Zvezdo 931 Posted June 8, 2015 Samo napred!Obozavam ovakve projekte! Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted June 9, 2015 Da,da i ja... Samo sto vise slika Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted June 9, 2015 (edited) motorni prostor je spreman, ceka nas nekoliko tezih zadataka, jedan od njih je pravljenje nosaca motora, naime radi se o autu koji ce biti ponajmanje mazen u voznji sto znaci visoki obrtaji, brzo saltanje i mnogo mnogo vibracija i trzanja samim tim nosaci moraju biti nesto tvrdji i pouzdaniji od klasicnih "putnickih"dosli smo do ideje da treba napraviti 4 komada stim sto cemo odma uraditi 3 a zadnji ostavljamo za kraj nakon provera ponasanja motora e sad, jedini nosac sa fabrickog mk2 koji mozemo da iskoristimo je "zadnji" tj koska koji se nalazi na traverzni, on naravno ne pasuje i tu ce biti minimalnih prepravki, osetili smo neko olaksanje ali za ostala dva zaista nismo imali neko brzinsko resenje, prodefilovalo je dosta ljudi koji su iznosili neko svoje misljenje, ali mi se to nije bas svidelo, sve je to ok ali zahteva zaista dosta posla i estetika je ugrozena u fiatove inzinjere imamo sasvim dovoljno poverenje i drzacemo se njihovih resenja sto znaci prednji desni nosac stoji NA kraku sasije dok prednji levi VISI, sad to sve treba sprovesti u deloubacujemo motor radi uzimanja mera krecemo od prednjeg levog, ucinio nam se kao manja muka uzimamo flah od 5mm i posle malo mozganja i uzimanja mera dolazimo do sasvim korektnog resenja ne izgleda nesto lepo ali sad ce sluziti svrsi a ako se na testiranju pokaze kao izdrzljiv, pravicemo drugi koji ce biti estetski dosta lepsi, taj nosac ce biti usrafljen u tri rupe na kraku sasije koji inace sluze za to i tu sumnje nema, naravno guma ide izmedju itd itd i o tome ce kasnije biti mnogo vise objasnjenja prednji desni nosac ,,,,, uhhhhh tu su bile teske muke i problemi a malo slikaiskoristili smo deo koji se srafi na motor a ostatak je custom made, krenucu slikovito nasao sam nekoliko nosaca u garazi koji su mi bili interesantni nazalost nijedan nije bio u fazonu da moze da se "ubudzi" uz neke male prepravke, oljustio sam staru gumu sa fabrickog nosaca, posle male jurnjave nalazim takodje interesantnu gumu, dosta tvrdu i po obliku i zamisli mi savrseno odgovara, usput i pravim deo nosaca koji se lezati na kraku sasije, to sve izgleda ovako e sad, nasli smo gumu koja ce ublazavati vibracije, nosac koji ce se usrafiti na motor, deo na kom ce lezati nosac i guma ali fali nam jos jedna stvar ,,,, sta ce to sve da "ucvrsti"??? naravno flah od 5mm je tu ali treba sad napraviti oblik koji ce pratiti tu okruglu gumu i stiskati je, bacam se na posao koji nije lakbrener u ruke i da se igramo "savijanja" posle mnogo mnogo grejanja rezultat je bio odlican, ostatak bande je bio u chudu kad je video da sam flah od 5mm toliko usijao da kad ga stavim u horizontalni polozaj pocinje sam da se krivi na dole,,,, ipak je sve napravljeno kako treba i odma smo uzeli mere i izbusili rupe koje ce ucvrstiti deo na sasiji i nosac koji je usrafljen na motor, a usput smo dobili opciju da stezanjem i otpustanjem srafova bukvalno stelujemo tvrdocu tog nosaca motora finalni proizvod izgleda otprilike ovako deluje prosecno ali uzivo uliva dosta poverenja pogotovu sto znamo da je sva sila vise "naslonjena" na krak sasije Edited June 9, 2015 by DRAGANCE Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ostoja-91 0 Posted June 9, 2015 Samo napred :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 168 Posted June 9, 2015 Svaka čast za trud,samo napred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted June 9, 2015 Bravo za projekat buraz,samo napred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gagy.GM 59 Posted June 9, 2015 Samo napred i ja sam ranije hteo da sredjujem jedan takav model . Samo napred u daljim radovima Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted June 10, 2015 u jeku radova, nasao sam malo vremena da osvezim izduvnu granu Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 11, 2015 Gde je nađe? Ja se razmišljam da napravim jednu ovakvu za sebe Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted June 12, 2015 Sta se tacno i koliko dobija ovakvom granom ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted June 12, 2015 jednostavno receno ,,, sto su izduvi "duzi" u 4 cevi, to je bolje idemo dalje sa radovima , dosle su na red kocnice, konkretno kocioni servo i cilindar kvacila, nisam mnogo slikao ali uspeo sam da ubudzim sa minimalnim prepravkama, sam servo se gadjao na sraf, naravno pedale su od mk2 ali malih prepravki je bilo sa gornjim cilindrom kvacila koji se srafi na pozarni zid, naime neverovatno je da je ranija generacija punta uradjena sa brezonima koji vire iz sasije i to nam omogucava daleko laksu montazu/demontazu pogotovu kad znamo koliko je zaebano zavuci prste ispod serva a pritom je pod haubom sve na broju, dok na mk2 postoje navoji koje trebamo da "ubodemo" na slepo a pritom nas creva i ostalo ometaju do bola,,,, uglavnom sve je leglo na svoje mesto i sve sljaka provukao sam deo instalacije i poceo da razmisljam gde to sve spakovati a da ne bude upadljivo i pritom lepo izgleda posle duzeg mozganja o tome gde cu sa svim tim kutijama i instalacijom, odluka je pala da sve to sprovedem u kabinu, tako je i uradjeno i sad je unutra totalna ludnica, pogotovu sto znam da mi nekih dve trecine kablova uopste ne treba obzirom da u ekipi malo ko zna da barata sa strujom,,,bog nek nam je u pomoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted June 12, 2015 samo nemojte da zapalite projekat Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted June 12, 2015 jednostavno receno ,,, sto su izduvi "duzi" u 4 cevi, to je bolje Pa to bas i nije najtacnije, idealno je da zapremina jedne cevi bude kao zapremina jednog cilindra jer se nakon spajanja izduvni gasovi preklapaju i poprecni presek cevi bi trebao da bude priblizan povrsini ventila u komori (ako ima dva, onda zbiru) uz naravno to da su sve cevi jednakih duzina. To je prakticno zajednicko svakoj literaturi, problem je deo 2-1 gde puno variraju izvedbe i proracuni, jedino je zajednicko da zapremina cevi treba da bude kao dva cilindra ali odnos duzine i precnika tj poprecnog preseka je razlicito definisano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted June 15, 2015 da....... elem, imao sam neki mini odmor pa sam malo zapeo motor je upakovan cisto da bi videli da li sve lepo leze i kako ce poluosovine da stoje posto smo glavcine prebacili od mk2ispostavilo se da ce ipak biti malo posla sa njima, desna je malo kratka ali nista strasno, u pitanju je nekih 5-6mm, to cemo ostaviti za kasnije, evo slike kako je legao motor, ima tu jos malo podesavanja itd to je to zasad, ima tu jos malo posla ali to ce sve kasnije da se radi instalacija je bila ubistvo, odlucili smo da vecina kablova, kutija itd bude u kabini kako bi dobili na prostoru i malo na estetici pod haubom, sve je prebaceno, povezano, dzekovi ubodeni, bilo je dosta nekih prepravki i dodje na red to famozno verglanje,,,,,akumulator spojen, kljuc u bravu i,,,,, ni da bekne, na tabli nema nista a od verglanja ni traga, dolazi par drugara koji se bave elektrikom i