Jump to content
FAS Euroauto Goran

draganc

Members
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

About draganc

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 11/26/1986

Profile Information

  • Location
    Inđija

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 2002 3v 1.6 16V

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Evo za sve forumaše a i goste one ne registrovane koji bi mogli nabasati na problem nemirnog rada motora na leru. Prvo na dijagnostiku i proveru podpritiska na usisnoj grani, ako je >350mb = Loše zupčenje. Logika je prosta, bregaste ili jedna vam nisu u dobrom tajmingu te se ventili ne otvaraju tj. zatvaraju u pravo vreme što dovodi do toga da motor "ne diše" kako treba što dovodi do nemirnog / nepravilnog rada na leru i gašenja u vožnji prilikom zaustavljanja jer kompijuter sve vreme pokušava da "ispegla" rad promenom vrmena ubrizgavanja. Ko god ima ovih problema toplo preporučujem Fiat Servis Goran u Zemunu (Altina), momci su krajnje profesionalni i korektni. I ovde im jedno veliko HVALA! Takođe zahvaljujem svim forumašima koji su učestvovali u ovoj temi javno il tajno (putem poruka) i pomagali da se reši problem! Ako neko zatreba pomoć stojim na raspolaganju za sva pitanja da podelim iskustva iz prve ruke.
  2. Posetio sam danas Auto Servis Goran, momci su stvarno ekstra. Dogovorili smo u 14:30h i došao sam i ranije, uzeli odmah auto na dijagnostiku pa rasturali da provere zupčenje. Mislio sam jadan ja rekoh sad će da me olade a ja u džepu nula Međutim nisu ništa naplatili, dogovorili smo termin (taman da mi legne plata) i 7000 je zupčenje. Inače izduvna bregasta mi je pomerena za 15o i podpritisak na usisu je visok -650mb. Javio sam servisu koji mi je sklapao auto, kažu ne priznaju ništa ako njihov majstor nije prisutan lol. Hoće da pošalju majstora da nauči zanat
  3. Imao sam tri greške koje sam našao sa Torque PRO. Prva je bila za MAP senzor pošto sam ga jednom isključio u radu motora. Druga je bila za Klapnu gasa - skidao sam crevo i čačkao klapnu u radu. Ali treća je bila P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) i nije mi dala mira. Uzmem unimer da ispitam stvar i na konektoru sa strane koja ide ka motoru uočim dve "gole" žice. Raspetljam to sve i prizor je sledeći: Pošto sam izolovao izolir trakom i vratio sve nazad u bužir upalim auto i uzmem unimer da izmerim voltažu. Prva žica sa leve strane (plavo bela) je oko 14V (ista voltaža kao na akumulatoru) Druga i treća žica su mi pokazivale nulu Četvrta (zelena) koja bi valjda trebala da ima blizu 1V dok auto sa normalnom radnom temperaturom radi na leru i kako se dodaje gas voltaža bi trebala da ide gore. Kod mene je slučaj da voltaža ide od 0.15V do nekih 0.89V koliko sam video najviše u nekom trenutku ali u glavnom je vrednost mala i kreće se oko 0.2 - 0.3V Problem je što se toliko brzo menjaju vrednosti da ne mogu ni da pročitam lepo. Sad sam na poslu, kad dodjem kući probaću da zamenim sondu (stavljena je nova kad je radjen veliki servis na 80k km) pa da opet merim unimerom da vidim ima li razlike. Inače greška trenutno nije prisutna i nije palio MIL lampicu. Ako neko ima iskustva sa ovakvim načinom provere lambda sonde svaki savet mi je dobro došao.
  4. Više o ovoj Torque PRO 1.8.106 Android Diagnostika i još mnogo toga možete pročitati na originalnoj play store stranici: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=en Aplikacija je namenjena za upotrebu na android uredjajima sa 2.0 i novijim androidom. Uz nju vam treba i OBDII bluetooth konektor, ubodete ga na auto, uradite pair preko bluetooth-a sa vašim telefonom ili tabletom, otvorite aplikaciju i sve će vam se samo kasti Evo i linka za download krekovane aplikacije sa mog google drajva: https://drive.google.com/open?id=0B7tLXnNYRoDsWkdVRkt3bDh5ZUU Ima dosta plug-inova za sada sam našao ova dva kao interesantna pa evo krekova i za njih: Racing meter https://drive.google.com/open?id=0B7tLXnNYRoDsbDc4YW1VQ1NTWHc Fuel Economy 5.8 https://drive.google.com/open?id=0B7tLXnNYRoDsTGZqY2pFVUNoREE Testirao sam je večeras sa više verzija androida u simulatoru i radi na svim. Ne zahteva registraciju i ocišćena je od reklama. Probao sam i sa mojim Note4 na Stilu i radi. Očitala mi je greške bez problema. Dok uhvatim vremena očekujte i krek za poslednju verziju MultiECUscan 3.2 Pozdrav svima! p.s. Ako vam se svidja aplikacija kupite je i podržite developera (nije moja aplikacija)
