Jump to content
FAS Goran
Mišo165

Fiat Bravo 2.0 MultiJet Sport

Recommended Posts

Veliki pozdrav svima !

 

Do nedavnog sam bijo forumaš Peugeot foruma ali odkako je otišla dihtunga na glavi kod originalnih 150 hiljada km na 2.0 Hdi motoru rešijo sam da francuze zaboravim i uzmem nešto kvalitetnije. Gledao sam njemačke Golfove, Opele i prilikom slučaja naleteo na nešto jeftino sa puno pređenih kilometara. Bilo je to vozilo Fiat marke model Bravo sa nekoliko jačim motorom i originalnom sportskom opremom. Kada sam otišao na ogled vozila, oduševilo me izgled, oprema i vozne karakteristike auta. U 20 min. bilo je jasno da če to biti moj sledeči auto. Nekoliko slika za početak:

 

 

23770189_1881707698808993_1522976318_o.jpg

23798808_1881707728808990_1005461711_o.jpg

23798785_1881707868808976_1054589508_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Mišo165 said:

 

Imam u planu menjati ulje ali da pravo kažem ne znam da li sipati i dalje Motul XCelan 5w-30 kao prošli gazda ili staviti nešto drugo. Original mu je propisana Selenia WR ma da ne znam zašto svi beže od tog ulja. Skinuo bih i Dpf filter pa onda može i neko jače ulje, da ima bolji film zaštite kod večih temperatura. Po drugoj strani sad pred zimu valjalo bi i neko rjeđe ulje zbog bržeg mazanja dok je još leden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega, pozdrav i dobrodosao na forum. Zelim ti da te nova masina dobro sluzi, sa sto manje problema, a sto vise bezbednih kilometara. Ovo "Biat Bravo" u naslovu je previd ili... (da menjamo naslov ili ne ;)) ? 

Lep restyle Sport, ovde ih kod nas uopste nema na oglasima. Budu uglavnom verzije max 2009. ili 1.9 150 (koji je ovde na glasu kao poprilicno robustan), bacim ponekad pogled na Autoscout i sl. i restyle su primetno skuplji.

Interesantno koliko je obican beli Bravo neupadljiv, a koliko je ovako neka Sport verzija sa lepim 17'' ili 18'' felnicama, spojlerima i zatamnjenim staklima totalno druga prica. Skoro sam bas kacio link za jedan brutalno opremljen koji se kod nas pojavio na oglasima:

 

Sto se ulja tice, fabricki je propisana Selenia WR P.E. 5-30, ali kao i za starije generacije motora (bar kod nas) vecina ljudi je izbegava zbog visoke nabavne cene. U tom rangu ili cak i jeftinije se mogu uzeti druga kvalitetna ulja (kao npr. pomenuti Motul i sl.).

Sto se tice EGR i DPF, kod nas se maltene po default blokiraju/skidaju i softverski gase nakon kupovine, pri cemu ljudi predju i na 5-40 ulja. Da ti ne bih smarao temu sa tehnikom, cisto da ti pomognem i uputim te (ako vec i sam nisi video) na odgovarajuce teme za izbor ulja i DPF:

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, da ono u naslovu vidim tek sad zatipkao se :). Oko ulja gledam da bih prešao na 5w-40 nebitno Selenia ili Motul, a odmah posle toga ide skidanje Dpf filtera, čipovanje je nepotrebno jer auto se posle 2.000 rpm stvarno lansira. Najpre sam u oglasima tražijo nešto poput Golfa tdi, francuz me več izneverijo, pa onda sve žive marke sam pretražijo ali ništa pametno. Da kažem da sam gledao samo auto oglase ovde kod nas u Sloveniji. Na kraju ugledah pod rubrikom Fiat Bravo diesel, zanimljivog Brava ljlepog izgleda koji se prodavao več više od 20 dana, sa mnogo pređenih kilometara, godište 2010. Kliknem oglas i ugledam 330 hiljada km, ufff. Opet študiram šta bih tu ali me nekako vukla niska cena auta koja je bila postavljena na 3800 €. Svejedno odlučim da pozovem vlasnika koji reče da se dnevno vozijo 200 km na posao i kući, pa mi reče da je sve redovno servisirano na ovlaštenom Fiat servisu i zavedeno u servisnoj knjizi. Odem 100 km daleko na ogled reko da baš vidim koliko je poderano to auto. Gledam na prvi izgled opasno, izvana sa strane sve lepo, jedino na prednjoj maski sledovi od kamenčića, sjednem unutra osječaj je stvarno poseban, popričam sa gazdom, pregledam paljenje, sklopku, vodu, motor, vidim sklopka mekana kao nova, kad onda vlasnik poče da govori šta sve je bilo več menjano, znači svi važniji vitalni delovi: nova turbina, nova komplet sklopka, nov alternator, akomulator, ležajevi, i dosta toga. ...Pa reko da vidimo kako se vozi a najviše sam se bojao da če mi biti auto pretvrdo u vožnji, provozamo se kad ono baš naprotiv. Premda ima auto sportsko ogibljenje vožnjom preko mrtvog policajca i slabom putu osjetijo sam da ima nekoliko udobnosti u dobrom i nastavljeno baš nekako po mom ukusu u mjerama tolerancije. Posle probne vožnje nisam mogao verovati da se toliko fino vozi i precizno, volan je stvarno posebno direktan, mjenjač je sinhronizovan pa prosto upadne ko u med u sledeču brzinu, probam još kod 80 kmh pa ga vratim nazad u 2. pa vidim da opet ko u med se šalta lagano. Nejasno mi prvo bi kako kod 80 kmh imam osjećaj na cesti kao da auto stoji u mestu, koliko je povozit i nastrojen na pravac, uz veoma prijatno sportsko sedenje u kabini. interijer, volan, audio uređaj, koštakakvih dodatnih funkcija i neopisiv osječaj sa pogledom na alu odmaraljke noge, stopalke za gas kočnicu i sklopku, volan kad ufatiš kao da si sjeo u nekakvu formulu.... Nije mi više trebalo da ga gledam. Pitao sam prodavca kolika mu je zadnja cena i kaže mi da mu ga autokuća ocjenila 3200 € u račun za novog forda focusa, reko evo ja ti nudim 3300 € da ga odvezem i prodavac je veselo stisnuo ruku. Usput mi reče da sam ja prvi koji je uopšte došao pogledati auto i da je on znao da će da ga odveze prvi koji ga dođe pogledati, a da je znao da se svi plaše toliko pređenih kilometara. Pa eto ja sam negde i slušao da je možda i bolje kupiti auto sa dosta pređenih km koji se redovno održavao i sve se na autu več važnije zamjenilo.