nailazimo na par nepravilno ubodenih dzekova, iako sam bio ubedjen da svaki dzek ima svoje "mesto" i da ne mozes da ga ubodes ako tu ne ide,,, ispostavilo se da nije bas tako,,,,, sve je sad na svom mestu i pokusavam ponovo da zaverglam, ali naravno nista se ne desava, tabla je opet bez struje a anlaser dobija pobudu da vergla na samo davanje kontakta aaaaaaaa, ludim i cupam svu instalaciju i vracam pod haubu gde joj je i mesto spajam kleme i dobijam struju na tabli, okrecem kljuc i auto vergla , meni naravno ogroman kez na licu, sad bar znam da je sve ok i na brojuodlucujem se da opet pokusam sa vracanjem instalacije u kabinu i krecem sa cupanjem odlucio sam se da ne zurim, svaki kabl sam pazljivo provlacio i odredjivao mu mesto , napravio sam brezone za kacenje mase i sve je sad na svom mestupo ko zna koji put spajam akumulator , dajem kontakt ,,, i opet nista na tabli, okrecem kljuc ali auto vergla aj sad kao znam da umesto dosadasnjih dva problema imam samo jedan, proverom svih kablova, dzekova i pozicija za masu vidim da je sve kako treba, pade mi na pamet da malo premestim pozicije za masu, reko mozda negde ne lezi kako treba, odradim to, opet spojim akumulator, dam kontakt i tabla konacno dobija struju :D posle toga sam brzinski poslagao tu gomilu instalacije, cisto da lici na nesto, napravio sam postolje za akumulator i to sve sad izgleda ovako naravno i to ce sve da se dotera ali ne sad, sad jurimo da upalimo auto, tako da nam predstoji jos dosta rada pre nego sto estetika dodje na red kao sto rekoh, tabla konacno ima struju a uhvatio sam malo vremena i za drugi deo izduvne grane kao i da sredim poklopac dekle evo jedna slika koja govori koliko smo visoki takodje je spremna i prva tura srafova, matica, obicnih i gumenih sajbica koji ce zameniti one rdjave i prljave Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilo M 0 Posted June 15, 2015 svaka cast na projektu Quote Share this post Link to post Share on other sites
BokiHGT 0 Posted June 15, 2015 projekat je za svaku pohvalu,svaka cast!!! jedina mana HGT-a je taj niski karter najniza tacka tog punta je karter! >_< Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted June 15, 2015 potpuno si u pravu boki , kad sam iz kanala bacio oko zabezeknuo sam se, reko kukuuu kako cu ja ovo da vozim , tesi me jedino sto ovo nece biti auto za svaki dan a i gevinde su tu pa mogu uvek da ga "nastelujem" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted June 16, 2015 Svaka cast na radovima! Samo napred!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BokiHGT 0 Posted June 16, 2015 upravo to, moj brat ovde je na forumu Hidro_mont je stavio gevinde na svog hgt-a i nije znao za to i spustio ga do kraja a sva sreca bio na kanalu kada je pogledao donju tacku karter u kanalu2-3cm a branik 4-5 cm iznad kanala katastrofa, inace vec neko vreme razmišljamo kako da "zaštitimo" taj karter Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted June 16, 2015 Pa jedino da se naprave sanke, ali otežaće auto, a to nije poenta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted June 16, 2015 pa da , sanke bi zastitile karter ali bi konkretno dovele auto u jos nizi polozaj a tu bi se javili problemi sa lezecim policajcima i rupama uopste, kod mene cemo videti , obzirom da je mk1 u pitanju i da je sam polozaj kartera jos nizi Quote Share this post Link to post Share on other sites
BokiHGT 0 Posted June 16, 2015 da upravo to, bio bi jos nizi a tu je onda jos jedan problem aham samo javi jesi sta resio oko zastite kartera mozda ti ukrademo ideju Quote Share this post Link to post Share on other sites