Branislav 722 Posted December 24, 2021 Primetio sam ovih dana da mi auto dok je hladan nakon prvog starta u voznji malo secka na benzin, izuzetno blago seckanje ali oseti se. Kada prebaci na plin ne trza niti trza na benzin kada je vruc. Nije mi bas najjasnije sta se tacno dogadja. Ne verujem da je separator uljnih isparenja jer bi onda trzao naopako i ne bi palio normalno kao sto sada pali i radi normalno nema promena ni u obrtajima niti ista slicno. Auto normalno vuce jako lepo i tiho radi ali eto nakon prvog paljenja prvih minut dva blago secka bukv osetim po sedistu. Jel ima neko predstavu sta bi moglo biti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted December 24, 2021 Kad si menjao svecice zadnji put? 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted December 24, 2021 Pre 15k NGK iridium standardne sto idu u njega Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted December 24, 2021 Onda ne znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted December 24, 2021 Ali znas nije to ono trzanje sad da kazes ej trza nego toliko blago da je to neverovatno, i kad dodam gas ne cima nego ima taj kontinuitet dok se malo ne ugreje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted December 24, 2021 http://wynns.rs/supremium-petrol 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted December 24, 2021 Narucio sam u Beo auto preuzece ga devojka danas pa cu ga sipati sutra i natociti pun rezervoar posto je na pola 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted December 24, 2021 Na pun rezervoar turi dva (2) aditiva, komotno. Vozi na benzin dok ne potrošiš sveeeeee.... 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted January 4, 2022 (edited) Drugari upravo sam se vracao iz Bg autoputem i doziveo sam jako neprijatnu situaciju sa autom, naime nakon sto sam popravio zadnja kljesta nisam se nesto preterano vozio i sve je bilo po lokalu, ali veceras na autoputu pri brzini od 130km kada sam pritisnuo kocnicu auto me je nenormalno povukao u levu stranu kao i sam volan koji je za 10 stepeni pomeri iskljucivo u tu stranu. E sad kada sam dosao sebi opet sam ga malo poterao do 100 na sat i krenuo da kocim brzo i da pustam pedalu i svaki put se volan malo pomeri u levo. Sto me dovodi do toga da nesto ipak postoji u upravljackom delu auta iz kojeg i dopire neki zvuk ovih dana ga bas cujem kada motam u mestu volan. Da li je moguce da pri vecoj brzini i sili kocenja iz nekog razloga gubim komunikaciju sa volanom koju imam na 40km recimo. Do kocnica def nije to je sve sredjeno i stavljeno novo i testirano. Ovde postoji nesto drugo sto me def baca u razmisljanje i nove troskove. Zanimaju me vasa misljenja. Znate da je komplet sve na autu izmenjano i stavljeno novo i nazad i napred samo letva volana nije dirana. Auto ima 220000 i ne verujem da je ikad dirana niti da je radjena a mozda joj je vreme Kada ne kocim auto ide normalno pravo ono sta znam losi su putevi svuda su rupe i neravnine Edited January 4, 2022 by Branislav 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4035 Posted January 4, 2022 Dobro da si nam ti zivu glavu izvukao, da nisi na nekom putovanju u krivini naglo zakocio pa kao stare lade da auto rotira u levo i ode u drugu traku. Da mozda nije nejednaka sila kocenja po tocku? Ofc ovo sumnjam da mozes igde proveriti sem na tehnickom pregledu gde to mogu izmeriti, pa vidi zamoli neki teh.pregled posle/pre radnog vremena da ti istu izmere dok nisu pod kamerama. To me podseti na ovo gore sa Ladama, nagledao sam ih se na YT na ruskim videima. Ovo sa razlicitom silom kocenja ni majstor ne moze da proveri dok mu je auto na dizalici. Ofc letvu volana obavezno proveri (mislim da vec jesi o njoj pisao, ako gresim), ona bi trebala da pokaze luft, mada nisam siguran u ponasanje iste pri kocenju. Zar ti majstor nije gledao istu? 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 4, 2022 Ja mislim da si ti blago receno, mazohista! Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted January 4, 2022 @ISV_01 proveravao sam sile kocenja i zadnja leva je bila problem sad je resena 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Šajbi 43 Posted January 4, 2022 Nisam baš ispratio celu temu ali ako si proverio stanje guma, čeljusti, diskova i pločica, onda ti još sledeće stvari mogu izazvati skretanje vozila prilikom kočenja: - začepljeno crevo za kočionu tečnost (najčešće se manifistuje da auto ne skreće svo vreme dok držiš pedalu kočnice, nego samo krene da skreće, pa se vrati u normalu, jer fluid ne stiže ravnomerno zbog začepljenja ili oštećenja) - neispravan prednji deo vešanja (jer se masa prebacuje na prednji deo vozila prilikom kočenja). Probaj, ako već nisi, da voziš brže u rikverc i naglo kočenje, da li se problem javlja. - neispravan ležaj točka (ako se javlja zazor ili labavost između diska i čeljusti na jednoj strani vozila), mada bi verovatno pokazao i druge znake, tipa buku kotrljanja a i rekao si da si merio sile kočenja i da su ujednačene. Tako, ja napisah neko svoje mišljenje, možda si ovo sve već isproveravao. Ako jesi, ostaće za druge, ako nisi, probaj, testiraj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted January 4, 2022 Sve je vec isprobano, nije nista do toga. Ako drzim kocnicu on ide u levo do sudnjega dana, ako pustim onda ne onda samo onako zaljulja jer se sila prebaci nazad jer nema kocenja. Moram letvu skinuti moguce da negde ima neki luft ili tako nesto da cim primenim silu kocenja on krene da bezi Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 5, 2022 Fookin' Gremlins! 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 5, 2022 8 hours ago, Šajbi said: Probaj, ako već nisi, da voziš brže u rikverc i naglo kočenje, da li se problem javlja. Ovo obavezno probaj, odlicna ideja 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted January 5, 2022 Upravo sam probao unazad poprilicno brzo i da kocim i da seckam onako i volan se ne mrda ni milimetar, cim ubacim u prvu i krenem i zaletim se on krene da vuce volan u levo cim pipnem kocnicu, sta smo ovim testom sad dobili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 5, 2022 Dobili smo jednu dobru i jednu lošu vest. Dobra je da se nisi slupao A loša je da i dalje nemamo pojma šta mu je 3 3 Mijailović P., horvat, Grafit and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Šajbi 43 Posted January 5, 2022 15 minutes ago, Branislav said: Upravo sam probao unazad poprilicno brzo i da kocim i da seckam onako i volan se ne mrda ni milimetar, cim ubacim u prvu i krenem i zaletim se on krene da vuce volan u levo cim pipnem kocnicu, sta smo ovim testom sad dobili? To znači da ti je problem najverovatnije na prednjem delu vozila, jer se masa, prilikom kočenja kada voziš u napred, prenosi na prednji deo. Ja bih fokus istraživanja stavio, mada nije baš toliko jednostavno i brzo, na kompletno prednje vešanje i ležajeve (pod uslovom da si delove kočnica, gume i točkove već pregledao, a čini mi se da jesi). 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted January 5, 2022 Menjao sam lezajeve napred i nazad, proverio sam kocnice koce istom silom i nazad sam radio kljesta nova i to je sredjeno. Sto se vesanja tice, oba ramena nova, stabilizatori, amorti i opruge sve novo. Samo nisam dirao letvu i krajeve letve to nije proveravano. Nazad uradjeni seleni iako su bili ok i stavljeni novi amorti, sva 3 nosaca napred nova stavljena. Auto se vozi odlicno dok ne krenem da kocim Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 5, 2022 Nema veze sto je nesto novo, u praksi cesto zna da to bude problem bas. Meni ovo zvuci kao los silen blok, a uvek moze i da bude da je nesto labavo. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted January 5, 2022 (edited) Kada pomeram volan levo desno za 10-15 stepeni cuje se lupkanje ispod haube i to poprilicno bucno nemam sad nikog kuci da mi pomogne da snimim. Ne verujem da su sileni jer se ponasao isto i sa dve stare viljuske koje su bile a sad su nove dve stavljene. Meni mirise na neki fantomski problem sa letvom volana, iz razloga sto pod nogama osecam neko lupkanje i kad kocim osecam da se nes desava kod nogu a i to je jedina stvar koju nisam overio do sada Edited January 5, 2022 by Branislav Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted January 5, 2022 Moguce je onda, nisam video da si pisao za to lupanjeПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 5, 2022 šolje amorta... Idi na reglažu trapa. Ako nešto ne valja, neće moći da urade i reći će ti šta je. 2 Mijailović P. and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted January 5, 2022 (edited) Da lupka onako pod nogama blago u voznji a u mestu kad vrtim cuje se lupkanje moracu nekako da ga snimim bas se cuje. Deluje da nema lufta u samom volanu kada ga pomeram levo desno ali nekako on vuce bas u levo kada kocim. 99% je letva samo cu morati da vidim sta konkretno @PremieRacing Stavljene nove zajedno sa amortima, isto se ponasao i sa fabrickim koje sam skinuo, ne znam kako to jos da testiram Edited January 5, 2022 by Branislav Quote Share this post Link to post Share on other sites