Sem 99 Posted December 31, 2020 (edited) Pravio sam reda među fotografijama i naišao na nekoliko od zadnje intervencije na autu. Pomislio sam da ih okačim čisto da ima oko čega da se polemiše Blago portovan poklopac kompresora Vl36 vs Vl37 slabo se vidi ali vl 36 ima billet kompresor Izduvne lopatice iste Staro izduvno kućište, vidi se gde e puklo Novo kinesko kućište i jako gruba obrada, oštre ivice Nakon brušenja Otvoren ulaz da bi rupa došla u centar Glatke površine nakon keramičke farbe Dok se pekla farba, kućište dobilo zanimljivu boju Edited December 31, 2020 by Sem 4 1 Mijailović P., shuxx, ISV_01 and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 746 Posted January 2, 2021 @Sem koliko ti ulja trosi punto? Koje ulje sipas? 1 Sem reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted January 2, 2021 (edited) Ne bih rekao da moj troši ulje. Sipao pre 7000 km malo iznad max a i dalje je iznad. Ako je potrošio to je nešto minimalno. Verovatno će sada da me saspe većina stručnjaka, ali eto priznaću: G-energy F-synth 5w40 je ternutno u autu. To je trebalo biti privremeno dok se ne odlučim koje će biti definitivno.. Edited January 2, 2021 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) 1 1 Branislav and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 746 Posted January 2, 2021 Otkud to ulje od svih mogucih i dostupnih da si odabrao? Nije nesto mnogo jeftinije od ravenola, i slicnih. Motul je skuplji 1 Sem reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted January 2, 2021 (edited) Bilo je u njemu sledeće: Selenia abarth 10w60 -po meni pregusto ulje zimi inače jako dobro.. Mobil 1 5w40 - previše retko za moj ukus-kada je skroz zagrejano čuli se hidro podizači Plan prvobitno je bio neko od 5w50 full sintetike nakon sklapanja motora (Deluje mi da moj više voli gušća ulja), međutim skupa su i teško ih naći. Zato je upao taj G-energy malo gušće od prosečnih 5w40. Čak sada razmišljam da to sipam ponovo sa skraćenim intervalima.. konam da nije dugotrajno kao ozbiljnija ulja. 1 hour ago, Branislav said: Otkud to ulje od svih mogucih i dostupnih da si odabrao? Nije nesto mnogo jeftinije od ravenola, i slicnih. Motul je skuplji Ocenjeno od strane Stalkera kao best buy, a ima karakteristike (gustina količina sumpora itd. )koje mi se sviđaju.. I kao što rekoh plan je bio da ga menjam na 5000 km Edited January 2, 2021 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 746 Posted January 2, 2021 A motul 8100 xcess? Sta kazes za njega? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted January 2, 2021 (edited) Nisam koristio, evo šta Stalker kaže: Motul 8100 X-cess 5W-40 Ispunjava sve standarde kao i prethodno mada je po kvalitetu sigurno klasu iznad. Lično mi se sviđa to što Motul (prava retkost) navodi da se za interval zamene poštuje preporuka proizvođača (to svi kažu) i da se prilagodi po sopstvenim potrebama (bravo!). To znači da ako je preporuka 15k možete ići od 10 do 20 zavisno od načina vožnje (ipak bolje je držati se manjeg odstupanja od preporuke npr. 12-18k). Može se mešati sa sintetičkim i mineralnim uljima. Iako se estarska ulja u principu ne mešaju i iz čega je i nastao mit. No ne treba zaboraviti da se radi o estarskim uljima sa početka 70-tih a da je ovo nova generacija. Spec. težina 0,854 taman koliko treba za ovakvu sintetiku „nakrkanu“ aditivima. Na 40 nešto ređe a na 100 standardne viskoznosti za SAE 40 pogotovu xW-40. Indeks Vis. 173 na gornjoj granici za 5W-40. Temp. stinjavanja -39 (skoro isto za obe skale i poklapa se sa mržnjenjem žive) dobro ali ne i impozantno no svakako više nego što će vam ikada zatrebati makar živeli i .... TBN je natprosečnih 10,3 čime je ispunjen uslov vrhunske zaštite i pogodnosti za sportsku vožnju. Sudeći po ovome dobro ulje za t-jet Branislave tebi troši auto ulje? Edited January 2, 2021 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 746 Posted January 2, 2021 (edited) Bravo ni grama, a grande od kada sam turbo uradio potrosio je litru na 3000km mislim vozen je 80% vremena na plinu i penzionerski ostatak sam ga ja ganjao na benz i na plin Edited January 2, 2021 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) 1 Sem reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted January 2, 2021 (edited) Ne bi trebalo tog ulja toliko da troši nije neko retko.. Turbo je remontovan? Ili si prelazio na neki drugačiji? Ako ne curi nigde onda može odlaziti na karikama, turbu ili na iberlaufu.. pošto je glava rađena kontam simerinzi su ok.. Edited January 2, 2021 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 746 Posted January 2, 2021 (edited) Pa sto se turba tice remontovan je i radi dobro, e sad nema nazad dima osim normalno od kondezacije, karike ne znam kakve su, glava je uradjena sve komplet, iberlauf je izveden da izbacuje u atmosferu na crevo tu nisam primetio ni kapi na zemlji ili kada ga turiram u mestu samo malo dima. Dok je bio stari turbo trosio je 1- 1.5l na 10000km, a sada ovako... Edited January 2, 2021 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) 1 Sem reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted January 2, 2021 (edited) Dali je bio i ranije iberlauf izveden? Dali je skinuta crna kutija za kondenzaciju sa iberlaufa? Edited January 2, 2021 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 746 Posted January 2, 2021 (edited) Jeste bio je izveden skinuta kutija i stavljeno crevo da izbacuje u atmosferu, tu duvka malo dim kada ga turiram ne vidim da curi ulje ili da kaplje Na bravu je sve fabrika i iber i sve i gram ulja ne trosi U njemu je Ravenol 5w40 trenutno u puntu, koristio sam pre Ravenola seleniu kpe 5w40 ja mislim Edited January 2, 2021 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) 1 Sem reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted January 2, 2021 (edited) To je sasvim normalno da duvka, I litra na 10000 je još prihvatljivo sa obzirom na otvoren iber.. ali je na 3000 već puno. Da su karike mrtve trošio bi litru na 1000 i duvao na iber kao lud.. Iz ovoga deluje kao da novi turbo ne zaptiva 100% Mada tome može biti različitih razloga. Valjalo bi skinuti usisne cevi pre posle turba i videti dali ima razlike u masnosti.. Edited January 2, 2021 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20195 Posted January 2, 2021 @Sem @Branislav Jos jednom molba za obojicu kolega - da na postove ne odgovarate sa "Quote" (sem ako se ne citira nesto odredjeno), nego sa "Reply". Ovako samo bespotrebno citirate jedan drugog, sadrzaj nam se duplira, nepregledno je za buduce citanje i ne lici ni na sta . Ispravio sam skoro sve postove u ovoj zadnjoj diskusiji, a molba za ubuduce, hvala. 1 Branislav reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted January 2, 2021 (edited) Jasno, jasno Moram češće koristiti forum da ne zaboravim pravila Edited January 2, 2021 by Sem 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 746 Posted January 9, 2021 @Sem Kakvo ti je stanje sa izduvom? Jel si radio nesto ili planiras? Kontam downpipe i 60mm straught pipe bi bilo taman, koje svecice sada koristis? 