Jump to content
Goran

Recommended Posts

1 hour ago, knezevic76 said:

znači da ga je neko dooobrooo nagnječio

Tako je, ispao je bio iz ležišta, ali sam ga vratio začuđujuće lako u ležišta (srećom nisu pukle žabice) :unsure:

 

Po visini oštećenja 90% je neki gradski jahač ivičnjaka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i gospođa da vidi Kalamariju, odnosno Solun! 

IMG_20241109_142106.thumb.jpg.8a2e269370551ee2ed2dab0dbcc4424b.jpg

 

Prosek 7l/100km.

Na grčkoj granici gužva, kao u letnjem periodu. Posle provalim da sva grčka vozila pretresaju po 10 minuta, verovatno zbog cigara sa fri šopa!

Ring road jedno 5km kreni-stani...

 

U četvrtak odrađen 4 servis, cirka 38.800 domaćih!

 

IMG_20241109_151905.thumb.jpg.8ce686d676d00e6083aa8f7645b39d77.jpg

 

Živeli!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, dranje! Ali pričah sa komšijom, automehaničarom, da batalim ovlašćeni i da pređem kod njega, iznenadio me je kad mi je rekao da dok mogu guram ovlašćeni ... Elem, sa mojom prosečnom kilometražom, miran sam do juna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo sam se danas pravio pametan, pa sam iz Toyota aplikacije izvukao podatke od potrošnji, pređenim km, vremenu provedenom u putu i prosečnoj brzini, pa sam sve to stavio u grafik!

IMG-721f2f92defc726bd4ca060a797436e6-V.thumb.jpg.f886385855ff091bf2ce6f847f7fff57.jpg

 

Zbog veličine prikaza, kilometražu sam umanjio (:stuart: pre svega zbog kupaca) tako da taj broj treba množiti sa 100!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada bi trebalo sada ( posle godinu i po dana? ) da izneseš svoje utiske o tom vozilu ( i sa tim motorom ), šta bi ti rekao?

Posebno, šta bi nakon dosadašnjeg iskustva označio kao "pluseve", a šta kao "minuse" ?

Na koliko si km danas uopšte ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenutno je na 68,300 kilometara.

Kada je kupljena nisam mislio da ću ovoliko prelaziti, ali, šta je, tu je.

Kombinacija motora, menjača i karoserije je vrlo dobra. Ponekad se i sam začudim koliko to dobro funkcioniše. Menjač sam hvalio i u prethodnom Aurisu, te je pravo uživanje voziti i menjati brzine.

NAjveća bojazan kod kupovine Korole, nije bio njen kvalitet, niti motor, već kako će se porodica privići na prelaz "sa konja, na magarca" u smislu prostora i udobrnosti. Napravili smo nekoliko dužih putešestvija, do Stare Planine, Temišvara i do Soluna i mogu reći da smo izašli u poprilično dobrom stanju posle njih i da smo uspeli sve stvari da spakujemo u prtljažnik (veliki sam protivnik prtljaga u kabini, bolest, šta ćeš).

Probaću da sumiram pozitivno i negativno.

POZITIVNO

+ spoj motora i menjača,

+ odlična prednja sedišta, podesiva po daljini, nagibu i visini (na žalost bez lumbalne potpore),

+ aktivna bezbednost - Toyota Safety Sense, ma koliko se svi hvalisali, dovoljno je da jednom odrade i isplate se, a vožnja autoputem uz adaptivni tempomat i pomoć držanja u traci je baš relaksirajuća,

+ ležanje na putu i u krivinama, čak i sa AS pneumaticima,

+ spoljašnji dizajn i ergonomija unutra i volan se izdašno podešava,

 

NEGATIVNO

- nema otvora za klimu nazad,

- nema rezervni točak, čak ni ležište predviđeno za njega,

- prokleta MLATIMUDIJA! Od grafike, do upotrebljivosti jedna velika nula (bar se zvuk čuje dobro) i

- cene održavanja, Toyota relax baš košta!

