Jump to content
FAS Goran

misarw

Members
  • Content Count

    128
  • Joined

  • Last visited

About misarw

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 01/01/1961

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.8 GT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne sa ovim autom. Možda čak na nekom drugom forumu, NS Auto Forum možda.
  2. Milutinac, ustvari, obilazi servise po Srbiji. Bar da napiše neku knjigu utisaka. Sad kad pokušam da se setim, pisao je o nekim svojim iskustvima.
  3. Piše da " ako time ne ometa". To znači da je dužan da se prestroji u desnu traku kada ometa. A ometa onog momenta kada se neko pojavi iza njega. Ne prestrojavanje u desnu traku nije dozvoljeno ako se kreće maksimalno dozvoljenom brzinom. Čak i ako se kreće većom brzinom od dozvoljene, dužan je da se prestroji. Jer ometa.
  4. Tačno. Tj. ne znam kako zrenjaninac tačno izgleda ali bih rekao po pisanju ovde da ima bar dve trake u jednom smeru i izvan je naseljenog mesta. Ipak ste me naterali da pogledam šta piše u zakonu i nisam našao da se eksplicitno spominje put izvan naseljenog mesta i reguliše kretanje po njemu. Osim opšte odrednice o kretanju koja dozvoljava tumačenje: Član 35. Vozilo se kreće desnom stranom kolovoza u smeru kretanja. Vozač je dužan da vozilo u kretanju drži što bliže desnoj ivici kolovoza i na tolikoj udaljenosti od nje da, s obzirom na brzinu kretanja vozila, uslove saobraćaja i na stanje i osobine puta, ne ugrožava druge učesnike u saobraćaju i ne izlaže sebe opasnosti. Na putu u naselju sa najmanje dve saobraćajne trake za isti smer, vozač može da se kreće vozilom saobraćajnom trakom koja se ne nalazi uz desnu ivicu kolovoza, ako time ne ometa vozila koja se kreću iza njegovog vozila. Član 7. . . 10) kolovoz je deo puta namenjen prvenstveno za kretanje vozila, 11) kolovozna traka je uzdužni deo kolovoza namenjen za saobraćaj vozila u jednom smeru, 12) saobraćajna traka je obeleženi, odnosno neobeleženi** uzdužni deo kolovozne trake namenjen za saobraćaj jedne kolone vozila . . Ja ovo razumem da je vozač dužan da se kreće desnom saobraćajnom trakom, jer je ona uz desnu ivicu kolovoza. Posebno je napisano pod kojim uslovima je dozvoljeno kretanje ne_desnom trakom u naseljenom mestu. Očigledno nije precizno napisano. A izgleda da bi trebalo preciznije.
  5. Ne mogu da citiram zakon jer ne znam napamet a mrzi me sad da tražim ali piše da je auto-putem zabranjeno _voziti_ levom trakom jer je to traka za preticanje i služi samo za preticanje. Na ostalim putevima, pa i u gradu, dozvoljeno je voziti levom trakom ali je vozač dužan da se prestroji u desnu kada smeta drugim vozilima. To je suština.
  6. Da li sada, posle popravke, možeš da podesiš nagib i visinu volana?
  7. Ne znam šta podrazumevaš pod "pred sudiju se mora pa mora". Sudija donosi presudu na osnovu sporazuma koji vozač sklopi sa policijom i pošalje je poštom okrivljenom. Okrivljeni ne ide u sud, fizički. Lično iskustvo, Novi Sad, prekoračenje 21+.
  8. Ja imam Bravo 96 godište što bi trebalo da je isti model. Istina da su 98 godine radili neke modifikacije ali mislim da je način kačenja dijagnostike isti kao kod mog auta. Konektor za dijagnostiku je 3-pinski i nalazi se u motornom prostoru. Kad stojiš ispred auta, kod kućišta levog amortizera prema motoru. 3-pinski konektor je uboden u nosač na plastici koja nosi još neke kablove. Treba ti 3-pin adapter na OBD II konektor. Radi samo KKL interface, što se tiče motora. Airbag bi takođe trebalo da je 3-pinski konektor i ne bi trebalo da ti treba još neki kablić. Aurbag konektor bi trebalo da je u fioci kod suvozača. Na mom autu nema Airbeg-a pa ti ne mogu tačno reći. Vrlo je moguće da 3-pin adapter neće biti dobro povezan. Ja sam to rešio tako što sam presekao kabel između konektora i prevezao žice kako treba.
  9. Postoji adapter. Možeš da pratiš motor, mislim i ABS, ako ga imaš. U stvari ELM ne radi na starom Bravo/Brava i Marea tj. onim koji imaju 3-pina konektor. Radi KKL, tj. K-Line, sa ovim adapterom.
  10. Mislim da je tako kako si napisao. Vozio sam auto pre pola sata i palio sam zadnji brisač, samo da operem zadnje staklo i ne znam da ti kažem 100% tačno. U svakom slučaju, kada prsneš vodu za pranje, brisač odradi par brisanja.
  11. Kao prvo, možeš da ih obmotaš selotejpom. Čisto da bi mogao da voziš auto. Trebalo bi da je ovo kataloški broj: 60595390. Trebalo bi da je prečnik 58mm. Koristi se i na Fiatu Bravo '95, Alfama, Marei. Trebalo bi da ih ima Euro 07. Bar ga imaju u katalogu. Tamo ga vode kao crevo za vodu. Pišem "trebalo bi" zato što sam video broj u katalogu a nisam mogao da proverim. Zato ti proveri pre nego što kupiš. Na Googlu možeš videti slike, za kataloški broj. Pretpostavljam da bi mogao da iskoristiš crevo interkulera odgovarajućeg prečnika. Čudi me da ti majstor nije ponudio neko rešenje.
  12. Koristiće svakako. Koliko je to crevo elastično?
  13. Pardon, nisam pažljivo čitao. Gates crevo koje sam ubacio je bilo dobro, što se tiče samog creva, pucanja i slično. Jedino što je trebalo da bude elastično. Bar je tako na sklopu pumpe koji je na mom autu. Kasnije sam ga zamenio originalnim, našao majstor. Ovako izgleda originalna pumpa na starijim modelima. Da znaš šta da tražiš. Crevo je 8mm unutrašnji prečnik. Crevo je stisnuto šelnama dakle drugačije nego što je na tvojoj pumpi. Ovo na slici su šelne posle zamene, drugačije od fabričkih. A možda da ubaciš neko plastično armirano crevo? Sama pumpa bi trebalo da daje 9 bara maksimalan pritisak, po sećanju pišem za modele gde je regulator pritiska u motornom prostoru. Na 9 bara se aktivira zaštita u samoj pumpi. Generalno uzevši, pritisak same pumpe zavisi i od protoka. Ovo važi za starije modele. Ako nađeš polovno crevo, sa obzirom da je sve relativno kruta plastika, mogu se javiti problemi sa dihtovanjem. Od jednog majstora za pumpe sam čuo da on stavi prvo parče termo-bužira preko priključka pa onda crevo i šelna preko.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...