Lazar357 5 Posted July 11, 2016 (edited) Korisna informacija kome god elm 327 ima problem sa povezivanjem na can . Otvorite svoj interfejs naravno ukljucite ga putem usb i izmerite unimerom ome 14 i 6 pin koji je za can bus low i can bus high. Kada vam unimer ili multimetar pokaze otpornost izmedju ta dva pina npr kod mene je bilo 119 oma. Onda nadjite na ploci interfejsa takav otpornik izmerite ga unimerom/ multimetrom. I ako pokaze istu vrednost otpora uklonite taj otpornik odlemi te ga. Zatim ponovo izmerite otpornost izmedju 6i14 pina u interfejsu nece pokazati nista ako ste uklonili pravi otpornik. Ako je tako sledi povezivanje preko MES-a sa vasim automobilom . I proverite povezivanje na CAN . Kod mene je uspelo. Mislim da ce i kod vas. Ovo se najcesce desava na fiat vozilima . Nadam se da cu pomoci nekom . Moze se cak modifikovati interfejs da ulazi i u jos po nesto za sta su potrebni drugi adapteri drugih boja kako to MES izbaci. Edited July 13, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted July 13, 2016 Drugar mi je uzeo Fiat Bravo 1,8 16v 1998 godiste.Pa me interesuje koji su kablovi potrebni da se poveze na Multiecuscan 1,4 Ja imam kablove koje sam koristio kod Punta 1,2 16v i sad na stilu 1,9 jtd oba su 2002 godiste i koristim VAGKKL 409,1 i ELM 327 V1.5a i gledao sam kod njega gde mu je sema sa osiguracima ispod volana nigde nema ulaz kao kod punta i stila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
misarw 7 Posted July 14, 2016 Ja imam Bravo 96 godište što bi trebalo da je isti model. Istina da su 98 godine radili neke modifikacije ali mislim da je način kačenja dijagnostike isti kao kod mog auta. Konektor za dijagnostiku je 3-pinski i nalazi se u motornom prostoru. Kad stojiš ispred auta, kod kućišta levog amortizera prema motoru. 3-pinski konektor je uboden u nosač na plastici koja nosi još neke kablove. Treba ti 3-pin adapter na OBD II konektor. Radi samo KKL interface, što se tiče motora. Airbag bi takođe trebalo da je 3-pinski konektor i ne bi trebalo da ti treba još neki kablić. Aurbag konektor bi trebalo da je u fioci kod suvozača. Na mom autu nema Airbeg-a pa ti ne mogu tačno reći. Vrlo je moguće da 3-pin adapter neće biti dobro povezan. Ja sam to rešio tako što sam presekao kabel između konektora i prevezao žice kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mishja 1 Posted July 19, 2016 alfa obd 1.8.4 radi sa elm-om https://mega.co.nz/#!z94EyQgT!oo2glfCTqn_9BaDdJ4D9jP7ylYpwoA64czwEKxL3RRs Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobri nikola 15 Posted July 19, 2016 On 13.7.2016. at 10:25 PM, SrdjanNS86 said: Drugar mi je uzeo Fiat Bravo 1,8 16v 1998 godiste.Pa me interesuje koji su kablovi potrebni da se poveze na Multiecuscan 1,4 Ja imam kablove koje sam koristio kod Punta 1,2 16v i sad na stilu 1,9 jtd oba su 2002 godiste i koristim VAGKKL 409,1 i ELM 327 V1.5a i gledao sam kod njega gde mu je sema sa osiguracima ispod volana nigde nema ulaz kao kod punta i stila. Potreban ti je tropinski kabal koji ima dva posebna izvoda za vanjsko napajanje elm 327. U motornom prostoru kod soferke nalazi se prikljucak za dijagnostiku, obicno je zasticen crvenom kapom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazar357 5 Posted July 22, 2016 Citam od pocetka ..... ali i dalje ili nisam video ili ne moze. Ali da pitam da li moze elm 327 da se nekako modifikuje da bi ulazio na airbag . Resio sam sve ostalo samo tu ne mogu da udjem. Trazi dodatni adapter . Pa me interesuje kako bih to mogo da napravim bez tog dodatnog adaptera. Da li mogu napraviti dodatbi adapter i kako povezati. Ko zna ako moze da objasni. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rax011 0 Posted August 31, 2016 On 22. 7. 2016. at 8:38 PM, Lazar357 said: Citam od pocetka ..... ali i dalje ili nisam video ili ne moze. Ali da pitam da li moze elm 327 da se nekako modifikuje da bi ulazio na airbag . Resio sam sve ostalo samo tu ne mogu da udjem. Trazi dodatni adapter . Pa me interesuje kako bih to mogo da napravim bez tog dodatnog adaptera. Da li mogu napraviti dodatbi adapter i kako povezati. Ko zna ako moze da objasni. Hvala ne, mora kkl Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lazar357 5 Posted August 31, 2016 Hvala @Rax011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted September 4, 2016 Elm327 usb, windows xp sve sam tako podesio i dalje nece nigde da udje ima li ko resenje Послато са E560 уз помоћ Тапатока Response je svuda OK i nece pa kad poludim ina sve polupam Послато са E560 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kosovic 0 Posted September 4, 2016 Idi u Device manager i nađi taj ELM i pročitaj da li piše CH340/CH341. Ako je taj čip, nećeš ništa moći da uradiš. :-( Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
