MiloshBg 1506 Posted October 10 (edited) 1 hour ago, Zan Batist said: da li neko zna koliko ubrizgavanja u jednim ciklusu ima 2.4 110 kw 2003godiste? u krajnjem da li je uniJet ili Multijet tehnologija? Izvinjavam se... mnogo puta se govorilo na ovou temu ali zbunio me ovaj tekst: https://italia-corse.com/2017/05/04/1-9-jtd-revolucija-dizel-motora/ 150 konja je multijet prve generacije sa 10 ventila po cilindru. Unijet su one slabije varijante. Edited October 10 by MiloshBg 1 Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 6231 Posted October 10 On 9/27/2024 at 10:24 AM, Zan Batist said: juce vozio pg-bar.. fenomenalni utisak kvari gasenje CONNECT sistema (displej/muzika).. u body comp modul imam gresku U1602 - CAN line error, neki comunication missing issue.. Dobro bi dosla preporuka/ideja kako da krenem sa rijesavanjem.. konektor bilo koji u tom lancu bodi -> multimedija -> komande... jesi li primetio dal se desava pri prelasku preko neravnina ili ono random? mada su u cg putevi sad bas ispeglani Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 355 Posted October 10 @darkman14, bas random... post na ovom forumu: https://forum.viva-lancia.com/viewtopic.php?t=672015, kaze da je problem u CONNECT INFOTELEMATIC SYSTEM: da ga skinem i buljim u njega glupo je... kao provjeravam lemove na stampanoj ploci.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 6231 Posted October 10 Imas li negde da nabavis rezervnu? Po onome sto su pisali je slanje na reparaciju u IT, sto verujem tesko da je opcija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 355 Posted October 10 ovamo/CG nema ni jedna jedina na otpade, ne mogu ni felne za zimske gume da nadjem... pokusat cu Sabac/Bg ali ko mi garantuje da je ispravan uredjaj. situacija sa odrzavanjem je gora i od ocekivanog.. a naravno znao sam kakava je otprilike problematika.. Ali ne gubim volju.. toplo mi je oko srca kad je vidim.. 3 silenci, darkman14 and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19971 Posted October 10 Pored ocitane greske U1602 u Body Compu, licno bih se nakacio i na sam ConnecNav+ cvor i pogledao cita li i tamo sta od gresaka. Jos nesto sto mozes banalno da proveris. Apropo gasenja uredjaja, npr. na Stilu se ConnectNav+ sam gasio posle 20 min (koliko se secam, mislim na vremenski interval) - ako nije imao napon sa kontakta ili vezu sa Body Compom (preko CAN magistrala). Pogledaj da li u toku voznje CN+ gubi vezu sa BC? Recimo drzis prikazane Trip podatke i gledas da li nestaju. Ako je tako, posle navedenog intervala bi se u tom slucaju ugasio i kompletan uredjaj. Situacija kao kada regularno ugasis kontakt i nema veze sa BC, moze da radi samo muzika/telefon/navigacija i posle 20 min ce se kompletno ugasiti. 4 hours ago, Zan Batist said: da li neko zna koliko ubrizgavanja u jednim ciklusu ima 2.4 110 kw 2003godiste? u krajnjem da li je uniJet ili Multijet tehnologija? Mislim da je 2.4 10v verzija imala Bosch EDC15 (isto kao npr. i 1.9 8v koji je UniJet). Dok je 2.4 20v imala Bosch EDC16, kao i 1.9 16v (koji je MultiJet). Uopste ne tvrdim da sam u pravu, ali i po godistu (2003.) bih pre rekao da je UniJet u pitanju. MultiJet motori su krenuli 2004., prvi su jos uvek bili sa oznakama JTD 16v i JTD 20v. 1 Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 355 Posted October 11 17 hours ago, Ivan said: Mislim da je 2.4 10v verzija imala Bosch EDC15 (isto kao npr. i 1.9 8v koji je UniJet). istina.. nisam ukapirao ove korake za test. Ne mogu ni da gledam trip info jer dok imam EOL ERROR preko km counter-a, na multif display-u nemam spoljnu temp i ne radi sat a na CONNECT display-u tada nemam info o potrosnji itd...i ne rade komande na volanu. Sto se tice MES-a, kad uradim "Scan vehicle for available modules and check each module for errors", iz Dashboard systema prepozna samo Instrument panel modul a Connect(NAV) ne. Mislim da sam se konektovao direktno na CONN modul i ne sjecam se da je bilo greske. 20 dana je pretinac koji ide preko OBDa bio van pa nisam mogao to vise da gledam a razmontirati i vratiti nije bas lako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
parkvets 34 Posted October 11 Baš iz ovakvih razloga ja sam mog Thesisa prodao jer sve je teže bilo naći delove i rešenja za probleme,inače najbolji auto koji sam ikada imao. 1 Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1506 Posted October 11 (edited) Unijet 2.4 10v je koliko se secam bila varijanta sa 136konja tj 100kw, a kasniji od 2003. godine je 150 konja i opet nekako mislim multijet sa 10v. Sa 20v je bila ~175 konja. Edit: u pravu je Ivan, taj motor ( 2.4 150 konja ) ima diznu OE 55187290 koju nose varijante motora od 115 konja. Unijet je to. Edited October 11 by MiloshBg 1 1 nemanja84bg and Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 2090 Posted October 11 (edited) kakav ste znalac kolega @MiloshBg , sve znate ali u tfsi slabo Edited October 11 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 355 Posted October 14 Napokon zamjenio ulje... u PG, na pitanje moze li zamjena ulja, majstori pitaju koje je auto, godiste itd..., i ide odgovor ne radimo Lancie. Jedan servis je trazio 20e!? Na ostala auta mjenjam sa poda, auto na klocnu, ali kod lancie sam trebao komplet da se zavucem, samo patike da vire i da zapinjem/odvrcem sraf i nije mi se to radilo. Osjecao sam se kao alpinista kojem se zaglavila ruka u stijeni (127 sati - film). U subotu bio u Niksic i nadjem kanal, odnosno odem kod majstora a on mi kaze nemam kad, "udri" sam ako umijes.. Lijepo je isla rabota, nisam zurio, detaljisao/cistio a staro ulje iscurilo da zadnje kapi. Sledeci korak je zamjena filtera nafte i vazduha. 