Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Sajam Automobila Beograd 2020. / 2022. / 2023. / 2024.

Recommended Posts

On 3/28/2023 at 9:40 AM, shuxx said:

U normalnim uslovima konkurencije. Pre2 god npr. Niza cena bi se podrazumevala.

Danas. Videcemo. Mozda su popusti distupni pri kupovini, cenkanje. Mada 5k eur... tesko....

 

Juče (kad sam vozio CRV-a na redovan servis) na kratko udjem u salon Honde na N.BG, gde standardnu postavku uobičajeno čine najmanje 4 automobila ( a pred Sajam su ih "nakrcali" i po 6 komada, pri čemu se postavka menjala poslednjih oko mesec dana ( znam, jer sam dovozio Jazz-a na servis ).

I juče salon potpuno prazan - osim jednog CRV-a, za koga mi prodavac reče "prodat".

Npr. prvi trenutno "slobodan" ( budući, dolazeći ) civic im je majska proizvodnja ( isporuka juli ). Sve ostalo ( sa lagera ili u dolasku ) od tog modela je (navodno) već rezervisano ili prodato (ili čeka proceduru subvencija ), osim jednog u Nišu (za koga diler kao prodajni benefit nudi samo Michelin zimske gume (znam, jer sam ga pitao)).

Guta tržište "danas" nova vozila (ma kog brenda) veoma dobro i bez značajnih popusta.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bane1321 nije to ista klasa, ipak su Sorento i Santa Fe klasa iznad. Atlas je pre konkurent Tucsonu i Sportage (po dimenzijama)
Prva 2 su D SUV segment a Atlas je C SUV segment (wanna be D :D)

poredjenje https://drive.place/compare/585852-588423-665295

 

image.thumb.png.872926af88338f3dc04efc616834e672.png

image.thumb.png.d24b1291ed6c28110bea7874930b8404.png

image.thumb.png.a07485821cebee18954f7efc9a0447b1.png

image.thumb.png.0825d510328cb105e1822f7e95c1b1cf.png
 

stavio sam najslabije motore koji dodju u Kiju i Hyu

poredjenje sa tucsonom i sportageom
https://drive.place/compare/586837-644379-665295

po svim parametrima, Atlas je blizi ovom dvojcu, a cenovno je tu negde... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@darkman14

Da shvatih kad sam već ukucao komentar... Posle sam ga izmenio kad sam video da sam pogrešio. Ali uživo, verovatno zbog kutijastog izgleda, liči na bar broj veće...

Onaj veći MR počinje od 25 recimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da ne bih mogao da kupim kineza, bar ne za sad dok vreme ne pokaze kakvi su, ne racunam ono malo njih koji su se prodavali ranije kod nas a i nisu bili vredni pomena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bane1321 i ja sam se zamislio kada sam procitao tvoj komentar prvo, morao sam proveriti i sam bas zbog kutijastog oblika, pogotovo sto mislim da se dzili nudi i sa 5+2 (cini mi se da sam video negde). U glavi mi je bilo da je kraci od navedenih, ali je cetvrtast pa ko ce ga znati...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OMP said:

Ja mislim da ne bih mogao da kupim kineza, bar ne za sad dok vreme ne pokaze kakvi su, ne racunam ono malo njih koji su se prodavali ranije kod nas a i nisu bili vredni pomena.

Ja slično razmišljah gledajući kod dilera top verziju MG ZS-a.

Jer, kod nas se ono davno prodavao Chery ( Tiggo, Tengo ... ) i samo odjednom nestade ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nestali su jer su bili realno ruzni automobili, video se los i jeftin kvalitet izrade a sigurno i nisu imali prodaju. Svojevremeno kad su se ppojavili tamo 2010 recimo kod nas, bio je u KV jedan salon njihov, bas sam u nekom prolasku svratio sa ocem da ih pogledamo, posle sam ih video svega nekoliko komada na ulicama ne racunajuci beogradsku komunalnu policiju...u krusevcu se do skoro vidjao onaj najmanji cherry ne znam mu ime kao spark, mislim da je bio ili je jos uvek jedan  kopija tigo, jedan hecbek tengo je bio relativno skoro u oglasima, smesni su svakako dok je sad ova prica dosta ozbiljnija i po dizajnu i po materijalima  e sad kvalitet mora da pokaze vreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to, ni ja ne kažem da su fenomenalni, samo da su dizajnerski i kvalitetom materijala u kabini (eksterijer mi se ne sviđa) dosta napredovali!