mishja 1 Posted September 4, 2016 jel radi na drugim automobilima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted September 4, 2016 Ma imam ja drugu delphi koja radi na svima,i hteo sam uzeti elm samo za mog fiata i samo tu sam probao. Problem je sto pise Latency to high i 100% zato nece al resenje ne vidim na google nikako Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted September 5, 2016 Probam sad elm na drugom kompu gde je win 10 i sve radi nema Latency to high, a na mom laptopu i sa drugim drajverom nece stalno latency to high. IMA li ko driver za windows xp za elm a da valja Послато са E560 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
mishja 1 Posted September 5, 2016 http://obd2help.co.uk/elm327_drivers.htm brate imam na kompu al ne znam kako da bacim ovde za skidanje, daj mejl pa na google disk ako ovi gore ne prodju Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted September 7, 2016 Nisu ni ti prosli,danas sam instalirao windows 7 pa cemo videti kako ce sada biti,samo da uhvatim vremena.Nadam se da ce bar tu raditi Quote Share this post Link to post Share on other sites
mishja 1 Posted September 17, 2016 https://mega.nz/#!LYYyAIKB!jyasuFgVH6sIyTg2isGvRmrmPMj2YBAUmLM59DFALIE MES 3.1 skidaj dok ima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Čika MOMO 0 Posted September 18, 2016 Pozdrav ljudi, imam problem. Naime, kupio sam VAG KKL + FiatMultiecuScan adapter kako bih povezao laptop i 2003 Fiat Stilo 1.9 JTD da vidim zasto izbacuje check engine gresku s vremena na vreme koja sama od sebe nestane (mislim da je EGR). To izgleda ovako: http://imgur.com/a/BzEJc http://imgur.com/a/Yunva E sad, do problema dolazi odmah na startu odnosno ne mogu povezati automobil i softver. Kad stisnem connect nista se ne desava i MES kaze da povezem sa autom iako je vec povezano. Kontakt je dat, ili upaljen auto, nebitno, svakako nece da se poveze. U pocetku nisam ni dotle dosao pa sam onda shvatio da trebam da namestim da port bude na COM1 sto sam i uradio i kada stisnem test kaze da je konekcija dobra i interfejs pronadjen, ali u MES nece da se poveze. Takodje sam probao da mrdam pinove na samom adapteru (KKL, Engine, ABS itd) i bez uspeha. Kada ubodem adapter u auto lampica na njemu svetli, naci daje znake zivota. I u settings sam namestao KKL da bude prvi i kad tu stisnem test kaze mi da je high latency, odnosno kad zapocne testove npr na 100ms on to odradi za 110ms a tolerise odstupanje od 5ms i tako u krug, kao da je prespora konekcija. Kako to da sredim? Probao sam sa MES 2.2 i sa MES 3.0 (oba su reg), kao i na 2001 Fiat Bravi 1.9 JTD i uvek ista prica. Hvala puno unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted September 21, 2016 On 9/18/2016 at 0:52 PM, Čika MOMO said: Pozdrav ljudi, imam problem. Naime, kupio sam VAG KKL + FiatMultiecuScan adapter kako bih povezao laptop i 2003 Fiat Stilo 1.9 JTD da vidim zasto izbacuje check engine gresku s vremena na vreme koja sama od sebe nestane (mislim da je EGR). To izgleda ovako: http://imgur.com/a/BzEJc http://imgur.com/a/Yunva E sad, do problema dolazi odmah na startu odnosno ne mogu povezati automobil i softver. Kad stisnem connect nista se ne desava i MES kaze da povezem sa autom iako je vec povezano. Kontakt je dat, ili upaljen auto, nebitno, svakako nece da se poveze. U pocetku nisam ni dotle dosao pa sam onda shvatio da trebam da namestim da port bude na COM1 sto sam i uradio i kada stisnem test kaze da je konekcija dobra i interfejs pronadjen, ali u MES nece da se poveze. Takodje sam probao da mrdam pinove na samom adapteru (KKL, Engine, ABS itd) i bez uspeha. Kada ubodem adapter u auto lampica na njemu svetli, naci daje znake zivota. I u settings sam namestao KKL da bude prvi i kad tu stisnem test kaze mi da je high latency, odnosno kad zapocne testove npr na 100ms on to odradi za 110ms a tolerise odstupanje od 5ms i tako u krug, kao da je prespora konekcija. Kako to da sredim? Probao sam sa MES 2.2 i sa MES 3.0 (oba su reg), kao i na 2001 Fiat Bravi 1.9 JTD i uvek ista prica. Hvala puno unapred. Momo probaj ovako http://www.totalcardiagnostics.com/support/Knowledgebase/Article/View/23/0/how-to-install-vag-com-4091-kkl-cable-on-windows Quote Share this post Link to post Share on other sites