 

HMM

~ nekom bi smetalo, ali mi smo se odlično prilagodili prtljažniku, u koji staju jedan srednji i tri mala kofera,

~ za mene je količina opreme, taman, ali nekom drugom bi svašta zafalilo,

~ kvalitet, definitivno je opao u odnosu na Auris, ali sam ga stavio ovde jer sam dosta toga "unapredio" sam, uz malo truda.

 

Eto, to mi sada pada na pamet...

Neko razmišljanje je da, ako (kada) priđem sa poslom bliže kući, zamenim Gospođu istom takvom ali hibridnom 1.8/140KS.

 

Za kraj, grafik performansi za prva četiri meseca:

2025.thumb.jpg.ead3c7cc9c98822ceaae009a50315778.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo si ti to prikazao, baš mi se dopada kako si posložio.

I skoro sve bih se složio.

Osim što možda ne bih zamerio tu multimediju, jer u tom delu i nisam nešto zahtevan.

Ali, Toyota bord računar ( njegove mogućnosti i način prikaza ) me izludjuje :)

Taj motor nema zabeležnih bilo kakvih falinki. Bar koliko sam ja to istraživao i pratio. Jer sam žaleo da kupim karavanku baš sa tim motorom  :)

 

P.S: Na onom tvom grafikonu ne razumem samo "predjeni put" ( u toku odgovarajućeg meseca ). Čak u cilju pokušaja razumevanja pogledah na mom telefonu podatke za moje poslovno "Jare", ali, džaba :) Svaki parametar - da, osim predjenog puta.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, motor je jedan od "poslednjih Mohikanaca", četvorocilindraš. Iako se, posebno na većim brzinama, primeti da mu nedostaje 10-15 KS, ima maksimalni obrtni moment na nižim obrtajima, a uz modove vožnje to bude dovoljno za laganu vožnju, bez stresa.

Ni ja nisam neki zahtevan korisnik mlatimudije, čak joj ne zameram (a ni tabli ispred vozača) nedostatak mašte i mogućnosti personalizacije... Ali deo koji se odnosi na telefon, posebno imenik je blago rečeno užas. Kroz imenik se može kretati jedino preko ekrana, nema prečica na volanu, u pretrazi mora da se upiše celo ime/prezime da bi ga našao, glasovne komande su na engleskom - nema srpskog, kad se tome doda da kada je AA uključen, ne može da se promeni način prikaza poruka (svaki put je čita) kompletan užas. Često mi se desi da hoću nekog hitno da pozovem i to ispadne nemoguće bez uzimanja telefona u ruke.

Da slažem se i za bord, neshvatljivo mi je da je recimo "prosečna potrošnja" baždarena na 30l/km pa onda u 90% slučajeva prikaz bude neupotrebljiv.

Pređeni put sam morao da prikažem drugačije, da bi grafik lepo izgledao (pošto su za ostale parametre vrednosti od 1 do 100, a za put 1000+) te sam pomerio zarez! Recimo aprilskih 1397.7km, prikazao sam kao 13.977!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je Toyota mudro uradia što taj motor nije nasvirala većom maksimalnom snagom i obrtnim momentom.

Išli su na veću trajnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, da je više - ne bi valjalo! :D

Taj motor je prvo uveden kod Aurisa u višim paketima opreme i bio je osnovni u prvoj generaciji CH-R. I ni na jednu pritužbu nisam naišao!

Valjda je otpao zbog €kologije...

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, bane1321 said:

Pa da, da je više - ne bi valjalo! :D

Taj motor je prvo uveden kod Aurisa u višim paketima opreme i bio je osnovni u prvoj generaciji CH-R. I ni na jednu pritužbu nisam naišao!

Valjda je otpao zbog €kologije...

Taj motor ima sistem razvoda ventila pokretan lancem ?

8 hours ago, bane1321 said:

Nego @moron 1.8 hibrid - 122 vs 140ks?

Sve zavisi šta ti je prioritet :)

Mislim da je i taj od 122 ks "puna šaka brade". A ako ti je do maksimalne "vozne dinamike", verovatno će ti biti malo i 2,0 hibrid u novijoj / jačoj izvedbi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da lanac je u pitanju.