Ona tri Čerija su bila baš socijala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valjda i oni skontali da proboj na evropskom trzistu moze samo dizajnom i kvalitetom da se ostvari kako treba ako se uopste i ostvari jer u moru svih automobila kinez mora bas dobro da izgleda (sto su reklo bi se postigli, mada to je stvar ukusa), bas kvalitetno da bude uradjen (na oko deluje a vreme mora da pokaze da li je zaista tako), da ima dobru garanciju i servisnu mrezu i da bude konkurentan da ne kazem povoljan sa cenom i opet se postavlja pitanje koliko ce se ljudi odluciti za kupovinu takvog auta u pocetku dok vreme ne pokaze da li to zaista vredi. Kolko sam primetio bilo je dosta interesovanja na sajmu za kineze, ovaj na geely standu rece da imaju oko 10ak rezervacija ako ne laze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salon u Beogradu posetilo više od 102.000 ljudi

 

232771-bg mercedes sl53.jpg

 

Tokom nedelju dana 55. Međunarodni salon automobila i 15. beogradski Međunarodni sajam motocikala, kvadova, skutera i opreme ''Motopassion'' posetilo je više od 102.000 ljudi, objavili su organiztori. Ovogodišnje odsustvo uobičajenih sajamskih popusta i lagera vozila za brzu isporuku, kao i komercijalnog efekta posledica je, kako je navedeno, ''neverovatnih globalnih privrednih, energetskih, komunikacionih, tehnoloških i tržišnih promena u automobilskoj industriji izazvanih… posledicama globalne pandemije, a potom i ukrajinske krize, nestašicom delova i komponenata, velikim tehnološkim zaokretima i novim konceptima poslovanja.'' Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova na Salonu automobila je okupila 250 izlagača sa 33 automobilska i sedam brendova lakih privrednih vozila, uz više od 40 premijera. Na ''Motopassionu'' se okupilo 60 izlagača, s više od 40 marki motocikala, kvadova i skutera i velikim brojem brendova moto-opreme.

 

Najskuplji izloženi modeli na Salonu automobila bili su pojedini modeli Maseratija, Mercedesa, Porshea, Audija i BMW-a, koji koštaju od 170.000 do 300.000 evra. U donjoj cenovnoj kategoriji, u rasponu od 13.000 do 20.000 evra, mogli su se kupiti pojedini modeli Hyundai, Fiat, Opel, Dacia, Suzuki, Citroen, Ford, Kia, Renault, MG i Toyota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sajam automobila i motocikala na Beogradskom sajmu od 21. do 27. marta

 

bg bmw 03.jpg

 

Sajam automobila ''DDOR BG Car Show 08'' i Međunarodni sajam motocikala biće održani od 21. do 27. marta na Beogradskom sajmu. Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova, koja okuplja sve potencijalne izlagače na sajmu, i za ovaj put je najavila predstavljanje svih novih modela kod svih brendova zastupljenih na našem tržištu. Posetiocima i potencijalnim kupcima pruža se mogućnost da učestvuju u jedinstvenom događaju, tokom kojeg će se predstaviti tridesetak auto i isto toliko moto brendova. Očekuje se oko 40 novih modela u auto i više od tog broja u moto sektoru, navodi se u saopštenju.

 

Raznolikost impresivnih sadržaja i aktivnosti zadovoljiće različite interese svih koji kroče u sajamske hale. Biće im na raspolaganju najnoviji modeli automobila i motocikala koji su se na našem tržištu pojavili prošle godine ili će se pojaviti ove, što uključuje automobile različitih kategorija - od gradskih automobila do luksuznih limuzina, terenskih vozila, električnih i sportskih automobila, kao i širok spektar motocikala za različite vrste vozača. Organizatori najavljuju i premijere najnovijih automobila i motocikala koji će definisati budućnost vožnje, koncepte koji predstavljaju vizije budućnosti u automobilskoj industriji i prikazuju inovativne tehnologije, dizajn i funkcionalnosti koji se možda uskoro pojave na tržištu, najnovije tehnološke inovacije, uključujući napredne sisteme bezbednosti, autonomnu vožnju, ekološke tehnologije. Naravno, posetioci će moći da se upoznaju i sa dodatnom opremom za vozila, od sigurnosne do opreme za e-vozila.

