Jump to content
FAS Goran
totti

Matematika... all about

Recommended Posts

Ne, ovo je samo ako kupujemo po tri alfe, mada i tada kao polazni ostaje onaj „prvi problem“ :) 

On 7/11/2022 at 11:52 AM, andreja.micovic said:

 Ovo je ipak mnogo primerenije :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/11/2022 at 10:45 AM, bane1321 said:

A gde na cenovniku Stojanova za 500x stoji da su cene msrp ili kako već?

Kad kupuješ Ferrari moraš da platiš cenu koja piše u cenovniku. Moraš da platiš i doplate po cenovniku bez obzira što vidiš da te deru jer su npr. držači za čaše doplata od jedno 2.000 evra. Može im se, oni su Ferrari. Prodaće ove godine sve što naprave, a mogli bi da prodaju i 3x više... tako da njih ne zanima da li ćeš ti konkretno kupiti ili ne, uvek ima ko hoće.

Isto je i kad kupuješ pojedine Porsche modele, Pagani, McLaren... razumeš već šta hoću da kažem.

 

Za sve druge brendove, na sve njihove cene u cenovniku treba da gledaš kao na MSRP (dođeš Woodoo-u 1 evro). :D Nekad će to da piše. Nekad neće.

Nekad će odmah da napišu i onu nižu (pravu) cenu pored MSRP, a nekada neće (tada je na tebi da dođeš do nje kroz komunikaciju sa dilerom). Nekada ćeš dobiti ozbiljno nižu cenu, a nekada (popularni/traženi/nov model) ćeš dobiti samo ''mrvice''. Svakako nećeš nikada dobiti ništa ako ne tražiš, odnosno ako misliš da se mora kupiti po ceni iz cenovnika (bez obzira što je npr. i napisano da je u pitanju ''preporučena maloprodajna cena'' - ovde ne dođeš Woodoo-u 1 evro :D).

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa to tako u FCA praksi nije, jer, primera radi, za Stelvio jedna cena stoji u konfiguratoru, a druga cena u cenovniku, a sve to bez ikakvih "napomena" (oko cene) koje ti pominješ.

Evo ga u konfiguratioru Tonale Veloce 2,0 Q4 je 64.000 bez opcija, a u važećem cenovniku (koji stoji sa linkom u tom istom konfiguratoru ) je 57.100.

https://www.alfaromeosrbija.rs/konfigurator/stelvio/#/version/83630DA83000/exteriors

http://www.fiatsrbija.rs/alfaromeo/stelvio-cenovnik-22-1.pdf

 

Blago rečeno, to je bruka, da ni cenu (za Srbiju) na dva mesta "ne znaju" isti da napišu.  Osim što može biti malo zbunjujuće za nas sa nižim IQ-om :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, moron said:

Blago rečeno, to je bruka, da ni cenu (za Srbiju) na dva mesta "ne znaju" isti da napišu.  Osim što može biti malo zbunjujuće za nas sa nižim IQ-om :)

Jedina bruka je koliko ti, i pored veoma, veoma... veoma redovnih poseta salonima novih automobila, i dalje pojma nemaš kako se novi automobili prodaju.

 

24 minutes ago, moron said:

Ništa to tako u FCA praksi nije...

Nije, nije... baš mi nije tako bilo prošle godine kad je kupovana Giulia. :D

I, ne samo to, evo tadašnja FCA ponuda sa njihovog sajta za Giuliu, gde je sa 47.150 snižena na 36.990... tj. MSRP i promo:

 

ponuda sajt giulia.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi se da se prodaju na način kojim se kod potencijalnog kupca ne stvaraju moguće zabune ili nedoumice, pa ni oko cene. Jer, to kod potencijalnog kupca može da stvori nelagodu, koja zavisno od nivoa nelagode, dovede do toga da se potencijalni kupac povuče.

 

A ja sam ti malo pre (iz najbolje namere) dokumentovao da na zvaničnom sajtu Alfa Romea za Srbiju za isti model vozila u ovom trenutku imaš napisane potpuno različite cene, a sve to bez ikakvog napisanog objašnjenja. A da zatražiš ponudu preko sajta, dobićeš i treću cenu, bez objašnjenja takodje (bez naznake da je to neki "popust" ili šta).

 

Da li ti misliš da takav način postupanja kod ljudi (kao potencijalnih kupaca) ne stvara nedoumice ? I da je to neka dobra "prodajna tehnika" ? Moguće ..

 

Sad sam u firmi (iz šale) "anketirao" nekoliko ljudi (formalno, sve "intelektualci") i ljudi bukvalno pojma nemaju šta je u vezi cene "MSRP" :) Samo se jedan setio da nakon mog pitanja ode na Google i ukuca "MSRP meaning" :) Ali, kada sam mu posle objasnio kakve to ima veze sa kolima i cenama, ostao je u čudu  :) A on vozi FCA kola. 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, moron said:

Trebalo bi se da se prodaju na način kojim se kod potencijalnog kupca ne stvaraju moguće zabune ili nedoumice, pa ni oko cene. Jer, to kod potencijalnog kupca može da stvori nelagodu, koja zavisno od nivoa nelagode, dovede do toga da se potencijalni kupac povuče.

A, što se ti brineš za njihovog potencijalnog kupca?

Ako njih nije briga da li će neki potencijalni kupac da im se povuče, što tebe to žulja... :D 

 

23 minutes ago, moron said:

Sad sam u firmi (iz šale) "anketirao" nekoliko ljudi (formalno, sve "intelektualci") i ljudi bukvalno pojma nemaju šta je u vezi cene "MSRP" :) Samo se jedan setio da nakon mog pitanja ode na Google i ukuca "MSRP meaning" :) 

Šta drugo da kažem, pohvale za kvalitet kadra u firmi. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, Renault Nissan Srbija i GM nisu imali primedbi, ali, očito je da nismo dorasli za (savremeni) FCA marketing za Srbiju :) 

 

ps. zamoli "nadležne" da usaglase one cene za Alfu (na 3 mesta 3 različite cene, bez objašnjena ili napomene ), stvarno je malo smešno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, moron said:

Pa, Renault Nissan Srbija i GM nisu imali primedbi, ali, očito je da nismo dorasli za (savremeni) FCA marketing za Srbiju :) 

Ali sigurno nikada nećete raditi sa Deltom ili Emil Frey jer u njihovim cenovnicima piše vama taj nepoznati pojam ''preporučena maloprodajna cena''. :D 

Sad ozbiljno, ko radi bilo koji posao u autoindustriji i mora da gugla ''šta je MSRP'' - bolje nemoj nikada na Forumu da ti se omakne da napišeš naziv te firme. Nema to veze sa Alfom, već je pojam MSRP univerzalni koji se koristi i van autoindustrije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo pokušavam da ti kažem da je marketing potencijalno izuzetno opasna stvar. I kada daš diletantima da ti to lako se nađeš posle u situaciji da se češeš i gde te ne svrbi. Mnoge veoma velike firme u Srbiji (ali i naše firme u inostranstvu ) su pravno stradale zbog grešaka angažovanog marketinga (neki čak i krivično), pa i zbog dovodjenja u zabludu primalaca oglasnih poruka ili oglašavanja lažnih prodajnih podsticaja ( sniženja, akcija, popusta ... ). Tebi je sve to za smeh, jer nisi u stanju da sagledaš rizike (u ovom slučaju za FCA).

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, moron said:

Tebi je sve to za smeh, jer nisi u stanju da sagledaš rizike (u ovom slučaju za FCA).

Jedino mi je smešno kako se ''koprcaš'' jer im druge firme rade marketing u SRB. :D

Ne treba mnogo da ti bude žao, verovatno niste ni imali šansu. Ovako sa strane gledano, sva sreća da je tako jer (kako si rekao) kod vas u firmi guglate šta je MSRP... i još se samo jedan uopšte i setio da ode na Google. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti nisi svestan oko čega se sve vodi računa u marketingu, pa i auto industriji. Npr, imaš reklamu za jedan prelepi električni automobil (sa neparnim brojem vrata), gde kuče (koje nema povodac ) u nekim scenama trči kroz park ... I sada, da li to sme tako da se u reklami prikaže ili ne. u Srbiji. O svim tim i drugim finim pravnim detaljima vode računa ozbiljne marketing firme koje rade za takve brendove ... Diletantni ne vode računa o bilo čemu :) I zato se i dešavaj stvari koje se deševaju. 
 

Probaj i da shvatiš da je pri oceni dozvoljenosti nekog marketinga ( pa i da li je on obmanjujući) bitno jedino razumevanje te reklame od strane nekog apstraktnog „prosečnog potrošača“, a ne razumevanje i „doživljaj“ od strane autora oglasne poruke ili od strane samog oglašivača (koji znaju i neke insajderske činjenice, bitne za pravilno razumevanje, a koje ne zna „prosečan potrošač“).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po svoj logici kada gledam nov auto ocekujem da je ta cena koja je prikazana krajnja cena bez ikakvih popusta. Dok ti Neso nisi uzeo Djuliju prosle godine ja nisam znao da postoji i ta druga cena koja je prava ( ne govorim za one slucajeve kada napisu da daju popust na neke modele ).

Ako im je logika "ako ne pita prodaj mu po vecoj" onda su stvarno dzukele i pokusavaju da te zakinu. Kako mi koji nismo upuceni u svet novih vozila da znamo da ta cena moze jos dole? Kada kupujemo televizor npr niko ne ide i pita a je l moze jos 10%?

Deluje mi da se sluze tim ciganskim forama, kao npr od skoro iskustvo sa Buzz-om sto sam imao gde je cena patika online manja nego cena u radnji i princip im je ako banes tek tako u prodavnicu a nisi pogledao cenu online platices vise, bar jedno 20% vise a oni ce cutati.. APP varijanta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto je jedan od razloga ovih dvojnih cena i nemogućnost osoblja u salonima da isprati i usluži sve koji banu u salon, sad mi se rodi ideja da pomognem komšijama... Za domaće kiflice nekad zna da bude i 20 minuta čekanja, uz red od 10-15 ljudi, a imaju samo jedan šalter. Predložiću im da ispred stave pano sa cenom od 500 din za 100 grama (da se raščisti gužva), a kad neko i pored toga uđe u radnju, onda da mu kažu pravu cenu od 80 din za 100 grama

Ja i dalje ne vidim kako bilo šta može da opravda takvu politiku cena.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dekirs said:

Ako im je logika "ako ne pita prodaj mu po vecoj" onda su stvarno dzukele i pokusavaju da te zakinu. Kako mi koji nismo upuceni u svet novih vozila da znamo da ta cena moze jos dole? Kada kupujemo televizor npr niko ne ide i pita a je l moze jos 10%?

Tako se prodaju automobili na svim tržištima.

Međutim, naše tržište novih automobila je malo, i nažalost većina ljudi do svoje npr. 50-te godine života ne izmenja jedno 3-4 nova automobila jer finansijske mogućnosti to ne dozvoljavaju... i tako ljudi nemaju ni kad da steknu iskustvo oko kupovine novih automobila. Zato je i logično da pomisle da se nov auto kupuje po ceni koja piše. 

Ono što bi trebalo da izazove sumnju je kad pogledaju npr. cenovnik za BMW ili Mercedes i vide da svuda piše ''preporučena maloprodajna cena'':

 

bmw cenovnik.jpg cenovnik mercedes.jpg mercedes cenovnik.jpg

 

Doduše sitnim slovima, ali su kako-tako stavili ''preporučena maloprodajna cena''. Čim vidiš to ''preporučena'', logično je da zaključiš da nije i obavezna.

Isto kao kad vidiš jednu veću cenu, a odmah pored nje drugu manju cenu obeleženu kao ''promo''... al' taj promo period nikako da se završi, tj. svih 365 dana u godini je ta promo cena aktuelna. To automatski znači da je ona prva (veća) cena ''preporučena maloprodajna cena'', a ova ''promo'' ona niža.

 

Sad u svetu imaju novu foru gde dileri na MSRP dodaju fiksni iznos, pravdajući ga otežanim uslovima poslovanja (čipovi/dobavljači/inflacija):

 

 

 

 

Edited by neshaoct
ispravka slovne greške

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo šta o svemu tome kaže Dr Google, jer on zna sve :) 


Zabranjeno je oglašavanje prodajnih podsticaja kojim se oglašava navodna rasprodaja ili prividno sniženje cene robe ili usluga, obim sniženja ili sl., ako je ranija cena neistinito prikazana ili je roba/usluga bila ponuđena po ranijoj ceni u zanemarljivo kratkom periodu…


Prodajni podsticaj je ponuda robe/usluge pod povoljnijim uslovima u odnosu na redovnu ponudu, i to naročito sa sniženom cenom, posebnim uslovima prodaje, isporuke, sa obećanjem nagrade, sa pratećim poklonima, u programima lojalnosti, odnosno drugim pogodnostima.
Ponuda prodajnog podsticaja naročito sadrži:
1) vrstu podsticaja;
2) precizno i jasno određenje robe/usluge na koju se odnosi;
3) period važenja podsticaja, sa naznakom datuma početka i datuma isteka, a u slučaju rasprodaje sa naznakom „dok traju zalihe”;
4) sve eventualne posebne uslove vezane za ostvarivanje prava na podsticaj…

U slučaju prodaje robe/usluge sa sniženom cenom, trgovac, odnosno pružalac usluge je dužan da pored ponude prodajnog podsticaja, u skladu sa članom 36. stav 2. ovog zakona, na prodajnom mestu jasno istakne i sniženu i prethodnu cenu…

Akcijska prodaja je prodaja robe/usluge po ceni koja je niža od prethodne cene te robe/usluge i traje ne duže od 31 dan…


Novčanom kaznom od 500.000,00 do 2.000.000,00 dinara kazniće se za prekršaj pravno lice ako …
10) nudi robu, odnosno usluge potrošačima sa naročitim prodajnim podsticajima suprotno čl. 36. i 37. ovog zakona;
11) oglašava prodajne podsticaje suprotno članu 38. ovog zakona ...

 

Uz prekršajnu kaznu iz stava 1. ovog člana, pravnom licu se može izreći i zaštitna mera zabrane obavljanja određene delatnosti u trajanju od šest meseci do dve godine, kao i zaštitna mera javnog objavljivanja presude.
Uz prekršajnu kaznu iz stava 2. ovog člana, odgovornom licu u pravnom licu može se izreći zaštitna mera zabrane da vrši određene poslove u trajanju od tri meseca do jedne godine.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, totti said:

Ja i dalje ne vidim kako bilo šta može da opravda takvu politiku cena.

 

Sad pričamo za normalna tržišta...

MSRP je dizajniran da zadrži cene na ujednačenom nivou od prodavnice do prodavnice. Preporučena maloprodajna cena je generalno napravljena da pomogne u standardizaciji cena robe na različitim lokacijama prodavaca iste robe. Služi i kao prvi filter.

Ali, trgovci možda neće koristiti ovu cenu, a potrošači možda neće uvek plaćati MSRP kada kupuju. Neki trgovci prodaju proizvode po ili malo ispod MSRP-a. Oni mogu postaviti nižu cenu ako je proizvod na rasprodaji, ili žele da povećaju prodaju kako bi očistili zalihe, ili su novi na tržištu pa pokušavaju da privku više potrošača, ili imaju finansijsku ponudu (kredit/lizing) na kojem ostvaruju najveću zaradu i nije im više toliko bitna jednokratna zarada prilikom prodaje auta... Nasuprot tome, prodavci mogu postaviti i cene veće od MSRP-a ako je proizvod zaista popularan i znaju da će se brzo prodati.

Automobilska industrija često koristi MSRP.

U mnogim slučajevima, MSRP je na nerazumno visokom nivou. Prodavci to rade kako bi mogli bolje reklamirati proizvod po mnogo nižoj prodajnoj ceni, ukazujući potrošačima da dobijaju mnogo bolju cenu.

 

-----

 

Prosto rečeno, dileri na razvijenim tržištima više ne gledaju na zaradu od prodaje automobila kao na glavni izvor profita za svoje poslovanje. Zato su spremni da je se odreknu u velikom procentu, jer će ionako zaraditi na drugim osnovama.

Lestvica je drugačija na razvijenim tržištima jer tamo dileri najviše žive od: 

  • prodaje finansijskih usluga.
    Diler obezbedi kredit/lizing potencijalnom kupcu, ovaj to prihvati jer mu je tako lakše i neprobajući da sam sebi obezbedi finansiranje. Tako plati kroz rate npr. 1.000 evra više (ili još više od toga, zavisno od cene auta), a diler ima zaradu od toga.
  • prodaje dodatnih usluga (nude npr. nano-keramičku zaštitu, uopšte zaštutu boje/laka/felni jer ''šteta da nov auto što duže ne bude nov''). Ljudi polete za tim jer stvarno žele da im nov auto što duže bude nov. Naravno da diler nije nabavio najbolja sredstva za to, već ona gde ima najveću zaradu na njima.
    Ako se to već želi, bolje je otići kod nekog od specijalizovanih koji se samo time bavi.
  • ranije je bila ugradnja auto-gasa tipičan primer. Ugrađuju onaj sistem gde imaju najveću zaradu, a ne onaj koji je najbolji po kupca (štede na crevima, šelnama, isparivaču... i sve im to povećava zaradu, ali ljudi polete jer eto ''prodavac mi ugradio, to je sigurno bolje nego da idem tamo kod nekog'').
  • zarada od postprodaje (održavanje).
  • jednokratna zarada od prodaje samog auta.

Ono što je nekada bio osnovni izvor profita za dilere, sada je daleko ispod najvažnijeg izvora.

 

18 minutes ago, moron said:

Zabranjeno je oglašavanje prodajnih podsticaja...

Ma, sve ih prijavi... al' ne zaboravi da nam posle javiš procenat uspešnosti tih prijava. :D

U suprotnom, ako samo pričaš i ne prijavljuješ ih - to je zato što znaš da su se svi oni iole pismeni papirološki pokrili... i onda zato samo mlatiš praznu slamu na tamo nekom Forumu. ;)

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, totti said:

Pošto je jedan od razloga ovih dvojnih cena i nemogućnost osoblja u salonima da isprati i usluži sve koji banu u salon, sad mi se rodi ideja da pomognem komšijama... Za domaće kiflice nekad zna da bude i 20 minuta čekanja, uz red od 10-15 ljudi, a imaju samo jedan šalter. Predložiću im da ispred stave pano sa cenom od 500 din za 100 grama (da se raščisti gužva), a kad neko i pored toga uđe u radnju, onda da mu kažu pravu cenu od 80 din za 100 grama emoji362.png

Ja i dalje ne vidim kako bilo šta može da opravda takvu politiku cena.
 

kolika je cena brasna i secera, moze biti i ta cena :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, totti said:

Za domaće kiflice nekad zna da bude i 20 minuta čekanja, uz red od 10-15 ljudi, a imaju samo jedan šalter. Predložiću im da ispred stave pano sa cenom od 500 din za 100 grama (da se raščisti gužva), a kad neko i pored toga uđe u radnju, onda da mu kažu pravu cenu od 80 din za 100 grama emoji362.png

Kupovina novog automobila (realno najvrednija kupovina koju ljudi obave posle stanova/kuća) na jednoj strani, i kupovina kiflica na drugoj - da, da... to definitivno treba u isti koš. :D :thumbsup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebitno da li su kiflice, automobil ili stan - samo neko ko je glup k'o qrac može da bude srećan i poveruje da je dobro prošao, jer je uspeo da nešto na lepe oči plati npr. 80.000€, a u "cenovniku" stoji 100.000€ i da mu je neko to "učinio"

Ja stvarno sebe ne smatram glupim za konkretnu temu (nisam neupućen u tom smislu), ali nikad ništa ne bih otišao da gledam i kupujem kod nekog ko ima takvu politiku cena.
Sve ovo me podseća na rasprodaje po tržnim centrima, gde je cena sa popustom ona koja je i bila do juče, a precrtana cena je ona koja je tog jutra dignuta za 50%

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, totti said:

Ja stvarno sebe ne smatram glupim za konkretnu temu (nisam neupućen u tom smislu), ali nikad ništa ne bih otišao da gledam i kupujem kod nekog ko ima takvu politiku cena.

Onda za par godina nećeš ni imati gde da odeš :D jer će svi uvesti takvu prodaju, kao što već jesu Delta, Emil Frey i neki drugi... uglavnom sve neki beznačajni prodavci novih automobila u SRB, nekih levih brendova. :D

Ali, eto... svi oni ne znaju kako treba da se prodaju/oglašavaju automobili, već treba da ih nauče totti, neshaoct, moron...