4 Axic, shuxx, silenci and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1811 Posted October 14 Film je stvarno dobar a Lanciu sam vec pohvalio... Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk 1 Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 355 Posted October 16 (edited) On 9/27/2024 at 10:24 AM, Zan Batist said: utisak kvari gasenje CONNECT sistema (displej/muzika).. Vikend voznja...pokusao sam odmah poslije gasenja da upalim radio, upalio se i smjesta izgasio. Hmm.. Sinoc gledam fudbal sa spanijom, bjese mi malo dosadno daj da otvorim Thesis_connect manual kad tamo: "PROTECTION AGAINST OVERHEATING The components of the telematic system are protected against overheating. This device stops it from working when the temperature of the module exceeds the preset limit. When the system temperature exceeds the max. preset limit, the CONNECT system is switched off automatically until the regular operating temperature is restored." bar neki progres, info vise.. Edited October 16 by Zan Batist Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 355 Posted October 22 poslije mjenjanja ulja, nisam montirao šus pleh, masno je bilo oko filtera pa sam htio da provjerim kako ce biti poslije čišćenja i vožnje. Curi mi ulje, sliva se oko filtera za ulje, spoj filtera suv... turbina je masna od ulja.. karter i saraf kartera su suvi. Znaci lijeva strana je problematicna. Dje je hladnjak ulja? To bi @Ivan mogao preko ePer-a da nadje ili neko crijevo na turbinu.. nisam imao iskustva sa ovom problematikom. Kad sam skinuo sus pleh odma mi je bilo sumnjivo, washer jedva skinuo taloge ulja.. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 355 Posted October 22 (edited) https://www.ebay.com/itm/265594688000 mozda je ovo lokacija curenja. Kako prici ovom dijelu? Ocu li trebat da skidam branik? Edited October 22 by Zan Batist 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 355 Posted October 23 mali slatki filter vazduha.. hranile se ose.. u platnenu cijev 3 gnijezda . kuciste filtera bilo kao kanta za smece.. danas cu da perem motor, plasim se ali moram. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1324 Posted October 23 Junački! 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 355 Posted November 4 On 9/20/2024 at 6:36 PM, darkman14 said: iz Bora lik radi stvarno dobre stikere i povoljan je. stigli stikeri kod brata u BG... na slici su ekstra.. Goran - komunikacija normalana, sve kako treba! 3 werp690, silenci and darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 678 Posted November 4 (edited) Nisu samo na slici. Stvarno su odlicni! Kod mene na kolima evo skoro 4 godina ili tu negde. Svakodnevna voznja na taksiju. So, uv zracenje, sta sve ne... I dalje kao novi. Edited November 4 by werp690 2 Zan Batist and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6728 Posted November 4 On 10/22/2024 at 8:50 AM, Zan Batist said: poslije mjenjanja ulja, nisam montirao šus pleh, masno je bilo oko filtera pa sam htio da provjerim kako ce biti poslije čišćenja i vožnje. Curi mi ulje, sliva se oko filtera za ulje, spoj filtera suv... turbina je masna od ulja.. karter i saraf kartera su suvi. Znaci lijeva strana je problematicna. Dje je hladnjak ulja? To bi @Ivan mogao preko ePer-a da nadje ili neko crijevo na turbinu.. nisam imao iskustva sa ovom problematikom. Kad sam skinuo sus pleh odma mi je bilo sumnjivo, washer jedva skinuo taloge ulja.. Ja ne vidim sa ove slike sta je to desno, jel to spoj menjaca i motora ili ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 355 Posted November 4 2 hours ago, horvat said: jel to spoj menjaca i motora ili ? da to je desno.. Prao sam motor, na deklo bilo nagrdjeno masno, desna strana.. vjerujem da tu curi ulje a da se sliva prema filteru.. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 355 Posted November 8 Zamjenio filter goriva, nafta koja je iscurila iz filtera cista, par truncica... filter 2009god., karton nije bio taman, sasvim ok stanje. Imam 2 pitanja: Zasto sam na HDi morao da dovlacim gorivo drukalicom poslije zamjene (i on ima pumpu)? Da li ova turbina zvizdi? Lancia upalila lijepo (nisam sipao naftu u filter), 2 puta kontakt po 5sec, na 3. verglanje, bum. 2 alfini0507 and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 355 Posted November 11 On 11/8/2024 at 10:43 AM, Zan Batist said: Da li ova turbina zvizdi? definitivno zvizdi! evo normalan zvuk: Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 755 Posted November 11 Lepo peva turbo..Ako nije skidan katalizator,definitivno je za remont. 1 Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 355 Posted November 12 usrao sam nesto.. poslije zamjene filtera nafte, nece preko 3k obrtaja, na ler radi normalno. Kao da ne dolazi gorivo. Provjerio sam crijeva, sve suvo, konektori ok, senzor prisustva vode ok. Poslije zamjene vozio na parking pa nisam primjetio... krenuo u Ulcinj, Lancia nikud.. te prepakuj stvari u pandu i gas.. @werp690 drugar ti imas iskustva... Quote Share this post Link to post Share on other sites