Jump to content
Goran
nemanja84bg

VW Golf mk5 GT sport 1.4 TSI - topic v2.0

Recommended Posts

Posted (edited)

Dakle na implikaciju naseg kolege @Reacher Gilt revizija prvobitne teme gde cu biti sto kraci i precizniji sto se tice navedenog modela.

 

2023-ce je kupljen kao neko privremeno ili mozda stalno resenje navedeni automobil marke Volkswagen Golf 5th(gen) GT sport po vin-u kao sto je i uvezen a specifikacija je sledeca:

 

Golf mk5 125kw 1390ccm 16v turbo&kompressor BLG oznaka motora (sa VVT sistemom i svim ostalim cudima) 2007. godiste uvezen iz CH

 

Vozen je i istestiran, dakle automobil odlicno ide i specifican je posto se radi o tzv. twin charger sistemu o cemu cu naknadno pricati ( turbo + mehanicki kompresor u tandemu)

Kupljen je s razlogom posto je gradska i vangradska voznja kombinacija i s'tom svrhom je kupljen gde se pokazao kao odlicno resenje - potrosnja 7.5 do 14 15 ( ali i to varira) zavisno od vozaca i primene kao i saobracaja sto je po meni prilicno dobro odradjeno.

Prilikom pregleda automobil je stvarno ocuvan, sve radi, nije potrosio gram ulja, ne dimi i nema nekih cudnih neravnina u radu, nigde ogrebotine bukvalno sve kako treba, ono sto ne valja jeste da nema pepeljaru (upaljac takodje) i nema neke multimedije i cuda sto u principu meni nije smetalo jer je ionako plan da se stavi pioneer ili sony 2din multimedija a zvucnici bolji aftermarket (pioneer ili sony) ali za to treba truda posto moraju tapacirunzi sa svih vrata da se skidaju pa cemo ipak razmisliti.

Cena tehnickog prilikom prve registracije je bila 46000 sa sve izradom tablica i saobracajne i moralo je licno u MUP/SUP no dobro i to se resilo.

 

Par slicica za showoff ;)

 

20240605_003001.jpg

20240602_034550.jpg

20240514_170005.jpg

20240504_165825.jpg

20240209_135938.jpg

20240227_143506.jpg

20240206_162807.jpg

20240121_131932.jpg

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dakle grafikoni i objasnjenje pokazuju sledece, odnosno kako to sve funkcionise u praksi, i uopste nije los sistem samo sto ga vecina ne voli, meni je simpaticno tehnolosko resenje ali je i prilicno tesko odrzavati jer naravno zna se ... i naravno intercooler u sendvicu izmedju hladnjaka i hladnjaka klime ali kontam da su razmisljali i o tome tako da se ne brinem, ide lepo ;)

Sta kolega @Ivan misli o tome kao najiskusniji i upuceniji clan u automobilizmu ? ;)

BLG14TSI.png

 

BLG14TSI1.png

 

BLG14TSI2.png

 

BLG14TSI3.png

 

BLG14TSI4.png

 

BLG14TSI5.png

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ima ima i zanimljiv je skroz, odusevio me, prosle godine sam ga uzeo kao neko prelazno resenje i bas mi se svideo, svidela mi se specifikacija i to me navuklo na kupovinu kao i stanje mada mnogi na forumu ga ne vole kodna oznaka motora je BLG, ali ja sam ga ubo u dinar, znaci pilotiram po gradu sa ovim ;) ali bukvalno , cak i zenske masu neverovatno , mora se krijem hehe :D

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

I veoma interesantno  jer uopšte nema "ratničke boje" u vidu proširenja, pragova... 99% ljudi bi pomislili običan stari golf.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jedina razlika naspram klasicnih modela je prednji gril sa GT sport i taj neki R line look mozda su i rubovi prosireniji malo posto ga brkaju sa 6ticom i vecina kad ga vidi provali da nije obicnjak , gume su 17 inca fabricke 225 zr17 profila 50 i index Y tako da mogu do poda opusteno da ga teram, kao i zadnji branik ima otvore za izduve, tako ces prepoznati GT-a, ima i u dizel varijanti od 163 konja istog izgleda i opreme (bar bi trebalo kolko sam istrazivao) ;) simpatican je skroz i sve mu je bukvalno po vinu , nisam nasao nikakav budz. A prodje neka gospodja i pocne da pita o modelu kaze bas je lep kao treba da dobije sluzbeni auto takav. Rekoh ja njoj , necete sigurno dobiti ovakvog za radno auto :D a serviser koji je skenirao auto u tom trenutku se smeska onako , simpa situacija ;)

