Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV

Recommended Posts

Manji Alfa Romeo SUV na platformi Jeepa Renegade?

 

alfa rombo 11.jpg

 

Alfa je u svet SUV-ova i crossovera ušla 2016. sa modelom Stelvio koji svoju tehničku osnovu deli sa modelom Giulia. Između ostalog zahvaljujući i tome mnogi Stelvio smatraju jednim od boljih automobila u segmentu pa se očekivalo da će i njegov manji i mlađi brat deliti sličnu tehničku osnovu. Podsetimo da već neko vreme kruže glasine o manjem Alfinom crossoveru koji bi bio konkurencija BMW-u X1, Audiju Q3 i Mercedesovom GLA. Pretpostavljalo se da će taj model biti baziran na skraćenoj verziji platforme Giorgio, ali izgleda da to ipak neće biti tako.

Naime, ''Automobile Magazine'' javlja da je novi FCA-ov šef Mike Manley potvrdio čelnicima sindikata da je manji SUV i dalje deo proizvodnih planova, ali da će umesto platforme Giorgio ovaj model pozajmiti platformu Jeepovog modela Renegade. Istu koristi i Fiat 500X. Dotična platforma omogućava ugradnju pogona na prednje i na sva četiri točka, a isto se može očekivati i za manji Alfin crossover. Dalje, ako će stvarno koristiti tu platformu, onda će verovatno preuzeti i motorizaciju pomenutih subkompaktnih modela, a navodno je u pripremi i plug-in hibridna verzija. Proizvodnja ovog automobila će biti poverena pogonima u Pomiglianu, u blizini Napulja. Kada će tačno stići na tržište za sada nije poznato, ali prema nekim informacijama premijera bi mogla da bude održana već sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ga izgleda u vidu koncepta u Ženevi:

 

Mali Alfa Romeo SUV na sajmu u Ženevi?

 

alfa baby suv.jpg

 

Kompanija Fiat-Chrysler Automobiles planira da gamu Alfa Romea proširi sa više novih modela, među njima i novim SUV-om, manjim od aktuelnog Stelvia. Neke od nezvaničnih informacija kažu da bi ovaj automobil mogli da vidimo već sledećeg meseca na sajmu u Ženevi, možda u koncept izdanju. U pitanju je SUV kojim će Alfa Romeo između ostalog konkurisati manjim SUV vozilima iz Audija, BMW-a i Mercedesa, a to je i jedan od modela kojim će Italijani pokušati da do 2022. godine dostignu cilj od 400.000 prodatih Alfi godišnje. Budući Alfin baby SUV još nema ime, a očekuje se da će se bazirati na platformi koju koriste Fiat 500X i Jeep Rengade. To bi onda načilo i sličnu gamu benzinskih i dizel motora kao i izbor između verzija sa prednjim i pogonom na sva četiri točka. Pominje se i plug-in hybrid verzija, dok će se proizvodnja odvijati u Pomigliano fabrici u Italiji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz Alfa Romea potvrdili da spremaju nešto novo za sajam u Ženevi

 

alfa romeo gtv 11.jpg

 

Nakon glasina da će Alfa na ženevskom auto-salonu predstavi kompaktni SUV, oglasio se i ovaj italijanski proizvođač. Posle Stelvia, Alfa je najavila još dva ''visoka'' automobila, jedna u nižem i jedan u višem segmentu u odnosu na pomenuti SUV model. Prvi od ta dva mogao bi da stigne već početkom marta, ako je verovati glasinama da će Alfa Romeo na Sajmu automobila u Ženevi predstaviti svoj kompaktni krosover. Tim povodom, oglasio se predstavnik ovog auto-brenda, Berj Alexanian, koji je za ''Carscoops'' rekao da će ''Alfa Romeo na ženevskom sajmu automobila biti prisutan u punoj snazi'', i da će, uz aktuelnu postavu modela, na štandu biti i ''nešto novo''.

''Drago nam je što svima možemo pokazati šta je sledeće u svetu italijanskih performansi i luksuza'', dodao je on. Alexanian je pozvao predstavnike medija i fanove da prate dešavanja sa sajma 5. marta, kako bi videli ''sledeće poglavlje legendarne priče o Alfa Romeu''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrh, tacno ima onaj Alfin 'obaram s nogu' dizajn, volis il mrzis, nema 'mlakih emocija'... odlicno :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

Bravo za otvaranje nove teme, nema smisle drukčije. 

 

 

Mislim da nitko neće žaliti za touch ekranima i virtualnim kokpitom.
The driver's attention will be on the road, with the peripheral focus on a 12.3" full digital cluster and a 10.25" touchscreen central head unit.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad samo da ne odstupe mnogo na putu od koncepta do serijskog primerka. :cool:

Ne verujem da su tu ugroženi ekrani u kabini jer bez njih se danas ne može kad je stav većinskog broja kupaca u pitanju, nego u smislu ipak skupljih stvari poput npr. onakvih komandi za ventilaciju i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ove svetlosne grupe napred su mu kao da ckilji jer pokusava da procita neki sitan tekst :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da su sada definitivno pogodili. Eksterijer je prava Alfa, sve je u duhu brenda. Enterijer konačno po mjeri današnjih kupaca. Čak bih ja poslao i izvedbu centralne konzole u serijsku proizvodnju

 

50.jpg55.jpg 

 

naravno uz dodatak fizičkih komandi za klimu i radio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Alfa Romeo Tonale - konceptualni automobil
Susret elektrifikacije sa lepotom i dinamikom

  • Koncept prvog Alfa Romeo plug-in hibridnog SUV-a srednje veličine debituje na na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi. 
  • Tonale se pridružuje rastućem segmentu koji govori karakterističnim jezikom lepote koji koristi Alfa Romeo. To je SUV srednje kategorije sa urbanim izgledom i sportskim karakterom. 
  • Prepoznatljive odlike italijanskog stila su projektovane u budućnost, čime je postignut savršeni odnos dragocenog nasleđa i predviđanja novih dizajnerskih pravila. 
  • U skladu sa manifestom brenda Alfa Romeo, svaki detalj je dizajniran prema potrebama vozača. 
  • Užitak u vožnji leži u ergonomiji, visokokvalitetnim materijalima i, iznad svega, u neprikosnovenoj dinamici.
  • Konceptualni model Tonale  predstavlja viđenje elektrifikacije iz perspektive brenda Alfa Romeo. Vrhunska tehnologija i poslovično dobra dinamika u vožnji spajaju se kako bi iskoristile priliku i pružile opipljiva rešenja za nove izazove.

Alfa Romeo ulazi u svet električnih automobila na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi 2019. godine predstavljajući novi koncept terenca srednje veličine - Alfa Romeo Tonale. Tonale je prvi plug-in hibrid i prvi terenac srednje veličine koji je proizveo Alfa Romeo. On ispisuje nova pravila u najbrže rastućem segmentu današnjice koristeći prepoznatljivi jezik svog proizvođača koji se sastoji iz italijanskog stila i neprikosnovenog užitka u vožnji. 

 

rsz_alfa_romeo_tonale.jpg

 

Automobil inspirisan lepotom i dizajnerskim manifestom brenda Alfa Romeo

Dizajn kocepta Tonale je izraz koji sa zadovoljstvom gleda u našu budućnost. Njegove kompaktne dimenzije otelotvoruju jedinstveni italijanski dizajn i nezamenjiv originalni i moderan dizajn tipičan za Alfa Romeo brend, čime je postignut savršeni odnos dragocenog nasleđa i predviđanja novih dizajnerskih pravila. Italijanska umetnost i vajarstvo su dragoceni za Alfa Romeo brend, kroz vanvremensko ''artigianale'' (u prevodu sa it. ''zanatsko'') iskustvo ručnog vajanja. Tonale je inspirisan lepotom i nijansama vezanim za ljudsku formu, kao i organskim kretanjem svetlosti koja za rezultat ima bogatu liniju i volumene. Njegov dizajn vidljivo podseća na brojne cenjene dizajnerske elemente koji su deo bogate istorije brenda Alfa Romeo, sa izradom koja inspiriše moderan pristup novoj anatomiji brenda Alfa Romeo. Detalj koji nagoveštava tradiciju genetike brenda Alfa Romeo su točkovi u obliku telefonskog brojčanika. Dizajn felni od 21 inča na konceptu Tonale je izražen kroz laganu arhitektonsku konstrukciju, stvarajući iskren i moćan prikaz cirkularne teme. Istorijat felni u obliku telefonskog brojčanika datira još iz 60-ih godina prošlog veka, kada ih je ponosno nosio model 33 Stradale. Ekskluzivne šare na Pirelli prenumaticima u savršenoj su harmoniji sa upečatljivim dizajnom točka na konceptu Tonale.

 

Smele, elegantne bočne linije nagoveštavaju naizgled daleku prošlost, podsećajući na senzualne kvalitete ovekovečene u čistim formama modela Duetto i Disco Volante Spider, dok verzija Tonale Linea GT dočarava zategnutost i samopouzdanje u stavu spremnom za juriš kakav se može videti u nadaleko omiljenom modelu GT Junior. Na prednjem delu nalaze se čuveni Alfa Romeo ''trougao'' (Trilobo) i prepoznatljiva Scudetto maska hladnjaka koja naglašava snagu, brzinu i fluidnost koja se proteže konceptom Tonale. Sa obe strane legendarne Scudetto maske hladnjaka nalaze se ''3 plus 3'' farovi koji zaokružuju izgled prednjeg dela i imaju ponosan pogled nalik onom sa modela SZ i Brera. Zadnji deo koncepta Tonale je eleganatno definisan sa prozorom određenog volumena, iznad kojeg se nalazi spojler koji naglašava kontinuitet između providnog krova i samog zadnjeg prozora. S obzirom na to da o svakom Alfa Romeo dizajnu brine ljudska ruka, zadnje svetlosne lampe podsećaju više na umetnički potpis nego na optički element osvetljenja...svojevrsni svetleći potpis kreiran direktno iz ruke umetnika. 

 

Inspirisana trkačkim istorijatom brenda Alfa Romeo, unutrašnjost Tonale-a oslikava strast koja se vezuje za živahnu vožnju kroz dinamičnu formu i čiste linije. Unutrašnjost je dizajnirana sa fokusom na vozača, ali ne iz egoističnih razloga, naprotiv, prostor je tako dizajniran da udobno ugosti četiri putnika. Rukom izvedene linije protežu se širom kabine stvarajući mišićnu napetost, kreirajući okruženje spremno da poleti. Emotivni značaj unutrašnjosti koncepta Tonale je takođe iskazan kroz kontrast bogatih materijala, kao što je hladna čvrstina aluminijuma u kombinaciji sa mekom i primamljivom toplinom Alcantara kože. Unutra se nalaze i providni paneli sa pozadinskim osvetljenjem, kao na primer centralni tunel, koji predstavlja savršenu lokaciju za neizostavni Alfa Romeo element, dugme za DNK režim vožnje. Unutrašnjost modela Tonale pruža iskustvo za sva čula, sa detaljima koji su rezervisani za premijum modele. Unutrašnjost je primamljiva i ugodna, sa dinamičnim atributima koje će ceniti oni koji obožavaju da voze. 

 

Koncept Tonale je opremljen tehnologijama koje ispunjavaju najviše standarde kako bi se obezbedilo povezano, udobno i dinamično korisničko iskustvo, a u isto vreme i zadržalo zadovoljstvo sportske vožnje kao primarna karakteristika. Pažnja vozača će biti usmerena na put, sa perifernim fokusom na potpuno digitalni klaster komandi na ekranu od 12.3 inča i ekran od 10.25 inča osetljiv za dodir preko kojeg se upravlja sistemom za informacije i zabavu. Novi sistem za informacije i zabavu ima besprekoran i fluidan interfejs za multitasking koji omogućava vozaču da ima sve najnovije funkcije i funkcionalnosti na dohvat prstiju. Koncept Tonale omogućava vozaču da bude u potpunosti povezan sa Alfa Romeo Lifestyle zajednicom i društvenim mrežama, koje su realizovane i predstavljene u vidu novih funkcija sistema za informacije i zabavu - Alfista i Paddock. 

 

''Alfista'' predstavlja ubedljivo Alfa Romeo Lifestyle iskustvo, sa interfejsom potpuno povezanim sa odabranim Alfa Romeo klubovima i društvenim manifestacijama, kao što su okupljanja, akcije i sastanci. Ova aplikacija ugrađena u vozilo omogućava vozaču da pristupi vestima uživo i novostima o trenutnim dešavanjima u okviru Alfa Romeo brenda. Mušterija ima mogućnost da potvrdi prisustvo na događajima i okupljanjima, naruči karte za Alfa Romeo Racing trke, kao i da se prijavi za priliku da osvoji VIP pristup specijalnim događajima koje sponzoriše Alfa Romeo, da navedemo samo nekoliko.  
''Paddock'' je Alfa Romeo Tonale garaža unutar vozila i ujedno i prodavnica za razgledanje i kupovinu poslednjih unapređenja enterijera i eksterijera i opreme. Aplikacija Paddock takođe omogućava mušterijama da razgledaju najnovije ponude Alfa Romeo aksesoara, koje je moguće poručiti direktno putem dodira ekrana. Alfa Romeo Tonale predstavlja naš pogled u budućnost segmenta CUV, koji stvara holistički kreativni izraz kroz mešavinu lepote i tehnologije. Za Alfa Romeo Design, on predstavlja našu ''opera d’arte'', ili umetničko delo...koje drugačije zovemo i naš Alfa Romeo Tonale. 