Čika MOMO 0 Posted September 21, 2016 Problem sam resio sam, zaboravio sam da napisem ovde. U Device Manageru sam povecavao brzinu odziva samog porta koja je pre bila na 16ms, spustio sam je na 1ms odnosno najmanje sto moze i kasnjenje u testu je nekih 1-2ms sto je prihvatljivo i konekcija je odmah uspostavljena. Druga stvar, kao sto sam pretpostavio jeste da je ta check engine greska bila EGR, odnosno lazna uzbuna kao sto je i sam program napisao. Dakle, signal je nekad u proslosti prijavljen, greska je fizicki otklonjena ali u racunaru nije i zato se povremeno palila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted September 24, 2016 (edited) Više o ovoj Torque PRO 1.8.106 Android Diagnostika i još mnogo toga možete pročitati na originalnoj play store stranici: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=en Aplikacija je namenjena za upotrebu na android uredjajima sa 2.0 i novijim androidom. Uz nju vam treba i OBDII bluetooth konektor, ubodete ga na auto, uradite pair preko bluetooth-a sa vašim telefonom ili tabletom, otvorite aplikaciju i sve će vam se samo kasti Evo i linka za download krekovane aplikacije sa mog google drajva: https://drive.google.com/open?id=0B7tLXnNYRoDsWkdVRkt3bDh5ZUU Ima dosta plug-inova za sada sam našao ova dva kao interesantna pa evo krekova i za njih: Racing meter https://drive.google.com/open?id=0B7tLXnNYRoDsbDc4YW1VQ1NTWHc Fuel Economy 5.8 https://drive.google.com/open?id=0B7tLXnNYRoDsTGZqY2pFVUNoREE Testirao sam je večeras sa više verzija androida u simulatoru i radi na svim. Ne zahteva registraciju i ocišćena je od reklama. Probao sam i sa mojim Note4 na Stilu i radi. Očitala mi je greške bez problema. Dok uhvatim vremena očekujte i krek za poslednju verziju MultiECUscan 3.2 Pozdrav svima! p.s. Ako vam se svidja aplikacija kupite je i podržite developera (nije moja aplikacija) Edited September 28, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 633 Posted September 24, 2016 Kupljena odavno. Cifra je sitna i developeri su zaslužili podršku. Program je višestruko koristan. Konkretno sam ga najviše koristio za testiranje ubrzanja, jer se kalibriše prema GPS, a očitava brzinu preko OBD tako da eliminiše kašnjenje GPS. Brisanje grešaka svih ovih godina nije bilo potrebno sem EGR kad su slučajno ponovo aktivirali, a zatvoren pločicom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 259 Posted October 3, 2016 Imam jedan problem. Čini mi se da sam ovde pročitao i sad ne mogu da nađem. Naime pisanio je da.Prilikom instalacije nekog od softvera za dijagnostiku na Lap-top dok radi na bateriji može da se javi problem sa isključenjem posle nekog vremena i da treba podesiti power plan da bi se to izbeglo.Bio bi zahvalan da ako neko zna nešto o tome napiše ili me uputi gde piše pošto ne mogu da nađem. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
dobri nikola 15 Posted October 3, 2016 Ja koristim dva laptopa sa dijagnostickim programima i nemam nikakvih problema prilikom gasenja istih ( a stalno mi rade uz pomoc baterije ). Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 259 Posted October 3, 2016 Negde sam pročitao da treba nešto raditi prilkom instalacije na BT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iggy_pop 1 Posted October 8, 2016 (edited) Pozdrav davno nekad sam koristio ovu besplatnu verziju koja je savrseno radila sa modifikovanim kkl kablom . sve sam mogao osim kacenja na dashboard. U medjuvremenu sam srokao sistem na laptopu. jutros instaliram 3.6.2 medjutim nece pa nece da se konektuje na auto. Sta propustam. Hvala p.s. sad jos veci zbunj namjestim da mi u device manageru kkl kabl bude na com1 a kad u multiecuscanu odem na scan for interfaces on mi ga nadje na com3 sad sam bas zbunjen. Edited October 8, 2016 by Iggy_pop Quote Share this post Link to post Share on other sites