 

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao i EGR, eko nje*ra, koje sluzi da nakupljen sadrzaj spali i isp*di obicno van grada pri vecim obrtajima.

Kada predje odredjenu kilometrazu i broj regeneracija, od njega je samo steta i maltretiranje motora i vlasnika. S obzirom da takve dizele vecina ljudi uvozi, a ciscenjem se dobijaju uglavnom kratkotrajni efekti, novi su preskupi, maltene default opcija po kupovini je skidanje i softversko gasenje EGR i DPF. Do kada ce moci tako - videcemo. Detaljno imas na navedenom linku:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/26/2017 at 11:57 AM, Ivan said:

...Ovo "Biat Bravo" u naslovu je previd ili... (da menjamo naslov ili ne ;)) ?...

 

Menjaj  :D

 

Inače B Bravo ti je extra, samo zameni patosnicu kod vozača da se ne vidi 300+hkm i vozi još toliko  B)  :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PremieRacing Hvala ! Auto sam tek kupijo pre nedelju dana pa ga nisam još pošteno ni poterao, sve do juče. Auto me iznenadilo, ide kao mećava, kad počne da vuče nikad kraja, pojedine brzine znaju onda da budu dugačke, jednostavno vuče i vuče. Na izvozu autoputa ideš npr. lagano 4. brzinom samo pritisneš gas i več 4. pretiče sve živo. Jedan inžinjer mi pričao da kod tog motora ide veča dimenzija turbine koja mora biti optimizirana za veču snagu pa je loša strana što do 2.000 rpm motor djeluje malo ljeno ali zato posle toga daje sve od sebe, posle vuče kao kamijon. Brava sam vozijo 220 km/h  i moram da kažem da pruža veoma siguran osečaj u vožnju, nema da šta trese, da se auto dere ili da motor stvara neke prevelike vibracije zbog kojeg se prepaneš velike brzine, vjetra se ne čuje, izolacijom sam isto iznenađen( kod francuza pre je bila nikakva, vrata kad zatvoriš kao konzerva odjeknu). Ovde je sve mirno, kad ga poteraš auto se javlja malo žeščim dizel zvukom ali sve to u granicama normale lepo prigušeno. Auto je nizak i stabilan, na autoputu sam opazijo da brzo ubrzava na veče brzine, u podvoz mu uđe malo uzgonskog vetra, zraka koji negativno utiče na auta kod većih brzina i auto izdiže, uzima stik od ceste i kontrole. Ovde je to baš kontra, auto se više lepi ceste dok ide brže.  Kod 160 kmh volan je miran kao da je auto parkirano u mestu. Jednostavno pruža veselje i užitak u vožnji. Sicevi su sportski i jako ergonomično izrađeni, kad izađeš iz auta nakon duže vožnje ne osečaš nikakvog umora ili ukočenosti kao što je to poznato kod koje druge marke. Usput da stavim još koju sliku :

24167497_1885418608437902_789030184_o.jpg

24169316_1885420035104426_2006083657_o.jpg

24169487_1885420041771092_203179284_o.jpg

24167405_1885420038437759_1331853332_o.jpg

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako si ga opisao, znaci da ipak ne gledam nista novije van grupacije, samo bacam pare :D

Za zvuk vrata kod Francuza, posebno kod Peugeot se apsolutno slazem.

1 hour ago, PremieRacing said:
On 26/11/2017 at 11:57 AM, Ivan said:

...Ovo "Biat Bravo" u naslovu je previd ili... (da menjamo naslov ili ne ;)) ?...

Menjaj  :D

Zamenjeno ;) .

I znam da je JTD kod nas obozavano :D , ali zamenio sam i stavio sam ono sto treba, tj. MultiJet.

Pa ako gazda teme hoce neki drugi prepoznatljiv naslov, neka vice :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala @Markobgd dosad sam uvek vozao neke veće dizel limuzine, koje ne mogu nikuda ili lakše benzince tipa franzuc Reno ,Pežo, ovaj zadnji 307 Hdi izneveri me dobro. Zato sam ovaj put probao sa italijanom malo jačim, doduše bijo je i dosta jeftiniji od Nemaca a želeo sam i 6.brzinu zbog dalekih puteva u Srbiju, pa se eto nađe ovakav FiatB). Sećam se i reči jednog mehanika dosta vremena nazad ovde u Sloveniji, kad je rekao da je Jtd motor "boljši" od Tdi-jevog, da on tako garantira :lol:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mene dusa zaboli :lol: , jer me asocira na onaj ekspresno prodat napucani, beli iz oglasa od pre neki dan :( .

39 minutes ago, Mišo165 said:

Sećam se i reči jednog mehanika dosta vremena nazad ovde u Sloveniji, kad je rekao da je Jtd motor "boljši" od Tdi-jevog, da on tako garantira :lol:.

Tise malo :P , izazvaces opet sukobe na relaciji "Nemci vs Zabari" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala @Milutin-NS, gorank82 

dosada uvek kada sam kupijo neki auto posle neke želje pa ubaci bolji radio, pa da su kakve alu felge, pa koji dodatak, pa uvek nešto, sad je sve već tu, ima dole u konzoli i Usb port da svira muziku sa ključa, na volanu odma i komande za Gsm free hands razgovor, čak je i meni sa Gsm-a kopirao odmah i neki način za poruke čitati ima na displeju sata, mislim stvarno iznenađenje naprema P307, kada bih sabirao samo opremu nanelo bi dosta. Onda audio zvuk neki kvalitetan, da muzika gruha kad pojačaš :lol:, kod Pežova sam dao spreda za neke Clarion zvučnike sa kretnicama blizu 80 € iz Nemačke ih naručivo, montirao pola dana, pa kad ih spojih u vrata živo razočaranje od zvuka, isto kao originali Pežo oni od kartonske membrane koji su bili pre unutra. Reko ovde da igra kako treba, mora čovek debelo da se istroši :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, ne mozes sad da poredis 307 i Bravo koji je za celu generaciju mladji, sto se tih gadgeta tice... Logicno poredjenje je 307 vs Stilo.

@Milutin-NS

:lol:

Ma ne zaje*avaj, nije valjda da patis za panoramom i koznim sedistima :) ?

Da ne kuckam na PM, sad se setih, a nadam se da se kolega ne ljuti - jesi li negde probao razliku u snopu svetla izmedju obicnog Bravo projektorskog fara i tog tvog sa fabrickim ksenonom?

Tj. da li je bolja varijanta kupusati obican i ubaciti MH1 uz 4300K ili fabrikana varijanta (nisam imao priliku da vidim kako radi)?

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

E baš kad smo kod svetala, da pitam kako bih mogao ugraditi neka jača svetla, ove obične H žarulje ne znam ali čini mi se da slabo svetle. Kako auto brzo ide trebalo bi da su jača :lol:

Edited by Mišo165

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak znaci moje pitanje nije bilo off ;) , a nikako da se setim da pitam Milutina za poredjenje.

Fiatovi projektori sa obicnim sijalicama su ocaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Mišo165 said:

E baš kad smo kod svetala, da pitam kako bih mogao ugraditi neka jača svetla, ove obične H žarulje ne znam ali čini mi se da slabo svetle. Kako auto brzo ide trebalo bi da jače svetli :lol:

 

Imas sociva...cemu ona sluze ako ne da im stavis xenon sijalice iza :)

 

9 minutes ago, Ivan said:

 

 

Ma ne zaje*avaj, nije valjda da patis za panoramom i koznim sedistima :) ?

 

 

Za koznim sedistima - neeeeeeeee! Za panoramom - daaaaaaaaaaa! Kad god sednem kod nekoga u kola sa "staklom" gore samo zveram kao retardiran...

 

looking up adam sandler GIF by Saturday Night Live

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu, ali drugar ubacio xenon sijalice i stvarno zadivljujuce sija... a moje iskustvo je da samo ako nema drugog izlaza ubaciti mh1, na kraju krajeva sve je to samo kina i dosta krace traju i od najlosijih fabrickih prijektora 100%
Naravno u to ne podrazumevam prave projektore, nego ove kopije po nasim radnjama, oglasima, pijacama.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...