 

Ma samo gleduckam oglase u Švabiji, jer je Korola hb kod nas retkost.

Videh da ima taj stariji, slabiji i noviji, jači.

Nisam gledao specifikacije, kapiram da je hibrid teži od benzina, ovih 116 konja mi je ok. Jedino što iz većinu od 140 ide i lepša tabla i mlatimudija!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da na ( dilerskim ) oglasima ima i "domaća" polovna hibridna HB Corolla iz 2021.  (sa oko 100.000 km u nogama ), po ceni koja mi deluje veoma razumno ( ispod 19.000 )

To napolju ( u tom stanju ) može da se kupi za manje para ( uz troškove uvoza ) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/1/2025 at 7:00 PM, bane1321 said:

Trenutno je na 68,300 kilometara.

Kada je kupljena nisam mislio da ću ovoliko prelaziti, ali, šta je, tu je.

Kombinacija motora, menjača i karoserije je vrlo dobra. Ponekad se i sam začudim koliko to dobro funkcioniše. Menjač sam hvalio i u prethodnom Aurisu, te je pravo uživanje voziti i menjati brzine.

NAjveća bojazan kod kupovine Korole, nije bio njen kvalitet, niti motor, već kako će se porodica privići na prelaz "sa konja, na magarca" u smislu prostora i udobrnosti. Napravili smo nekoliko dužih putešestvija, do Stare Planine, Temišvara i do Soluna i mogu reći da smo izašli u poprilično dobrom stanju posle njih i da smo uspeli sve stvari da spakujemo u prtljažnik (veliki sam protivnik prtljaga u kabini, bolest, šta ćeš).

Probaću da sumiram pozitivno i negativno.

POZITIVNO

+ spoj motora i menjača,

+ odlična prednja sedišta, podesiva po daljini, nagibu i visini (na žalost bez lumbalne potpore),

+ aktivna bezbednost - Toyota Safety Sense, ma koliko se svi hvalisali, dovoljno je da jednom odrade i isplate se, a vožnja autoputem uz adaptivni tempomat i pomoć držanja u traci je baš relaksirajuća,

+ ležanje na putu i u krivinama, čak i sa AS pneumaticima,

+ spoljašnji dizajn i ergonomija unutra i volan se izdašno podešava,

 

NEGATIVNO

- nema otvora za klimu nazad,

- nema rezervni točak, čak ni ležište predviđeno za njega,

- prokleta MLATIMUDIJA! Od grafike, do upotrebljivosti jedna velika nula (bar se zvuk čuje dobro) i

- cene održavanja, Toyota relax baš košta!

 

HMM

~ nekom bi smetalo, ali mi smo se odlično prilagodili prtljažniku, u koji staju jedan srednji i tri mala kofera,

~ za mene je količina opreme, taman, ali nekom drugom bi svašta zafalilo,

~ kvalitet, definitivno je opao u odnosu na Auris, ali sam ga stavio ovde jer sam dosta toga "unapredio" sam, uz malo truda.

 

Eto, to mi sada pada na pamet...

Neko razmišljanje je da, ako (kada) priđem sa poslom bliže kući, zamenim Gospođu istom takvom ali hibridnom 1.8/140KS.

 

Za kraj, grafik performansi za prva četiri meseca:

2025.thumb.jpg.ead3c7cc9c98822ceaae009a50315778.jpg

Dosta su ti visoke te mesečne prosečne brzine, što može biti i pretežno vangradska vožnja. U martu si imao 50 km/h, kao moje poslovno Jare u aprilu, kad je na oko 1.800 km imao prosek potrošnje 5,7 (pri čemu on ima uglavnom kombinaciju pretežno auto puta i vrlo malo grada, sa veoma, veoma malo magistrale )a tvoja Corolla 6,1.

Koliko ta Corolla po tvom iskustvu troši na auto putu pri oko 130 km/h, ako si uočio.

 

Screenshot_2025-05-04-14-27-14-762_com.toyota.oneapp.eu.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...