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dakle jos jedna bitna razlika je da su diskovi, klesta siguran sam i kocioni cilindar sa GTI-ja , dakle sve po vinu i oseti se tacno ta udobnost u voznji i kocenje, drugi auto skroz naspram standardnih gradskih masina bolje koci i to dosta primetno ;) menjac je manuelni i ulazi bukvalno na klik u brzine , stvarno zanimljiv model i svideo mi se bas bas, ali je komplikovan za servisere i ne vole ga - bar u mom slucaju. Dakle u samom startu pukla jedna opruga, zamenjene sve, neki stabilizatori pozadi i tako neke dzidzabidze, preventivno zamenjene svecice ulje filteri. Veliki servis je odradjen pre kupovine i sve radi u takt tako da iako mnogi tvrde "krompir" auto - nije uopste i nije jeftin, dakle odrzavanje kosta i mislim da vecina servisera nece znati da ga namesti. Ali za po gradu i van je odlicna kombinacija ;)

 

Ulje selenia 5w 30 ako se ne varam, castrol edge longlife (LL) , po etka katalogu i lepo mirise na cepu, da kazem perfektno ;) tako da tu sam siguran da nema greske.

 

Svecice sam koristio po fabrickoj specifikaciji - Bosch prema etka katalogu PZFR6R-8EG ili PZFR6R obe su odgovarajuce i tako i bi jedne od njih su stavljene.

 

Kompresor se aktivira pritiskom na kvacilo i niskom obrtaju zavisno od pozicije pedale gasa, komplikovan sistem ali to je sto je, sljaka i oseti se prilikom pozicije pedale tacno kako radi njegova elektro sema odnosno kad prelazi sa kompresora na turbo rezim ;)

U svakom slucaju simpatican komplikovan a spolja obican autic sto ja i preferiram da me ne smara okolina iliti sleeper varijanta ;)

20231116_220034.jpg

 

20230922_174409.jpg

 

20230922_174448.jpg

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zanimljiv četvorotočkaš!

Verujem da uživaš u svemu što nudi.

Šta mu je ono “boost”, šta pokazuje?

Edited by IDzO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

To je lepi moj, najbitnija kazaljkica kojom se vodim :D ako nju ne pokrenem onda ne valja, auto je bukvalno magnet za kazne , nista ja tu nemogu tako je fabrika propisala , ako ne teram turbo boost zapekne i ne valja a ni ne hladi turbo jer ide na pritisak ulja i vode zavisno kolko mu stisnem pedalu gasa, zanimljiv je skroz, ima kontrolu proklizavanja , farovi su uvek upaljeni ako podignem rucnu ugase se iako je 0 pozicija (kontam da je auto mod), ako ukocim i proradi abs automatski pali 4 migavca na par sekundi , brisaci na prvi stepen automatika neki senzor ocigledno, ima neki aftermarket americki migavci non stop gore :D al svidja se to vecini, obicne halogenke i sve fabrika klot bas kako sam ocekivao lep autic u vlasnistvu od prosle godine, dalje ispitivanje sledi ...

20240121_234540.jpg

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Najbitnije ima recirkulirajucu pumpu, kako se ugasi iliti parkira ona i dalje radi da ohladi turbo dodatno, cuje se pod haubom a serviseri mozda nisu znali za to pa ono bilo je povuci potegni, takodje kad se otvore vozaceva vrata gura gorivo iz tanka ka motoru dakle to mora pre paljenja jbg, znaci navikao sam na prosli moj zlatni primerak da moze i bez toga (jer nije to posedovao) i onda svasta nesto dok se navikne na novi mali remorker, sve u svemu simpa autic :wub: ali ... boost kazaljkica kad krene, vauu polece bukvalno :D

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taako brate, otvoriš mu lepo temicu, i mo'š se oduševljavaš do mile volje ! :D 

 

