Matteo11 104 Posted December 6, 2021 (edited) Prinova u garaži , crvene boje i ide na benzin ... Odlučio sam da nađem nešto sebi za dušu , za manje novca ali da bude euro 4 motor , svesno se išlo na to da kupim oštećeno vozilo iz jednostavnog razloga sto su cene polovnjaka skočile do neba ... Jednostavno lakše mi je da ja krpim komad po komad nego da pljunem 3-4 milje € Ovoga sam gledao i jace od mesec dana i na kraju odlučio da ga kupim , traženo je 1200€ , 2008 godište i 130000 na satu Udaren sa svih strana , farba izbledela , unutrašnjost prljava i zapuštena E sad čekić u ruke pa polako..... Edited December 6, 2021 by Ivan Sredjene slike 4 MS PK, PremieRacing, BaneAK74 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 6, 2021 Malo je presao, dobra oprema. Trebalo bi lepo da te posluzi 1 Matteo11 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Šajbi 43 Posted December 6, 2021 Hrabar potez. Zna li se u kakvom mu je stanju motor i menjač? Po izgledu vozačevog sedišta, rekao bih da je tih 130000 obrnuo barem tri puta, a da prošli vlasnik baš nije bio izdašan u održavanju automobila. U svakom slučaju, verujem da je 90 posto automobila upravo i uvezeno u ovakvom stanju, a popravljali ga i lickali prodavci. Elem, svakako ćeš ti bolje, za svoju dušu to uraditi od bilo kog uvoznika... 4 Matteo11, neshaoct, Tadej and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneAK74 113 Posted December 6, 2021 Sa srecom, nek te lepo sluzi! Koliko vidim krcat je opreme , sto je dobroo. Ja sam imao istog, samo nije imao tempomat i ta kozna sedista. Sad laganoo sredjivanje deo po deo Ja mislim da meni ne bih bilo zanimljivo da uzmem nov auto Da nemam sta da prckam oko njega , haha 2 Matteo11 and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted December 6, 2021 Hvala ! 2 hours ago, Šajbi said: Hrabar potez. Zna li se u kakvom mu je stanju motor i menjač? Po izgledu vozačevog sedišta, rekao bih da je tih 130000 obrnuo barem tri puta, a da prošli vlasnik baš nije bio izdašan u održavanju Bio je u vlasništvu jednog servisa, vozila ga ćerka vlasnika po sistemu kuca-poso, poso-kuća ... Mašina je ok koliko sam snimio , pali , salta u sve brzine , kvačilo lepo odvaja,,, Dotična je kliznila sa njime na magistrali i izlupala ga od odbojnike ,jednostavno nisu htjeli da ulazu u popravak . Probijen mu auspuh iza katalizatora ( ili sam katalizator ) , za zamjenu oba prednja blatobrana i levi far , zadnji blatobran mora se ravna... 2 hours ago, BaneAK74 said: Ja sam imao istog, samo nije imao tempomat i ta kozna sedista. Zar ja imam tempomat ? Nisam ni obratio pažnju , blejo sam u tablu koja mu sijalica gori a koja ne ... 2 hours ago, BaneAK74 said: Sad laganoo sredjivanje deo po deo Ja mislim da meni ne bih bilo zanimljivo da uzmem nov auto Da nemam sta da prckam oko njega , haha To sam svake noci razmišljao pre spavanja : odakle krenuti ... Mislim da će biti od prednjeg branika i blatobrana , da vidimo sta je kod slomljeno pa onda idemo na motor. Ovo za nov auto podržavam , jebeš gepek kad nemam kištru alata u njemu ! 1 BaneAK74 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 7, 2021 On 12/6/2021 at 8:52 PM, Šajbi said: Hrabar potez. Zna li se u kakvom mu je stanju motor i menjač? Po izgledu vozačevog sedišta, rekao bih da je tih 130000 obrnuo barem tri puta, a da prošli vlasnik baš nije bio izdašan u održavanju automobila. U svakom slučaju, verujem da je 90 posto automobila upravo i uvezeno u ovakvom stanju, a popravljali ga i lickali prodavci. Elem, svakako ćeš ti bolje, za svoju dušu to uraditi od bilo kog uvoznika... Na zadnjem tehnickom pregledu 2020god je imao 120hkm koliko se secam, e sad, dal nije pre toga nesto dirano ko ce znati 1 Matteo11 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted December 8, 2021 (edited) Počelo kupusanje , za sada osim karoserijskih delova dodajemo na listu nosač hladnjaka , prednji branik , obe plastike ispod blatobrana , kutiju vazdušnog filtera ... Auspuh je nov ali udarac ga oštetio baš na mjestu gde se spaja sa katalizatorom , nema popravka osim zavarivanja ! Za sada toliko. Edited December 8, 2021 by Ivan Sredjene slike i format 2 Reacher Gilt and BaneAK74 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted December 10, 2021 Pitanje za vas koji ste već imali priliku da vozite G Punto : na kom podeljku drži radnu temperaturu i na koliko pali ventilator ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneAK74 113 Posted December 10, 2021 Drzi na sredini, klasik. Meni je vent. palio samo kad je toplo vreme i to kad stanem, pa se upali. Ovako nisam primecivao da pali 1 Matteo11 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted December 12, 2021 U subotu sam uspeo da nabavom delove na otpadu ; oba blatobrana i mosač hladnjaka... Danas odrađeno par stvari ; skinuo leptir grlo i očisto , oba senzora na usisu očišćena , skinuo dole svećice koje su bile loše( zazor katastrofa) - crne ali bez nekih naslaga na njima, stavio sam mu NGK kako nalaze sveta knjiga , složio hladnjake na njihovo mesto i sproveo svu instalaciju - sve po ps-u Pre čišćenja usisnog grla malo je plesao na leru, sada se stabilizirao i lepo vrti , ostavio sam ga da vrti na prazno dok mu se ventilator nije upalio - tek da znam dal radi ili ne Imam dva problema : prvi je dihtung poklopca ventila na 4. cilindru - propusta ulje na svecicu drugi je problem sa ventilatorom putničkog prostora : podesim ga na Max i on krene ali nakon 3-4 sekunde nastavi da vrti u prvoj brzini Sa klimom isti slucaj - krene i upali ventilator i nakon 3-4 sekunde stane . Posto je na kontrolnoj tabli sve digitalno pretpostavljam da dijagnostikom mogu da otkrijem kvar ! Grešim li ? Danas popodne nastavljamo sa limarijom , ide šmirglanje i gitovanje sve do špricgita pa neka se sudi sve do sledeće subote 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted December 12, 2021 Vezano za ventilaciju kabine , ne znam da li moze na dijagnostici da se vidi problem ali reostat regulise brzinu ventilatora u kabini tako da mozda on pravi problem. 1 Matteo11 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1026 Posted December 12, 2021 Reostat ventilatora kabine, obicno kad crkne, ventilator radi samo na 4. brzini. 1 Matteo11 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted December 12, 2021 Koliko se secam sa Stila i Nuova Bravo - kod njih reostat ventilatora postoji samo ako je u pitanju manuelna klima? Tj. preko "rostiljke" se okrece i podesava otpornost reostata i na taj omogucavaju 4 naponska nivoa. Tj. ono sto mi vidimo kao 4 brzine ventilatora. Dok je kod digitalne klime ventilator kontrolisan direktno preko kontrolne jedinice klime, ventilator ima nekoliko puta vise brzina i moze se finije podesavati. Treba proveriti da li je slicno i na Grandeu. Svakako se u slucaju digitalne klime moze prikaciti dijagnostika i preko nje videti da li postoji neka ocitana greska. Koliko se secam, na GP je u pitanju Denso jedinica. 1 Matteo11 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted December 13, 2021 @Matteo11 Evo bas za GP - funkcionalni opis, seme i komponente sistema digitalne klime, kao i njihov polozaj na autu: Dobro sam ti rekao, Denso jedinica je u pitanju, proverio sam na svom MES: 1 Matteo11 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted December 13, 2021 (edited) Jasno kao lična karta ! Bice korisno jer moj drug Vladimir ima dijagnostiku pa bumo videl Hvala Ivane ! Edited December 13, 2021 by Ivan Skinut nepotreban citat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted December 13, 2021 Nema na cemu, uzivaj . Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneAK74 113 Posted December 14, 2021 Grandisa ima reostat. Kad sam kupio Punta radila je samo prva brzina. Naruci sa Aliexpresa za tada 2400 din i tri godine je radio kao sat , sa tim kineskim sam ga i prodao Inace na oglasima sam nalazio za 5-6 k isti taj kineski. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted December 14, 2021 To bi trebalo da bude ovaj deo 1 BaneAK74 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneAK74 113 Posted December 14, 2021 Takoo je. Malo je nezgodan za zamenu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted December 15, 2021 (edited) Za Stilo/Bravo/Deltu, veza sa kontrolne jedinice klime ide direktno na elektromotor ventilatora. Ali je kod njih u pitanju Marelli modul. Kod Puntica taj varijator postoji u verziji sa digitalnom klimom (Denso). Oznacen je sa M072 na ovoj semi iznad: Evo i oko polozaja i skidanja: Dok za manuelnu klimu kod Puntica kaze da ima klasicni rezistor (O030 na semi, H081 je rostiljka za podesavanje, N085 sam elektromotor): Edited December 15, 2021 by Ivan 1 Matteo11 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted December 15, 2021 Bedak je u činjenici da kod ovih kao "češalj" još ima nade za popravak dok kod ovih Denso nema , skini stari i stavi novi . Dosta automobila montira taj isti varijator tako da nije bauk ... Prvo moram da pretresem kablove i kontakte , možda i nije do varijatora,,, Slatka je činjenice da je ventilator radio kada sam gledao auto i čim je stigao u moju garažu- cvrc ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted December 15, 2021 58 minutes ago, Matteo11 said: Prvo moram da pretresem kablove i kontakte , možda i nije do varijatora A zasto ne iskoristis to sto je klima digitalna i lepo je pretreses dijagnostikom? Uz ELM327, mislim da je za Denso potreban i zuti adapter. Iscitas ako ima nekih gresaka, proveris parametre kako elektromotor reaguje: Na aktuatorima imas i da testiras svaku komponentu klime zasebno... Mislim da kod mene na Marelliju "izroka" ventilator od najslabijeg do najjaceg i nazad ili tako nesto, ako se dobro secam. 1 Matteo11 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted December 15, 2021 6 hours ago, Ivan said: A zasto ne iskoristis to sto je klima digitalna i lepo je pretreses dijagnostikom? Naravno da hoću , samo sto moram ja kod majstora a ne on kod mene . 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted December 18, 2021 Ventilator rešen , gubio kontakt na jednom od ona dva džeka , zamenjen filter Prošle nedelje sam gitovao blatobrane i prednji branik a danas sve ošmirglao i prešao špricgitom.... Sad ide sušenje do večers 2 MS PK and Lufti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites