Jump to content
FAS Euroauto Goran

DRAGANCE

Members
  • Content Count

    219
  • Joined

  • Last visited

About DRAGANCE

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    beograd
  • Interests
    402 street race

Previous Fields

  • Garage
    punto mk1 hgt+nitro- KGT project

Recent Profile Visitors

1817 profile views
  1. rezervoar cemo da pravimo ...... ps dobra ti nalepnica na zadnjoj soferci
  2. krecemo polako sa kozmetikom bilo bi glupo da ostavimo zardjale remenice srafove I podloske kartera cu malo osveyiti sta ti je italijan ocisceno I odmasceno karter je pretrpeo par sitnih udaraca ...
  3. pedale resavamo ovih dana ..... a samim tim I cilindar kvacila
  4. Juce odradjen , napred je spusten 5cm a nazad samo 2cm
  5. pozicioniranje zavrseno, odlucili smo se za menjac od HGT motora, najmanje prepravki i smatramo da je dovoljno "brz" da isprati motor .... cilindar kvacila ostaje stari, levi i zadnji nosac kao i shalterica, problem je korpa kvacila, udara u zvono menjaca, pravimo distancere od 13mm i za sada deluje da ce sve biti kako treba prilikom pozicioniranja smo primetili da se dve remenice naslanjaju na sasiju, znaci bice malo secenja i varenja, nista strasno za nas pravimo privremeni desni nosac kako bismo znali da je motor u pravom polozaju, kasnije ce biti tu jos radova i verovatno drugi nosac ...
  6. Gogo, ne stajemo dok ne padnemo oprastamo se od HGT motora i pozicioniramo novo srce kako bi napravili "privremene nosace"
  7. situacija nije bas sjajna, mnogo ulja, rdje, masti, nastavljanih zica i creva ... bice tu posla... malo brusilica, cetka, aksel, benzin, antirost i mnoooooogo truda sad vec pocinje da lici na nesto i otvara nam volju za daljim poslom ....
  8. novije ne znaci i kvalitetnije, tu je brat Jevta pa cemo videti razlike izmedju 8v i 16v idemo dalje, pala je odluka da se malo bavimo ono po cemu nas znaju ,,,, detaljnost, pedantnost ..... vadimo motor iz crome i krecemo sa rasturanjem, ribanjem, briskanjem .....
  9. Eto, resismo I mi da predjemo na sledeci stepenik, atmosfera je ok ali bez turba... ne moze da se vozi bas brzo... posle loma motora trebalo je videti sta dalje, da li ici na neku jacu atmo kubikazu ili upustiti se u nama nesto poprilicno nepozato, nikad nisam voleo turbo motore pa me I nisu nesto zanimali, ali odluka je ipak pala, zasto da se I tu ne poigramo??? sta cemo, gde cemo?? prva ideja nam je bila audijev 1.8 turbo motor, dostupni su, ima delova I nisu ni skupi ,,, citamo, gledamo, pregledavamo ... ma nekako mi nije to bas to ... aj da ubacimo 2.0 16vT, italijanski program, I njega ima svuda kao I delova .... jurimo oglase, raspitujemo se .... slaba vajda, em ih nema em svi kukaju na njih ... sledeca ideja je bila 20VT ... njih ima, svi su u losem stanju .... I svi kukaju na njih sasvim slucajno iz razgovora sa kolegom Grudicem sa 402 dolazim do informacije o 2.0 8v turbo motoru, to je old school motor, bije ga glas da je izdrzljiv kao mazga I da trpi dosta boosta ..... ali aj ga nadji u ovoj prokletoj srbiji .... pojavljuje se na oglasima lancia thema sa tim motorom ali crknutim, vlasnik prodaje iskljucivo ceo auto ali ne zna sta je sa motorom .... trazimo dalje I uspevamo u januaru 2017 na minus 20 stepeni da pazarimo fiat cromu 2.0 8v turbo, nije neko sjajno stanje ali posluzice za dalje radove baza ostaje ista.... fiat punto mk1
  10. Zavrsili smo sa atmo motorima ... Uskoro detaljnije

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...