Milutinac 5906 Posted January 10, 2018 Uhuhuh cek...140k km je poprilicno veliki interval. 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted January 10, 2018 140k mozda za 2 menjanja.. Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5901 Posted January 10, 2018 46 minutes ago, dekirs said: na forumu ima par komada 2.0 i niko nije imao problem sa klapnama Svi poskidali klapne kad su kupili auto. Nakon kupovine veliki servis, ciscenje usisa, skidanje klapni, eventualno zamajac i turbina I eto niko nema problema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 10, 2018 Ko je poskidao klapne na 2.0? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted January 10, 2018 Pa kako svi Marko nije, Milutin nije, Skile ja mislim da nije, ne znam ko jos ima 2.0?Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 10, 2018 1 hour ago, Dezurni said: Sad sam listao temu u nazad. Vidim na jednoj slici da ima 330.000 km. To znaci 80.000 km od zamene kaisa. Proveri zupcenje na tom motoru. @Milutin-NS je imao problem sa bucnim motorom i bio je problem sa promasenim zubom. A mogao bi da razmislis i o zameni kaisa. Tebi je sad samo do zupčenja. Ti bi samo da ga uzubljuješ negde, a? 48 minutes ago, Milutin-NS said: Kad smo kod pravog puta...raspravicemo danas uz Lav pivo (jer sam ja Lavcina) i milfUrd caj Da mi nije @andreja.micovic ne bih imao sa kim ni pivo popiti. Izvini što te znam, e.... nemoj slučajno mene da pozoveš ili na moje pozive da se odazoveš. Molim lepo... 1 Dezurni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 10, 2018 10 minutes ago, dekirs said: Pa kako svi Marko nije, Milutin nije, Skile ja mislim da nije, ne znam ko jos ima 2.0? Sent from my SM-G955F using Tapatalk Sava nije 2 dekirs and Sava reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 10, 2018 4 minutes ago, PremieRacing said: Izvini što te znam, e.... nemoj slučajno mene da pozoveš ili na moje pozive da se odazoveš. Molim lepo... Ja i uzubljivac se danas vidjamo samo jer imamo nesto u 4 oka. A odazivanja nije bilo jer nije bilo ni poziva. Kada ih bude rado cu se odazvati uvek... Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5901 Posted January 10, 2018 E sad niko nije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 10, 2018 Hm zanimljivo, zvao sam servis turbina i naručijo se za pregled. Pita majstor šta je bilo reko tako i tako, valjda možda proleteo neki deo te loputice iz motora kroz turbinu i počela kašljati. Pali se lampica za motor i diagnoza pokazala variabilni deo turbine. Kaže on, znači motor nema nikakve snage ne vuče sad. Reko vuče on normalno samo kad se pritisne na obrtaje 3500 rpm pali se lampica za motor i baci ga u safe mode, a turbina posle svakog potezanja zakašlje. Kaže on da kap ulja može oštetiti turbinu a kamoli ako bi proleteo ta loputica sasuo bi je na komadiće i auto ne bi imao nikakve snage više, a to da tebi vuče motor normalno i kašlje turbina nije do loputice koja je prošla kroz motor, nego dovezi auto da mi pregledamo tu turbinu malo bolje. Tako da u ponedeljak ide na turbo servis da je ljudi skinu dole. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 10, 2018 Čekamo razvitak situacije dalje... Inače šta god bude ili ne bude oko turba topla preporuka od mene za skidanje i čišćenje usisa....zbog radi ovoga.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 10, 2018 Meni je nesto velicine zrna psenice (posle ciscenja usisne grane) proletelo kroz turbinu. Auto je isao skroz normalno...za tadasnje stanje. I palio je check engine prvo za prepunjavanje turbine a kasnije i za varijabilu...isti kod greske kao i tvoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 10, 2018 (edited) @Milutin-NSna koliko obrtaja je palilo check engine i kakav zvuk je imala turbina ? Imam video rada turbine tog kašljanja ali gde da naložim ? Edited January 10, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 10, 2018 Naloži ga na YouTube Preko 3500 ako se sad dobro secam. A zvuk je bio isti kao i pre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 11, 2018 (edited) 16 hours ago, Milutin-NS said: Uhuhuh cek...140k km je poprilicno veliki interval. u knjigi piše za taj motor 140 k ili 5 godina ili na 4 god. ako je bila intenzivnija vožnja (dosta gradske, avtocesta-veće brzine). Kod mene je bijo svakih 130 k , znači imam u dobrom još 50 k ili 2 god. 8 hours ago, Milutin-NS said: Naloži ga na YouTube Preko 3500 ako se sad dobro secam. A zvuk je bio isti kao i pre u mene isto na 3500 ili nekoliko sekundi preko, zvuk sad definitivno nije isti kao pre, sad posle punjenja lopatice turba kao da ostanu otvorene a na kraju kad pustim gas nešto zaklokće Edited January 11, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted January 11, 2018 Brate kakva te knjiga spopala, i moj ima 160k pa radim veliki na 60..Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 11, 2018 Dada...samo ti "slusaj" knjigu... Ako se vec i nije desilo... 1 ChobbyNS reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 11, 2018 Šta sad voli da se desi ? izgleda po knjigi više stvari nije po propisima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 11, 2018 To je druze ogromna kilometraza. Kakvi god da su delovi - veliki servis se radi na 60-80 hiljada kilometara ili 5 godina i amin. Pise u knjizici i da se u 2.0 mjet sipa 4.9 litre ulja...probaj da sipas 5 litara pa ces videti gde je merac. Odnosno, jel si ti to vec iskusio...mislim da jesi?! Primer 2 - knjizica za punta 2 kaze da je normalna potrosnja ulja za 1.8 16v do 0.8dl na 1000 (hiljadu) kilometara. Znaci krenes na more i poneses 3 litre ulja za dosipanje. Pusti ti to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted January 11, 2018 Koliko nas je poplašilo ovo ludo vreme u Suburbiji, i kvalitet delova kojima smo decenijama izloženi... Odosmo u bolesnu krajnost. Razmislite dal' bi tako postupali i radili veliki servis duplo u odnosu na preporučeno da imamo delove kakvi su na zapadu. Delove koji su skoro kao za 'prvu ugradnju'. Pa preporuka proizvođača iz servisne knjižice je uveliko u bezbednoj zoni zato što oni prvi ne žele da se nešto desi. Ako budete iskreni prema sebi shvatićete da sigurno ne bi. Naravno puno je faktora u toj jednačini, hoću, neću, u garanciji ili van garancije, cena servisa, cena 'vremena' koje se izgubi dok se auto servisira, i slično, ali siguran sam da se razumemo. Da znaš da ti neko garantuje da je to OK, da znaš i da imaš sigurnost da će neko da ti nadoknadi ako se nešto loše desi - sigurno niko ne bi prepolovio ili čak tri puta radio veliki servis u periodu kad proizvođač propisuje jedan. OK, možda bi mnogi koji vole automobile i koji se razumeju radili preventivno i malo ranije. I ja bi. Ovako kod nas svesno kupujemo što jeftinije, nekvalitetne delove za veliki servis, to nam odradi majstor drugar za nešto malo prihvatljivih para i onda ga radimo pre vremena jer kod nas tako može i mora. Ali to sve ne znači da tako treba i da konstruktori nisu u pravu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 11, 2018 Ne znam ja se bojim da je to uvezi 4.9l ulja baš problem u šipkama jer da nije to glavni uzrok da ove turbine nešto češće stradaju, možda su te 4 litre manjak ulja za turbine, a da mi i ne znamo. A oko glavnog servisa 130 k na 5 godina to je sasvim normalno, do sad je bilo tako na tom autu menjano, a Citroen Peugeot 2.0 hdi ima interval 10 godina ili 160 k, noviji 1.6 hdi čak na 240 kkm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 11, 2018 Pa kako češće stradaju kad eto tvoja ima 320k što se zna a možda i više. To što nešto proleti kroz turbo i mehanički ošteti lopatice nema veze sa uljem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 11, 2018 (edited) 5 minutes ago, Markobgd said: Pa kako češće stradaju kad eto tvoja ima 320k što se zna a možda i više. To što nešto proleti kroz turbo i mehanički ošteti lopatice nema veze sa uljem prva je bila menjana na 180 kkm krajem 2014 god.zbog zamašene uljne cevke pa stradala, ovo je sad druga nova koja je prešla več 150 kkm ali negde sam čuo da su osetljive na manjak ulja tako da mi to malo čudno deluje. Imam na mercedesu W210 290TD još prvu turbinu , auto ima 370 kkm i prva turbina se skoro pa ne čuje kad ga pritisneš. Edited January 11, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 11, 2018 To je nesto drugo, nije ni tip turbine isti Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 11, 2018 (edited) Aha, nisam znao da ti je već menjana turbina. Stavljena nova ili remontovana? Može da bude problem do podmazivanja najpre jer gotovo svaki 2.0mjet ima problem sa gumicom uljne pumpe u karteru a ako se ne odreaguje na vreme sa zamenom iste podmazivanje nije dobro naročito pri hladnom startu. Edited January 11, 2018 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites