Jump to content
FAS Goran
Sem

Grande Punto 1.4 tb Sporting

Recommended Posts

Sa kolegom horvat smo probali da uporedimo malo vremena paljenja iz mape njegove Alfe, iz remapa sa mog auta i još po neke Remapirane Alfe...

Došli smo do zaključka da ta vremena izgledaju ok. 

Tako da sam danas potopio pedalu i redovno izvukao do krajnje brzine (recimo).

Nike bilo nikakvih problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad jedan krug do BG-a i nazad, punim gasom, da vidimo pravi test :D :D :D  


Salim se malo :)  

 

Ako sam ja sad dobro razumeo, neki zakljucak je da je kombinacija plina i Denso svecice 'krivac'? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, horvat said:

Sad jedan krug do BG-a i nazad, punim gasom, da vidimo pravi test :D :D :D  


Salim se malo :)  

 

Ako sam ja sad dobro razumeo, neki zakljucak je da je kombinacija plina i Denso svecice 'krivac'? 

 

 

Mislim da bi onda morao da pakujem par (16) ventila za put :D 

 

Senzor i gas su glavni razlog po mojim nekim procenama. Senzor je doprineo da Tadv bude koji stepen ranije. Brizgaljke gasa su pri velikom opterećenju bile skroz otvorene a to znači količina gasa samo je zavisila od pritiska iz isparivča.. Otkada se izdešavao kvar pojavljuje mi se ponekad problem da isparivač "zaglavljuje" na 3.7 bar tng pritiska. 

 

Ako se to i tada desilo smeša je postala prepre bogata gasom na oko 5200 rpm i u kombinaciji sa pretpaljenjem dovelo do prebrzog sagorevanja. Nažalost nisam snimao log taj put, da vidim dali je ECU smanjivao uopšte pretpaljenje.

Mislim da nije jer nije ni došlo do klasične detonacije da bi ping senzor detektovao.. 

 

Svećica bi i ngk umrla od pregrevanja sasvim sigurno.. jedino možda ne bi komad otpao nego bi se otopila.

 

Naravno sve ovo je samo teorijski, istinu verovatno nikada neću saznati :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E da, na senzor sam zaboravio :( Jesi stavio nov ili sta je bilo sa tim? Posto je nov map? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, horvat said:

E da, na senzor sam zaboravio :( Jesi stavio nov ili sta je bilo sa tim? Posto je nov map? 

NIje nov drugar mi uspeo naći polovan u Szegedinu na otpadu. Ali inače ima i kod nas polovnih. 

Nov nisam ni uzeo u obzir, trebale pare za klip ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au kakav rolerkoster sa plinom i ja sam radio glavu izgoreo mi ventil na puntu, ostatak motora deluje bas dobro, plin je oduvek bio tabu tema tako da... Evo slika za mazohiste 

IMG_20201012_110236.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sestrinoj mikri je bio otvaran motor.Imala je onu posudicu za gasno ulje,sto rece neko ovde.

Razlog otvaranja motora je velika potrosnja ulja.Krivac su karike. Tako da su one zamenjene i leteci lezajevi,hizne ,klipovi i sicevi nisu dirani,nije imalo potrebe. Izgleda da ipak znaci to ulje,al je i poskupo.

0.5l oko 1800din.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, horvat said:

Bobo :D 

Ah taj Bobo, pa horvat vidis da zna da radi remap covek a ti odustao...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Branislav said:

Ah taj Bobo, pa horvat vidis da zna da radi remap covek a ti odustao...

Da, da Bobo je radio mapu tj. Samo snimio u ECU a sama mapa je od nekog italianskog tunera. Horvat je imao loše iskustvo sa euro 5 mapom. Na mom euro 4 mapa je dobra.

Ali uz napomenu da je vl37 jako preforsiran da bi se dobilo 140-150 ks.

15 hours ago, Branislav said:

Au kakav rolerkoster sa plinom i ja sam radio glavu izgoreo mi ventil na puntu, ostatak motora deluje bas dobro, plin je oduvek bio tabu tema tako da... Evo slika za mazohiste 

IMG_20201012_110236.jpg

Koji je gasni ecu se koristi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Sem said:

Da, da Bobo je radio mapu tj. Samo snimio u ECU a sama mapa je od nekog italianskog tunera. Horvat je imao loše iskustvo sa euro 5 mapom. Na mom euro 4 mapa je dobra.

Ali uz napomenu da je vl37 jako preforsiran da bi se dobilo 140-150 ks.

Koji je gasni ecu se koristi?

Stag 4 qbox

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Branislav said:

Stag 4 qbox

Ja imam Qbox+. Qbox je dobar, znaš li možda dali je povezan na OBD?

Moje je iskustvo da plin gori sporije kada je siromašna smeša.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Sem said:

Ja imam Qbox+. Qbox je dobar, znaš li možda dali je povezan na OBD?

Moje je iskustvo da plin gori sporije kada je siromašna smeša.. 

Kako to da proverim? Poslenji put ga je sredjivao Ac Babic iz BG lepo ga je ustelovao ali sig nije isao u detalje kao ti i ne verujem da ima znanje kao ti, kod mene su bfc wl02 dizne one najjace a isparivac ne znam koji je, auto povlaci na plinu kao i ma benzinu zadovoljan sam jako, ali mislim da moze mnogo bolje da se izmapira

 

Planiram da kupim onaj kabal da prikljucim na lap top da mogu sam da stelujem pa uz tvoju pomoc da odradimo to kako treba

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Branislav said:

Kako to da proverim? Poslenji put ga je sredjivao Ac Babic iz BG lepo ga je ustelovao ali sig nije isao u detalje kao ti i ne verujem da ima znanje kao ti, kod mene su bfc wl02 dizne one najjace a isparivac ne znam koji je, auto povlaci na plinu kao i ma benzinu zadovoljan sam jako, ali mislim da moze mnogo bolje da se izmapira

Jedino u podešavanjima gasa preko dijagnostike možeš videti. Ili pitati majstora kada bude na dijagnostici sledeći put.

Iskreno nije neka politika mapiranje na qboxu...

On gađa targete dok voziš na benzinu pa zatim gađa na plinu..

Ako je povezan na OBD i uključena funkcija praćenja sam će trimove srediti.

Važno je da se auto vozi par dana u što različitijim uslovima na benzin (naročito velika opterećenja) da bi to qbox snimio..

 

Koliko se sećam imao si prob na benzinu ranije, to je rešeno?

 

19 minutes ago, Branislav said:

Planiram da kupim onaj kabal da prikljucim na lap top da mogu sam da stelujem pa uz tvoju pomoc da odradimo to kako treb

Mislim da je oko 2000 din bio bluetooth i onda možeš lepo preko telefona.. ako je povezan qbox na OBD fino možeš sve senzore motora pratiti tokom vožnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodao bih još nešto, moj i dalje radi isključivo na benzin iznad 45% opterećenja.

-Gasne dizne su pregrube po mom iskustvu i jednostavno "liju" na velikim postotcima i to ne uvek isto... a to je još jedna varijabila.

-Pretpaljenje nije optimalno za gas nikada, a na velikim opterećenjima to dolazi do velikog izražaja (pregrevanje siceva i ventila)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispade velika nauka plin na tjetu isto kao i remapiranje istog, def se vidi uticaj jako malog broja ovog motora u prodaji i samoj tjunerskoj zainteresovanosti za njega, reci mi ta Bobo mapa od tog Italijana da li lepo optimizuje rad turba? Koji mu je peak boost? Posto je vl36? Koliko nm si izvukao i na koliko obrtaja? Da li je na 3 soma kao kod abarta ili nize?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Branislav said:

Ispade velika nauka plin na tjetu isto kao i remapiranje istog, def se vidi uticaj jako malog broja ovog motora u prodaji i samoj tjunerskoj zainteresovanosti za njega, reci mi ta Bobo mapa od tog Italijana da li lepo optimizuje rad turba? Koji mu je peak boost? Posto je vl36? Koliko nm si izvukao i na koliko obrtaja? Da li je na 3 soma kao kod abarta ili nize?

