Jump to content
FAS Goran
Mišo165

Fiat Bravo 2.0 MultiJet Sport

Recommended Posts

46 minutes ago, dekirs said:

na forumu ima par komada 2.0 i niko nije imao problem sa klapnama

Svi poskidali klapne kad su kupili auto. Nakon kupovine veliki servis, ciscenje usisa, skidanje klapni, eventualno zamajac i turbina :)

I eto niko nema problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dezurni said:

Sad sam listao temu u nazad. Vidim na jednoj slici da ima 330.000 km. To znaci 80.000 km od zamene kaisa. Proveri zupcenje na tom motoru. @Milutin-NS je imao problem sa bucnim motorom i bio je problem sa promasenim zubom. A mogao bi da razmislis i o zameni kaisa. 

 

Tebi je sad samo do zupčenja. Ti bi samo da ga uzubljuješ negde, a?

48 minutes ago, Milutin-NS said:

Kad smo kod pravog puta...raspravicemo danas uz Lav pivo (jer sam ja Lavcina) i milfUrd caj

Da mi nije @andreja.micovic ne bih imao sa kim ni pivo popiti.

 

Izvini što te znam, e.... nemoj slučajno mene da pozoveš ili na moje pozive da se odazoveš. Molim lepo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, dekirs said:

Pa kako svi Marko nije, Milutin nije, Skile ja mislim da nije, ne znam ko jos ima 2.0?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

Sava nije

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, PremieRacing said:

 

Izvini što te znam, e.... nemoj slučajno mene da pozoveš ili na moje pozive da se odazoveš. Molim lepo...

 

Ja i uzubljivac se danas vidjamo samo jer imamo nesto u 4 oka. A odazivanja nije bilo jer nije bilo ni poziva. Kada ih bude rado cu se odazvati :) uvek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm zanimljivo, zvao sam servis turbina i naručijo se za pregled. Pita majstor šta je bilo reko tako i tako, valjda možda proleteo neki deo te loputice iz motora kroz turbinu i počela kašljati. Pali se lampica za motor i diagnoza pokazala variabilni deo turbine. Kaže on, znači motor nema nikakve snage ne vuče sad. Reko vuče on normalno samo kad se pritisne na obrtaje 3500 rpm pali se lampica za motor i baci ga u safe mode, a turbina posle svakog potezanja zakašlje.  Kaže on da kap ulja može oštetiti turbinu a kamoli ako bi proleteo ta loputica sasuo bi je na komadiće i auto ne bi imao nikakve snage više, a to da tebi vuče motor normalno i kašlje turbina nije do loputice koja je prošla kroz motor, nego dovezi auto da mi pregledamo tu turbinu malo bolje. Tako da u ponedeljak ide na turbo servis da je ljudi skinu dole.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čekamo razvitak situacije dalje...

 

Inače šta god bude ili ne bude oko turba topla preporuka od mene za skidanje i čišćenje usisa....zbog radi ovoga....

IMG_20150429_215403.thumb.jpg.9306f9bd9021c973c1e09c03960c4add.jpgIMG_20150429_215432.thumb.jpg.f346295a04c1a2231dba8356dd055725.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je nesto velicine zrna psenice (posle ciscenja usisne grane) proletelo kroz turbinu. Auto je isao skroz normalno...za tadasnje stanje. I palio je check engine prvo za prepunjavanje turbine a kasnije i za varijabilu...isti kod greske kao i tvoj.

 

image-0-02-05-9e07445cee16d8d28447e34684bac62fabe848f772e6261953993de4ec659c6e-V.thumb.jpg.ff6ae0dc26e73c048cecda0cc439ae6e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Milutin-NS said:

Uhuhuh cek...140k km je poprilicno veliki interval.

u knjigi piše za taj motor 140 k ili 5 godina ili na 4 god. ako je bila intenzivnija vožnja (dosta gradske, avtocesta-veće brzine). Kod mene je bijo svakih 130 k , znači imam u dobrom još 50 k ili 2 god.

