Jump to content
FAS Goran
LjubeVG

Fiat Tipo 1.6 mjet- sedan, možda prvi na forumu?!

Recommended Posts

On 2/29/2020 at 11:51 AM, Flex said:
Kako bre Stilo grabi u petoj na 4k obrtaja? Pa to je nekih 180 po secanju a to mu je vrlo blizu maksimuma. default_).gif

To ti je 200 po satu :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/29/2020 at 12:06 PM, LjubeVG said:
Hvala ti Flex, lepo od tebe. Ja tebi da da poželim isto, delovaće patetično, jer sam pratio tvoju golgotu sa Stilom i toliki entuzijazam i želju da se auto sredi, ne videh ni kod sebe samog. Na stranu finansije, ali tvoji živci nemaju cenu. Kako ti zapade takav primerak, kao da si se na Boga bacao kamenjem. Užas!


Hvala druze. Uf, kad se prisetim koliko zajebancija je bilo prosle godine. Ali, zahvaljujuci Goranu, konacno je kako treba.

 

On 2/29/2020 at 12:45 PM, Ivan said:
Sad ce Flex da preuzme Sporta i ima da odmori mozak :lol:. Dogovoreno sve, samo da prebacim dupe u nesto novije. Ima i 6 brzina  .
Taj auto me je tako lepo i bez problema sluzio, toliko smo proputovali i lepe me uspomene vezu za njega. Tako da sam fan JTD-a zauvek  .


Dok se ti smislis da mi "uvalis" tog modernijeg Stila prodje me zelja. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan I meni je Stilo ostao u lepom sećanju, ali izgleda da sam ga već zaboravio, pošto "ne znam" ni koliko je brzina imao:) Ono što pamtim je da je takodje lepo povlačio iz niskih obrtaja, doduše ne kao ovaj mjet, ali znam da je nekako imao "duže brzine", a ovaj Tipo traži ranije šaltanje. Možda zato što ima jednu brzinu više. Dodje mi ko benzinac, tap 1, tap 2, pa malo zatim traži treću...Ne mislim na ono SHIFT upozorenje, nego osećam po zvuku motora i čim udje u obrtaje kao da posustaje, dok je Stilo i dalje vukao. Opet kažem, možda mi se tako čini, ili je do prenosa u menjaču, do snage i obrtnog sigurno nije, ali mi je nekako više prijalo to ravnomerno ubrzavanje kod Stila, nego što se ovaj Tipo "propinje ko jarac", hehehehehe...

On 2/29/2020 at 12:50 PM, MS PK said:

To ti je 200 po satu :D

Baš ću da probam Tipa prvom prilikom oko tih 4000 obrtaja, da bih bio siguran oko povlačenja, jer za Stila znam da je na 4000 povlačio bez mnogo muke, a ovde sam ga "uhvatio" u par navrata- nenamerno, da mi kao prima "gas u prazno" na 4000 obrtaja. Mislim da je bio u 5-oj, jer znam da se već u 4-oj "dere" preko 3500 obrtaja. Mislim da sam ga jednom u preticanju u 4-oj uhvatio da "kao da neće" dalje, a bio sam blizu 4000 obrtaja. Verovatno je, ponavljam zbog rasporeda brzina u menjaču. Ajde da se ne prisećam sad, nego baš da probam. Mogu i da snimim, da ne lupetam oko brzina. A za niske obrtaje, pošto sam "češče" u njima, znam da čak i ispod obrtnog, povlači kao iz katapulta. Nekad mi kad se zaboravim, padnu obrtaju bukvalno na ler- nešto iznad 1000, dam mu gas, on kreće bez problema. Naravno u 3-oj, 4-oj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskoristih danas priliku da proverim vezano za povlačenje u 4-oj oko 4000 rmp i po svemu sudeći sam vozio neki drugi Tipo, kad sam tvrdio da jedva hvata 4000 rmp. Doduše, nisam ga ni "patosirao" jer to nikad ne radim, ali sumnjam da bi ubrzavao mnogo brže. jedino što sam imao u autu 2 starija naša sugradjanina, ali mislim da ni to nije imalo mnogo uticaja, barem za ovo merenje. E sad, ja zaboravih kako je Stilo povlačio- davno bejaše- pa može recimo @Flex da napravi jedno poredjenje.https://www.youtube.com/watch?v=FeZYsUaTy-A

