Jump to content
FAS Euroauto Goran
Fiica

Lancia Nuova Delta 1.4 T-Jet 150 KS - prevelika potrošnja?

Recommended Posts

Da da, kako da ne. Ima forumasa koji su se opredelili za ugradnju plinskog uredjaja na tom motoru, doduse kod Brava ali isti je princip. 

 

Evo neko od kolega ko ce reci, a deo foruma za Gas je ovde:Auto gas

@Branislav

@Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ima li onda ovaj motor opciju ugradnje plina, koji proizvođač i ako neko zna cenu ugradnje ako je radio?
Kada sam se ja raspitivao, bila je cena oko 550€ sa atestom. Ide običan sekvent plin.

Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi jednostavno moraju da shvate da nema stedljivog turbo benzinca starog 10-tak i vise godina, bez obzira na kubikazu i proizvodjaca... Jedino sto je tu plus ako gledamo u cisto ekonomskom smislu je nedostatak DPF-a i plivajuceg ali veca potrosnja je neizbezna osim ako se vozi najvecim delom na otvorenom...

 

Ovi najnoviji benzinci su druga prica, ali oni imaju opet neke druge nove zezancije...

Edited by S.V.E.T.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, S.V.E.T.A. said:

turbo benzinca

 

2 minutes ago, S.V.E.T.A. said:

nedostatak DPF-a i plivajuceg

Mmm... Jelta ima plivajuci, ako konkretno mislis na nju. Mozda one manje kosilice od 1000cc nemaju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maltene sve preko 100-120ks ide plivajuci, posebno ako je turbo. mislim, imas i Opel corse sa 1.3mjet i 75ks sa plivajucim... A Delta ga sigurno ima. Bravo 1.4 16v atmo nema npr :)

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi, isti motor je isao i u Brava, Giulijetu (120/150ks) a takvih ima po forumu ali vlasnici ne znaju da imaju plivajuci... No necemo o tome :secret::stuart:

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
Za Isti motor, isti auto?
Isti auto isti motor.

Ima Delta 1.4 TJet plivajući zamajac, nije nešto ni skup ako crkne, do 300ak evra je cena ako se dobro sećam.

Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrdjujem da ima plivajuci, koji inace moze i za manje od 250e da se nabavi (LUK). Evo i link za video, gde se vidi stanje plivajuceg na mojoj Delti 1.4 t-jet 110kW, u momentu kada je na satu bilo 166 hiljada km (majstor je rekao da je to jos uvek fabricki plivajuci - kako on to zna, ne znam, ali lepo ako je to tacno). Uglavnom, menjao sam samo kvacilo, jer me je majstor savetovao da plivajuci moze da nosi bar jos 50 hiljada km

 

https://drive.google.com/file/d/1dH9zdRO_gnlE8rjzBkzMj5hldVW6nar0/view?usp=sharing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki TJET ima plivajuci, oko 22000 sam ja dao za moj zamajac (LUK) iako nisam morao da ga menjam bio fabricki sa 200k pravih, malo lufta imao ali ajde. Hidraulicni druk me kostao pola zamajca tako da zamajac ko zamajac traje dugo. Plin ide obican sekvent obicno Ac Stag qbox sa wl02 diznama i ac isparivacem od 150ks (nema potrebe za onim od 250ks) i to dodje 550e sa atestom. Plin ide kao dupe na nosu

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...