Mišo165 6 Posted January 18, 2018 Po rečima majstora koji mi pravijo diagnozu bilo je da je greška na polożaju vgt loputica, koje su vodene preko boost ventila a ulogu sa njima igra i map senzor. Rekao je 99% sam siguran da je jedno od to dvoje ako nije turbina fizički oštećena. Onda sam zvao na servis turbina i pitao šta se desi ako je turbinski propeler fizički oštećen, odgovorijo je da auto ne bi onda ima nikakve snage i ne bi išao nikud. Tako da sam polako prestao sumnjati u turbinu i probao prvo ovo dvoje. Taj sa diagnozom uzeo mi je 10€ da mi to rekao, dok oni na ovlaštenom fiat servisu ni sa računom od 180€ nisu znali šta je uzrok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 18, 2018 Najteže je naći kvar...popravka je laka 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 21, 2018 Deo oko skidanja DPF-a je prebačen u odgovarajuću temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/55131-skidanje-dpf-fap-filtera/&do=findComment&comment=1425734 1 Siciliano reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 24, 2018 Pala je i odluka da se umesto dpf lonca stavi Downpipe. U krajnjoj fazi ako do čega dođe na tehničkom pregledu, mogu da ga samo vratim nazad a i ako bi ga prodavao kasnije ima svoju vrednost. Ja ga pod 400 € ovde kod nas još nisam video polovnog. A downpipe sam našao od jednog što ga nije nikad ni montirao a novog je platijo 200€ s poštarinom iz Italije. Stajao mu 3 godine pa ga sad prodaje za 130 €. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 24, 2018 Odlično. Javi utiske i mogla bi neka slika da padne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 24, 2018 To je ovo pretpostavljam https://www.kijiji.it/annunci/accessori-e-tuning-auto/salerno-annunci-bellizzi/downpipe-2-0-mjet-tubo-dpf-alfa-159-giulietta/90357136 Kačio sam davno ovo već... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 24, 2018 Svakako baš i mene zanima šta će biti onda a i ovaj Dpf učesto mnogo više. Jeste baš ovaj za 180 €. Zanimljiv ovaj sa katom ali kolko sam gledao taj je 300€ Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted January 24, 2018 Kod mene samo izvadjen dpf iz lonca. Nema promene ni u cemu. Skinute klapne iz usisa i evo pegla vec 20 0000 za 6mes samo tako. 1 Danilo1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 27, 2018 I dok se čeka na ugradnju Downpipe cevi još nešto mi skrenulo pažnju šta hoču da rešim. Postoji neko pištanje turbine na oko 1300-2000 rpm a onda gore višlje ponestane. Čuo sam da bi bilo dobro skinuti izpušni kolektor i proveriti dihtung jer kao največi je pritisak na kolektoru baš na tih 1500 rpm. Stoga sam rešijo da se skine i pregleda stanje kolektora, dihtunge....a ako se skida to nek onda ode na pregled i turbo pa da znam i njegovo stanje. Valjda Dpf zna i turbini da skrati vek pa zato odluka i to da se pregleda da znam koliko je turbo trpeo do sad. Umesto Dpf ide ovo sa slike Da nije Bravo kao što jest ne verujem da bi imao volje da se petljam oko svega ali postoji neka ljubav pa hoću da ga doteram da se vozi po mojoj želji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 29, 2018 Pistanje ili fijukanje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 29, 2018 Pištanje. Danas ide turbo na servis da vide stanje a downpipe se montira sutra, dpf je već skinut. Verovatno će trebati i novi dihtung na kolektoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 29, 2018 DA, onda bi to mogao biti dihtung to kazu da se cuje kao ono kada duvas papir od bombona pa svira/pisti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 29, 2018 a u čemu je razlika kad bi bilo fijukanje ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 29, 2018 Spominjao si da ti je vec remontovana turbina, pa rekoh da nije do toga. Kod nas znam za 4 turbine koje su radjene u TS Uzice i koje imaju identican fijuuuu zvuk od 1500-2000. Rekoh da nije u SLO ista roba kao i kod nas... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 29, 2018 (edited) bila je nova turbina 750€ ali izgleda radi 150-180 kkm i onda počinju neki novi problemi, sve povezujem sa tim da je možda i zbog Dpf-ja nešto (visoke temperature, slab izduvni protok zraka pa nazad udara sve na turbo ...) može i turbo da se pregrije a i kolektor da se iskrivi, uglavnom kako god jedva čekam da se rešim tog Dpf i da motor zadiše normalnim plućima...verujem da će biti manje problema Edited January 29, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 30, 2018 Evo ga downpipe stigao konačno. Ovo izgleda neki ozbiljniji produkt, težina nema lagan ko perce. Baš me zanima kolika je težina dpf-a. 1 DraganUS reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 30, 2018 Sad kad Milutin vidi 1 Mišo165 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted January 30, 2018 Kad sam danas doneo mehaničaru ovo kaže daj da vidim kakvu si mi cev doneo na šta da priklapam sad sve ove senzore. Reko evo je ovo kao da su za formulu pravili .Aluminij je aluminij ali ovo je još lakše od njega i čvršče. Ne znam dal je 1kg težina ovog svega šteta što ga nisam izvagao. Čovek kad je video kaže ovo je nešto specijalno namontiraću ga odšale .Sad koliko sam ga platijo 130€ čini mi se da je hladno vredan i 250 € ako su mi auspuhari za običnu železnu cev tražili 50 € samo da navare bez ikakvog ovog priključka za te senzore. Zvao sam i programera i on kaže prvo namontiraj downpipe gore pa priklopi nazad te senzore pa onda da pravilno odradim gašenje dpf-a jer ti senzori su važni i za druge stvari ne samo za dpf . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 31, 2018 18 hours ago, Dezurni said: Sad kad Milutin vidi Da da! zelim takvo što! Sjajno izgleda cevka, nema sta Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 31, 2018 Da, bas se sija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted February 3, 2018 (edited) Možda bi Bravo benzin 1.4 150 ps bijo jefitniji Sport . Svak se nada sa dizelom nešto uštedeti na kraju ipak to je dosta drugačije. Edited February 3, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted February 3, 2018 Sa ovim novijim turbacima, nije covek vise pametan . Evo prvi priznajem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted February 3, 2018 U želji da se provozam sa Sportom napravih 500 km i auto stade za više nedelja na servisu. Koliko je bijo jeftiniji toliko će sad izaći skuplje ali dobro probaću sad posle toliko kilometara da sve ovo odradim kako bi se mogao opet voziti dobro. Ušao sam u igru sa dizelom i sad moram da je igram do kraja . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mišo165 6 Posted February 5, 2018 (edited) Evo jedan Seat Leon 1.8 TSI danas sa oglasa kod nas . Ovo bi trebalo da bude dobro. God. 2008, 152 kkm, 118 kw, 2. gazda, 4650 € https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12841655 Edited February 5, 2018 by Mišo165 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted February 5, 2018 Ja mislio na onaj noviji . Kod nas stidljivo iskacu na oglasima, krecu od oko 9 soma za pocetna godista. Quote Share this post Link to post Share on other sites