jevta BG 111 Posted August 2, 2016 Ja gledao uzivo cinilo se da ide ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted August 4, 2016 jevto, veruj mi, ne ide ni blizu kako je isao, sad sledi jurnjava, usce je ponovo krajem meseca Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5318 Posted September 27, 2016 Iiiiiiiiiii...? 1 Miloš Brkić reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted January 28, 2018 Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije 6 1 jevta BG, gorank82, neshaoct and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted January 28, 2018 Idemooo... Kakva zdrava konkurencija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted March 5, 2018 Eto, resismo I mi da predjemo na sledeci stepenik, atmosfera je ok ali bez turba... ne moze da se vozi bas brzo... posle loma motora trebalo je videti sta dalje, da li ici na neku jacu atmo kubikazu ili upustiti se u nama nesto poprilicno nepozato, nikad nisam voleo turbo motore pa me I nisu nesto zanimali, ali odluka je ipak pala, zasto da se I tu ne poigramo??? sta cemo, gde cemo?? prva ideja nam je bila audijev 1.8 turbo motor, dostupni su, ima delova I nisu ni skupi ,,, citamo, gledamo, pregledavamo ... ma nekako mi nije to bas to ... aj da ubacimo 2.0 16vT, italijanski program, I njega ima svuda kao I delova .... jurimo oglase, raspitujemo se .... slaba vajda, em ih nema em svi kukaju na njih ... sledeca ideja je bila 20VT ... njih ima, svi su u losem stanju .... I svi kukaju na njih sasvim slucajno iz razgovora sa kolegom Grudicem sa 402 dolazim do informacije o 2.0 8v turbo motoru, to je old school motor, bije ga glas da je izdrzljiv kao mazga I da trpi dosta boosta ..... ali aj ga nadji u ovoj prokletoj srbiji .... pojavljuje se na oglasima lancia thema sa tim motorom ali crknutim, vlasnik prodaje iskljucivo ceo auto ali ne zna sta je sa motorom .... trazimo dalje I uspevamo u januaru 2017 na minus 20 stepeni da pazarimo fiat cromu 2.0 8v turbo, nije neko sjajno stanje ali posluzice za dalje radove baza ostaje ista.... fiat punto mk1 3 jevta BG, neshaoct and gorank82 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted March 9, 2018 Meni ipak zao sto nisi isao sa nekim "novijim" motorom, no dobro... jedva cekam da vidim kako i koliko ce to ispasti na kraju...samo polako Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted March 12, 2018 novije ne znaci i kvalitetnije, tu je brat Jevta pa cemo videti razlike izmedju 8v i 16v idemo dalje, pala je odluka da se malo bavimo ono po cemu nas znaju ,,,, detaljnost, pedantnost ..... vadimo motor iz crome i krecemo sa rasturanjem, ribanjem, briskanjem ..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted March 12, 2018 situacija nije bas sjajna, mnogo ulja, rdje, masti, nastavljanih zica i creva ... bice tu posla... malo brusilica, cetka, aksel, benzin, antirost i mnoooooogo truda sad vec pocinje da lici na nesto i otvara nam volju za daljim poslom .... 3 neshtry, neshaoct and gorank82 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted March 12, 2018 Bravo Draganče, samo napred... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted March 12, 2018 Gogo, ne stajemo dok ne padnemo oprastamo se od HGT motora i pozicioniramo novo srce kako bi napravili "privremene nosace" 2 DraganUS and gorank82 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted March 13, 2018 Bice to prackica... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted March 18, 2018 pozicioniranje zavrseno, odlucili smo se za menjac od HGT motora, najmanje prepravki i smatramo da je dovoljno "brz" da isprati motor .... cilindar kvacila ostaje stari, levi i zadnji nosac kao i shalterica, problem je korpa kvacila, udara u zvono menjaca, pravimo distancere od 13mm i za sada deluje da ce sve biti kako treba prilikom pozicioniranja smo primetili da se dve remenice naslanjaju na sasiju, znaci bice malo secenja i varenja, nista strasno za nas pravimo privremeni desni nosac kako bismo znali da je motor u pravom polozaju, kasnije ce biti tu jos radova i verovatno drugi nosac ... 3 Axic, gorank82 and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted March 18, 2018 Zavrsices ti to pre mene... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted March 18, 2018 Xaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!! Dobra komedija 8 hours ago, jevta BG said: Zavrsices ti to pre mene... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted April 9, 2018 (edited) krecemo polako sa kozmetikom bilo bi glupo da ostavimo zardjale remenice srafove I podloske kartera cu malo osveyiti sta ti je italijan ocisceno I odmasceno karter je pretrpeo par sitnih udaraca ... Edited April 9, 2018 by DRAGANCE Quote Share this post Link to post Share on other sites