E da, probao sam, po prvi put da ga "malo mučim", za potrebe snimanja, pa sam u 6-oj dao gas ( opet ne u patos ) ali na 1500 rmp.https://www.youtube.com/watch?v=a79JjLjJHA0

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brutalna ubrzanja, kad cemo na crtu :harhar: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ovo "brutalno" pokušaj da me što pre izvučeš na crtu, a ujedno i da me opustiš, pa da se uljuljkam da sigurno pobedjujem?! A kako i ne bi, kad su na moj strani ( čitaj Tipoovoj ) mladost i obrtni, a na tvojoj samo 20ks viška u ergeli? E da, imaš i neki kg manjka, tako da bi bilo "povuci mi ga Djole, a malo mi ga i potegni". Šalu na stranu, snimak nije zaista merilo povlačenja, jer je mnogo lepši osećaj za volanom. Kažem, nisam ga patosirao, ali izgleda kad sam jednom tako uradio u preticanju, da sam imao osećaj da nije baš povukao oko 4000rmp. Ustvari, ZNAM šta se desilo. Isto je on povukao, ali sam ja očekivao zbog "patosa" da će kao nešto jače da povuče, a on ima tu snagu i obrtni- i sa patosom i sa recimo 3/4 gasa koliko mu dajem u preticanjima. Kao da mu ta zadnja 1/4 gasa "ne reaguje"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mi verujes ne secam se da li sam uopste terao preko 4k obrtaja (osim petom par puta) jer uvek menjam ranije. Do 4k provereno ubrzava bez gubljenja daha, e kako je posle pojma nemam.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja terah to par puta samo u preticanju, jer me je pokojni otac učio da kad krenem u preticanje NIPOŠTO ne menjam brzine, pa makar izbili klipovi na haubu- pukne sajla kvačila, zaglavi se ručica menjača i eto problema...SAMO iz tog razloga sam napravio paralelu sa Stilom JTD, a nikako da bih to "propagirao" kao stil vožnje. Što reče Flex, uvek menjam znatno ranije, jer ovaj mjet baš povlači iz niskih obrtaja, pa nema potrebe da ga "cedim". A nema potrebe ni za cimanjem iz niskih obrtaja, koliko god mi bilo "moćno". Hehehehehe...da mi ne ode plivajući.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, LjubeVG said:

Jel ovo "brutalno" pokušaj da me što pre izvučeš na crtu, a ujedno i da me opustiš, pa da se uljuljkam da sigurno pobedjujem?! A kako i ne bi, kad su na moj strani ( čitaj Tipoovoj ) mladost i obrtni, a na tvojoj samo 20ks viška u ergeli?

Ovo prvo :P . Da ti zagolicam mastu, recimo "obican" MA 140 sprinta brze do stotke za nepun sekund. Za Sport mode nema podataka u zvanicnoj dokumentaciji, ali ja nadjoh i ubrzanja i torque u servisnom kursu za motor. Tebi ostavljam da proveris tu razliku u praksi :D .

Ili da idemo na pivo :lol: , pa biraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, horvat said:

Ali Ljube, nemas sajlu kvacila :D

Naravno, ali u vreme kad mi se to urezalo u pamćenje, bejahu Stojadin u voznom parku, tako da...

4 minutes ago, Ivan said:

Ovo prvo :P . Da ti zagolicam mastu, recimo "obican" MA 140 sprinta brze do stotke za nepun sekund. Za Sport mode nema podataka u zvanicnoj dokumentaciji, ali ja nadjoh i ubrzanja i torque u servisnom kursu za motor. Tebi ostavljam da proveris tu razliku u praksi :D .

Ili da idemo na pivo :lol: , pa biraj.

Nemam nameru da kucam "Tehnical data" za Tipa i Brava, jer sam siguran da će potvrditi tvoje cifre u vezi ubrzanja, ali sve može, POD USLOVOM da krene i tvoja supruga sa tobom, jer si lakši kao što rekoh, barem za 60kg, tako da... Možda imaš i taj podatak, hehehehehe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti tako kazes, ima i da gepekujemo jos nekog ;) .

Salu na stranu, 1.6 MultiJet je bas prava mera za tu karoseriju, elastican i lagan za voznju, mali potrosac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vise puta sam se u praksi uverio da tehnicki podaci nisu primenljivi na putu. Ne uvek, nekad jesu, ali cesto nisu :) Mada, u sklopu istog proizvodjaca obicno budu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slučajno naletoh na još jednog Tipa mjet na ovom Forumu, pa ispade da sam s pravom napisao da sam "možda prvi Tipo mjet". Kako god, vidim da vlasnika nema neko vreme, verovatno je sve OK sa Tipom, ali ne bi bilo zgoreg da se@Matteo11 javi, čisto da nam ( meni pre svega ) prenese još neka iskustva...

 

 

Edited by neshaoct
skinuto trolovanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo tu sam , pratim kada mi vreme dozvoli ! 

 

Čestitam ti na prinovi , neka te lepo služi i da bude bolji od drugih u klasi !!!

 

Da , zadnje sam pisao o mom Tipiši prošle godine , menjao ulje , filtere i to je to .

Naravno da ima svojih bubica ali kao što rekoh nemam vremena kada da pišem.

Generalno ok autić.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, neshaoct said:

I Rapid i Scala su B segment.

Ozbiljan si? Ajd da ja sad ne pametujem, jer sam za te platforme prozivao @Ivan, po tome ispada da ako su Scala i Rapid na platformi ne znam Pola ili Fabie, onda bi i Tipo, po tebi, trebalo da bude B segment, jer je na platformi Grande Punta? Eto, nek se javi ko to bolje zna, ali da su rapid i Scala u B- segmentu, meni to zvuči kao tvoja "provokacija", a znam da si vrlo ozbiljan, tačan i da poznaješ odlično tematiku. 

3 minutes ago, Matteo11 said:

Evo tu sam , pratim kada mi vreme dozvoli ! 

 

Čestitam ti na prinovi , neka te lepo služi i da bude bolji od drugih u klasi !!!

 

Da , zadnje sam pisao o mom Tipiši prošle godine , menjao ulje , filtere i to je to .

Naravno da ima svojih bubica ali kao što rekoh nemam vremena kada da pišem.

Generalno ok autić.

Pozdrav za tebe, drago mi je da te mašina služi, sa usputnim bubicama, hehehehe...Ajde kad stigneš, spomeni ih, čisto možda nekome bude značilo pri odluci oko kupovine. Meni se do sada čulo sitno krckanje kod izvoda za ventilaciju na levoj strani, do vrata, ali SAMO kad sam uključivao grejanje na jako, pa se verovatno plastika malo raširi, šta li već. Ali, Fiat je to, zar ne? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, LjubeVG said:

Hvala na pojašnjenju, ali ja ću i dalje kao većina da ih "trpam" u C- segment, hehehehe...

Slobodno. :thumbup: 

Ipak, ostaje istina da si kupio 500L-a samo sa više aerodinamike. :DB)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, LjubeVG said:

Pozdrav za tebe, drago mi je da te mašina služi, sa usputnim bubicama, hehehehe...Ajde kad stigneš, spomeni ih, čisto možda nekome bude značilo pri odluci oko kupovine. Meni se do sada čulo sitno krckanje kod izvoda za ventilaciju na levoj strani, do vrata, ali SAMO kad sam uključivao grejanje na jako, pa se verovatno plastika malo raširi, šta li već. Ali, Fiat je to, zar ne? 

Da, sa Fiat-om svaka vožnja je nova avantura ; zbog toga ga vozim!

To sa ventilacijom je bilo i kod mene samo što nije čvrkalo nego se čuo zvuk kao kada listom papira udaraš u nešto - šamaranje! Onda mu jednog dana izletela etiketa sa bar kodom iz onih otvora za ventilaciju i nakon toga nije više bilo čudnih zvukova. U zanje vreme čujem cvrkutanje u levim prednjim vratima; sitno ali jebitačno. 

 

Takođe je postojao problem sa infiltracijom vode u putnički prostor, iznad zadnjeg stakla u ćoškovima kod zanjih vrata. Samo se pojavile fleke i tako su i nestale.

Ove godine nije prokišnjavalo, stajao je baš dosta napolju jer je garaža van upotrebe i eto ni kapi vode nije pustio! Fiat je to - kišobran obavezan sa rezervnim točkom! Postoji problem sa kontaktima i to samo kada pada kiša ; automat za žmigavce popizdi (brže klika) i sve izgleda da je jedna sijalica pregorela - a nije. Drugi dan čim sine sunce i temperatura ode koji stepen gore, žmigavci rade normalno.... 

 

Vezano za vožnju po kiši: 2 puta mi se palila ona divna žuta lampica (engine) i svaki puta sledi rez snage i brzine. Staneš i ugasiš mašinu, nakon minut opet upališ i voziš dalje (žuta naravno da i dalje gori). Nakon ovoga mašina ide normalno, nikakvih problema a žuta lampica se ugasi sama od sebe za jedno dan dva .Kažu stručni ljudi iz Fiat-a: generična greška, samo sipaj gorivo i vozi. 

 

Pod OBAVEZNO kontroliši vazdušni filter, da li dobro stoji u njegovom sedištu! Meni se izvukao ka unutrašnjosti kućišta a da to ljudi iz servisa nisu videli . 

 

Sledeća epizoda: kvačilo!

Pojavile se se vibracije na ubrzanjima i to u 5. i 6. brzini, ponekad ne uvek. Sve upućuje na plivajući zamajac ali može da bude i desna poluosovina kao i nosač motora. Gomila ljudi se tuži na plivajuće zamajce, odlaze masovno a svi znamo koliko koštaju... Navodno su loše odradili taj deo ali fakat je i istina da ih svi gaze na niskim obrtajima a plivajući baš to ''voli'' ! Ja nešto šaltam u višljim obrtajima baš zbog tog vražjeg zamajca... Sad bumo videli koliko će da izdrži. 

 

Uh, mislim da je to sve o bubicama i bubetinama i nadam se da ih neće biti još više! 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, neshaoct said:

Slobodno. :thumbup: 

Ipak, ostaje istina da si kupio 500L-a samo sa više aerodinamike. :DB)

Koliko god te "mrzeo" jer si nekome majka, a nekome maćeha, posle ovog komentara, ti si MOJ ČOVEK. Znači, ovo za aerodinamiku, idi bre, stomak me zabole od smeha, hahahahahaha...

28 minutes ago, Matteo11 said:

Onda mu jednog dana izletela etiketa sa bar kodom iz onih otvora za ventilaciju

Ti i @neshaoct ste danas baš odlučili da mi ulepšate dan i hvala Bogu na tome, umesto pojedinaca koji se baš trude da ga pokvare. Nije trol Nešo zaista, tako mislim i to je istina.

 

28 minutes ago, Matteo11 said:

Fiat je to - kišobran obavezan sa rezervnim točkom!

:lol::lol::lol: Šalu na stranu- BRAVO za komentar, ne znam šta si čekao do sada! 

Edited by LjubeVG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mateo, koliko dugo vozis taj auto? Nesto mi to mnogo problema za noviji auto. Ja bih popizdeo od toga.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš Fleki celu njegovu temu, bukvalno uzeo prvi Tipo sa proizvodne trake, hehehehe...Garant je već izašo iz garancije. Meni se pre čini da mu se zalomio neki "baksuz", baš kao i tebi. Pa ti Fleki, da kupiš nov auto, kakav si picikan, pa on bi ti trajao 17 godina!

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, LjubeVG said:

Imaš Fleki celu njegovu temu, bukvalno uzeo prvi Tipo sa proizvodne trake, hehehehe...Garant je već izašo iz garancije. Meni se pre čini da mu se zalomio neki "baksuz", baš kao i tebi. Pa ti Fleki, da kupiš nov auto, kakav si picikan, pa on bi ti trajao 17 godina!

Dabome, jedan odprvih a garancija mu istekla nakon 2 godine i nisam hteoda doplatim za naredne 3 ! 

Svesna odluka sa uračunatim posledicama ! 

Vozim.ga od 2016-te, 47000 km . 

Ja to ne vidim kao kvarove , kvar je kada stane ! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Matteo11 said:

kvar je kada stane

Znači, takvih komentara treba što više da je ovde, plus oni ozbiljni koje si napisao o svom autu- svaka čast na tome! Jel si dobio NAV uz tu manju multimediju možda? Rikverc kameru? Tempomat? Izvini, nisam baš ispratio celu tvoju temu, pa te sad gnjavim- sorry...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...