1 Sem reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted January 10, 2021 Baš sam dosta razmišljao o izduvu, velika je dilema.. Trenutno je praktično stock sem što nema srednjeg lonca. Na srednjem sastavu malo pušta i to mi je glasno tako da straight pipe ne dolazi u obzir a i nemam pojma dokle ova mapa može da podrži modove sa gorivom.. Takav auspuh i ovaj turbo su dobri za 180ks minimum ali bi morao remap sportski filter itd.. Nisu mi tolike cifre cilj.. a smanjilo bi vek turba jer lako može da ode u overspeed. Sa druge strane fabrički katalizator je u opasnosti da se otopi, ali je to realno samo ako vozim negde sat vremena pun gas.. A nemam toliko para da bacim ni na gorivo E sada fabrički sistem je 50mm.. ALI prvi sastav iza katalizatora unutrašnji prečnik samo 43mm!! Cev od kat. do drugog sastava 48mm spolja 45 unutra (original Fiat pečat na njemu). Tek cev koja dolazi sa srednjim loncem je zaista 50,5 spolja oko 48 unutra. Malo sam bio u šoku kada sam to video.. mislim da je glavna restrikcija u fabričkom sistemu baš u ovome (i lonci posle naravno). Nekako mislim da su ovo uradili da se brže zagreje kat. Pa se posle otopi nakon remapa Na proleće mislim nabudžiti tu prvu cev od 55mm i proširiti izlaz na kat. pa ćemo videti... On 1/9/2021 at 4:15 PM, Branislav said: koje svecice sada koristis? Koristim 2 NGK 2 Denso i rade savršeno.. mislim da na proleće dobija i set novih Ngk.. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted January 10, 2021 Kada sam auto uzeo prethodni vlasnik mi je govorio da je pirke sportski izduv na njemu.. Kada sam prvi put bio na kanalu da detaljnije pregledam izduv ispostavilo se da je samo protočni zadnji lonac stavljen to je to.. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 746 Posted January 11, 2021 (edited) Mozes li da mi posaljes snimak zvuka? Cimacu te na viber Edited January 11, 2021 by horvat skinut nepotreban citat posta iznad Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted January 11, 2021 1 hour ago, Branislav said: Mozes li da mi posaljes snimak zvuka? Nažalost ne mogu do 20og, u karantinu sam Inače ni nema mnogo smisla dok ne rešim puštanje na srednjem sastavu.. kada rešim poslaću ti snimak Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted September 19, 2021 (edited) Gore sam opisao situaciju sa fabričkim katalizatorom, koji smatram da je usko grlo. Konačno sam imao vremena da se pozabavim sa time, i izduvna grana mi je puštala pa sam odlučio da i to "rešim". I sve to naravno seljački "budženjem ". Evo par slika: Original izlaz iz katalizatora Stariji model grane skoro svaki pukne. Ravnanje zavarene grane "ručno" Izlazna cev je sada 62mm spoljnog prečnika. Edited September 19, 2021 by Sem 3 Milutinac, horvat and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6788 Posted September 19, 2021 Sem ponovo u akciji Zanimljivo. Kakav je efekat na ponasanje motora kroz obrtaje, odziv, turbo rupu itd? 1 Sem reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted September 20, 2021 Efekat je osetljiv na mom autu, ali pretpostavljam da to i zavisi od turba i mape. Turbo rupa je skoro nestala, niski obrtaji su slični kao sa Vl37 samo linearnije. Generalno bolji odziv na gas koji daje autu prijatnije performanse. Ne znam kako je naspram bez katalizatora, deluje mi da su sada najviše bregaste usko grlo. Pitam se kakav bi sada bio sa NA bregastama 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6788 Posted September 20, 2021 A malo dosadno pitanje, ali svejedno - kako ces na tehnicki bez kata? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sem 99 Posted September 20, 2021 Koliko znam još ne obaraju za izduvne gasove. A inače nisam izbacio kat samo sam odsekao flanšnu sa nje i zavario širu cev. Na žalost nemam sliku samog Kat. Ideja je sa ovog foruma: https://www.fiat500owners.com/threads/abarth-oem-catalytic-converter-mod.111498/?__cf_chl_captcha_tk__=pmd_FP0lh5X8k9.7n8jN6WoqWbwqOMaz7wcjLDkHCKFHzPk-1632121638-0-gqNtZGzNAyWjcnBszQl9 Naravno nisam izdvojio pare za kupovinu novih flanšni većeg prečnika, samo ide cev u cev. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites