Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Evo nakon dvije godine, u garaži se ponovno našao Stilo. Dosta "umoran" i zapušten ali planiram ga lagano dovoditi u red. 2002. godište je sa pređenih 246 000 ako je vjerovati satu. Ima gomilu stvari koje treba srediti ali pri kupovini mi je najbitnije bilo da mjenjač radi ok, šalta bez trzanja i zastajkivanja. Pisaću dalje u temi kakve probleme imam i šta je sve u planu da se radi. 

 

1.thumb.jpg.f0610cb9ffa0cd3aaae7895d5c539729.jpg  2.thumb.jpg.f272dab97529cbbfcec316b3a6923f43.jpg

 

3.thumb.jpg.ba784b6f833a9940f2c46c8d6b1821ff.jpg  4.thumb.jpg.62699d8b1446c092d06abf5a0a117032.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa izletio mi je na oglasima, tu u blizini, poprilično jeftino. Bilo mi je stvarno žao da propustim priliku, a imam drugo auto za svaki dan pa mi nije žurba da ovo sredim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliki su nameti sad za preko 2000ccm, obzirom da je auto tu ili stariji od 20 god?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malko detalja oko auta,motor oprema i to i koliko poboljno €

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
20 minutes ago, ostoja said:

Koliki su nameti sad za preko 2000ccm, obzirom da je auto tu ili stariji od 20 god?

Kod nas u BiH me registracija sa novim tablicama i saobraćajnom izašla oko 350e.

7 minutes ago, neshtry said:

Malko detalja oko auta,motor oprema i to i koliko poboljno €

Motor je standardni za Abartha, 2.4 20v, 125kw. Od opreme ima Conect Nav+, kožna sjedišta sa grijanjem. Oba prednja sjedišta su na struju u svim smijerovima, Selespeed mjenjač, tempomat... Ostalo je manje više standardno kao svaki Stilo. Bez registracije me izašao oko 950e.

Edited by sinisa93

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oduvek me je zanimalo kako ide ovaj 2.4 sa selespeed menjacem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ga ni ja još uvijek isprobao kako treba. Ima nekakav problem na nekih 4500-5000 obrtaja se ugasi. Vratim ključ, ponovo ga upalim, radi normalno. I tako svaki put na tim obrtajima. Isti slučaj je i na benzinu i na plinu.

 

Dijagnostika mi pokazuje grešku P0340 Phase sensor, što bi trebao biti senzor položaja bregaste. Vozim ga ovih dana kod mehaničara da ga detaljno pregleda i prestrese. Ima posla i oko trapa naprijed, pretpostavljam da su kugle i stabilizatori loši, ali vidjeću kad ga on pregleda. 

 

IMG_4985.thumb.JPG.ac6e7b68a95f58c556c098d3add4ef68.JPG

 

Kad to riješim napraviću par snimaka kako se ponaša i kako ide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pogledaj  ovaj video da vidiš šta može da izazove takvu grešku.drugi je auto i drugačiji menjač ali fiat je fiat...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispratio sam video, ali kod mene izbacuje grešku senzora položaja bregaste, a kod njega je problem u senzoru radilice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je crkao sam senzor, mozda je nesto komplikovanije. To sa Fiatom uvek zna da bude nezgodno 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dok čekam termin kod mehaničara uzeo sam da sredim one šalterice na volanu. Obije su bile polomljene, a na desnoj je nedostajao ovaj limić koji pravi kontakt.

 

IMG_4971.thumb.jpeg.576349ba73bbfc3281916cfa90036512.jpeg IMG_4972.thumb.jpeg.2db488cc8db010cd6d15f5a76836f312.jpeg IMG_4968.thumb.jpeg.dc6170d9937cfb668fb1e567b0cca671.jpeg IMG_4967.thumb.jpeg.397e21b2ecc7081ee908ab8ca40b759e.jpeg
 

Tu sam umjesto njega zalemio jedan mikroprekidač. Na samoj papučici se onda samo odsiječe onaj plastični pin koji gura limić i sad se ona naslanja direktno na prekidač. Sklopio, postavio na volan. Sve radi kao novo:D


IMG_4982.thumb.jpeg.d8a9e78ab89e0963977819457ce596e0.jpeg IMG_4983.thumb.jpeg.9fc8acb9ab389e998e73a3263f0ee8fb.jpeg IMG_4984.thumb.jpeg.3d6c891ee55dc6fe662747d6195e9588.jpeg IMG_4980.thumb.jpeg.e83462c088646f545ff0cb09b725d49b.jpeg IMG_4988.thumb.jpeg.c3eb0e26a66a7e201e09088ecb98d27f.jpeg

 

Edited by sinisa93

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li ćeš ih koristiti ali ja sam se toliko navuko na njih da ih koristim bukvalno svaki dan. Pretpostavljam da je i kod tvog menjaca da mozes menjati brzine i kad je AUTO modu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da, mogu se koristiti i kad je u Auto modu. Isto kao i ručica mjenjača. Posebno je zanimljivo kako daje međugas kad se vraća u niže brzine

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mozda i jedna od najvecih prednosti sto mozes i rucnu da podignes dok stojis na semaforu da odmoris nogu. :D Spustis rucnu dodas malo gasa i ne diras rucicu menjaca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li neko kako se sačuvaju podešavanja za memoriju sjedišta? Nema M tipke, a pokušao sam i da zadržim broj ali ne ide, odmah se postavi na tu već podešenu poziciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Davno sam vozio Stilo, ali koliko se secam, memorisanje mozes da izvrsis samo sa autom bar na kontaktu.

Pamti podesavanje polozaja sedista i retrovizora, ne i lumbalne podrske.

Potrebno je, bar na kontaktu, minimalno 3 sec drzati pritisnutim jedno od tri dugmeta za polozaj.

Koliko se secam, iza toga bi trebalo da se zacuju dva zvucna signala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...