Plin po meni oduvek ima taj osnovni problem da motor nije konstruisan za njega.

U malim turbo motorima tipa t-jet  temperature pre turba su već velike na benzinu. Kada dođe na to plin sa mnogo svojih varijabila, lako mogu da se pregaze gornje granice.

Nisam vozio ni jedan t-jet sa drugim remapom pa ne mogu uporediti..

Kada je bio mapiran moj je prebacivao boost i do 1.5 bar pa i preko.. ispostavilo se da wg aktuator nije bio najbolji..

Sa drugim aktuatorom se auto ok vozio za moj stil.. opet nije sigurno da bi svima odgovaralo..

 

Trenutno imam Vl36 sa billet kompresorom i jako sam zadovoljan. Mapa i dalje ista, ima dovoljno goriva ne baca greške. Ne znam cifre, još nisam ni napravio log punog gasa.

Samo malko tromiji od vl37 a do 6000 drži snagu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocekivano da je tromiji malo od vl37, nisi mi rekao koliko nm si dobio sa tom mapom kod Bobe? Def vl37 nije turbo za velike domete, da ne kazem nikakve domete

Edited by horvat
nepotreban citat prethodnog posta

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Branislav said:

Ocekivano da je tromiji malo od vl37, nisi mi rekao koliko nm si dobio sa tom mapom kod Bobe? Def vl37 nije turbo za velike domete, da ne kazem nikakve domete

Vl37 lako može da se siluje do smrti sa bilo kojom mapom, mislim da je to glavni razlog zašto se tuneri udaljavaju od t-jet.

Oko 260 NM 1,5 bar 

IMG-3b45a592c9aa6925e0be4341c9c49954-V.jpg

 

Edited by Sem

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Sem said:

Vl37 lako može da se siluje do smrti sa bilo kojom mapom, mislim da je to glavni razlog zašto se tuneri udaljavaju od t-jet.

Oko 260 NM 1,5 bar 

IMG-3b45a592c9aa6925e0be4341c9c49954-V.jpg

 

Da ali ovo je dijagram sa 120ks na 140ks, a sad sa 170?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Branislav said:

Da ali ovo je dijagram sa 120ks na 140ks, a sad sa 170?

Ovo je dijagram sa vl37 kada je auto full stock samo remapiran.

Od tada mapa nije menjana. Neko vreme je imao bregaste od NA i vl36, tada je bio najsnažniji ali nije izmereno pa ne mogu da kažem cifru. To je bilo ok ali sam se malo i cimao jer paljenje nije optimalno sa tim bregastama.

Kada je crkao polovni Vl 36 vratio sam stock bregaste i Vl 37.  Od nedavno je blago portovani Vl36 na njemu ali su ostale fabričke bregaste. Cilj mi sada nije max snaga nego što bolji spool sa Vl36.

Opet ni ova zadnja konfiguracija nije bila na valjcima pa nemam podatak za HP. Mogu samo reći da drži snagu do 6000 rpm pa i dalje.

Edited by Sem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasno jasno sve, znaci ipak se ne treba oslanjati na bregaste sa 1.4 i 1.2 punta sportinga

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Branislav said:

Jasno jasno sve, znaci ipak se ne treba oslanjati na bregaste sa 1.4 i 1.2 punta sportinga

Nije da ne može, ali to treba obavezno uraditi pre remapa i naravno mapa mora biti prilagođena. U mom slučaju dosta sam izgubio na spoolu a nisam hteo pljunuti pare za bolji remap. Dali custom mapa to može malo da popravi ne znam sigurno ali kontam da može. Realno po meni to vredi raditi sa konverzijom na gt1446.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...