Jump to content
FAS Goran

Purta

Members
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

About Purta

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 07/06/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ljubovija

Previous Fields

  • Garage
    stilo 1,9 16v 140 hp

Recent Profile Visitors

1130 profile views
  1. Dosta skuplja varijanra 17 zimske gume , dosta su ti jeftinije 16 . I ja imam 17 ali koristim leti a zimi sam uzeo 15 sa alu felnama i pesma gume nisu skupe .
  2. lepe felne ali bas 17 i nije za zimu ali ko voli nek izvoli
  3. e sad kad sam procitao ovo videh da i ja imam ovaj grejac .Stila sam uvezao iz Svajcarske pa mi i nije cudno sto ga ima na sebi . Sad kad se setim da sam primetio zimus padove napona i na svetlima jasno mi je da je se grejac ukljucivao . Malo je i falilo da menjam regler na altelnatoru ali odustao sam jer je malo teze skinuti pa reko neka ga dok neotopli i tako da je to ostalo , posle nesto i nisam primecivao padove napona . Pozabavi cu se ovih dana time pa cu da napisem sta sam zapazio
  4. Upravo tako je kod mene prva generacija stilo 2004 godiste 1.9 16v nosi na poklopcu jtd a na zadnjim vratima mjet . kasnije je to sve prekrsteno u mjet .
  5. tvrdoglavim se ne moze objasniti sta je jtd a sta je mjet , ko je se informisao razlika je jtd u toku sabijanja klipa dizna brizga jednom gorivo ,a mjet vise puta po manje pa dolazi do boljeg sagorevanja, vece snage ,tiseg rada . To je to prosto ko pasulj a za one tvrdoglave oba motora su vrhunska i sta god gde pisalo to je pravi pogodak
  6. To mi je pod obavezno egr blokada i sovtversko gasenje jedino normalno resenje. ma blindiram ja njega cim budem imao vremena a on nek izbacuje gresku nema veze .sem ako nebude ulazio u sejf mod
  7. Sve se moze da odradi i tabla i dugmici ja sam na mom stilu menjao sve sto je sijalo u plavu boju . Promeni zicu na lemilici stavi tanju bakarnu i brze ce da greje obavezno ocisti kontakte kad menjas zicu jer zna i to da zeza da sporo greje . prelistaj par strana nazad ,napisao sam sve detaljno . da si grejao naizmenicno anodu i katodu kad bi se dovoljno dioda zagrejala lagano bi se odvoila od stampane ploce . isto sam i ja kidao kontakte dok nisam provalio kako moze lakse da se skinu . Uostalom na instrument tabli su indenticne diode kao i na cd plejeru . ukupno za osvetlenje table ide 11 komada 3 iza displeja 8 za ostatak . najveci problem skidanje skala . ja sam imao srece pa sam sa dva motorica iscupao osovinicu iz steper motorica ali kolega jankovic je to detaljno objasnio na temi steper motori . tako da je i to problem resiv .
  8. Da se i ja ukljucim cisto da se zna nisam imao nikakav problem sa paljenjem do sad a nadam se i u buduce .Moj slilo mogao bih reci da je malo lenji na paljenju nije kao komsijin jtd na pola kluca , vec sto bi se prostim recima reklo hoce da se zavrti krug i onda pali bio vruc ili hladan . Dok nisam bio ocistio usisnu granu koja je bila poprilicno prljava auto je u radu posle prvog jutarnjeg paljenja menjao zvuk na sekundu dve ,da nazovem tako metaforicno progutao bi knedlu i posle nastavljao normalno mirno da radi . Sad posle ciscenja celokupnog usisa toga vise nema, on i dalje pali kao ranije samo sto je zvuk motora isti bez tih trzavica i na hladnom i na toplom vremenu .
  9. Sve dok smo ovako slozni nema zime resava se uspesno svaki problem . Nego nikako da stignem da ga produvam bas onako kako bi valjalo duzi put veci obrtaji pa nek malo istera i to cadji sto je ostalo u auspuhu . javljam rezultate Poz
  10. E sad porastoh do neba. mene je konkretno mucio crn dim odnosno oblak crnog dima i zbog toga sam poceo citati ovaj forum i mogu slobodno da kazem da je ovo jedini sajt u kome nema foliranata vec samo dobri ljudi koji zele istinski da pomognu jedni drugima , i bas mi je drago sto sam i ja deo ovoga . Sve pohvale za ljude koji su napravili ovaj sajt i koji vode red na njemu . Svima se zahvaljujem .
  11. sve je ostalo isto pali kao i ranije jedino sto sam primetio je prvo jutarnje paljenje ranije je kad upali posle par sekundi kao neku knedlu da proguta i posle sve ok. sad vise ni toga nema radi mirno i jednako . ostaje mi jedino blokada egr-a i softversko gasenje istog kad budem dolazio u bg .jer kod mene to neradi niko .
  12. Koristio sam odmascivac i celicnu cetkicu i dva sata ribanja da bi to lepo ocistio. Otvore u glavi motora sam polako sastrurao nozicem a na usisivac sam montirao usko crevo kojim sam usisao sve sto sam sastrugao. Ceo usis je preciscen filter sva creva inter kuler maf i map senzor. Ceo posao je veliki treba dosta vremena i radionica kanal je potreban sve zastitne plastike se skidaju, branik, desni tocak, pk kais, altelnator gornlji saf se izvadi i on se obara prema dole, cr pumpa i nosac pumpe se odvrce i kompletno se prilikom svlacenja usisne grane povlaci na stranu pritom voditi racuna da nespadne zubcasti kais sa zubcanika. Skida se posuda od rashladne tecnosti desni nosac motora i filter za gorivo. Uf umorih se. Mali savet kad raditte nesto oko auta a da skidate konektore nedrzite kljuceve u bravi, ako je veci posao raskacite akumulator sa vozila da nebi ecu registrovao da taj deo nedostaje. Srecno kolege koje se upuste u ovakav zahvat. Pozdrav
  13. Da se javim ne stigoh ranije, juce sam ocisto usisnu granu i mogu reci da su rezultati fantasticni. Motor osetno vuce bolje a od dima ni traga ni glasa na moje veliko zadovoljstvo. Malo mi je kad sam ga upalio i provozao pod velikim obrtajima izbacio to sto je se bilo natalozilo u auspuhu. Sad kad ga bas potopim primetim na retrovizoru sivkasto ali mnogo mala kolicina. A da skidao sam i katalizator prvi iza turbine malo ga oprao odmascivacem i izduvao nije bio zaribao ali kad sam sve kopkalo me i to da vidim drugi katalizator je odstranjen i stoji mi u garazi dosao je sa autom jer je prethodni vlasnik mislio da je on medjutim turbina je bila problem tako da ga ni on nije vratio a ja nemam nameru da ga montiram. Nisam blokirao egr jer ovde kod mene nema ko da odradi gasenje softverski pa moram se raspitati radi li ko u Loznici i za koje novce. Evo i jos par slika pa ako koga zanima sta u vezi ovoga sto sam radio pitajte.
  14. Skidoh baksuza napokon namuci me bas. Probavao sam da nerazupcavam motor ali nevredi nemoze. Prvo sam blokirao zubcanik od cr pumpe sa dve matice m 6 i skinem pumpu bez problema, pun srece osmeh od uha do uha. Skinem sve safove sa usisne grane i kad ono iznenadjenje nemoze da sidje smeta mi ceo ovaj deo sto se pumpa na njega safi a jos i altelnator na njemu. Udahnem duboko ista dalje. Nazad nema ajmo dalje da sarafamo Skinem drzac motora altelnator odvrnem od bloka i sa strane de stoji zupcasti skoro skroz odvijem saf i onda konacno sam dobio luht da izvadim granu. Strasno je prljava videcete slike sutra slikam po danu bolje ce se videti. E sad drustvo gledam otvore u glavi nisu ni oni bolji moram i njih koliko se bude moglo ocistiti. Sta vi mislite kad sam raskupusao ovo sve skinem i izduvnu granu da ocistim ujedno da produvam i katalizator kod turbine.
  15. Treba li da je zakrpim sa nekim lepkom ili mozda silikonom. Jer kad dunem u nju ispusta vazduh na sastavu de je fabricki sastavljena Hvala drugari na brzim odgovorima.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...