Jump to content
FAS Euroauto Goran
Branislav

Fiat Nuova Bravo 1.4 TJet - vibracije u leru

Recommended Posts

Posted (edited)

Drugari sada mi zaista treba vasa pomoc i znanje, naime problem sa treskanjem auta. Auto kada se upali u leru trese volan sve vibrira u kabini, kada stisnem kvacilo nista se ne menja, kada ubacim u brzinu (bilo koju u mestu) nista se ne menja. Ali kada ubacim u brzinu i pustim kvacilo ajde da kazemo malo preko pola auto utihne kao da nikada nije imao problem. O cemu se radi? Probao sam i u prvu i u drugu auto samo odjenom postane tih i vise nema nikakvih vibracija ni treskanja

 

 

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li pregledao trap ? Hoce od nosaca motora, menjaca i mozda 'pasteta'. Na dizalicu i da se pogleda, smrdi mi na neki nosac da je dotrajao.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, ISV_01 said:

Jesi li pregledao trap ? Hoce od nosaca motora, menjaca i mozda 'pasteta'. Na dizalicu i da se pogleda, smrdi mi na neki nosac da je dotrajao.

Na koje pastetice mislis? Gledao je jedan majstor rekao da su nosaci ok u sta ja nisam poverovao jer nisam ja bio tu dok je gledao... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stilu npr. su vizuelno i kada se natezu pajserom uvek ok ali su losi. Guma u njima vremenom izgubi svoja svojstva i ne radi posao. Vibracije u mestu mozes da imas zbog losih nosaca motora, loseg plivajuceg zamajca, lose neke remenice, losih dizni, loseg nekog nosaca auspuha.. ima toga :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ali kad ga ubacim u brzinu i pustim kvacilo na pola on bude kao nov :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je neka kombinacija blago nacetog zamajca i nosaca. Potpuno nagadjam, ali logika mi je, da mozda zamajac tek tek malo trese, a nosaci dotrajali, pa prenose sve u fullu, a kada tako pustis kvacilo i malo 'stisnes' zamajac, da se onda on umiri nekako...? 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, horvat said:

Mozda je neka kombinacija blago nacetog zamajca i nosaca. Potpuno nagadjam, ali logika mi je, da mozda zamajac tek tek malo trese, a nosaci dotrajali, pa prenose sve u fullu, a kada tako pustis kvacilo i malo 'stisnes' zamajac, da se onda on umiri nekako...? 

Zab si da sam menjao zamajac pre 500km :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 minute ago, danijel55 said:

Valjda nije zreo za reklamaciju vec.

Pa ne znam sa starim se auto isto ponasao a stari kad je skinut imao je lufta ali nije bio bas pri kraju...
Apsolutno se isto desavalo i sa starim

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas kako je bilo kod mene kada mi je otisao nosac, auto cim trunku jednu samo promeni obrtaje, odmah ispadne iz te rezonancije. Recimo, kada se stisne kvacilo, kao da se promene obrtaji, ali to je toliko sitno, tipa par desetki obrtaja mozda, i odma su prestajale vibracije. Takodje isto recimo, vibrira mi desni retrovizor, upalim klimu, on trunku digne, mozda 100 obrtaja, i vec prestane. Hocu da kazem, kada su nosaci dotrajali, tu rezonanciju motora i celog sklopa, je zaista moguce rastimati i najmanjom nekom promenom u radu... Izmedju ostalog, pretpostavljam i kad zaturiras malo motor, da prestane da trese? Meni to deluje da su samo neke slucajnosti u kojima poremetis tu rezonanciju, i onda on vise ne vibrira, nezavisno od losih nosaca. A nosaci su ti koji bi trebalo da upiju sve to, u svim prilikama...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako na benzincu trese volan,sigurno se vidi koliko i koji je nosac los,ako je do njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne biste verovali kako T-Jet moze da trese kad mu ode nosac, znaci ja sam imao utisak da ce mi se bukvalno rassrafiti enterijer. Slikacu stari nosac, vizuelno mu apsolutno nista ne fali. Sad sa novim - bukvalno ne znam da li motor radi... Eto, Italijani, sta reci... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Branislav

To ti je sve zato sto hejtujes dizele po forumu :P - vraca ti se sa sve traktorskim simptomima - zamajac, nosaci, vibracije....

Salu na stranu ;) , meni deluje da je banalno do nosaca. Sto rekose Mica i Horvat - ne moraju uopste da budu u raspadu, cesto na oko deluju odlicni, ali se vremenom guma stvrdne (pogotovo na pojedinim zamenskim) i eto ispadanja plombi. Mnogo je izrazenije kod dizela, ali se oseti i na kosacicama.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije da likujem, ali pisao sam za nosace i kako znaju da varaju na oko i kada se gleda pajser metodom, mislim da sam cak i slike donjeg nosaca kacio.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naglasavamo to jos od JTD Stila i onih njegovih malih nosaca iz prve serije, a to su sami prapoceci foruma :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
47 minutes ago, horvat said:

Znas kako je bilo kod mene kada mi je otisao nosac, auto cim trunku jednu samo promeni obrtaje, odmah ispadne iz te rezonancije. Recimo, kada se stisne kvacilo, kao da se promene obrtaji, ali to je toliko sitno, tipa par desetki obrtaja mozda, i odma su prestajale vibracije. Takodje isto recimo, vibrira mi desni retrovizor, upalim klimu, on trunku digne, mozda 100 obrtaja, i vec prestane. Hocu da kazem, kada su nosaci dotrajali, tu rezonanciju motora i celog sklopa, je zaista moguce rastimati i najmanjom nekom promenom u radu... Izmedju ostalog, pretpostavljam i kad zaturiras malo motor, da prestane da trese? Meni to deluje da su samo neke slucajnosti u kojima poremetis tu rezonanciju, i onda on vise ne vibrira, nezavisno od losih nosaca. A nosaci su ti koji bi trebalo da upiju sve to, u svim prilikama...

Izgleda da si u pravu sve, bukv sve kako si opisao se meni desava. Bukv si i opisao moj problem i sve kako se desava, valjda to vaganje kvacila isto umiruje vibracije, i svaki pomak obrtaja posebno kada je u leru dovodi do smirenja nekad manje nekad vise. Mislim da si resio misteriju
Ipak cu morati da se izujem za nosace

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako se budes izuvao, ne obuvaj mu Acron (Malo), gledaj original (Ricambi) il bar neki drugi. Imao sam izgleda Acron na nosacu menjaca (reket) i u odnosu na njega, original deo je bio tezi, masivniji cak i vizuelno bolji i kvalitetniji.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 hours ago, ISV_01 said:

gledaj original (Ricambi)

Moze pogresno da se protumaci, ko nije u prici... "Ricambi" na italijanskom znaci "rezervni deo" i taj natpis ces naci i na pakovanju OEM delova, ali i na njihovoj visestruko jeftinijoj maloj privredi. Cisto da ne bude zabune.

OEM deo nosi natpis "Ricambi Originali" na sivo-belim straftama, ispisano jos na par jezika. A pod tim je posle pitanje koji brend je pakovan pod FCA logom. Ako je u pitanju centralni nosac, za turbo benzince je oko 8500 din kod ovlascenih. Uz 10% popusta na karticu, to mu dodje cca 7650 din.

 

I posle mi recite da nisam u pravu kada kazem da iz mog iskustva odrzavanje modernih turbaka (i dizela i benzinaca) u principu dodje na vrlo slicno (odrzavanje/potrosnja/registracija). Na kraju se sve svede na to kakav primerak proberes. Nije slucajno neki Bravo na oglasu 3 soma, a neki 5 ili vise, ma koliko se neki podsmevali tim vecim ciframa. Vecina se uglavnom hvata za najjeftinije, ali sve kad-tad dodje na naplatu, samo sto je u prvom slucaju na odlozeno...

Zato nikada nisam ni bio "lozana" na neko pogonsko gorivo, za sledeci auto bih opusteno uzeo bilo koji, samo da je turbak i u sto boljem stanju. Nadam se samo da nasi "strucnjaci" nece praviti cirkus od juna iduce godine.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, Ivan said:

Nije slucajno neki Bravo na oglasu 3 soma, a neki 5 ili vise, ma koliko se neki podsmevali tim vecim ciframa. Vecina se uglavnom hvata za najjeftinije, ali sve kad-tad dodje na naplatu, samo sto je u prvom slucaju na odlozeno...

Eno ga moj za 3.5K sa sve kineskim dodacima i opet ga neće hteti i to sve zbog felni a ne zbog kineske opreme :lol:

 

Svakako nosače ne menjaj bez prethodne provere. Gume kada kod istih propadnu vidi se da su se olabavile, oronule i pukle na nekim mestima. Centralni mislim da mora malo bolje da se zagleda. Kada ga već dižu na dizalicu neka vide i te silen blokove motora (paštete) i zadnje silen blokove čisto da imaš u vidu buduće troškove. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uopsteno sad kazem - nosac da bi mu se videlo stanje i "odradila dijagnostika" - skoro pa MORA da se skine i ima u ruci...ovako dok je na kolima, napnut i pod opterecenjem - moze lako da da laznu sliku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hvala drugari na pomoci, mislim da nosac menjaca ne moze ovoliko da prenosi vibracije pre ce biti da ova dva preostala prave probleme. Svakako cene koje ste naveli su te i gledacu da izbegnem Akron, provericu u silene da znam na cemu sam

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...