  5. Sad sam tek stvarno pročitao šta si napisao pa da pojasnim svima: UZROK TOPLJENJA KLIPA = "DRAJVER BOBINE NA ECU JE PRSO" ŠTO JE DOVELO DO IZOSTANKA INPULSA I BOBINA NIJE OKIDALA. NESREĆNA OKOLNOST MI SE DESILA U VOŽNJI DOK JE AUTO IŠAO NA PLIN PA ECU NIJE MOGAO DA SPREČI TJ PREKINE DOVOD GORIVA U CILINDAR. Znači gorivo (gas) je brizgano u cilindar, nije bilo paljenja smeše svećicom u pravo vreme a pošto sam vozio pod većim opterećenjem došlo je do samozapaljivanja, visoke temperature, širenja klipa, habanja karike i cilindra i na kraju topljenja čela klipa. Ostaje problem nemirnog rada motora na leru i gašenja tokom vożnje (prilikom stajanja na semaforu) Za ovo još nemam tačnog uzročnika ali svakako planiram da otkrijem. Kada ga otkrijem tj otklonim napisaću rešenje ovde. Možda će koristiti nekom nesrećniku poput mene u budućnosti. Za sada ovo u mom slučaju NISU krivci za nemiran ler i gašenje: Leptir gasa MAP senzor Svećice Akumulator Alternator Usisna grana Vakum creva na usisu Bobina/e ECU Instalacije Filter Vazduha Dizne Benzinska Pumpa Servo Glavni osumnjičeni trenutno je loš tajming zupčastog tj. loše zupčenje!
  6. Nije crko na 80 nego na 106k, ipak je to dečija bolest stila još je ta najgora serija 2002 god. i nemoj se lažemo ipak je to mator auto to što smo ranije vozili kola u proseku stara 20 godina i više ne znači da je ovo novo. Mislim da imam rešenje vezano za zupčenje, dobio sam odgovor od AC Bogunović 4800 din košta zupčenje kod njih bez delova. Jbt jeftinije nego kod ovih šustera ostaje mi da zakažem kod njih i da molim boga da će da obave posao kako treba.
  7. Evo linka, ima samo jedan problem lik priča na Portugalskom
  8. @vave Prosledio sam ti link. JEste to su isti majstori koji su mi rasturali / sklapali auto. Posto sam skapirao da su šusteri (već je bilo kasno) odlučio sam se da mi MR sklopi polumotor kako bih smajio rizik fakapa na novo sredjenom motoru. Računao sam da će znati da vrate agregate i glavu na mesto. Nije mi padalo na pamet da na kraju neće biti sposobni da mi uzupče motor. Razmišljao sam danas i vraćao film. Kada sam kupio auto u junu prošle godine imao je 70k na satu (provereno preko Stojanova) i pošto nisam imao para odmah da uradim veliki servis uradio sam to 2-3 meseca posle kupovine. Ugradio sam plin i par dana kasnije uradio veliki servis. Tada je auto imao 80800km na satu i realno tada je počelo to biiip sa ler gasom. Sada je to nešto izraženije pošto su kapiram ovi promašili zupčenje više nego predhodni majstor. Tada to nisam kapirao i povezivao sam to sa plinom, očigledo mojom greškom.
  9. Majstori nudili da otvore i dovedem svog majstora da prekontroliše. Ako nije ok ne plaćam ništa al ako jeste 60€. Nemam para pa ne mogu da odigram tu kartu.
  10. Klapnu sam učio i nije do nje. Skidao sam crevo i posmatrao klapnu stoji mirno u jednom položaju. Kako da uradim taj test? Ponaša se ok. Ne cima samo sam osetio da motor vibrira kao i na leru
  11. Auto konačno radi na sva 4 cilindra no ne lezi vraže na leru radi gore nego što je radio ranije. Hidro podizači se više ne čuju ali obrtaji variraju i auto sad hoće i da se gasi dok eto tako samo stoji u mestu, što se ranije uopšte nije dešavalo. Do sada je provereno sledeće: MAP senzor - ispravan, Leptir gasa - ispravan i čist kao suza Senzor radilice - ispravan Komplet strujne instalacije - bez greške ECU - urađena reparacija i otklonjen kvar sa signalom bobine drugog cilindra Vakum na usisu - dobro sve Alternator - ispravan 14,5V punjenje Akumulator - NOV (kupljen pre mesec dana) Sad mi valja pronaći taj fantomski kvar jer me užasno nervira.
  12. Ogrebotine su preduboke i skinut je lak. Moze da proba smirglanje vodeno pa poliranje ali sigurno ostaju risevi. Riseve moze probati popuniti bojom (namakanjem sa masnim papirom) ili sa onim markerima za reparaciju.
  13. Auto ostavljen u ECU servisu malopre. Sutra je dan!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...