Jump to content
FAS Goran
Sreten91

Kalifornijski BMW e39 530i M sport

Recommended Posts

23 minutes ago, srdjos said:

Jel neko sa nekog BMW foruma gleda sve ovo :)

ako oni vide ovo i procitaju,odmah ce da prodaju auta i pravac za kaliforniju kod Sretena

ovaj zadnji fantastican,sve na svom mestu,a 330i,ovde su bas retki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kacio sam jedno vreme i tamo, ali sam zapostavio. Kao da kacim samom sebi.

 

FLCS mi je prvi i dalje najomiljeniji forum. Jeste da nije ovo Fiat/Lancia, ali svo smi mi ovde zato sto volimo automobile. 

 

Inace, ovakav 330i je redak i ovde, a u Evropi ga ni nema jer je ZHP pravljen samo za Americko trziste. 

Kad bih uspeo iskopati ovakvog samo kupe i sa manualnim menjacom, takav bi mozda i zdrzao za sebe. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, srdjos said:

Jel neko sa nekog BMW foruma gleda sve ovo :)

Nema svrhe da gledaju jer mogu samo da šetaju kožuricu. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nabacene nove gume na moju masinu. 235/45 R17 Continental ExtremeContact DW.

 

zza6809.jpgzza6810.jpg

 

Bile su $97 po gumi, ispalo je oko $500 sve sa isporukom i montazom, prilicno dobra cena.

Nisam ih dovoljno vozio da dam pravi utisak, ali za sad dosta tise i udobnije od starih Michelinki. 

 

Sinoc sam morao da ispravljam drugarovu gresku. Zajedno smo menjali viljuske na levoj strani, dok je desnu on sam radio bez mene. U poslednje vreme sam poceo da primecujem lupkanje pri manjim brzinama iz desnog tocka i nasao sam da nije zategao sraf na desnoj donjoj viljusci kako treba.

Tako da sam to prepravio po BMW specifikacijama. Dok su prednji tockovi u vazduhu, sraf se dotegne malo toliko da drzi, zatim spusti na zemlju i provoza napred nazad, stavi se opet na rampe i pod svojom tezinom zategne na 110 Nm. 

 

Usput sam i zamenio Lemforder prednje stabilizatore koja sam stavio na auto pre 11.000 milja i kugle su vec propale. Vraceni pod garancijom i ubaceni Meyle HD stabilizatori. 

 

Konacno smo dobili i malo kise. :D 

 

zza6811.jpgzza6812.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo novosti.

 

Na brzinu se provukao jedan 2001 X4 3.0i. :)

2 vlasnika, 4 kljuca, 143k milja, kompletno sredjen sa servisnom istorijom. Otisao vrlo brzo.

 

zza6813.jpgzza6814.jpgzza6815.jpg

zza6816.jpgzza6817.jpgzza6818.jpg

zza6819.jpgzza6820.jpgzza6821.jpgzza6822.jpg

 

Prosle nedelje sam ponovo napravio isti trip kao u Aprilu. Route 1 ili Pacific Coast Highway do San Franciska.

 

Evo i slika

 

zza6825.jpgzza6826.jpgzza6827.jpgzza6828.jpg

zza6829.jpgzza6830.jpgzza6831.jpgzza6832.jpg

zza6833.jpgzza6834.jpgzza6836.jpgzza6837.jpg

zza6838.jpgzza6839.jpgzza6840.jpgzza6841.jpg

 

Ovoga puta nije prosao tako glatko. Dok sam uzivao u putu i pogledima, zaboravio sam koliko ustvari ovaj put moze biti opasan.

Trenutak nepaznje i nedovoljno vremena za reakciju rezultovao je da sam pokupio ogromnu kamencinu na putu sa e39kom.  

 

Provukao se tik ispod branika i hladnjaka i udario po sred aluminijmske konstrikcije/subframe kojeg je iskrivio i odvalio, ujedno povuce i letvu volana sa sobom koja je naprsila i pokrivi spone.

Sreca pa smo mi bili dobro, odma kako je osetio udarac, aktivirao je oba zatezaca za pojase. 

 

Nekako sam se dovukao sa ranjenom e39kom do Monterey (koji me inace podseca na Valjevo haha) gde sam je ostavio u servisu i sa renta car-om otisao za SF.

Ni sam ne znam kako, ali nasao sam polovan subframe i porucio ostale delove preko noci. 1500 manje i 2 dana kasnije masina je popravljena i ponovo se vozi kao nova. :D 

 

Onda smo nasli fenomenalno parce puta koje se zove 17 Mile Drive u Pebble Beach kod Monterey. 

 

zza6850.jpgzza6851.jpgzza6852.jpg

zza6853.jpgzza6854.jpgzza6855.jpg

zza6856.jpgzza6857.jpgzza6858.jpgzza6859.jpg

zza6860.jpgzza6861.jpgzza6862.jpgzza6863.jpg

zza6864.jpgzza6865.jpgzza6866.jpgzza6867.jpg

zza6868.jpgzza6869.jpgzza6870.jpgzza6871.jpg

zza6872.jpgzza6873.jpgzza6874.jpgzza6875.jpg

zza6876.jpgzza6877.jpgzza6878.jpgzza6879.jpg

 

I bajsevima preko Golden Gate :D 

 

zza6900.jpgzza6901.jpgzza6902.jpg

zza6903.jpgzza6904.jpgzza6905.jpg

zza6906.jpgzza6907.jpgzza6908.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ta je i meni omiljena. :)

 

Crni ZHP je dobio novog vlasnika.

Stigao njegov blizanac sa jednim bitnim izuzetkom a to je treca pedala i Alkantara sedista. Konacno sam se docepao manuelca. :D 

Rucno ga oprao i namazao sintetickom zastitom. Ne volim da koristim ovu rec za 12 godina mator auto, ali kao nov je ispao. Koliko znaci kad je auto garaziran.

 

zza6920.jpgzza6921.jpgzza6922.jpg

zza6923.jpgzza6924.jpgzza6925.jpgzza6926.jpg

zza6927.jpgzza6928.jpgzza6929.jpgzza6930.jpg

zza6931.jpgzza6932.jpgzza6933.jpgzza6934.jpg

zza6935.jpgzza6936.jpgzza6937.jpgzza6938.jpg

zza6939.jpgzza6940.jpgzza6941.jpgzza6942.jpg

zza6943.jpgzza6944.jpgzza6945.jpgzza6946.jpg

 

2004 godiste, 95k milja, 1 vlasnik, 3 kljuca, komplet servisna istorija. Kvacilo i zamajac promenjeni pre 9.000 milja. 

 

I ja sam ga malo poceastio novim delovima. 

Zamenio komplet sistem za hladnjene, nova pumpa za vodu, termostat, creva i posuda za anitfriz, kaiseve, zatezace, svecice, dihtung ventila, sve filtere, silen blokove na prednim vuljuskama i stabilizatori, i zamena ulja. 

 

zza6947.jpgzza6948.jpg

 

Prvi ZHP da sam uzeo a da nije cureo ulje na sve strane. 

 

zza6949.jpg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican, za ovaj ne bih imao srca da ga prodam :D

Jesu li tamo obavezni zuti migavci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predobar je :) kako ti se isplati da ga kupis, izmenjas toliko delova pa onda prodas...jel do toga da kod njih kada napises da je svasta nesto izmenjano - poveca toliko cenu da se tebi to sve na kraju isplati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Milutin-NS Verovatno napise u oglasu NOV, NOV, NOV. :D:D:D

 

Sto rece Baron  da ovog ne  bi prodao, ja bih rekao da ne bih nijednog od ovih sto je dosad Sreten imao prodavao.:)

 

Inace moj favorit od svih bavaraca za sad je ovaj lepotan. :wub:

 

20161023_171127_HDR.jpg20161023_171817_HDR.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obično mi je smaaaaaranje prebacivati slike na naš server...al' ove Sretenove... - dobro potrošenih 20-30 minuta :D:thumbsup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Neso, necu ti praviti onda dupli posao pa cu kaciti direktno. Meni je samo lakse preko postimage jer sharujem na sve strane. :D 

 

Baron, nije. Tako su dolazili fabricki pa ih se svi rese pre ili kasnije. Ja sam ih zamenio na e39ci. 

 

Pa u principu da, poveca cenu. Ovde su najskuplje ruke, sta god da radis na autu. Npr., da se zameni dihtung ventila koji skoro uvek balavi ulje u servisu je izmedju $800-900 (imao sam racun od servisa na jednom autu), sam dihtung kosta $17 i treba mi jedno sat i po da ga zamenim sam. 

I tako je za sve stvari. Za ovu trojku svi delovi su me kostali $480 i zamenio sam ih sve u jednom danu. Isto to u servisu bi lagano naplatili $2000 samo za ruke. Sad je komplet sredjen i ne trazi dalja ulaganja osim da se vozi. :D 

 

Nakenjam se ja fino u oglasu, vole Ameri dobru pricu. :) 

 

Taj kupe mi je i dalje najlepsi. Ako uspem da najdem takvog samo sa trecom pedalom, verovatno bi ga zadrzao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od skoro poceh da pratim tvoje price i veoma su lepe, voleo bih da zivim tvoj zivot hahaha
Nego mene zanima, zar stvarno ima tako dobrih a bagatela kola tu po Americi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kako kad. Kad se nekom zuri da proda, moze se uzeti dobar auto za dobre novce. U vecini slucajeva, automobili se voze dok ne krenu da se kvare ili ostare, pa uzimaju nova na lizing i kredite. Ko ima para, ne voli da se zeza sa starim automobilima.

 

ZHP manuelca sam prodao uoci nove godine, otisao je za $11.000. Toliko se ovde ZHP sa trecom pedalom ceni ovde. 

Evo i brz snimak kako je izgledao. 

 

 

Na svom auto sam sredio zadnje posledice od kamencine. Pri udarcu nas je zategao za sediste i ispalio oba zatezivaca pojasa na predjnim sedistima.

 

Za to sam morao izvaditi oba sedista napolje da bih zamenio. Zapravo mnogo lakse nego sto deluje.

 

20161231_102919.jpg 20170101_122544.jpg 20161231_104324.jpg 20161231_104327.jpg 20161231_105511.jpg

 

I dve vrljave slike nabrzaka. :D 

 

20161224_213801.jpg 20161224_213919.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...