 

232736-ford bg 02.jpg

 

Fokus je na električnim i hibridnim vozilima, opremi i tehnologijama koje podržava ovu vrstu vozila, kao što su baterijske tehnologije, punjači za kućne i javne stanice, solarni paneli, aplikacije za upravljanje vožnjom, tehnologije brzog punjenja, inovativni koncepti za budućnost punjenja električnih vozila. Za posetioce su po pravilu najzanimljivija vozila iz luks i premium klase, za koje je rezervisana posebna hala Beogradskog sajma. Oni će moći da uživaju u detaljnom istraživanju enterijera i eksterijera najnovijih modela luksuznih automobila renomiranih brendova. Unikatni dizajn i luksuzni raskošni enterijeri, vrhunski kvalitet materijala, pažljiva izrada, najnovije tehnološke inovacije, napredni sistemi pomoći u vožnji, personalizovana podešavanja i brojni luksuzni dodaci ovaj segment ''DDOR Bg Car Show 08'' čine oazom za vrhunsko uživanje. Neće izostati ni predavanja, demonstracije, prezentacije, panel diskusije i tematske izložbe posvećene auto i moto-industriji, poput budućnosti automobilske industrije, električnih vozila, bezbednosti u saobraćaju, najnovijih trendova i tehnologija u industriji i slično.

 

Sajmovi će biti održani u halama 1, 1A, 2, 3, 3A i 4, radno vreme će biti od 10 do 20 časova, a pojedinačna ulaznica za posetioce koštaće 500 dinara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki dan gledah intervju Djurdjevićke iz Delte ( ona je valjda sada presednik Srpske asocijacija uvoznika vozila i delova ), u kom reče, otprilike, "da ovaj sajam neće biti ni prodajni, ni rasprodajni", već da će foukus biti "na izlaganju" ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam izgubio zelju za odlascima poslednjih nekoliko godina. Tolike su guzve da ne mozes na miru ni da razgledas. Kada vidim onaj haos ispred parkinga najradije bih da dodjem biciklom :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja i ne idem zbog sebe mene ionako ova nova kola ne zanimaju ja sam vise za neki oldtimer/youngtimer skup a ovo klinac voli, njemu je zelja da udje u sto vise automobila a ja koliko se secam nikad nisi ni mogao da razgledas na miru uvek su bile guzve vece ili manje sem mozda u nekim terminima, npr. odazio sam par puta dok sam studirao ujutro cim se otvori i radnim danom tad je znalo da bude manje ljudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tako sam i ja uletao u kola i cackao menjac do pre 5 godina :lol: 

 

NIkad necu zaboraviti kako su kuma i mene najurili iz CRV-a kad se pojavio., u fazonu "Decaci treba ovo neko da kupi posle". Izbace nas koji smo uredno menjali brzine i "vozili" da bi usla neka 4 Arapina. Ono sto je posle usledilo je bila jedna od jacih scena na sajmu automobila koje sam video: Kako su se vrata zatvorila, svaki se hvata za jedan deo i krece da cupa, drma, kida. Kao reklama za stres test i gore od toga :D Rekoh bolje da je pustila gospodja nas da se lozimo nego ove da cupaju visak delova

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja udjem i sad u po neki auto cisto informativno tipa ulazio sam prosle god u kineze bas me zanimalo poredjenje enterijera sa ostalim brendovima ali retko ulazim i to bas ako mi nesto bude zanimljivo dok klinac ne bira ide redom gde moze

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mislite,kada li je najmanja guzva?

Pre podne,pred zatvaranje uvece.Radni dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

vikend svakako izbeci sto ja ne mogu jbg, ali radni dan ujutro cim se otvori ili pred zatvaranje svakako je manja guzva

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

U srecna vremena pravog druzenja na forumu, organizovali smo se i isli coporativno :) , da se i vidimo, ispricamo, prokomentarisemo ponudu, ismejemo...

4 hours ago, igor0511 said:

Ja sam izgubio zelju za odlascima poslednjih nekoliko godina.

4 hours ago, OMP said:

Ma ja i ne idem zbog sebe mene ionako ova nova kola ne zanimaju

Isti slucaj, samo sto se meni dodatno i bukvalno gadi u kom smeru ide veci procenat moderne auto industrije. Tako da apsolutno nemam zelju da razgledam strujase, sljastece novitete i tablete na tockovima.

Bas su retka vozila koja mi se svide i koja su zadrzala bar neku sustinu automobilizma kakavog entuzijasti vole. Nije ni cudo sto se onda ljudi odusevljavaju kada po YT kanalima neko odradi recenziju pravih automobila od pre 20-30 godina ili se uradi neki projekat/restauracija istih...

Od toga da sam zeljno cekao otvaranje, dosao sam do toga da se ne secam kada sam zadnji put bio na Sajmu. A i tada bih detaljnije razgledao i seo u svega par vozila koja bi mi bila interesantna kao buduca. Na pamet mi nikada nije padalo da sedam u sve zivo sto je otvoreno, kao sto ima ljudi :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...