Jump to content
FAS Goran
Mišo165

Fiat Bravo 2.0 MultiJet Sport

Recommended Posts

Po rečima majstora koji mi pravijo diagnozu bilo je da je greška na polożaju vgt loputica, koje su vodene preko boost ventila a ulogu sa njima igra i map senzor. Rekao je 99% sam siguran da je jedno od to dvoje ako nije turbina fizički oštećena. Onda sam zvao na servis turbina i pitao šta se desi ako je turbinski propeler fizički oštećen, odgovorijo je da auto ne bi onda ima nikakve snage i ne bi išao nikud. Tako da sam polako prestao sumnjati u turbinu i probao prvo ovo dvoje. Taj sa diagnozom uzeo mi je 10€ da mi to rekao, dok oni na ovlaštenom fiat servisu ni sa računom od 180€ nisu znali šta je uzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pala je i odluka da se umesto dpf lonca stavi Downpipe. U krajnjoj fazi ako do čega dođe na tehničkom pregledu, mogu da ga samo vratim nazad a i ako bi ga prodavao kasnije ima svoju vrednost. Ja ga pod 400 € ovde kod nas još nisam video polovnog. A downpipe sam našao od jednog što ga nije nikad ni montirao a novog je platijo 200€ s poštarinom iz Italije. Stajao mu 3 godine pa ga sad prodaje za 130 €.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako baš i mene zanima šta će biti onda a i ovaj Dpf učesto mnogo više. Jeste baš ovaj za 180 €. Zanimljiv ovaj sa katom ali kolko sam gledao taj je 300€

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dok se čeka na ugradnju Downpipe cevi još nešto mi skrenulo pažnju šta hoču da rešim. Postoji neko pištanje turbine na oko 1300-2000 rpm a onda gore višlje ponestane. Čuo sam da bi bilo dobro skinuti izpušni kolektor i proveriti dihtung jer kao največi je pritisak na kolektoru baš na tih 1500 rpm. Stoga sam rešijo da se skine i pregleda stanje kolektora, dihtunge....a ako se skida to nek onda ode na pregled i turbo pa da znam i njegovo stanje. Valjda  Dpf zna i turbini da skrati vek pa zato odluka i to da se pregleda da znam koliko je turbo trpeo do sad.

 

Umesto Dpf ide ovo sa slike :D

 

Da nije Bravo kao što jest ne verujem da bi imao volje da se petljam oko svega ali postoji neka ljubav pa hoću da ga doteram da se vozi po mojoj želji :)

 

27537094_1913933435586419_1696277613_o.jpg

107ebb80-5527-11e7-a03b-03bc1c91bbce.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spominjao si da ti je vec remontovana turbina, pa rekoh da nije do toga. Kod nas znam za 4 turbine koje su radjene u TS Uzice i koje imaju identican fijuuuu zvuk od 1500-2000.

Rekoh da nije u SLO ista roba kao i kod nas... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

bila je nova turbina 750€ ali izgleda radi 150-180 kkm i onda počinju neki novi problemi,  sve povezujem sa tim da je možda i zbog Dpf-ja nešto (visoke temperature,  slab izduvni protok zraka pa nazad udara sve na turbo ...) može i turbo da se pregrije a i kolektor da se iskrivi, uglavnom kako god jedva čekam da se rešim tog Dpf i da motor  zadiše normalnim plućima...verujem da će biti manje problema

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam danas doneo mehaničaru ovo kaže daj da vidim kakvu si mi cev doneo na šta da priklapam sad sve ove senzore. Reko evo je ovo kao da su za formulu pravili :o.Aluminij je aluminij ali ovo je još lakše od njega i čvršče. Ne znam dal je 1kg težina ovog svega šteta što ga nisam izvagao. Čovek kad je video kaže ovo je nešto specijalno namontiraću ga odšale .Sad koliko sam ga platijo 130€ čini mi se da je hladno vredan i 250 € ako su mi auspuhari za običnu železnu cev tražili 50 € samo da navare bez ikakvog ovog priključka za te senzore.

Zvao sam i programera i on kaže prvo  namontiraj downpipe gore pa priklopi nazad te senzore pa onda da pravilno odradim gašenje dpf-a jer ti senzori su važni i za druge stvari ne samo za dpf .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda bi Bravo benzin 1.4 150 ps bijo jefitniji Sport :). Svak se nada sa dizelom nešto uštedeti na kraju ipak to je dosta drugačije.

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ovim novijim turbacima, nije covek vise pametan :D . Evo prvi priznajem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U želji da se provozam sa Sportom napravih 500 km i auto stade za više nedelja na servisu. Koliko je bijo jeftiniji toliko će sad izaći skuplje :P ali dobro probaću sad posle toliko kilometara da sve ovo odradim kako bi se mogao opet voziti dobro. Ušao sam u igru sa dizelom i sad moram da je igram do kraja :).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislio na onaj noviji :) . Kod nas stidljivo iskacu na oglasima, krecu od oko 9 soma za pocetna godista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...