A mo'š i da je spamuješ ako 'oćeš, bez da ti iko išta može zameriti ... :thumbup:

 

Nego, ne sećam se da l' sam čestitao GT-a? Znajući sebe verovatno jesam, al' evo za svaki slučaj ću ponovo. Daa te u zdravlje služi, i daa se ne ispr*uješ mnogo s' njuma, iako je pravi pr*avac, pardon, kosačica. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cepa klosarica , provozam drugara kome je to klot klot, sam je priznao jbg kidalica uzeo bi ga za cerku, meni dovoljna ocena :D ali zato sam pilotirao po bg asfaltu bukvalno :D a boli me uvo jednom se zivi a odlicno pilotiram tako da je sve u fullu :wub: hvala brat moi @Reacher Gilt ide stvarno za jeancetiri :D trebali bi komparaciju tih sitnih blokova da odradimo a ja sam poceo sa ovim i to u crevca , dobro sam ga izvalio :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zanimljiv kazem vam ja, nista pozadi ne pise i ono sto mi se da kazes nije svidelo a vec se navikavam i simpa mi postade je jeste to sto je zatamljen, tako je uvezen i niko mi rec ne kaze , tako je utefterisan bas ima neku svoju licnost onako vuce na ispod zakona a kad su mene hvatali batice , hvatali me u kliju od 200e :D ovaj ne diraju i to je kul , nemogu da verujem u golficu sam ko u mecki ili kadilaku , i svi u servisu obavezno pitanje "jel pravi gt" show, kolko sam se primio na kolica. A moji ortaci cave nit bi u zene nit bi u stetu kola im odavno krntije ... pa treba da se zene prave decu ko kokice oni nista, sve nula sve im bukvalno stoji ... bitno je da sam ostao na nekom nivou kolko tolko, boze kakve su zene danas ... mora da se krece , i to na boost kazaljkicu u svakoj sferi:wub: , udobnost je odlicna nigde luft nisam nasao, bas u dobrom stanju ispade autic i lepo je nocu kamufliran :wub:

20240207_000836.jpg

20240204_181402.jpg

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Reacher Gilt jesi brat moii, thanx , samo je bila prva verzija teme, uncut(dirty) edition pa je morala rev. 2.0 :D

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hvala kolega, vise mi je bilo do toga da vidim sta se krije ispod te specifikacije, i prilicno je komplikovan. Dizne su ispod usisne cevi za kontrolnom klapnom, kao i klapnom gasa i drugim vazdusnim kanalom,to je jedina mana koju sam primetio, ovako radi simpaticno. Ali definitivno je komplikovan, senzori ,magnetna kvacila svuda bukvalno i to mi se ne svidja s obzirom da sam vozio atmosferca 1.6 italijanski poznat motor iz brava 76kw koji je bio toliko prost a isao simpaticno, nije imao klapnice cuda ludila, nije cak imao ni check endzin lampicu sem neke kao brizgaljke koju nikad nije upalio :D. Hteo sam te dve varijante da uporedim i nebo i zemlja su ;) Stim sto je ta starija generacija trosila izmedju 2x i 3x vise a isla sporije, bila je pouzdanija to stoji ali sve ima svoje ;). A ako cemo iskreno sve su to krntijentine cim navrse petu godinu posle toga je glavobolja koji god odaberes ;)

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mora stavim stiker douchebag , cisto zezanja radi kao omrazeni vw lik iako to nisam, inace svi znaju da sam cool lik to je vise radi zezanja :rolleyes: stvarno je auto cokula fazon jedva ga uguravam jos jedva ga drajvam sem ako je lep pravac pa na ram pam pam :wub: sad kad krene foto robot da mi salje spam tamo gde nisam obratio paznju ima da bude veselo :D

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Reacher Gilt a zene , vau ... ali vauuuu , bas su dobre, vidi se da probaju vw oklop ali lancu su gledali samo iskusni i probali su da se trkaju, ali probali , nisu uspeli nikad samo a35 amg me dobio :D tako neki lik sa nekim cudom ... ovi ostali nula.

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Bingodalton gle ti ovo , "made in bulgaria" kupljen u wint-u :D pa bolje kineskim 'ovnetom da me neko gadjao :D valjda ce biti bolje od gorenje super secka made in chajniz :D 

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...