 

Autentično Alfa Romeo

Tonale obeležava debi brenda u segmentu SUV-ova srednje veličine i to čini u skladu sa karakteristikama koje su uvek karakterisale model Alfa Romeo. Cilj je da se omogući najbolja dinamika vožnje u segmentu i da se primeni elektrifikacija u savršenom Alfa Romeo stilu. To je prirodna evolucija brenda na putu ka pokretačkoj sinergiji koja može da poboljša performanse i dinamiku vožnje. Umesto da se samo prilagođava novim standardima, sa konceptom Tonale, Alfa Romeo prekraja svoj sopstveni genetski kod kako bih ostvario novu ideju lepote, energije, harmonije, ekonomičnosti i lakoće vožnje. Elektrifikacija vozila Alfa Romeo je u službi sportskog karaktera i naglašava poznatu misiju ''mehanike emocija'' ovog brenda. Iz tog razloga, nema potrebu da se izražava kroz potpise ili naglašene ukrase, već koristeći male detalje kao što su Alfa logotip, ili natpis ''Biscione'' u hibridnoj optici, mali ali upečatljiv detalj koji ulepšava Tonale. Električni motor u zadnjem delu otvara put novim tehnološkim mogućnostima koja nude dinamičnu vožnju, maksimiziraju pogon i zadovoljstvo sportske vožnje. Ova evolucija je takođe vidljiva u režimima vožnje koje nudi Alfa D. N. A. 

 

Od početka na modelima Giulietta, Mito i 4C, i potom u razvoju modela Giulia i Stelvio, sada je red na Tonale, a on je sada opremljen posebnim funkcijama za upravljanje energijom. Na modelu Tonale režim ''Dynamic'' pretvoren je u ''Dual Power'' i garantuje maksimalne performanse iz dva motora. Infotainment ekran osetljiv na dodir ima dugme E-mozione, koje nudi posebne opcije za kvačilo, snažnije kočenje i direktnije skretanje. Režim ''Natural'' nastavlja da pruža najbolju optimizaciju performansi, i kompromis između korišćenja električnog motora i motora sa unutrašnjim sagorevanjem se postiže automatski. Ovo u prevodu znači svakodnevnu uštedu energije i vožnje, ali ne na štetu performansi. Režim ''Advance Efficiency'' sada je postao ''Advance E'' za performanse u skroz električnom modu. Zato, u skladu sa principima brenda, hibridni plug-in pogon pojačava lepotu, kao i sportske i dinamične karakteristike vožnje svakog Alfa Romeo modela, što ih podiže na nov nivo. Na modelu Tonale, elektrifikacija je uparena sa performansama i to predstavlja novin način da se postignu odlične performanse i izvanredno zabavna vožnja. 


Alfa Romeo Tonale

Tonale otelotvoruje avanturistički potencijal dinamičnog SUV-a srednje veličine, koje garantuje adrenalinski naboj sportske vožnje koji je sastavni deo legende brenda, sa podjednakom lakoćom i u urbanim predelima. Brujanje električnog motora u tandemu je sa autentičnim rikom Alfa Romeo motora, što stvara efikasnu, uzbudljivu sinergiju u službi zadovoljstva u vožnji. Prelazak na električnu energiju je najnovija, važna strana 109-godišnje istorije Alfa Romeo legende i ona će lansirati brend u budućnost. To se može videti i u imenu odabranom za novi koncept automobila. Planinski prevoj Tonale, nedaleko od prevoja Stelvio na Alpima, je veliki, prirodni amfiteatar koji je poznat po svojim čudesnim vrhovima, prirodnom spektaklu penušavih vodopada i snega tokom cele godine u prirodnom ambijentu od koga zastaje dah. Uz direktnu vezu sa prevojem Stelvio, uzbuđenje i harmonija zajedno žive u oblasti prevoja Tonale. Tonale je važna tačka u razvoju, u znaku kontinuiteta i geografske blizine, evolucija prikazana u vremenu kroz evocirajuće veze.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Elra said:

Mislim da su sada definitivno pogodili. Eksterijer je prava Alfa, sve je u duhu brenda. Enterijer konačno po mjeri današnjih kupaca. Čak bih ja poslao i izvedbu centralne konzole u serijsku proizvodnju

 

50.jpg55.jpg 

 

naravno uz dodatak fizičkih komandi za klimu i radio.

Realno premali prednja svjetla i nerealan dizajn interijera. E da, i vanjske kamere koje će zamijeniti retrovizori. 

Mislim da sve ostalo može ići i u serijsku proizvodnju. No mislim da će prozori imati okvir. Em su vrata sa okvirom lakša, em je lakše riješiti izolaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, N.N. said:

Realno premali prednja svjetla i nerealan dizajn interijera. E da, i vanjske kamere koje će zamijeniti retrovizori. 

Mislim da današnja najmodernija tehnologija farova dozvoljava ovakva svetla kao na konceptu. Imamo primere sa drugih aktuelnih modela, i kad se pogleda koliko cm kvadratnih im ukupno zauzimaju površine koje svetle, očigledan je trend smanjivanja farova i to bez štete na kvalitet osvetljenosti koji pružaju. Kamere umesto retrovizora možda i opstanu kao doplata, ko zna...kao što npr. na novom Peugeot 508 i 208 one ''kljove'' napred od LED svetala nemaju svi, već samo jedan ili dva najveća paketa opreme tih modela. Unutrašnjost...da, slažem se da će biti dosta promena do serijskog primerka, ali ne u smislu volana ili displeja, već centralne konzole, tapacirunga vrata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Italijanska premijera konceptualnog automobila Alfa Romeo Tonale na ''Salone del Mobile.Milano''

 

rsz_alfa-romeo_tonale-concept.jpg

 

  • Povodom 58. Međunarodnog sajma nameštaja (Salone Internazionale del Mobile), prvi Alfa Romeo SUV model srednje veličine plug-in hibrid imaće svoju premijeru u Italiji.
  • Automobil inspirisan lepotom i ovim dizajnerskim brendom ''Manifestom'' biće prikazan na ekskluzivnoj sceni osmišljenoj da obeleži spoj elektrifikacije i jedinstvenih elemenata brenda Alfa Romeo. 

Pedesetosmo izdanje Međunarodnog sajma nameštaja (Salone Internazionale del Mobile), međunarodne izložbe koja je oduvek spajala stil, dizajn, istoriju i kulturu, sa akcentom na trendovima jučerašnjice, današnjice i sutrašnjice, biće održano u Milanu od 9. do 14. aprila. Smešten na sajmu u Rou, Alfa Romeo je izabrao ovaj prestižni događaj kao mesto na kojem će se održati nacionalno predstavljanje konceptualnog automobila Tonale, prvog plug-in hibridnog kompaktnog SUV-a ovog italijanskog brenda. Nakon svetske premijere u Ženevi, poslednja novina iz Alfa Romea će oduševiti posetioce na izložbi u Milanu, koji će moći da vide i da se dive modelu na Alfa Romeo postavci na štandu u Zelenoj zoni 5 ovog sajma, odmah pored Hale 7 ispred Corso Italia.

 

Koncept Tonale otelotvoruje poznati zaštitni znak brenda Alfa Romea, a to je jezik lepote: u pitanju je kompaktan SUV za gradsku vožnju koji ima sportski karakter. Kada je u pitanju dizajn, upečatljive odlike italijanskog stila su projektovane u budućnost, ističući savršenu mešavinu vrednog nasleđa i iščekivanja novih dostignuća. Poštujući Alfa Romeo filozofiju svaki detalj je dizajniran za vozača, a ergonomika omogućava zadovoljstvo u vožnji, prvoklasni metali i, iznad svega, neprevaziđeno dinamično upravljanje. Pored toga, Tonale, konceptualni automobil je dodiir sa elektrifikaciom brenda Alfa Romeo. Vrhunska tehnologija i legendarna dinamika u vožnji zajedno stvaraju nove prilike i pružaju opipljive odgovore na nove izazove. Dizajn modela Tonale je okrenut budućnosti. Njegove kompaktne dimenzije naglašavaju jedinstvenost italijanskog dizajna i tipičnog originalnog i modernog Alfa Romeo stila koji sadrži suštinu italijanske umetnosti u obliku bezvremenog stvaralačkog iskustva.

 

Model Tonale inspirisan je lepotom i detaljima ljudskog oblika, kao i kretanjem svetla koje naglašava čiste linije i oblike. Nekoliko proslavljenih detalja odabrano je kao deo njegovog dizajna kako bi postali opipljiva manifestacija istorije brenda, a rezultat predstavlja moderan pristup Alfa Romeo anatomiji. ''Teledial'' volan, naprimer, jeste element koji podseća na tradicionalnu Alfa Romeo DNK. Dizajn 21-inčnih felni modela Tonale podseća na koncept telefona sa brojčanikom na okretanje putem lagane strukturom koja proizvodi jasnu i snažnu interpretaciju teme kruga. Ovaj stilski izbor potiče iz 1960-ih, kada se pojavio na legendarnom modelu 33 Stradale. Upečatljiv dizajn točkova modela Tonale dodatno je pojačan apsolutnom harmonijom sa gumama Pirelli sa ekskluzivnom konfiguracijom. Sa strane, pun i elegantan volumen tipičan za automobile, iz samo naizgled daleke generacije i vrste, flertuju sa kvalitetima koji podsećaju na fascinantnu formu modela Duetto ili Disco Volante Spider, istovremeno, ''Linea GT'' Tonalea daje novo značenje izraženom stavu i osećaju sigurnosti koje donosi nagrađivani model GT Junior.

Prednji kraj dolazi sa prepoznatljivim trouglastim okvirom rešetke i karakterističnim Alfa Romeo znakom kao smelim upečatljivim detaljima, nagoveštavajući brzinu i fluidnost koje prožimaju Tonale. Da upotpuni dizajn prednjeg kraja, tu je i ovaj legendarni element ''3 plus 3'' grupa svetala koja budi uspomene na ponositi izgled modela SZ i Brera. Zadnji kraj modela Tonale ukrašen je i ublažen ušuškanim zadnjim prozorom, a upotpunjuje ga krov sa blago isturenim ''repićem'' koji odiše skladnošću sa panoramskim krovnim prozorom. Kao što je to slučaj sa svakim modelom Alfa Romeo, dizajn automobila dolazi sa osobenim detaljima. Grupa zadnjih svetala više podseća na grafički znak nego na optički svetlosni element, kao svojeručni potpis umetnik.

 

Dizajn enterijera modela Tonale inspirisan je trkačkom istorijom brenda Alfa Romeo, odiše strašću i odličnim upravljačkim sistemom u igri dinamičnosti i moćnih oblika. Tonale ima kabinu smelog dizajna koja ispunjava potrebe vozača, ali i obezbeđuje udobnost putnika. Njegov stil predstavlja ravnotežu harmonije i napetosti, stvarajući osećaj kao da će čitav automobil odjednom da jurne. Snažne emocije koje izbijaju iz enterijera modela Tonale pojačane su kontrastom premijum materijala, kao što su hladna postojanost aluminijuma koja se spaja sa toplom mekoćom kože i materijala Alcantara. Unutra se nalaze i prozračni paneli i centralni tunel osvetljen sa zadnje strane. DNA režim vožnje, jedan od ključnih elemenata brenda Alfa Romeo, savršeno se smestio na tunel. Unutrašnjost modela Tonale nudi detalje uobičajeno rezervisane za  ekskluzivne pakete opreme daje privilegovano iskustvo. Deo za putnike je impresivan, udoban i opremljen karakteristikama dinamičnosti koje će automobilski entuzijasti ceniti.

 

Na kraju, posetioci događaja ''Salone del Mobile'' oduševiće se vrhunskom brendiranom opremom, a posebno ograničenoj seriji hronografa ''Quadrifoglio verde'' by Eberhard &Co., kao i novim Alfa Romeo Dolomiti e-MTB koji je napravila Compagnia Ducale. Švajcarski proizvođač satova, koji je oduvek delio istorijski potvrđeni fokus brenda Alfa Romeo na revolucionarnoj tehnologiji i pažljivo izrađenim detaljima, predstavio je na svoj način legendarni logo koju su poneli automobili brenda sa najvišim performansama i time ga učinio sastavnim delom sofisticiranog ručnog časovnika. Novi Alfa Romeo Dolomiti e-MTB takođe će zasigurno impresionirati prisutne, kombinujući agilnost najmodernijih bicikala za planinsku vožnju sa pomoćnom snagom električnog motora, namenjen čak i za uživanje u dugim terenskim vožnjama. Baterija od 500 Wh potpuno je skrivena unutar rama i garantuje visok stepen autonomije.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Tonale koncept poneo nagradu za najbolji automobilski dizajn za 2019. godinu

(Car Design Award 2019)

 

  • Prestižna međunarodna nagrada za automobilski dizajn, u kategoriji koncept automobila, dodeljena je prvom Alfa Romeo plug-in hibridnom kompaktnom SUV-u.
  • Na atraktivnom konceptu Tonale, prepoznatljive karakteristike italijanskog stila projektovane su u budućnost, kreirajući savršeni spoj dragocenog nasleđa i predskazivanja novih trendova.
  • Ceremonija dodele nagrada je održana na dan otvaranja izložbe automobila Parco Valentino 2019. godine.

Ceremonija dodele nagrada za najbolji automobilski dizajn u organizaciji magazina Auto&Design održana je na dan otvaranja izložbe automobila Parco Valentino 2019. godine. Ovo prestižno međunarodno takmičenje je pokrenuto 1984. godine i podeljeno je u tri kategorije - ''serijski automobili'', ''koncept automobili'' i ''dizajnerski potpis brenda'' - a primamljivi Alfa Romeo Tonale je ove godine odneo pobedu u kategoriji ''koncept automobil''. 
 

Alfa Romeo Tonale.jpg

 

Klaus Buse (Klaus Busse), šef dizajnerskog odeljenja FCA grupe za EMEA regiju je rekao: ''Počastvovani smo što smo dobili ovu prestižnu nagradu za dizajn koncepta Tonale koji je, kao i svaki Alfa Romeo model, inspirisan savršenom kombinacijom nasleđa, brzine i lepote. Štaviše, on spaja sve prepoznatljive karakteristike suštinskog italijanskog stila, kao i jedinstvene Alfa Romeo elemente: besprekoran osećaj za proporcije, jednostavnost i superiorna završna obrada, za inovativan dizajn koji je veran tradiciji koja je cenjena u celom svetu.''

Konkretno, ovaj koncept automobil otelotvoruje prepoznatljivi dizajnerski jezik lepote brenda Alfa Romeo: to je kompaktni terenac za gradsku upotrebu, sa sportskim karakterom. U njegovom dizajnu, prepoznatljive karakteristike italijanskog stila su projektovane u budućnost, postižući savršeni spoj dragocenog nasleđa i predskazivanja novih trendova. U skladu sa manifestom brenda Alfa Romeo, svaki detalj je dizajniran sa vozačem na umu, a zadovoljstvo u vožnji je postignuto kroz ergonomiju, upotrebu premijum materijala i pre svega, neprikosnovenom dinamičnom upravljanju. Nadalje, koncept Tonale predstavlja viziju elektrifikacije onako kako je vidi Alfa Romeo. Vrhunska tehnologija i poslovično dobra dinamika vožnje spajaju se i hvataju nove prilike i pružaju opipljive odgovore na nove izazove. 


Dizajn koncepta Tonale je projektovan u budućnost. Njegove kompaktne dimenzije u sebi sadrže posebnost italijanskog dizajna i tipičnog originalnog i savremenog stila brenda Alfa Romeo, u kombinaciji koja oslikava suštinu italijanske umetnosti kroz vanvremenski doživljaj majstorske izrade. Tonale je inspirisan lepotom i nijansama ljudske forme, kao i pokretima svetla koje proizvodi čiste linije i prostor. Nekoliko proslavljenih stilskih elemenata su integrisani u ovaj dizajn kako bi postali manifestacija istorije brenda u izvedbi koja kreira moderan pristup anatomiji Alfa Romeo modela. Karakter koncepta Tonale je dodatno naglašen ekskluzivnim detaljima od Alcantara materijala. Ovaj materijal je sinonim za moderan životni stil. U potpunosti napravljen u Italiji, i sa nultom emisijom štetnih gasova, ovaj koncept automobil nudi savršenu kombinaciju osećaja, izgleda i tehničkih kvaliteta. Krov u boji tamno-sivog antracita odaje utisak kao da se nalazite u kokpitu dok sedite u ovom automobilu, koristeći dobru izradu, otpornost na habanje u ekstremnim uslovima i ventilaciju koja je obavezna na automobilima visokih performansi, dok je patos postavljen sivim Alcantara materijalom, predstavljajući inovativnu završnu obradu.

 

''Teledial'' točkić, naprimer, je element koji nagoveštava tradicionalni Alfa Romeo DNK. Dizajn felni od 21 inča na konceptu Tonale podseća na koncept telefona sa brojčanikom kroz laganu arhitektonsku strukturu za jasnu, nedvosmislenu interpretaciju kružne teme. Stil ovog koncept automobila datira još iz 1960. godine, i legendarnog modela 33 Stradale. Prepoznatljivi dizajn felni na konceptu Tonale je dodatno naglašen apsolutnom usklađenošću sa ekskluzivnom konfiguracijom Pirelli guma. Sa druge strane, puni i elegantni oblici automobila koji očigledno pripadaju dalekoj generaciji i nekom drugom segmentu koketiraju sa kvalitetima koji podsećaju na fascinantne čiste forme modela Duetto ili Disco Volante Spider, dok verzija Tonale Linea GT dočarava zategnutost i samopouzdanje u stavu spremnom za juriš kakav se može videti u nagrađivanom modelu GT Junior. Na prednjem delu nalaze se čuveni Alfa Romeo trougao a prepoznatljiva maska hladnjaka služi kao smela centralna tačka koja nagoveštava brzinu i fluidnost koja preovladava u konceptu Tonale.

 

Svetlosni ''3 plus 3'' klasteri zaokružuju dizajn prednjeg dela i upotpunjuju ovaj legendarni stilski element, podsećajući na ponosni pogled koji je krasio modele SZ i Brera. Zadnji deo koncepta Tonale je ukrašen i ublažen zadnjim staklom sa spojlerom sa gornje strane koji se nastavlja na providni panoramski krov. Kao kod svakog Alfa Romeo modela, dizajn karakteriše prepoznatiljiv potpis. Zadnje svetlosne grupe više liče na grafički znak nego na optički svetlosni element, što je neka vrsta potpisa koji je stvorio sam umetnik. Dizajn enterijera modela Tonale inspirisan je trkačkom istorijom brenda Alfa Romeo, budeći strast i brilijantne mogućnosti vožnje igrom dinamičnih i moćnih oblika. Kabina modela Tonale je dizajnirana sa izrazitim fokusom na vozača, ali i da priušti komfor putnicima. Stil predstavlja ravnotežu harmonije i tenzije, što odaje osećaj da će ceo automobil da skoči. Snažne emocije koje prenosi enterijer modela Tonale osnažavaju premijum materijali, kao što su hladna čvrstoća aluminijuma koja se spaja sa toplom mekoćom kože i Alkantare. Unutra, nalaze se osvetljeni paneli i centralni tunel sa pozadinskim osvetljenjem. Selektor je mode, to mu je u DNK, to je jedan od ključnih elemenata brenda Alfa Romeo, savršeni sklad sa tunelom. Enterijer modela Tonale nudi posebno iskustvo sa detaljima koji se obično čuvaju za ekskluzivne pakete opreme. Predeo za suvozača prosto obuzima, ugodan je i krase ga osobine dinamičnosti one koju vole ljubitelji vožnje.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogao da izgleda serijski Alfa Romeo Tonale

 

alfa tonale 1.jpg

 

S obzirom na ogromnu popularnost crossovera i SUV-ova u poslednje vreme, model Tonale je upravo ono što kompanija Alfa Romeo mora da plasira na tržište uz postojeći Stelvio. Kompaktni model je najavljen ranije ove godine na Sajmu automobila u Ženevi predstavljanjem koncepta, ali nas je istorija naučila da se produkcijski model razlikuje od njega. Međutim, ''INDAV Design'' je napravio rendere koji pokazuje kako bi produkcijska verzija modela Tonale mogla da izgleda. Izgled je malo ublažen, prisutna su malo veća svetla u odnosu na tanka koja ima koncept, donja rešetka hladnjaka je dobila par maglenki, a i dizajn je nešto promenjen kako bi odgovarao jednom produkcijskom modelu. Nestale su i bočne kamere koje su zamenjene konvencionalnim retrovizorima, kao i pop-up ručice na vratima umesto kojih se nalaze standardne. Zadnja vrata i dalje imaju skrivene ručice, a to je karakteristika koju Alfini modeli imaju već duži niz godina.

 

alfa tonale 11.jpg

 

Automobil na renderima ima i drugačije naplatke u odnosu na 21-inčne sa retro dizajnom koje je imao koncept. Zadnja svetla su takođe malo veća u odnosu na koncept, a više nisu povezana ni svetlosnom lajsnom koju je imao koncept na sredini vrata prtljažnika, nego je tu sada samo Alfin znak. Takođe, zamenjeni su i završeci izduvnih cevi. Ako sve bude kako je planirano, crossover Tonale će se na tržištu naći 2020. godine te bi mogao da postane najprodavaniji Alfin model. Tehničke specifikacije su za sada misterija, ali je poznato da će biti ponuđen sa hibridnim pogonom baziranim na onom koji imaju Jeep Renegade i Compass. Alfa do kraja 2022. godine planira da ima i veći SUV koji će zauzeti mesto iznad modela Stelvio, a model MiTo bi trebalo da napravi tranziciju u crossover. U tom intervalu se očekuje redizajnirana verzija modela Stelvio, kao i prostranija verzija sa produženim međuosovinskim rastojanjem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam dimenzije koncepta su dužina od 4499 mm, širina 1909 mm, visina 1578 mm. To je okvirno 10-ak cm duže od Compassa, 9 cm šire i oko 6 cm niže.

 

Za talijanski QR magazin dizajneri su rekli da je od 6. mjeseca dizajn za serijsku verziju dogovoren. Da će proporcije ostati slične, a da će konačni model biti nešto viši od koncepta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...