8 hours ago, Milutin-NS said:

Naloži ga na YouTube

 

Preko 3500 ako se sad dobro secam. A zvuk je bio isti kao i pre

u mene isto na 3500 ili nekoliko sekundi preko, zvuk sad definitivno nije isti kao pre, sad posle punjenja lopatice turba kao da ostanu otvorene a na kraju kad pustim gas nešto zaklokće

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je druze ogromna kilometraza. Kakvi god da su delovi - veliki servis se radi na 60-80 hiljada kilometara ili 5 godina i amin.
Pise u knjizici i da se u 2.0 mjet sipa 4.9 litre ulja...probaj da sipas 5 litara pa ces videti gde je merac. Odnosno, jel si ti to vec iskusio...mislim da jesi?!

 

 

Primer 2 - knjizica za punta 2 kaze da je normalna potrosnja ulja za 1.8 16v do 0.8dl na 1000 (hiljadu) kilometara. Znaci krenes na more i poneses 3 litre ulja za dosipanje.
Pusti ti to...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko nas je poplašilo ovo ludo vreme u Suburbiji, i kvalitet delova kojima smo decenijama izloženi...  Odosmo u bolesnu krajnost. 

 

Razmislite dal' bi tako postupali i radili veliki servis duplo u odnosu na preporučeno da imamo delove kakvi su na zapadu. Delove koji su skoro kao za 'prvu ugradnju'. Pa preporuka proizvođača iz servisne knjižice je uveliko u bezbednoj zoni zato što oni prvi ne žele da se nešto desi. Ako budete iskreni prema sebi shvatićete da sigurno ne bi. Naravno puno je faktora u toj jednačini, hoću, neću, u garanciji ili van garancije, cena servisa, cena 'vremena' koje se izgubi dok se auto servisira, i slično, ali siguran sam da se razumemo. Da znaš da ti neko garantuje da je to OK, da znaš i da imaš sigurnost da će neko da ti nadoknadi ako se nešto loše desi - sigurno niko ne bi prepolovio ili čak tri puta radio veliki servis u periodu kad proizvođač propisuje jedan. OK, možda bi mnogi koji vole automobile i koji se razumeju radili preventivno i malo ranije. I ja bi.

 

Ovako kod nas svesno kupujemo što jeftinije, nekvalitetne delove za veliki servis, to nam odradi majstor drugar za nešto malo prihvatljivih para i onda ga radimo pre vremena jer kod nas tako može i mora.

 

Ali to sve ne znači da tako treba i da konstruktori nisu u pravu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam ja se bojim da je to uvezi 4.9l ulja baš problem u šipkama jer da nije to glavni uzrok da ove turbine nešto češće stradaju, možda su te 4 litre  manjak ulja za turbine, a da mi i ne znamo. A oko glavnog servisa 130 k na 5 godina to je sasvim normalno, do sad je bilo tako na tom autu menjano, a Citroen Peugeot 2.0 hdi ima interval 10 godina ili 160 k, noviji 1.6 hdi čak na 240 kkm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kako češće stradaju kad eto tvoja ima 320k što se zna a možda i više. 

To što nešto proleti kroz turbo i mehanički ošteti lopatice nema veze sa uljem

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Markobgd said:

Pa kako češće stradaju kad eto tvoja ima 320k što se zna a možda i više. 

To što nešto proleti kroz turbo i mehanički ošteti lopatice nema veze sa uljem

prva je bila menjana na 180 kkm krajem 2014 god.zbog zamašene uljne cevke pa stradala, ovo je sad druga nova koja je prešla več 150 kkm ali negde sam čuo da su osetljive na manjak ulja tako da mi to malo čudno deluje. Imam na mercedesu W210 290TD još prvu turbinu , auto ima 370 kkm i prva turbina se skoro pa ne čuje kad ga pritisneš. 

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je nesto drugo, nije ni tip turbine isti

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, nisam znao da ti je već menjana turbina. Stavljena nova ili remontovana?

 

Može da bude problem do podmazivanja najpre jer gotovo svaki 2.0mjet ima problem sa gumicom uljne pumpe u karteru a ako se ne odreaguje na vreme sa zamenom iste podmazivanje nije dobro naročito pri hladnom startu. 

 

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...