Jump to content
FAS Euroauto Goran
zrnke

Čišćenje EGR ventila na 1.9 MJET motoru

Recommended Posts

Alat koji je potreban

*kljuc 10mm

*kljuc 13mm

 

1. Vecina onih koji citaju ovo verovatno nisu nikada ni cistili sami EGR, pa zato, prvo da ga lociramo. Kada skinete poklopac motora, videcete nesto ovako:

 

egr01.jpg

 

2. Prikazani su srafovi koje je neophodno skinuti.

 

egr02.jpg

 

3. Prvo odvrnuti matice koje drze nosac poklopca motora, gledano na 2goj slici, 2 matice oznacene crvenom bojom, sa desne strane. Kada ih odvrnete, skinitite nosac poklopca

 

egr03.jpgegr04.jpg

 

4. U sledecem koraku, uzmite i sve preostale srafove, malo odvrnite, jer je velika verovatnoca da su zapekli pa je lakse kada je sve idalje pricvrsceno.

 

5. Zatim odvrnite jedan sraf od 13mm, prvo, a zatim sva 4 od 10mm.

Sraf od 10mm izgleda ovako:

 

egr05.jpg

 

NAPOMENA: voditi racuna da se ne izgube dihtunzi koji se nalaze izmedju EGR i usisne grane kao i dihtung koji se nalazi sa donje strane EGR (nema ga na svim kolima).

 

Dihtung o kom pricam izgleda ovako

 

egr06.jpg

 

6. Kada ste sve odvrnuli, preostaje vam da otkacite konektor

 

egr010.jpg

 

7. EGR je izvadjen i spremite se da isprljate ruke.

 

egr07.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo objašnjeno kolega!

Žao mi je što je kod mene nepristupačno pa ne mogu da ga skinem bar ne bez velike muke. Jel bilo mnogo gareži? Ima li kakvog osetnog boljitka u vožnji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

CIni mi se da lepse radi na leru, i da bolje vuce ispod 2000 obrtaja. Kako nije bilo, uvek ima garezi, samo ga ja redovno cistim da se bas ne zacepi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Axic , ma Astra je vazna, bice zena :p

@Markobgd Sa zadovoljstvom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to nesto komplikovano. Lepo objasnjeno. Cisti se sa nekim odmascivacem i malom cetkicom i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CIni mi se da lepse radi na leru, i da bolje vuce ispod 2000 obrtaja. Kako nije bilo, uvek ima garezi, samo ga ja redovno cistim da se bas ne zacepi :)

Zrnkemiki @ jesi li na dihtinge stavljao neku diht-masu tj onaj silikon otporan na visoke temp ili tako nešto, ili samo sa tim njegovim već korišćenim dihtunzima?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moras da vratis te limene originalne dihtunge, a mozes i malo da dodas diht mase, ja sam naneo u bas tankom sloju diht mase koja trpi do 300℃ .

Share this post


Link to post
Share on other sites

e samo jos jedno pitanje ,sta je dostupno od tih zajebancija za ciscenje egr kod nas? sta sme da se koristi?

i da li postoji nesto na sta treba da obratim paznju da ne ostetim tipa neka membrana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alat koji je potreban

*kljuc 10mm

*kljuc 13mm

 

1. Vecina onih koji citaju ovo verovatno nisu nikada ni cistili sami EGR, pa zato, prvo da ga lociramo. Kada skinete poklopac motora, videcete nesto ovako:

 (uklonio sam slike da ne zauzimam prostor nebitnim...)

2. Prikazani su srafovi koje je neophodno skinuti.

Lep trud... ALI, nisi ga "nikada ni" locirao! Samo si prešao na sledeću sliku, bez objašnjenja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...