 

18 minutes ago, totti said:

Nebitno da li su kiflice, automobil ili stan - samo neko ko je glup k'o qrac može da bude srećan i poveruje da je dobro prošao, jer je uspeo da nešto na lepe oči plati npr. 80.000€, a u "cenovniku" stoji 100.000€ i da mu je neko to "učinio" emoji846.png

Moguće je da sve te firme pojma nemaju, i da takvom prodajom automobila po svetu (i kod nas) ustvari rade u korist svoje štete.

A, možda... samo možda je moguće da mnoooooooogo više ljudi stvarno pomisli da je dobro prošlo i da taj sistem zato i jeste opšte prihvaćen u autoindustriji.

 

Kad je već tako, a posebno na tržištu koje je malo i nerazvijeno... šta je onda bolje za njih:

- da znaju šta znači kad pročitaju u cenovniku ''preporučena maloprodajna cena'', i da znajući to za sebe dobiju najviše koristi.

- da ne znaju šta znači kad pročitaju u cenovniku ''preporučena maloprodajna cena'' jer je skroz kul da se sve to ismeva pričom o kiflicama ;)

 

To što kod tebe lično neka priča u sferi autoindustrije ne prolazi, ne znači da i inače ne prolazi.

 

 

Edited by neshaoct
izmena / dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvo ismevanje? Sam si rekao da je jedan od razloga to što ne mogu da opsluže sve koji dođu. A kako ovi iz kiflica mogu? I to sa normalnom politikom cena. I ne samo oni iz kiflica - isto je i u Gigatronu, Tehnomediji, Roma company, Agaciji, Lidlu, Okovu...
Ja stvarno ne vidim zašto bi auto saloni bili drugačiji? Jedino ako se smatra da je kupovina novog automobila nešto posebno i izlazi iz okvira običnog čoveka, tj nije za obične smrtnike
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, totti said:

Ja stvarno ne vidim zašto bi auto saloni bili drugačiji? Jedino ako se smatra da je kupovina novog automobila nešto posebno i izlazi iz okvira običnog čoveka, tj nije za obične smrtnike emoji846.png

Ok, ne vidiš.

 

Totalno je bezveze da pored bukvalno milion linkova sa Google gde ljudi na stranim forumima pričaju o MSRP u autoindustriji, upoređuju ko je kako prošao kod kog dilera, pomažu tako jedni drugima da dobiju što bolje cene... ja na kraju treba nekome da objašnjavam 100 puta šta je MSRP i da li to uopšte postoji, ili treba da postoji. Da treba da odgovaram na paralele koje se vuku sa kiflicama, šta li... :D Realno, mislite šta god hoćete vas dvoje, troje, petoro, desetoro... :thumbup: 

 

Ova tema je izdvojena za ljude koje će Google jednom dovesti na Forum kada vide u cenovniku novog auta (koji ih zanima) stavku ''preporučena maloprodajna cena''.

Možda njima tada više pomognu tvoji postovi o kiflicama, i možda će tvoje pominjanje kiflica, Gigatrona, Tehnomanije, Lidla ili koga već (uz kao perfidni pokušaj ličnog vređanja), da izbriše činjenicu da oni pred sobom gledaju cenovnik novog auta (koji ih zanima) u kojem piše ''preporučena maloprodajna cena'' , a oni ne razumeju šta to ustvari znači.

 

Ne, neće im tvoje pominjanje kiflica izbrisati činjenicu da im u cenovniku piše ''preporučena maloprodajna cena'', i da se oni pitaju šta to znači. Baš zato što su se pitali šta to znači oni su to i ukucali u Google i dobili kao jedan od linkova i ovu temu.

Ja mislim da će ipak nekako više da im tada pomognu postovi u kojima im se baca malo svetla na to šta je ''preporučena maloprodajna cena'', zašto postoji, kako inače funkcioniše po svetu (jer svi ti naši auto dileri samo kopiraju/primenjuju te metode)... a ne post da su glupi k'o qrac i da se novi auti kupuju kao i kiflice.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...