliko se secam bila varijanta sa 136konja tj 100kw, a kasniji od 2003. godine je 150 konja i opet nekako mislim multijet sa 10v. Sa 20v je bila ~175 konja.

 

Edit: u pravu je Ivan, taj motor ( 2.4 150 konja ) ima diznu OE 55187290  koju nose varijante motora od 115 konja. Unijet je to. :)

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napokon zamjenio ulje...
u PG, na pitanje moze li zamjena ulja, majstori pitaju koje je auto, godiste itd..., i ide odgovor ne radimo Lancie.

Jedan servis je trazio 20e!? :shock:

Na ostala auta mjenjam sa poda, auto na klocnu, ali kod lancie sam trebao komplet da se zavucem, samo patike da vire i da zapinjem/odvrcem sraf i nije mi se to radilo. Osjecao sam se kao alpinista kojem se zaglavila ruka u stijeni (127 sati - film).

U subotu bio u Niksic i nadjem kanal, odnosno odem kod majstora a on mi kaze nemam kad, "udri" sam ako umijes.. :)

Lijepo je isla rabota, nisam zurio, detaljisao/cistio a staro ulje iscurilo da zadnje kapi.

Sledeci korak je zamjena filtera nafte i vazduha.

IMG_2983.JPG

IMG_2996.JPG

IMG_2997.JPG

IMG_2998.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/27/2024 at 10:24 AM, Zan Batist said:

utisak kvari gasenje CONNECT sistema (displej/muzika)..

Vikend voznja...pokusao sam odmah poslije gasenja da upalim radio, upalio se i smjesta izgasio. Hmm..
Sinoc gledam fudbal sa spanijom, bjese mi malo dosadno daj da otvorim Thesis_connect manual kad tamo:
"PROTECTION AGAINST
OVERHEATING
The components of the telematic
system are protected against overheating.
This device stops it from
working when the temperature of
the module exceeds the preset limit.
When the system temperature
exceeds the max. preset limit, the
CONNECT system is switched off
automatically until the regular operating
temperature is restored."
bar neki progres, info vise.. :)

Edited by Zan Batist

Share this post


Link to post
Share on other sites

poslije mjenjanja ulja, nisam montirao šus pleh, masno je bilo oko filtera pa sam htio da provjerim kako ce biti poslije čišćenja i vožnje.

Curi mi ulje, sliva se oko filtera za ulje, spoj filtera suv... turbina je masna od ulja.. karter i saraf kartera su suvi.

Znaci lijeva strana je problematicna. Dje je hladnjak ulja? To bi @Ivan mogao preko ePer-a da nadje :)
ili neko crijevo na turbinu.. nisam imao iskustva sa ovom problematikom.

Kad sam skinuo sus pleh odma mi je bilo sumnjivo, washer jedva skinuo taloge ulja..

 

 

jtd oil leak.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.ebay.com/itm/265594688000

mozda je ovo lokacija curenja.

Kako prici ovom dijelu? Ocu li trebat da skidam branik?

 

Oil pump_cooler.png

oil pipe.png

Edited by Zan Batist

Share this post


Link to post
Share on other sites

mali slatki filter vazduha.. hranile se ose.. u platnenu cijev 3 gnijezda :ermm:.

kuciste filtera bilo kao kanta za smece.. danas cu da perem motor, plasim se :cry: ali moram.

air_filter.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/20/2024 at 6:36 PM, darkman14 said:

iz Bora lik radi stvarno dobre stikere i povoljan je.

stigli stikeri kod brata u BG... na slici su ekstra..
Goran - komunikacija normalana, sve kako treba!
 

gril stiker.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu samo na slici. Stvarno su odlicni! Kod mene na kolima evo skoro 4 godina ili tu negde. Svakodnevna voznja na taksiju. So, uv zracenje, sta sve ne... I dalje kao novi. 

Screenshot_20241104_150619_com_hihonor_photos_SlotAlbumActivity_edit_18554164533024.jpg

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/22/2024 at 8:50 AM, Zan Batist said:

poslije mjenjanja ulja, nisam montirao šus pleh, masno je bilo oko filtera pa sam htio da provjerim kako ce biti poslije čišćenja i vožnje.

Curi mi ulje, sliva se oko filtera za ulje, spoj filtera suv... turbina je masna od ulja.. karter i saraf kartera su suvi.

Znaci lijeva strana je problematicna. Dje je hladnjak ulja? To bi @Ivan mogao preko ePer-a da nadje :)
ili neko crijevo na turbinu.. nisam imao iskustva sa ovom problematikom.

Kad sam skinuo sus pleh odma mi je bilo sumnjivo, washer jedva skinuo taloge ulja..

 

 

jtd oil leak.png

Ja ne vidim sa ove slike sta je to desno, jel to spoj menjaca i motora ili ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, horvat said:

jel to spoj menjaca i motora ili ? 

da to je desno..

Prao sam motor, na deklo bilo nagrdjeno masno, desna strana.. vjerujem da tu curi ulje a da se sliva prema filteru..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamjenio filter goriva, nafta koja je iscurila iz filtera cista, par truncica... filter 2009god., karton nije bio taman, sasvim ok stanje.

Imam 2 pitanja:

  • Zasto sam na HDi morao da dovlacim gorivo drukalicom poslije zamjene (i on ima pumpu)?
  • Da li ova turbina zvizdi?

Lancia upalila lijepo (nisam sipao naftu u filter), 2 puta kontakt po 5sec, na 3. verglanje, bum.


 

IMG_3032.JPG

IMG_3033.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/8/2024 at 10:43 AM, Zan Batist said:

Da li ova turbina zvizdi?

definitivno zvizdi!

evo normalan zvuk:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

usrao sam nesto.. poslije zamjene filtera nafte, nece preko 3k obrtaja, na ler radi normalno. Kao da ne dolazi gorivo.

Provjerio sam crijeva, sve suvo, konektori ok, senzor prisustva vode ok.

Poslije zamjene vozio na parking pa nisam primjetio... krenuo u Ulcinj, Lancia nikud.. te prepakuj stvari u pandu i gas..

@werp690 drugar ti imas iskustva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...